Item where specialization "holland-magyar intézményvezető és középvezető képzés, pedagógus szakvizsgára felkészítő" and date of item 2020

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | F | G | H | K | L | M | N | P | R | S | T | V
Number of items: 25.

A

Aladicsné Kádár, Petra (2020) A fenntartás és a szabályozási háttér ellentmondásai az óvodai nevelés intézményi környezetére. Other, Szegedi Tudományegyetem.

B

Bartyik, Hajnalka (2020) Az önértékelés szerepe a Szolnok Városi Óvodák tagintézmény-vezetőinek munkájában, és hatása az intézményfejlesztésre. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Bertalan, Tünde (2020) A vezetői kommunikáció változása. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Bodnár-Tengeri, Éva (2020) A vezető személyes hatása és tevékenységei a tehetséggondozásban egy hátrányos helyzetű kistelepülés általános iskolájában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Bokorné Korbel, Renáta (2020) Innováció elindítása egy vidéki kis óvodában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csankovszki, Tibor (2020) A vezetés lehetőségei és problémái a kisiskolában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Cseklyéné Hevér, Tímea (2020) Vezetői kommunikáció szerepe a hatékony és eredményes agrárszakképzésben. Other, Szegedi Tudományegyetem.

F

Farkas-Villányi, Dóra (2020) A csoportépítés és a szakmai együttgondolkodás gyakorlata a Csillagház Általános Iskolában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gyetvainé Lakatos, Melinda (2020) Intézményi innováció, a nemzetközi tapasztalatok figyelembevételével. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Gyetván, Gyula (2020) Az iskola digitális transzformációjának környezeti sajátosságai napjainkban - vezetői kontextusban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hajdú, Anett (2020) Az óvodai intézményi önértékelés és tanfelügyelet és tanfelügyelet intézményfejlesztésre gyakorolt hatásai : Egy vezetők körében végzett kérdőíves vizsgálódás eredményeinek bemutatása. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Hoffmann, Sándorné (2020) A hatékony szülői kommunikáció szerepe az iskolai nevelő-oktató munka eredményességének érdekében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

K

Katona, Tibor Andrásné (2020) Az alapfokú művészeti iskolák működése az általános iskolákkal összevont intézményekben. Other, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lénárt, Boglárka (2020) Iskolanyitogató - egy innováció bemutatása. Other, Szegedi Tudományegyetem.

M

Mezeiné Maróti, Katinka Éva (2020) Eredményesség javítása jó gyakorlat adaptálásával. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Mór-Baranyainé Kalmár, Judit (2020) Az elmúlt évek oktatáspolitikai intézkedéseinek hatása a közoktatási intézmények szervezetének fejlesztésére. Other, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nyilasiné Forray, Cintia (2020) Tanulószervezeti működés hatása az eredményességre. Other, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pápai-Balogh, Éva Judit (2020) Egy intézményi innováció bemutatása és tanulságai. Other, Szegedi Tudományegyetem.

R

Rindt-Kiss, Sándor (2020) Erősségek, fejlesztendő területek egy mérés tükrében Helvécia egyik általános iskolájában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sarok, Edina (2020) A szülők részvételének bővítési lehetőségei az óvodai életben. Other, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tóth, Péter (2020) Az intézmény összevonás nehézségei a Mórában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Türjei, Zoltán (2020) Ágazatok határán. Köznevelés és gyermekvédelem a Tapolcsányi Általános Iskolai Kollégium modellje alapján. Other, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vadkerti-Tóth, Tiborné (2020) Az intézményvezető feladatai az általános iskolában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Veres Zoltánné Balázs, Klára (2020) Szakmai munkaközösségek szerepe a közoktatási intézmények operatív irányításában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Ványi, Szilvia (2020) Változásmenedzselés szervezeti, vezetői, környezeti feltételeinek megteremtése a fenntarthatóság jegyében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 23. 21:30:01 CEST.