Tételek ahol a szak "angoltanár" és a mû dátuma 2016

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Publikációban használt név | csoportosítás nélkül
Válasszon: B | D | G | H | I | K | M | N | P | R | S | Z
Találatok száma: 33.

B

Benefield Lakyn Nicole (2016) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Benefield Lakyn Nicole (2016) Testing Preschoolers' L2 Vocabulary. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Békéssy Veronika (2016) English reading strategy use in 9th and 11th grades. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Békéssy Veronika (2016) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dupák Karina (2016) Improving fluency and increasing the use of formulaic sequences through speaking exercises in English as a foreign language: A case study. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dupák Karina (2016) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gora Patrik (2016) Hogyan egészítheti ki a mobil tanulás (m-learning) az angol, mint első idegen nyelv tanítását? Elméleti megközelítések, és irányvonalak. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Gora Patrik (2016) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Guba Norbert (2016) Individual differences in the EFL classroom: Hungarian secondary school studens' motivational self system. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Guba Norbert (2016) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Herczeg Csaba (2016) The Advantages of Methods Used in Teaching English to Dyslexic Students. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Herczeg Csaba (2016) Portfolio. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Huber Máté Imre (2016) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Huber Máté Imre (2016) Sprachliche Elemente aus der österreichischen und der schweizerischen Standardvarietät des Deutschen: Lehrwerkanalyse im Bereich DaF. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

I

Illés Eszter (2016) English-speaking TV series as a means to improve language skills: A study involving English-major students in Hungary. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Illés Eszter (2016) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Karácsonyi Gabriella (2016) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss Réka (2016) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss Réka (2016) A digitális tananyagfejlesztés helyzete, jelentősége és szoftverei a magyar oktatási rendszerben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss Réka (2016) A digitális tananyagfejlesztés helyzete, jelentősége és szoftverei a magyar oktatási rendszerben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Molnár Ildikó (2016) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár Ildikó (2016) The use of mother tongue in English language teaching: An investigation of teacher trainees' insights into using the target language versus the L1. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy Zoltán (2016) Az önhátráltatás komponensei és pedagógiai vetületei. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Zoltán (2016) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagylaki Dóra (2016) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagylaki Dóra (2016) Semantization Strategies in Vocabulary Teaching: An Investigation of Teaching Methods. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pánczél Katalin (2016) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Pánczél Katalin (2016) The difficulties of teaching English to learners with dyslexia: An investigation of teacher's perspectives. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Rakonczai Zsuzsanna (2016) Learners' and teachers' beliefs about cross-linguistic influence. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Rakonczai Zsuzsanna (2016) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Simon Anikó (2016) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zsoldos Ildikó (2016) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Zsoldos Ildikó (2016) Word-building: the significance of Latin and Greek root words and affixes in English language learning and teaching. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

A lista elkészítésének dátuma 2018. június 22. 07:43:29 CEST.