Item where specialization "közoktatási vezető" and date of item 2002

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | P | S | T | V | Z | Ő
Number of items: 157.

A

Angyal, Tünde (2002) Számítógép az iskolában : a pedagógus "jobbkeze". Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

B

Bagi, Lászlóné (2002) Az igazgató tervező munkájának főbb területei és összetevői. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Baji, Istvánné (2002) A minőségbiztosítás kezdeti lépései a Dobozi Általános Iskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Bali, József (2002) A szülői szerepkör és annak változásai az iskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Balogh, Istvánné (2002) Az emberi erőforrás fejlesztése a Lőkösházi Általános Iskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Balogh, László (2002) Közoktatási intézményfenntartók viszonya a Comenius 2000 iskolai minőségbiztosítási rendszer helyi alkalmazásához Békés megyében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Baár, Lászlóné (2002) Az alapvető dokumentumok szerepe az iskola vezetésében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Bekker, Sándorné (2002) A pedagógiai program felülvizsgálata, kiegészítve az 1999. évi törvénymódosítás szellemében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Benics Kálmánné Tóth, Eszter (2002) A tanulási zavar hátterének vizsgálata. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Berkes, Pétemé (2002) A minőségbiztosítás lehetőségei az óvodában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Berkes, Péterné (2002) A minőségbiztosítás lehetőségei az óvodában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Berki, Gábomé (2002) Az önkormányzatok szerepe az oktatási intézmények alapításában, fenntartásában, működésében és irányításában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Berki, Gáborné (2002) Az önkormányzatok szerepe az oktatási intézmények alapításában, fenntartásában, működésében és irányításában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bisztyó, Erzsébet (2002) A környezeti hatások szerepe az iskolák pedagógiai programjának és helyi tantervének kialakításában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Budásné Kis, Edit (2002) Konfliktuskezelés a vezetői munkában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Bugyáné Bakó, Veronika (2002) A jogorvoslat szerepe, lehetőségei az oktatási intézményben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bugyáné Bakó, Veronika (2002) A jogorvoslat szerepe, lehetőségei az oktatási intézményben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Burzon, Mária (2002) Önkormányzat és az iskolák együttműködésének tapasztalatai Hódmezővásárhelyen. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Burzon, Mária (2002) Önkormányzat és az iskolák együttműködésének tapasztalatai Hódmezővásárhelyen. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Bárdi, Zoltánné (2002) Minőségbiztosítás a közoktatásban, az óvodában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

C

Chappon, Tibomé (2002) Kisiskola -nagy gondok : egy kistelepülési iskola sajátos helyzete, működése. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Chappon, Dr. Tiborné (2002) Kisiskola - nagy gondok : egy kistelepülési iskola sajátos helyzete, működése. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Csankiné Láda, Ildikó (2002) Szülők helyzete és szerepe ma az oktatásban a szülői szervezetek tükrében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Csankiné Láda, Ildikó (2002) Szülők helyzete és szerepe ma az oktatásban a szülői szervezetek tükrében. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Csige, Hajnalka (2002) Mérés, értékelés, tervezés szerepe a tanítás-tanulás folyamatában. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Csige, Hajnalka (2002) Mérés, értékelés, tervezés szerepe a tanítás-tanulás folyamatában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Czékmány, Ilona (2002) Minőségfejlesztési folyamat egy tantestület nézőpontjából. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

D

Demeter, Attiláné (2002) A fogyatékosok képzésének helye a magyar oktatási rendszerben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Demeter, Dr. Attiláné (2002) A fogyatékosok képzésének helye a magyar oktatási rendszerben. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

E

Elekné Rózsa, Viktória (2002) Az óvoda Helyi Pedagógiai Programján alapuló szervezetfejlesztés. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Erdeiné Mucsi, Márta (2002) Hátrányos helyzetű gyermekek helye Dévaványa közoktatásában. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Erdeiné Mucsi, Márta (2002) Hátrányos helyzetű gyermekek helye Dévaványa közoktatásában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fekete, Gyulámé (2002) A helyi önkormányzatok és a közoktatási intézményeik kapcsolatrendszere. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor, Emese (2002) A közoktatás helyi tervezése. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor, Emese (2002) A közoktatás helyi tervezése. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor, Istvánná (2002) A tárgyalások szerepe és alkalmazási lehetőségük az iskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Fricskáné Fekete, Ibolya (2002) „A sikeres iskolakezdésért” : az iskolaérettség megállapításának lépései egy óvodás gyermeknél. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Fülöp, Istvánné (2002) A speciális nevelési szükségletek -kiemelten a tanulási zavarok- alakulása és ellátásának gyakorlati tapasztalatai a gyomaendrődi Kis Bálint Általános Iskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gaál, Sándorné (2002) Vezetői konfliktusok egy gyógypedagógus szemével. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Gelb, Beáta (2002) Az oktatás, mint a javítóintézeti reszocializáció színtere. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Gerőcs, Ibolya (2002) A dokumentumok szerepe az iskola vezetésében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Gyapjasné Hegedűs, Éva (2002) Iskolám társadalmi környezete, főbb szociológiai meghatározói. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Göbölös, Sándor (2002) A vezetési stílus hatása a nevelőtestület működésére. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

H

Habók, Anita (2002) Egy intézmény működését szabályozó dokumentumok : az iskolai alapdokumentumok elemzése. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Hamvainé Sárvári, Katalin (2002) Konfliktuskezelés az iskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Hirják J., Balázs (2002) Konfliktuskezelés az iskolában : (a lehetséges konfliktusok felvázolása). Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Hornyik, Lászlóné (2002) Az ellenőrzés területei és módszerei a mai óvodában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Lajosné (2002) Szakképzés az Európai Unió országaiban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Huszár, Pálné (2002) A szakképzés átalakulása a rendszerváltás után. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

I

Iviczné Szalontai, Ildikó (2002) Ellenőrzés a mai iskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jónyer, Edit (2002) A szakképzés átalakulása a rendszerváltás után. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kerekes, Zsolt (2002) Pedagógusértékelés a Fillér utcai általános iskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kerényi, Mari (2002) Stratégiai tervezés -nevelési program. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kerényi, Tiborné (2002) A katolikus iskolák nevelési rendszere Magyarországon. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Tiborné (2002) Menjen, vagy maradjon? Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Dezső Péter (2002) Etika az iskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kissné Esztergár, Klára (2002) A humán erőforrás menedzselése, különös tekintettel a pedagógusok értékelésére. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kiszin, Miklós (2002) Az alapfokú művészeti iskolák alapításának tapasztalatai. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kondor, Edith Mária (2002) Tanulói jogok és kötelességek intézményünkben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kontér, Béláné (2002) Intézményi innováció az óvodai pedagógiai program tükrében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kovacsik, Anna (2002) Az iskolaműködés értékelése. Különös tekintettel a tanulók teljesítményének értékelésére. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kovalik, Istvánné (2002) A tervezés területei és összetevői, megvalósulása az óvodánkban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Dóra (2002) Az igazgató szerepének egy lehetséges változata a pedagógiai program elkészítésében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Klára (2002) Miért alakult meg ennyi művészeti iskola Csongrád megyében? Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Fiskus, Istvánné (2002) Az óvoda szervezeti kultúrájának főbb jellemzői, vizsgálatának módszerei, a kultúra megváltoztatásának lehetőségei. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kozmemé Herpai, Mária (2002) A pedagógusvezető, mint a személyközi kommunikáció speciális alanya. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Krcsméri, János (2002) Az érettségi vizsgák története Magyarországon : az érettségik új rendszere. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Krizsán, Adrienne (2002) A verbális kommunikáció és az empátia kapcsolata, szerepe az óvodában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Krupiczer, Ferenc (2002) Iskolám gazdasági, társadalmi környezete, főbb szociológiai meghatározói. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kulcsár, Sándor (2002) Az önkormányzatok szerepe az oktatási intézmenyek alapításában, fenntartásában, működésében, és irányításában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kurdi, László (2002) Minőségbiztosítási attitűd-vizsgálat Tolna megyében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kácsándiné Kottász, Katalin (2002) Mit jelent a minőség egy gyermekotthonban? Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kátai, Judit (2002) Az általános iskolák helye, szerepe a gyermekvédelmi rendszerben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kékesi, Györgyné (2002) A jó vezetővé válás útja. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kószó, Lászlóné (2002) Partneri igény- és elégedettség vizsgálat a makói Juhász Gyula Szakközépiskola és Gimnáziumban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

L

Laczkó, Irén (2002) Gondolatok a változásról, a klímáról és a változtatásról. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Lehoczkyné Wolf, Tünde (2002) Pedagógiai szakszolgálatok : különös tekintettel a gyógytestnevelésre. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Lukácsné Bognár, Myrtill (2002) Tanulási problémák hátterének vizsgálata. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Láng, István (2002) Iskolai rendszerű felnőttoktatás tervezése és szervezése nappali, esti és levelező tagozaton. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

M

Mag, Péter (2002) Az alternatív iskolák kialakulása : Zsolnai program a József Attila általános Iskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Major, Lászlóné (2002) Veszélyeztető körülmények és ártalomforrások az óvodáskorú gyermekek körében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Majoros, Attila (2002) A szülők megváltozott szerepe a mai iskolai nevelésben : a szülői önkormányzatok hatásköre és működése. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Majsáné Iván, Gizella (2002) Az érettségi vizsgák története Magyarországon : az érettségik új rendszere. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Makkainé File, Edit (2002) A vezetés szerepe a minőségfejlesztési gyakorlatban : iskolai kultúra – klíma - hatékonyság : gondolatok az oktatási minőségfejlesztésről a kosdi Arany János Általános Iskola bemutatása. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Marjai, Zsuzsanna (2002) A Pedagógiai program bevezetésének tapasztalatai a mogyoródi Általános Iskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Maróti, Józsefné (2002) Az ellenőrzés területei és módszerei az óvodában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Maróti, László (2002) Az Iskolanővérek 130 éve Szegeden. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Marótiné Balogh, Zita (2002) Egyházi iskolák működése 1945-től napjainkig. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Maszlag, Tiborné (2002) Az alternatív iskolák kialakulása, szerepe, jelentősége a magyar oktatási rendszerben : (a Bokrosi Általános Iskola és Óvoda bemutatása). Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Megyeri, István (2002) Szervezeti és minőségi rendszerek a közoktatásban az elmélettől a gyakorlatig. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Mike, Csaba (2002) Az „Arany János Tehetséggondozó Program” első előkészítő évfolyamának tapasztalatai a szegedi Radnóti Miklós Kísérleti Gimnázium és Általános Iskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Imréné (2002) Minőségértékelés az óvodában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Szabolcsné (2002) Az iskolaszék hazai neveléstörténeti előzményei, a mai iskolaszék eredményes működésének feltételei. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Molnárné Prjevara, Nóra (2002) A kommunikáció szerepe a vezetői munkában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Molnárné Sinka, Andrea (2002) Az oktatási rendszer sajátos területe: a művészeti iskolák kialakulása, szerepe, jelentősége. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Molnárné Szalai, Edit (2002) A szervezés területei és eszközei az általános iskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Muczi, Kornélia (2002) Gondolatok a pedagógusok minősítéséről és továbbképzéséről. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, János (2002) A szakképzés a rendszerváltozás után. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Attila (2002) Neveltségi szint mérése általános iskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Jenő Zoltán (2002) Aktuális oktatáspolitikai irányelvek érvényesülése egy nagy múltú, kistelepülési iskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Nagyné Pigniczki, Éva (2002) A kommunikáció szerepe az iskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pintér, Vilmos (2002) A magyar iskolarendszer története a felvilágosult abszolutizmus koráig, a kaszaperi általános iskola fejlődése 1878-tól napjainkig. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Pleier, Tamás (2002) A menedzserszemlélet érvényesülése egy szerkezetváltó közoktatási intézmény működésének tükrében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Pozsár, Endréné (2002) Az óvodai szakértői munka tartalma, menete. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Puj, Katalin (2002) Tagintézményi autonómia. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Pádár, Kálmán (2002) Konfliktuskezelés az iskolában : (a lehetséges konfliktusok felvázolása). Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Pásztor, István (2002) A modern közoktatási rendszer működtetésének társadalmi, pedagógiai és közgazdasági feltételei. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sebestyénné Veisz, Anna (2002) Egy áthelyező bizottság helyzetelemzése a minőségbiztosítás előkészítése céljából. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Somlai, István (2002) Az intézmény nevelési-oktatási és szervezeti struktúrájának összefüggései. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Soósné Záluszki, Mária (2002) Óvodás gyermekek neveltségi szintjének mérése. Neveltségi szint mérés, mint az intézményértékelés alternatívája. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Stramszki, Nóra (2002) A szülők megváltozott szerepe az óvodával való együttműködésben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Istvánné (2002) Innováció az óvodában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Etelka (2002) Iskolai minőségbiztosítás bevezetésének kezdetei a Bársony István Mezőgazdasági Szakközépiskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Szabóné Nyári, Erika (2002) A Napos Úti Általános Iskola története és szűkebb szociológiai környezete. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Szalai, Józsefné (2002) Minőségbiztosítás a hazai közoktatásban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Szalókiné Várkonyi, Mária (2002) A közoktatási szakértők tevékenysége. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Szatmáriné Gál, Márta (2002) Egy megadott intézményi esetre szabott COM I. bevezetési munkaterv kidolgozása. A Kinizsi Pál Élelmiszeripari Szakképző Iskola és Gimnázium COM I. bevezetési munkaterve. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Szelesné Mohácsi, Éva (2002) A minőségbiztosítás lehetőségei az általános iskolában : (a Koszta József Általános Iskola minőségbiztosítási rendszerének kiépítése). Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Szemerédi, Andás (2002) A kommunikáció szerepe az iskola vezetésében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Szmola, Magdolna (2002) Az alternatív iskolák kialakulása, szerepe, jelentősége a magyar oktatási rendszerben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Szrnkáné Deme, Irén (2002) A pedagógia mint alkotás : "a zene mélyén ott rejlik a nevelés” (Platon). Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Szvoboda, Gergely (2002) Motiváció a vezetői munkában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Székely, Józsefné (2002) Egy belső értékelési modell elméletének és gyakorlatának bemutatása. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Szögi, Tiborné (2002) A minőséggondolat és a minőségbiztosítás kibontakozása a József Attila Általános iskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Levente (2002) „A két tanítási nyelvű képzés újszerű lehetőségei az Európai Unióhoz történő csatlakozás tükrében ”. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Sápi, Zoltán (2002) Diákjogok a közoktatásban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Sáringer, András (2002) Az alapvető dokumentumok szerepe az iskola vezetésében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Sás, Menyhértné (2002) A humán erőforrás menedzselése az ÁMK-ban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

T

Takács, Judit (2002) " A köztes lét"- konfliktuskezelés egy munkaközösség-vezető szemével. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Takóné Kalmár, Zsuzsanna (2002) Az ISO minőségfilozófía egy alkalmazási lehetősége a Comenius П. modellépítés gyakorlati feladataiban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Talliánné Búza, Mária Magdolna (2002) Az iskolai szervezet válsága és a minőségfejlesztés: a vezetői elkötelezettség kialakítása. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Talpai, Istvánné (2002) A pedagógusok helyzete, kapcsolatai napjainkban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Tasi, Tiborné (2002) Konfliktuskezelés az intézményben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Tasnádi, András (2002) Az emberi erőforrás menedzselésének ágazati és intézményi sajátosságai. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Temesvári, Sándomé (2002) Az intézményvezető ellenőrzési feladatai. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Timkó, Nóra (2002) A kommunikáció szerepe az iskola vezetésében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Tompáné Barabás, Edit (2002) Az alternatív iskolák kialakulása, szerepe, jelentősége a magyar oktatási rendszerben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Attiláné (2002) A hatékony tanulás hátterének vizsgálata. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Gábor (2002) Az emberi erőforrás menedzsment új megközelítése a közoktatásban : avagy A nemzetgazdaságban alkalmazott humán erőforrás menedzsment eredményei miként használhatók a közoktatásban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Tibor (2002) A gyermeki és tanulói jogok érvényesülése az iskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Tóthné Mohos, Erika (2002) A forrásbővítés lehetőségei az oktatási intézményekben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Törkölyné Winkler, Andrea (2002) Ló lép - vagy ugrik? : szabálytalan szabálykutatás a tehetségben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Török, Dezsőné (2002) A magyar szakképzési rendszer kialakulása és fejlődésének főbb irányai : (a XIX. század közepétől a XX. század végéig). Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Túri, Mária (2002) Az igazgató szerepe a közoktatási intézmény működtetésében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

V

Varga, László (2002) Informatika az oktatásban : (avagy minden út az informatika terembe vezet...). Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Vargacz M., Krisztina (2002) A tanulás-módszertan tanítása, mint pedagógiai innováció. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Vargáné Varczába, Éva (2002) Mai szakkékpzési rendszerünk fejlesztésének távlatai - a Gyomaendrődi Bethlen Gábor Szakképző Iskola és Kollégiumban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Verasztó, József (2002) Az iskolaszék hazai neveléstörténeti előzmenyei, a mai iskolaszék eredményes működésének feltételei. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Vetési, Istvánné (2002) A minőségfejlesztés bevezetésének kezdeti tapasztalatai iskolánkban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Vinczéné Faragó, Anikó (2002) A maroslelei ÁMK történetisége (1986-2002). Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Vlaj, Lajosné (2002) A Pedagógusok értékelése és a továbbképzési rendszer kapcsolata. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Vágvölgyi, Attila (2002) Hátrány, kudarc megelőzése, leküzdése egy kistelepülés általános iskolájában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Vágó, János (2002) Alapvető dokumentumok szerepe az iskola vezetésében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Vámos, Józsefné (2002) Kommunikáció szerepe az intézményi vezetésben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Vígh, Károlyné (2002) Lehetőségek önkormányzati feladatok átvállalására az óvodai nevelés területén a civil szervezetek részvételével. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zélics, Ágnes (2002) Mit jelent a menedzser szemléletű óvodavezetés. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Ő

Őri, Erzsébet (2002) Önkormányzati és intézményi oktatásirányítás, ezek konfliktusai tíz év tükrében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2022. szeptember 28. 08:20:45 CEST.