Tételek ahol a szak "angoltanár" és a mű dátuma 2014

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Publikációban használt név | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | B | K | M | R | S | V
Találatok száma: 16.

A

Aradi Csenge Eszter (2014) Applications of Cognitive Linguistics in Second Language Vocabulary Acquisition: A Study on Phrasal Verbs. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Aradi Viktor Bálint (2014) Intercultural Understanding in the EFL Classroom. Egyéb, Szegedi Tudományegyetem.

B

Balogh Tamás (2014) Teaching Vocabulary Learning Strategies for Self-regulated EFL Students. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Borosné Molnár Anikó (2014) Bipolarity as a device to reveal the unity of life in the novels of Virginia Woolf. Egyéb, Szegedi Tudományegyetem.

Brankovics-Mester Júlia (2014) Lyrics in Education. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Karl Éva (2014) Learning languages simultaneously: lexical transfer between languages and the attitude of language teachers towards teaching and learning more languages at the same time. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kácsor Norbert (2014) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kántor Erzsébet (2014) Az angol mint közvetítőnyelv tanítása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Molnár Hajnalka (2014) Common techniques in testing vocabulary. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Monoki Ágnes (2014) Analysing English-Spanish lexical transfer data. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Muci Izabella (2014) Tanulás iránti attitűd vizsgálata általános iskolás diákok körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Rostás Mónika (2014) Testing English as a foreign language: the washback effect on teaching and learning. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Szita Nikolett (2014) TV-series and movies in the EFL classroom: Students' approach towards video clips. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Sápi Martina (2014) Az általános és vizsgaszorongás vizsgálata szegedi középiskolákban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Sóti Zsófia (2014) Examining the Vocabulary Learning Strategy Preferences of Hungarian Secondary-school EFL learners. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Varga Andrea (2014) The Realisation of the Lexical Approach in Primary School English Classrooms in Hungary. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

A lista elkészítésének dátuma 2018. október 21. 17:10:18 CEST.