Item where specialization "kommunikáció" and date of item 2001

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | D | E | F | G | H | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | Z | Ó
Number of items: 199.

A

Amin, Zoltán (2001) Hamu és gyémánt, avagy lapalapítás és lapindítás ma Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Arany, János (2001) Az on line újságírás sajátosságai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Auer, Katalin (2001) A Westel Mobil Rt. egy sajtótájékoztatójának megszervezése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Avarné Szabó, Brigitta (2001) Lakáshelyzet Magyarországon, a kormány lakáspolitikája a nyomtatott sajtó tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

B

Bagyin, Gyöngyvér (2001) Agresszió és a televíziós erőszak. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bagó, Szabolcs (2001) A kalocsai média helye és szerepe a tömegkommunikációban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bakacsi, Norbert (2001) Bajcsy-Zsilinszky Endre, az újságíró. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balanyi, Szilárd (2001) PR az Universal Music Hungary tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ballai, András (2001) A Hungexpo Rt. PR- és sajtótevékenységének bemutatása, különös tekintettel a 104. Budapesti Nemzetközi Vásárra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balázsi, Róbert (2001) A Cívis Hotels Rt. marketing kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Barkóczy, László (2001) Egy regionális és egy országos napilap internetes tipográfiájának elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Barta, Balázs (2001) „Svábország" - Svábok: riportfilm. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Barta, Beáta (2001) A kalandjáték megjelenése a magyar televíziózásban "A tégla" című műsor példáján bemutatva. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Barta, Gábor (2001) A Magyar Rádió közvetítései a nyári olimpiai játékokról. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Barát, Mihály (2001) A feketegazdaság a magyar sajtó tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Baróti, Éva (2001) Eladás ösztönzés a magyarországi "vonal alatti reklámozásban". Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Battai, Eszter (2001) A politikus, mint termék - avagy a politikai kommunikáció fejlődési tendenciái a nyugati országokban és Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Berzsenyi, Máté (2001) Mélyrepülés - A Magyar Légierőről a rendszerváltástól napjainkig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Berzsán, Ferenc (2001) Gondolatok a válságkommunikációról - MALÉV tesszaloniki esettanulmány. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bodács, Károly (2001) Az internetes vállalati marketing Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bretán, Krisztina (2001) Michelangelo rajzművészete és a Sixtus-kápolna freskói. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bruckmann, Balázs (2001) Az Oázis Fitness Park arculatának bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Budai-Tóth, Gabriella (2001) Királyi ajándékok a sajtónak. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bugyi, Erika (2001) A marketingkommunikáció, és azon belül a PR tevékenység bemutatása a szolnoki Szigligeti Színház tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bujdosó, Zsófia (2001) A rockzene és társadalmi megítélése a kezdetektől napjainkig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Burián, Dániel (2001) Az emberi élet szociális dimenziói és Újpest - A fiatalkorúak bűnözése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bálint, Bence (2001) A szexualitás és a hatalom különböző formáinak egymásra hatása a történelem folyamán - s ennek nyomai a sajtóban - különös tekintettel az elmúlt 50 év Magyarországára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Békefi, Anett (2001) Közszolgálati és kereskedelmi híradózás Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bíró, Beatrix (2001) A vásárlók döntését befolyásoló tényezők. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bódi, Erika (2001) A magyar gyorsasági motorkerékpársport száz éve Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bódy, Géza (2001) A magyarországi információs társadalom. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csurka, Dorina (2001) "Cigányélet". Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Czakó, Edit (2001) Az Európai Unió regionális politikája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

D

Danyi, Szilvia (2001) A NATO légicsapások a szerbiai média tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ditié, Henriett (2001) Nők a Neten. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

E

Erdélyi, Péter (2001) A Nemzeti Sport történetének kezdetei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fadgyas, Gábor (2001) A magyar kormányzati portál születése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Krisztina (2001) A másság megjelenése a médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fazekas, Krisztina (2001) Médiaoktatás a hatévfolyamos gimnáziumokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fehér, Andrea (2001) A próféták, mint vallásos kommunikátorok. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete, Zoltán (2001) A metakommunikáció és a színház - A kinezika és a paralingvisztika a színész munkájában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fiát, Gábor (2001) Örmények az oszmán birodalomban, a vallási toleranciától a genucídiumig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Franka, Anita (2001) Családon belüli erőszak. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fábián, László (2001) Szabadtéri szalonok - Róma reneszánsz és barokk terei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fülöp, Barbara (2001) Oroszlánok az emberekért: a Lions mozgalom. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fülöp, Tamás (2001) Az ötlettől a filmig (A vizsgamunka elemzése). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

G

Ganzler, Orsolya (2001) „Nagy Testvér figyel téged” - Egy real-life-soap megszületése és virágzása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gerőcs, Vendel (2001) Reklámszabályozás és reklámetika. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gordon, Ádám (2001) Asszimilációs folyamatok a zsidóságban az újkori Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gregor, Judit (2001) Fix.tv - hazánk első Internetes televíziója. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gui, Angéla (2001) A státustörvény, mint a magyar-magyar kapcsolatrendszer jogi szabályozása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gullner, Dóra (2001) A hírprezentáció etikája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gulyás, Attila (2001) Visszaemlékezések az 1848-49-es szabdságharcra: "Tiszteljétek a közkatonákat". Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Györök, Andrea (2001) "Holtodiglan" - A kisgazda botrányok a magyar médiában 2001 július végéig és hatásuk a koalíció pártjainak támogatottságára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyüre, Orsolya (2001) Válság és kommunikáció a dátumváltási probléma tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyürke, Katalin (2001) A televízió, a televízióban megjelenő erőszak hatása a gyermekekre és a fiatalkorúakra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Görög, László (2001) A Csepel Sport Club labdarúgó csapatának múltja, jelene és jövője? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hajdu, Attila (2001) A mennyiség minősége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hajdu, Zsófia (2001) Underground Music Café Corporate Identity-ének bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Holodnyák, Andrea (2001) Az Európai Monetáris Unió és Magyarország. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hornok, Imre (2001) A magyar parlamenti választások regionális jellemzői (1990-1998). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hornok, Krisztina (2001) A mosoly napja: szakdolgozat és film. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Andrea (2001) Funkkal a halál kapujában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Éva (2001) Idősebb Pieter Brueghel élete és munkássága a középkori Flandriában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hódos, Boglárka (2001) A rendőrség folyamatban lévő kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jeki, Gabriella (2001) Szülővárosom, Barcs. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Joó, István (2001) II. Kyokushin Karate Világkupa szervezése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Balázs (2001) A nonprofit rádiózás helyzete Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Péter (2001) A helyi televíziók számára készült televíziós műsor forgalmazása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Junek, Katalin (2001) Szelek szárnyán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Járomi, Péter (2001) Az internetes marketing. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jóbi, Attila (2001) Az online média jelene és jövője Magyarországon - Az internetes kommunikáció hatása a magyarországi tartalomszolgáltatásra és gazdaságra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kertész, Dániel (2001) Vermeer művészete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kibelbeck, Mariann (2001) A csecsemőgyilkosságok bemutatása, a kommunikáció és a prevenció tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiesswetter, Walter (2001) Újpesti közösségi televíziók. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kirády, Attila (2001) Kergemarhakór a magyar sajtóban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Judit (2001) Magyarország EU-s csatlakozása az ausztriai írott sajtó és közvélemény tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis, Szandra (2001) Shaolin (vallás és harcművészet). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis, Zsolt (2001) A belső public relations tevékenység jelentősége és eszközei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsmár, Tünde (2001) Vizuális jegyek a vállalati arculatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsor, János (2001) Riport a magyarországi sportcsarnokokról. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Balázs (2001) Kommunikáció a regionális területfejlesztésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Linda (2001) Gyermekkatonák. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Tamara (2001) Jusztícia lovagjai, avagy az állampolgári jogok országgyűlési biztosai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Tünde (2001) A globalizálódó média hatása kulturális környezetünkre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Krakkó, Tünde (2001) Belső public relations a nagyvállalatoknál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Krieg, Ágnes (2001) Zeneművek nyilvános előadásának és sugárzásának feltételei Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kutasi, Zoltán (2001) A Magyar Televízió helyzete napjainkban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kálló, Milla Tercia (2001) Az MMG Automatikai Művek NOVA Kft. Corporate Identity-jének bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kánya, Gyöngyvér (2001) A TV2 és az RTL Klub esti hírműsorának bemutatása és összehasonlítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Károlyi, Anikó (2001) A sport, mint reklámhordozó. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kárpáti, Viktor (2001) Egy helyi televízió múltja, jelene és lehetőségei az országos médiapalettán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

L

Ladányi, Zsuzsanna (2001) Sztereotípiák és előítéletek a magyarországi roma kisebbség helyzetének tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ladó, Veronika (2001) A kritikákkal szemben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lieb, István (2001) Ybl Miklós romantikus és neoreneszánsz korszakának főbb épületei, különös tekintettel a fóti templomra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ligárt, Katalin (2001) A PR és a média szerepe Arthur Hailey regényeiben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lábady, Gergely (2001) A Pécsi Harmadik Színház corporate identity-jének bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Légvári, Dániel (2001) Reklám, film, reklámfilm. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lóth, Éva (2001) Oktatás és kommunikáció: a NAT története. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

M

Magyar, Sándor (2001) Háttéranyag a JATE PR film szakdolgozathoz. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mankovits, Adrienne (2001) Szervezeti kommunikáció és közönségkapcsolat a nonprofit szektorban: a Magyar Soros Alapítvány PR tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Maronics, Annamária (2001) Parlament, bíróság, televízió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Maszlag, Tamás (2001) Jászberény sajtótörténete, 1868-2001. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Matyasovszky, Nóra (2001) Csak semmi pánik! - Pánikbetegség és szorongásos betegségek napjainkban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Meier, Lídia (2001) Kommunikációs stratégiák az improvizatív zenében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Merényi, Krisztina (2001) A japán vállalati menedzsment. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mihalovics, Barbara (2001) Börtönhatás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Minorics, Nóra (2001) A magyarországi zsidóság kulturális helyzete a századfordulótól napjainkig - A zsidó felekezeti iskolák. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Monori, Éva (2001) A drog. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mágori, Balázs (2001) Piero della Francesca. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, Tamás (2001) Ez nem orvosság: avagy szemelvények a PR politikai, pártpolitikai alkalmazásáról. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Móré, Annamária (2001) In Memoriam "Pannónia" (A magyar szinkron tündöklése és bukása). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Anikó (2001) A Raoul Wallenberg-ügy. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Erika Mónika (2001) A Novotel szálloda "corporate identity"-jének bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Katalin (2001) Az egységes arculat kialakulása a McDonald's Magyarország Kft-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Márta (2001) Mozgóképkultúra és médiaoktatás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Szilvia (2001) A hírközlés kezdetei a füstjelektől az internetig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Ákos (2001) A Duna Televízió és a Z+ Televízió PR-ja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagyné, Horváth Barbara (2001) A Public Relations alkalmazása az önkormányzati munkában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nemes, Dénes (2001) Marketing a politikában, avagy hogyan értékesítsük politikai pártunkat? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nádas, Gergely (2001) Médiaanalízis: országos kereskedelmi, közszolgálati és helyi televíziók összehasonlítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Krisztián (2001) Mai magyar közönségfilm titka. Melyek a közös jellemzői a kilencvenes években közönségsikert arató magyar filmeknek? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Mária (2001) A Public Relations szerepe a Paksi Atomerőmű Részvénytársaság működésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

O

Orosz, Anett (2001) A Heti Világgazdaság születése és bevezetése 1979-1981. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

P

Papp, Roland (2001) A Romantika a Zenében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pataki, Emese (2001) A brit média: reklámok és annak jogi-etikai szabályai a brit televízióban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pataki, Gabriella (2001) "csak tiszta forrásból"... Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pethő, András (2001) A Magyar Narancs című hetilap története. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Petőcz, Tamás (2001) Az irodalmi és a filmnyelv összehasonlítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pintér, Petra (2001) Hirdetési stratégiák változása a múlt században. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Polgár, Éva (2001) "Zene nélkül mit érek én?". Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pápai, Mária Erzsébet (2001) A kommunikáció szerepe az újszülött-gyilkosságok pszichológiai és szociológiai megközelítésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pécsi, György (2001) A Pub Relations, kitalált cég Corporate Identity-jének bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Póczak, Katalin (2001) Woody Allen - Egy "slemil" kérdései. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Póra, Szilvia (2001) A kutya az ember legjobb barátja: a kutyatámadások. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

R

Radnai, Anna (2001) Írott sajtó az interneten Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Radvány, Beáta (2001) A vízilabdasport helyzete és kapcsolata a médiával. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ratalics, László (2001) Az első szabad választástól a polgárháborúig (egyetemes történelem). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rodrigues, Gabriella (2001) A labirintus szimbólum megjelenése az emberi kultúra hajnalán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ráti, Szilvia (2001) Eeelektro. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sebestyén, Ferencné (2001) Egy cég válsága - avagy milyen buktatókat rejt, ha hiányzik a belső kommunikáció egy szervezet életéből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Simon, László (2001) Pixel - A digitális mozi evolúciója és jövője. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sipos, Domokos (2001) Réztermékek piacfejlesztésének kommunikációja közép-európai országokban: Csehország, Magyarország, Szlovákia. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sipos, Flóra (2001) A dadától a Dogmáig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Somogyi, Katalin (2001) Reklám az Interneten. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Soós, Nikoletta (2001) A szleng és a társadalom. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Spielberger, Judit (2001) A Public Relations gyakorlata egy konkrét szervezet életében: Elemző bemutatása a Pesti Est PR tevékenységének - "Pest megér egy Est-et". Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sudár, Ágnes (2001) (Új) Generációs újság. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sugár, Kata (2001) Kultuszfilmek 1990 és 2000 között. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Béla (2001) Tilos Rádió egykor és ma: „Nem legendát szeretnénk csinálni, hanem rádiót". Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Béla (2001) A Vám- és Pénzügyőrség PR tevékenységének bemutatása, Corporate Identity. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Tibor (2001) „Melegségem története" - Interjúk homoszexuálisokkal. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szakály, Attila (2001) Nemzetközi színvonalú televíziós dokumentumfilmek készítésének esélyei Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szalay, Zsuzsanna (2001) Öt betű. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szalma Baksi, Ferenc (2001) Légó mindhalálig: a Szegedi Rock Klub múltja és jelene. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szatmári, Éva (2001) Képtár - A magyar kortárs festmények piaca. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szerényi, Szilvia (2001) A Public Relation etikája: "Trust me". Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szigetvári, Iván (2001) A színház a PR, a reklám és a szponzorálás tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szoyka, Enikő (2001) A magyarországi sajtó története és elemzése a Népszabadság szeptember tizenötödikei számai alapján 1980-tól 2000-ig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szász, Péter (2001) A kereskedelmi televíziózás piaca és ágazati sajátosságai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szász, Péter (2001) A kereskedelmi televíziózás piaca és ágazati sajátosságai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Székely, Ágnes (2001) A Public Relations és az Ipoly Bútorgyár Részvénytársaság. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szőke, Imola (2001) Életünk része: a márka. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szőllősi, Tamás (2001) Az energia-liberalizáció hajnalán - A Mátrai Erőmű Rt. külső-kommunikációja: Image-vizsgálat. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szőllősi, Tamás (2001) A Mátrai Erőmű Rt. külső kommunikációja: image-vizsgálat. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sándor, Tamás (2001) "Élettévé kikapcs", avagy: mi történt veled, reality-show? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sétáló, Attila (2001) A 7 nap története. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

T

Thurzó, Katalin (2001) A mobil távközlési cégek kommunikációja a world wide weben, továbblépési lehetőségek. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Thüringer, Éva (2001) Kvíz show: televíziós vetélkedők napjainkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tihanyi, Kornél (2001) Az Index internetes portál és az online újságírás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tompa, Eleonóra (2001) A televízió hatása az ifjúságra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Troják, Attila (2001) A filmproducer és feladatai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tukodi, Erzsébet (2001) A kihívás napja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, András (2001) A Rádió Lady műsorpolitikájának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Anita (2001) Internet a gazdaságban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Anita (2001) Internetvilág 2001-ben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Balázs (2001) Agrártámogatás az Európai Unióban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth-Iványi, Zsuzsanna (2001) Az Internet, a nyelv és a többiek. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth-Szenesi, Attila (2001) A riport fejlődéstörténete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

U

Ugróczky, Dóra (2001) A Spektrum televízió PR tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vanyolai, Krisztián (2001) Van Gogh a tükörben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Balázs (2001) A negatív hír a hírműsorokban - A bulvár műfaj megjelenése és tündöklése a hírműsorokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Katalin (2001) A városimázs gazdasági aspektusai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Viktória (2001) Leonardo da Vinci egyéni látásmódja, művészi elképzelései és technikái. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Viktória (2001) A világ felmentő serege. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Zsuzsanna (2001) A társadalmi célú kommunikáció jelentősége napjainkban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vas, Mariann (2001) A Mexx Corporate Identity-jének bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vass, Katalin (2001) Roxy Rádió a csúcson: avagy fiataloké a világ. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vattamány, Imre (2001) A zene mindenkié? MP3-as anyagok terjesztése az Interneten. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vecsey, Körmendi Istvánné (2001) A média hatása a személyiségfejlődésre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Veres, Ágnes (2001) Domenica in: a Rai Uno egyik szórakoztató műsorának elméleti-elemző megközelítése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Veress, Krisztina (2001) A koszovói válság a magyar médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vigh, Mihály (2001) A média hatása a gyerekekre és fiatalokra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Villányi, Károly (2001) Státusvita mint kampánytéma. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Válóczy, Edina (2001) A rendszerváltás hatása a magyar reklámvilágra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zeke, Zsuzsanna (2001) Nemzeti Színház: múlt, jelen és jövő. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zuborné, Sallai Márta (2001) Mozgóképkultúra és médiaismeret az általános iskolákban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zámborszki, Ákos (2001) Kokó, mint médiajelenség. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ó

Ótós, Réka (2001) Tér és idő vékony szelete: fényképek elemzése egy lakodalom kapcsán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 25. 18:52:57 CEST.