Item where specialization "holland-magyar intézményvezető és középvezető képzés, pedagógus szakvizsgára felkészítő" and date of item 2021

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | E | F | G | H | K | M | O | P | R | S | T | V | Z | Á | É | Ö
Number of items: 38.

A

Almási, Adrienn Rózsa (2021) Intézmény és a szülő együttműködése a Waldorf Óvodában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

B

Begyik, Eszter (2021) Pedagógusok szakmai fejlődése és tanulása. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Bengery, Zsolt Attiláné (2021) A nemzetközi mérések és az Országos Kompetenciamérés eredményeinek felhasználása a Szeged-Csanádi Egyházmegye iskolái eredményességének javítására. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

C

Cserné Lakner, Tímea (2021) A vezető szerepe a szervezeti kultúra formálásában, a vezetői vélemények tükrében. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Csányi, Judit (2021) Vezetői kommunikáció : az intézményi belső kommunikáció megújítása. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Csúri-Németh, Éva (2021) DIgitális oktatási munkarend : vezetői kihívások és fejlesztési törekvések egy középiskolában. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

E

Engert, Ágnes (2021) A kommunikáció hatékonysága az iskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fehér, Istvánné (2021) Gyógypedagógiai óvodák eredményességének mutatói, az eredményesség fejlesztési lehetőségei. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Fehérné Bodó, Anikó (2021) A Zöld Óvoda Hálózat működése, nehézségei és lehetőségei. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gyergyádes, Ágnes (2021) Egy köznevelési típusú sportiskola beindítása -Sportiskola és tehetség-. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hermán, Attila (2021) Az intézményi eredményesség javításának lehetőségei : az intézményi eredményesség javításának lehetőségei a Csurgay Franciska Általános Iskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

K

Király Cseri, Ilona (2021) Az intézményvezetők szakmai fejlődése és tanulása. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Irén (2021) Minőségirányítási rendszer kialakítása a szakképzésben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Renáta Mária (2021) Az óvodapedagógusi és óvodavezetői döntések és vélekedések fontossága a gyermekek iskolakészültségének meghatározása során. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kovácsné Kiss, Éva (2021) A községi iskolák rejtett lehetőségei- avagy "gyökerek és szárnyak". Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

M

Madarász, Mária (2021) Az értékelés változása és célja az óvodában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Matkócsik, Andrea (2021) Pedagógus Covid idején-vezetői megoldások. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Meleghné Takács, Ildikó (2021) A motiválás szerepe és lehetősége a tanteremben és a tantestületben. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

O

Oláhné Nádasdi, Zsuzsanna (2021) Az adaptív oktatás menedzselése : tehetséggondozói tevékenység a Közgazdasági Politechnikumban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pergel, Renáta (2021) Az óvoda eredményességét befolyásoló tényezők vizsgálata a háttérváltozók összefüggései alapján -a Dömsödi óvoda méréseinek eredményei mentén-. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Pestality, Bianka (2021) Innovatív szemléletű táncművészet tanszakra épülő alapfokú művészeti iskola létrehozása. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Pápai, Zsanett (2021) Intézményi önértékelés rendszerének működése; a vezető szerepének fontossága. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

R

Rappai, Szilvia (2021) Az óvodai szervezet kultúrájának főbb jellemzői, vizsgálatának módszerei, fejlesztésének lehetőségei. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Rónai, Dániel (2021) A vezető munkájának transzferhatásai a motiváció tükrében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

S

Simon, Ágnes (2021) Az egységes gyógypedagógiai módszertani intézmények működési sajátosságai az integráció-szegregáció-inklúzió fényében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Sipiczki, Bettina (2021) A leadership és az Y generációs óvodapedagógusok motiváltsága közti összefüggés vizsgálata. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Szabóné Hatos, Jolán (2021) Vezetői feladatok az óvodában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Szabóné Z.Nagy, Diána Katalin (2021) Empirikus vizsgálat az egészségtan-néptánc képzési struktúra megvalósításához és vezetői innovációja a képzés bevezetésének. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Helga Renáta (2021) Egy iskolai innováció és annak menedzselése. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

T

Takács, Mária Jácinta (2021) Pedagógusok mentálhigiénés támogatásának intézményi lehetőségei. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Tóthné Mátyus, Monika (2021) A pedagógusok vezetési stílussal kapcsolatos elvárásai a kiskunfélegyházi általános iskolákban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

V

Valaczka, János Pál (2021) Az óratömeg és a pedagóguslétszám összefüggéseinek vizsgálata a Piarista Rend Magyar Tartománya általános iskolai és gimnáziumaiban. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Vasné Borbás, Andrea (2021) A szervezeti kultúra és a hátrányos helyzetű tanulók eredményes oktatásának összefüggése. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Vatai, Gábor (2021) Mit üzen a múlt a jövőnek? : az intézményi biográfia és hatása egy szervezet jövőképére. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Ziegler, Angéla (2021) "EQAVET alapú önértékelési rendszer kialakítása egy szakképző intézményben". Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Ács-Kurucz, Mariann (2021) Változás és válságkezelés a közoktatásban Óvodák változás- és válságkezelése a SARS-CoV-2 koronavírus által okozott járvány hatásának következtében. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

É

Édes, Csilla (2021) A zeneiskolák vezetőségének szerepe a tanárjelöltek és a gyakornokok szakmai fejlődésében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Ö

Ördög-Lasity, Diána (2021) Az intézményvezető megváltozott szerepe a közoktatási intézmény képviseletésben, menedzelésében. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 23. 08:45:45 CEST.