Item where specialization "angoltanár" and date of item 2016

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: B | D | G | H | I | K | M | N | P | R | S | Z
Number of items: 33.

B

Benefield, Lakyn Nicole (2016) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Benefield, Lakyn Nicole (2016) Testing Preschoolers' L2 Vocabulary. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Békéssy, Veronika (2016) English reading strategy use in 9th and 11th grades. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Békéssy, Veronika (2016) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dupák, Karina (2016) Improving fluency and increasing the use of formulaic sequences through speaking exercises in English as a foreign language: A case study. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dupák, Karina (2016) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gora, Patrik (2016) Hogyan egészítheti ki a mobil tanulás (m-learning) az angol, mint első idegen nyelv tanítását? Elméleti megközelítések, és irányvonalak. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gora, Patrik (2016) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Guba, Norbert (2016) Individual differences in the EFL classroom: Hungarian secondary school studens' motivational self system. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Guba, Norbert (2016) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

H

Herczeg, Csaba (2016) The Advantages of Methods Used in Teaching English to Dyslexic Students. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Herczeg, Csaba (2016) Portfolio. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Huber, Máté Imre (2016) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Huber, Máté Imre (2016) Sprachliche Elemente aus der österreichischen und der schweizerischen Standardvarietät des Deutschen: Lehrwerkanalyse im Bereich DaF. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

I

Illés, Eszter (2016) English-speaking TV series as a means to improve language skills: A study involving English-major students in Hungary. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Illés, Eszter (2016) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

K

Karácsonyi, Gabriella (2016) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Réka (2016) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Réka (2016) A digitális tananyagfejlesztés helyzete, jelentősége és szoftverei a magyar oktatási rendszerben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Réka (2016) A digitális tananyagfejlesztés helyzete, jelentősége és szoftverei a magyar oktatási rendszerben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

M

Molnár, Ildikó (2016) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Ildikó (2016) The use of mother tongue in English language teaching: An investigation of teacher trainees' insights into using the target language versus the L1. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Zoltán (2016) Az önhátráltatás komponensei és pedagógiai vetületei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Zoltán (2016) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagylaki, Dóra (2016) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagylaki, Dóra (2016) Semantization Strategies in Vocabulary Teaching: An Investigation of Teaching Methods. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pánczél, Katalin (2016) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pánczél, Katalin (2016) The difficulties of teaching English to learners with dyslexia: An investigation of teacher's perspectives. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

R

Rakonczai, Zsuzsanna (2016) Learners' and teachers' beliefs about cross-linguistic influence. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rakonczai, Zsuzsanna (2016) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

S

Simon, Anikó (2016) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zsoldos, Ildikó (2016) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zsoldos, Ildikó (2016) Word-building: the significance of Latin and Greek root words and affixes in English language learning and teaching. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. március 28. 12:57:01 CET.