![]() | Up a level |
Balog Józsefné (2006) Képzések szerepe a DÉGÁZ Rt. stratégiájában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Körtvélyessy Győző (2006) A DenTi System Kft. marketingstratégiája. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Magyari Csaba (2006) Az építéstervezési vállalkozások marketingje. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár Balázs (2006) Személyszállítási közszolgáltató vállalatok marketingstratégiája a Tisza Volán Zrt. példáján keresztül. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Mágori Balázs (2006) A bővített ellátási lánc - SCM plusz. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Pálfi Viktor (2006) Vállalati stratégia kialakítása, különös tekintettel a kényszerértékesítési stratégiára a lízingcégek esetében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga Anikó (2006) A 2002. évi Phare CBC Magyarország-Románia támogatási program jellemzői és eredményei, különös tekintettel "A tudás nem ismer határokat" című projektre. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Dr. Veréb Ilona (2006) A legkisebb vállalkozások hitelhez jutási lehetőségei. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.