Item where specialization "kereskedelem és marketing" and date of item 2016

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: B | C | D | F | G | H | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | V | W | Z | Á | Ó
Number of items: 68.

B

Baranyi, Andrea (2016) A reklám és az Y generáció kapcsolata avagy képes-e a reklám az Y generáció megszólítására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bartók, Péter (2016) Termékélmények a marketingben a GoPro kamerák szemléletében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Beke, Ádám (2016) A Continental Industrial Rubber Kft. hevederlogisztikai, raktározási és készlet adminisztráció. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Biczók, Adrienn (2016) Adománygyűjtési módszerek a sokszínű szektorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Buzás, Lili (2016) Egy családi ökológiai gazdaság helyzetének és lehetőségeinek elemzése Magyarország EU tagságának tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bánszky, Lilla Ildikó (2016) A Coca-Cola Company termékfejlesztés elemzése a Cappy Great Start! termék szempontjából. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csucska, Zsófia Sára (2016) A beauty vloggerek fogyasztókra gyakorolt hatása és szerepük a szépségipari cikkek népszerűsítésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dzsunya, Anita (2016) Luxusutazási szokások az elit körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dékány, Dorina (2016) Magyarországon tanuló diákok munkavállalási szokásainak és motivációjának kutatása diákmunka keretein belül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Farkas, Eszter (2016) A képernyőn történő dohányzás befolyása a fiatal nézők dohányzási szokásaira a product placement segítségével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Petra (2016) Munkaerő-beillesztés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fazekas, Máté László (2016) A mobil játékok piaca Magyarországon, Yu-kai Chou Octalysis modellje alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete, Nóra Lúcia (2016) Betegelégedettségi vizsgálatok és azok minőségi összefüggései a magyar egészségügyben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor, Anna (2016) Gabonakutató Nonprofit Kft. logisztikai rendszere. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Galambosi, Péter (2016) Az Y-generáció tudatos vásárlásának vizsgálata ruházati alapdarabok esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gavallér, Ákos (2016) A Heineken fogyasztói márkaértéke. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gerhát, Anita (2016) A Ganzair Kompresszortechnika Kft. marketingtevékenysége. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Gyulai, Zsófia (2016) A keresőmarketing területeinek bemutatása és elemzése az Ingatlannet.hu weboldalon keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Géczi, Gergő István (2016) Miben nyújt újat az inbound marketing? Innovációs stratégia, vagy csak egy felkapott kifejezés a fogyasztók online eszközökkel történő konvertálására? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hajdu, Csilla (2016) Az OTP Bank elégedettség és lojalitás vizsgálata a lakossági ügyfelek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Halasi, Fanni (2016) Fiatalok egészségtudatos táplálkozási szokásainak marketig szempontú vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Halmágyi, Petra Magdolna (2016) Bormarketing. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Zoltán (2016) A Dorozsmai Nagybani Piac Üzemeltető Kft. elektronikus kereskedelmi tevékenysége. Other, Szegedi Tudományegyetem.

J

Juhos, Dániel (2016) A logisztikai és gazdasági folyamatok működése az Európai Unióban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Dániel (2016) A Z generáció fogyasztói magatartásának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kanyó, Nelli (2016) A Piramis Szentes Kft.-által alkalmazott marketingkommunikációs eszközök. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kispál, Tímea (2016) Egy vállalkozás logisztikai folyamatai. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kotroczó, Réka (2016) Az Aegon Magyarország Zrt. marketingtevékenysége. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, András (2016) Az FMCG piacon megjelenő vásárlásösztönző eszközökkel szembeni fogyasztói magatartás vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Ivett Judit (2016) Dohányzás korlátozására irányuló tevékenységek hatékonysága : szegedi 18-30 évesek körében vizsgálva. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Tamás (2016) A vásárlói döntéshozatalra kiható tényezők vizsgálata az okos eszközök piacán az egyes fogyasztói csoportok vonatkozásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kraszkó, Diána (2016) Az innovatív kistermelő marketingtevékenységei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kádár-Németh, Róbert (2016) Az Ingatlannet.hu marketingtevékenysége. Other, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lipcsei, Dalma (2016) A barcelonai Hotel Ginebra logisztikai folyamatai. Other, Szegedi Tudományegyetem.

M

Medvegy, Rita (2016) A Hansa Kontakt Kft. vállalatirányítási rendszere. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Stella (2016) Reklámjogi szabályozás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mucsi, Tímea Alexandra (2016) Településmarketing Csanyteleken. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Csenge (2016) Zöldmarketing az élelmiszeriparban : a fenntartható élelmiszer-fogyasztásra ható tényezők vizsgálata a magyar fiatalok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Novák, Fanni (2016) Az ügyfelek megítélése és elégedettsége az OTP direkt szolgáltatásaival kapcsolatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nyári, Fanni (2016) Az IT és a személyes alapú kapcsolatok szerepe az üzletkötésben és a kapcsolatmenedzsmentben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

O

Opauszki, Anita Nóra (2016) A Kis- és középvállalkozások marketing lehetőségei. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Oroszi, Nelli (2016) Kisgyermekes anyák lojalitásának vizsgálata a babakozmetikai termékek tekintetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pető, Gréta (2016) A logisztika felépítése és megjelenése a mindennapokban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Pintér, Magdolna Emese (2016) Vásárlásfüggőség. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Péter, Kitti (2016) Fogyasztói elégedettség és önkifejező szimbolikus fogyasztás a lojalitás hátterében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Radics, István (2016) A marketingkommunikációban megjelenő szexizmus és szexualitás fogyasztói megítélése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Repisky, Dániel (2016) A közgazdász hallgatók céljai az egyetemen megszerzett tudással és diplomával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Simon, Fanni (2016) Új termékcsalád bevezetése az SZVG-Tools Kft.-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Anna (2016) A Szoftveripari Innovációs Pólus Klaszter életciklus szerinti elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Ádám (2016) Eladáshelyi kommunikáció jellegzetességeinek vizsgálata az élelmiszer jellegű kiskereskedelemek esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szalma, Boglárka (2016) Az Erasmus+ népszerűsítése és szervezése a West Pomeranian University of Technology-n. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szekeres, Péter (2016) Raktározási folyamatok a Scabello Ipari és Szolgáltató Bt-nél. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Sávai, Dorina (2016) Az OTP Bank internetes-, mobilszolgáltatásai, és marketingkommunikációs tevékenységei. Other, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tar, Tímea (2016) A hálapénz adás motivációi. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Terhes, Franciska (2016) A Cserkeszőlő Fürdő és Gyógyászati Központ marketing mixének elemzése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Tálas, Balázs (2016) A középiskolai korosztály mobileszköz, internet és közösségi média használati szokásainak vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, András (2016) A keresőhirdetésekben rejlő lehetőségek a fuvarozó cégek szemszögéből. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Krisztián (2016) Véradási hajlandóság és az azt befolyásoló motivációs tényezők. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Melinda (2016) A kiállítások szerepe egy mezőgazdasági gépgyártó, az OROS divízió szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Róbert (2016) Az online kereskedelmi vállalkozások elterjedése és a fogyasztók motivációs tényezői Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Törköly, Vivien (2016) Információs rendszerek működése és fuvarozási okmányok kezelése a Pannonlog Transport Kft. vonatkozásában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Tűzkő, Barnabás Péter (2016) A technológiai fejlődés hatása a szegedi vendéglátó-ipari egységek integrált marketingkommunikációs eszközeire. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vörös, Gyula (2016) A különböző generációk attitűdjének és kockázatvállalásának vizsgálata az internetes vásárlással kapcsolatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

W

Weiner, Brigitta (2016) A mindennapos testnevelés bevezetésének gyakorlati és gazdasági aspektusai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zsáky, Tamás (2016) Befektetési egységekhez kötött életbiztosítások és piaci megítélésük. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zsóri, Brigitta (2016) Kistelepülések fejlesztésének támogatása marketing eszközökkel: Forráskút lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Ábel, Adrienn (2016) Aqua Hotel Kistelek Kft. marketingtevékenysége. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Ó

Ódor, Enikő (2016) A Dahua termékek bevezetése Magyarországra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 23. 23:40:22 CEST.