Item where specialization "gazdálkodástudományi" and date of item 2006

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: B | K | M | P | V
Number of items: 8.

B

Balog Józsefné (2006) Képzések szerepe a DÉGÁZ Rt. stratégiájában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Körtvélyessy Győző (2006) A DenTi System Kft. marketingstratégiája. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Magyari Csaba (2006) Az építéstervezési vállalkozások marketingje. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár Balázs (2006) Személyszállítási közszolgáltató vállalatok marketingstratégiája a Tisza Volán Zrt. példáján keresztül. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Mágori Balázs (2006) A bővített ellátási lánc - SCM plusz. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pálfi Viktor (2006) Vállalati stratégia kialakítása, különös tekintettel a kényszerértékesítési stratégiára a lízingcégek esetében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Varga Anikó (2006) A 2002. évi Phare CBC Magyarország-Románia támogatási program jellemzői és eredményei, különös tekintettel "A tudás nem ismer határokat" című projektre. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Veréb Ilona (2006) A legkisebb vállalkozások hitelhez jutási lehetőségei. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2021. február 25. 09:51:36 CET.