Item where faculty "Gyula Juhász Teacher Training College" and date of item 1995

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z | Ó | Ö | Ő
Number of items: 263.

A

Abt Imréné Böhler Katalin (1995) Some Aspect of Characters in Relation with Society in Mark Twain's Huckleberry Finn. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Adamecz Ilona (1995) L'activité ludique et ses fonctions dans l'enseignement du francais. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Antalné Engi Katalin (1995) "Wilhelm Tell - das ist doch der mit dem Apfel..." Zum Problemgehalt einer "Schullektüre", - die wohl mehr ist als nur das. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

B

Babinszki Zoltánné (1995) "Und bangt sich euer Mund, ich meld' ihm was geschehn ..." Frauen als Helden deutscher Balladen Interpretation. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Bakonyi Andrea (1995) Die Volkstracht der Ungarndeutschen am Beispiel der traditionellen Kleidungsgewohnheiten in der Gemeinde Nadwar/Nemesnadudvar in der Nord-Batschka. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Bakonyi Erika (1995) Semantik, Struktur und Herkunft der Phraseologismen aus dem ungarndeutschen Ort Nadwar/Nemesnádudvar. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Balogh Péter (1995) Grammatikvermittlung im kommunikativen Erwachsenenunterricht. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Baranyi Andrea (1995) Amnesty International and Human Rights. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Barna Beáta (1995) Some suggestions how to teach civilizational and cultural topics to young learners of English. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Barta Ramona (1995) Using poetry as a method of teaching rhythm and stress. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Batta Erzsébet (1995) Phraseologismen in deutschen Kleinwörterbüchern Konzeption und Kritik. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Belegrai Ferenc (1995) Teaching listening. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Belicza Ilona (1995) Teaching Writing in Lower Primary Classes with a Special Emphasis on Spelling. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Bencéné Fekete Andrea (1995) Stilmittel Der Werbung. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Benedekné Stürmer Anna (1995) Anredeformen im Bereich von Familie und Dorfgemeischaft in Baar. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Benke-Szabó Edit (1995) "The Mother of Coca-Cola in Labor" The United States on the Threshold of the Twentieth Century. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Bere Anita (1995) Der Projektunterricht. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Betegh László (1995) La Constitution fracaise du 4 octobre 1958 - La Constitution roumaine du 8 decembre 1991. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Binszki Éva (1995) "...für das deutsche Vaterland..." Nationalhymnen als Selbstdarstellungsversuche von Völkern und Nationen. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Bodor Zoltánné Varga Zsuzsanna (1995) La vision della Commedia dell'Arte nel Novecento con speciale riguardo alla cultura russa. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Bodrogi Anita (1995) Teaching Pronunciation. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Bodó Beáta (1995) Using Tales in the First Form of the Primary School. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Brahmi-Djamel Eddine (1995) Exploitation du logiciel LECTEST dans l'apprentissage du Francais language etrangere. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Brunner Anita (1995) Maria Theresia - hautnah. Die Persönlichkeit einer Herrscherin. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Bálint Judit (1995) Die Kristallnacht 9./10. November 1938. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Bánki-Horváth Bense Klára (1995) Gerinanische Religion Ein Vergleich von Caesar und Tacitus. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Bátri Blanka (1995) Attitudes and Motivation in English Language Learning. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Béresné Juhász Ágnes (1995) Evaluation of textbooks being used in a secondary school according to the catalyst - test. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Béresné Kotymán Erzsébet (1995) Some outstanding events and personalities of american history as reflected in historical painting. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Bódi Krisztina (1995) The role of drama in the classrom. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

C

Csabai Mihályné (1995) Erfahrungen mit einem konzeptionell neuen Lehrwerk im Vergleich mit dem Lehrwerk "Német" von Szanyi. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Csejtei Zoltánné (1995) Drama in language teaching. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Csendes Lilla (1995) Drama Techniques in Language Education. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Cser Rita (1995) Die Projektmethode im Fremdsprachenunterricht Projektorientierter Unterricht "Es weihnachtet sehr...". BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Csollákné Apatóczki Etelka (1995) Die Deutsche Wiedervereinigung Im Spiegel Der Deutschsprachigen Presse. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Csomorné Csépányi Ildikó (1995) Die deutsche Studentenbewegung 1986 im Rahmen ausgewählter Presseorgane. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Csontos Andrea (1995) The importance of rhymes and songs in teaching english as a foreign language to young children. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Csákányovszky Judit (1995) Von Sarajevo Bis Zum Weltbrand. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Csányi Eszter (1995) The Self-portrait of Eugene O'Neill and his Autobiographical Characters and Events Illustrated by References of his Plays. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Csók Tiborné (1995) The Use of the Indefinite Article in the English and Hungarian Languages. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Czirok Alexandra (1995) Die deutsche Bevölkerung in Elek nach der Türkenherrschaft (Über die Pestepidemie im Jahre 1739 und die Cholera im Jahre 1831 und 1873). BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Czombál Beáta (1995) Az orosz számnevek paradigmatikus rendszere ismeretének vizsgálata az I. éves orosz szakos főiskolai hallgatók körében. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

D

Danyi Márta (1995) Gott und Natur im Jahrhundert der Vernunft ("Irdisches Vergnügen in Gott" von Brockes). BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Debnárik Beáta (1995) L'histoire de la Mode. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Dedinszky Tamás (1995) Teaching Vocabulary with Specific Visual Aids in Communicative Language Teaching. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Demeter Judit (1995) Communicate, but how? Description and evaluation of techniques used to improve speech production in the English classroom with special emphasize on mistakes in fluency and accuracy. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Deák Zoltánné (1995) Starting to teach reading and writing in the primary school. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Diallo Ibrahim Kandia (1995) Le régime de Vichy (1940-1944). BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Dimákné Sebők Veronika (1995) Landeskunde im Fremdsprachenunterricht in Bezug auf Österreich. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Dobosi Lejla (1995) Die Sprachkunst von Thomas Bernhard (Dargestellt anhand des Romans "Das Kalkwerk"). BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Dobó Anita (1995) Hungarian Actors and Actresses in Hollywood Film Industry. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Doroginé Patai Ildikó (1995) Le róle des couleurs et des matériaux dans l'habitat traditionnel en Normandie. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Doszpod Judit (1995) Deutschsprachige handschriftliche Glossen in den Gebetbüchern in Magotsch/Mágocs. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Durst Györgyi (1995) Barbarossa und die italienische Reichspolitik. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Dárdai Katalin (1995) Rappresentazione Artistica Di Davide Nell'arte Italtana. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Dávid Anita (1995) Nonverbális jelek verbalizálása Elek Artúr novelláiban. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

E

Endrődi Monica (1995) Project Method in Foreign Language Teaching. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

F

Farkas Ibolya (1995) Walther von der Vogelweide. Die Naturschilderung in der Minnedichtung. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Fashola Adeola (1995) Theoretical application of methodology in practice with reference to grammar. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Fehér Zsuzsanna (1995) Conceits in John Donne's love poetry. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Fejős Ágotta (1995) Die Mythologie der Germanen Weltschöpfung und Weltuntergang. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Fekete Andrea (1995) Az indulatok és az elfojtott érzelmek Euripidész Hippolütoszában. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Flamisné Kiss Andrea (1995) Möglichkeiten und Motive der Fremdsprachenwahl in Kiskunhalas. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Florea Monika (1995) L'interpretazione Iconologica Della Primavera E Nascita Di Venere Di Botticelli. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Frankó Gabriella (1995) Jugendsprache im Deutschen und im Ungarischen (kontrastive Untersuchungen im lexikalischen Bereich). BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Frei Erzsébet (1995) Orációk vizsgálata Ludovicus Tubero Commentarii de rebus suo tempore... gestis című művében. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

G

Gajdács Márta (1995) Konkurenzformen des deutschen Vorgangspassiv und ihre ungarischen Äquivalente. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Gera Zoltánné (1995) Hungarian Contribution to American Musical Culture. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Geráné Matos Mária (1995) Natur und Mensch in Klopstocks Oden (Motivanalyse). BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Glied Gabriella (1995) Kopfbedeckung der siebenburgisch -sachsischen Volkstracht. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Gráczer Barabás Andrea (1995) The role of the language laboratory in English language teaching. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Gulyás Anita (1995) Das "Krieg"-Thema Im Epischen Theater Von Bertolt Brecht ("Mutter Courage Und Ihre Kinder"). BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Gulyás Éva (1995) The Americans' Main Concerns About Their Education in the 1990s. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Gyuris Edit (1995) Kinder- und Jugendliteratur im Unterricht. Die Rolle des Märchens im Unterricht Deutsch als Fremdsprache. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Györe Mária (1995) Az országok eladósodása. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

György Sándorné (1995) How to Create a Good Atmosphere for Learning? (- a special kind of game at the beginning of the lessons: the 'warmer' -). BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Gémes Szilvia (1995) Zeitungstexte im Deutschunterricht. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Gép Katalin (1995) Szent Ferenc és Szent Klára kapcsolatának története. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Góbor Edit (1995) Fremdenfeindlichkeit in Deuschland nach der Wiedervereinigung. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Görbicsné Szente Judit (1995) Grimms und Puschkins Märchen (Vergleichende Analyse). BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

H

Hargitai Ibolya (1995) Multicultural America. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Hartai Gabriella (1995) Die Verschleppung der Ungarndeutschen zur Zwangsarbeit in die Sowjetunion. Ansand der Geschichte der aus Bálcsalmás/Batschalmasch verschleppten Zivilpersonen. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Holló Józsefné (1995) Hungarian Contribution to American Science and Technology. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Honfi Zsuzsanna (1995) Der Nürnberger Prozeß 20. November 1945 - 16. Oktober 1946. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Hordós Klára (1995) Herkunft jugendsprachlicher Wörter und Ausdrücke (Die Stilschichten, die Sondersprachen und das Englische als Quelle der Jugendsprache). BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Horváth Andrea (1995) Some Aspects and Problems of Teaching Mixed Ability Students. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Horváth Mónika (1995) Teaching vocabulary at different levels. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Horváth Lajos Tamásné Margit (1995) Teaching writing in English with a focus on letter-writing. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Horváthné Miszlai Katalin (1995) Kimlinger und Kierer ungarndeutsche Volksbräuche, die im Leben als Schicksalswende gelten. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Hovanyecz Tamásné (1995) Geographical regions of the USA. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Huber Angéla (1995) Fehleranalyse am Schülertext. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Hábel Józsefné (1995) The Foreign Policy of the United States 1941-1945. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Hécz Andrea (1995) Form und Funktion von Phraseologismen in einer Ungarndeutschen Radiosendung. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

I

Illés Adrienne (1995) Die Beziehung zwischen Spiel und Lernen. Spiele und spielerische Methoden im Unterricht. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

J

Jakus Erika (1995) National- Und Kollektivsymbole. Eine Untersuchung aus der Sicht des deutschen Nationalbewusstseins bis 1914. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Janicsek Marianna (1995) A kereső ne hagyja abba a keresést... BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Janity Zita (1995) -ING Participle clauses in English different ways of the Hungarian translation. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Jankovszkiné Dobó Anikó (1995) Möglichkeiten und Motive der Fremdsprachenwahl in Kiskunfélegyháza. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Jeneiné Kiszely Éva (1995) A Study to Evaluate the Effectiveness of Task-based Approach at Upper Primary School. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Joóné Varga Zsuzsanna (1995) Histoire de la langue bretonne: quelques réflexions sur le déclin des langues. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Juhari Ágota (1995) Teaching english in the lower class using the first course-book. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

K

Kaló Tímea (1995) Teaching vocabulary. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kancsura Anikó (1995) Die Geschichte des Christentums in Ungarn. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kara Lászlóné Hegedűs Andrea (1995) Phraseologismen in der ungarndeutschen Literatur : anhand der Erzählungen von Josef Mikonya. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Katzenbach Krisztina (1995) Written errors and mistakes in a group of elementary children. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Keller Mária (1995) Deutsche Ansiedler in Kleindorog im Spiegel der Familiennamen. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kertainé Hagyó Klára (1995) The Victim of Social Injustice : Becky Sharp. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kiliti Zsuzsanna (1995) The American Press: Newspapers and Magazines with a Hungarian Comparison. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kincses Zoltán (1995) Sprache und Wirklichkeit in Ödön von Horváths Werken. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kisjuhász Andrea (1995) The Building of the Panama Canal. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kiss Brigitta (1995) Übersetzungstheoretische Überlegungen Anhand Der Gedichte Von G. Trakl. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kiss Imre (1995) Winterprojekte: Laternenfest und Weihnachten. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kiss Krisztina (1995) Some aspects of teaching vocabolary in the primary school. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kiss Éva (1995) The Roles of the Language Teacherand the Techniques That Accompany Them. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Klein Emese (1995) Das Aktuelle Bild Bundesdeutscher Jugendlicher Über Osteuropäische Aussiedler Deutscher Abstammung (Dargestellt anhand einer empirischen Untersuchung). BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Knáb Jánosné (1995) Deutsche Familiennamen In Baja. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kocsis Pál (1995) The Differences between the Vocabulary of American and British English. The Influences of the two Language Variants on Each Other in the Respect of Vocabulary. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kocsis Zsuzsanna (1995) Evaluation of coursebooks from a specific point of view (present perfect). BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Koleszár Ágnes (1995) Arthur Rimbaud - Le génie de la liberté. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kollárné Gellai Tünde (1995) Teaching reading skills and evaluating reading comprehension in a beginner elementary group. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Koroknai Tímea (1995) Giorgio De Chirico e la pittura metafisica. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kosztyóné Gál Zsuzsanna (1995) Suggestopädie. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kovács Andrea (1995) A kommunikáció zavarai. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kovács Anett (1995) The Importance of Songs and Rhymes in Language Teaching. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kovács Sándor (1995) Role plays. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kovács Zsanett (1995) La Ricostruzione Del Soggiorno Di Benedetto Croce In Ungheria Al Primo Congresso Internazionale Di Metodologia Della Storia Letteraria Nel 1931. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kovács Zsuzsa (1995) Les jeunes enfants et l'ordinateur "Toutes les pratiques éducatives sont des théories de la connaissance en action". BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kovácsné Nékam Zsuzsa (1995) Das Deutsche Frauenbild. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kovácsné Vámos Erika (1995) Der Martinstag im Deutschunterricht. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kálmán Józsefné (1995) Möglichkeiten und Motive der Fremdsprachenwahl in Kiskunmajsa. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kármán Tünde (1995) Fremdsprachenunterricht im Spiegel der Freinet - Pädagogik. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Köblös Aranka (1995) Victorian country li f e. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kövér Péter (1995) Die konfrontative Methode hu Bereich Phraseologie. Ein Beitrag zur kontrastiven Untersuchung von Phraseologismen in deutsch-ungarischer Relation. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

L

Leléné Kanász Erika (1995) Evaluation of Hotline coursebook series. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Leléné Kanász Erika (1995) Evaluation of Hotline coursebook series. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Lenti Beáta (1995) Die Leistungsmessung im Deutschunterricht. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Lentnerné Egyed Tünde (1995) "Hilf mir, es selbst zu tun!" Montessori - Padagogik im Deutschunterricht. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Lipei Gábor (1995) Обучение аудированию на начальном этапе обучения. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Litauszki Andrásné (1995) Freiarbeit. MA/MSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Lovászné Jankó Klára (1995) Method of Teaching Phrasal Verbs/Idioms. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Lékó Gabriella (1995) Spielsammlung zum Lehrbuch "Deutschmobil I.". BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

M

Mag Mária (1995) Afro-American Music and its History. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Marina Béla (1995) Ancient Celtic History and Culture. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Marozsi Irén (1995) 'Why people learn languages' : Conceptions about learning English in respect of various age groups and certain pedagogical problems therein. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Marsi Katalin (1995) Landeskunde im Unterricht : Erfahrungen in der 6-ten Klasse. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Maráz Róbertné (1995) American Cultural Influence in Hungary. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Maschler Ágnes (1995) Nationalsozialistisches Ideengut (Propaganda und Sprache). BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Mazán Ildikó (1995) Das Deutschlandbild in deutschen Lehrbüchern in der Zeitspanne 1918-1945. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Mezei Gábor (1995) Punishments and rewards as a means of evaluation. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Miczák Nóra (1995) Teaching speaking with emphasis on accuracy and fluency. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Mihály Mariann (1995) Feste und Bräuche in der Grundschule, Schönaich. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Mihályi Adrienn (1995) Lerninhalte in den deutschen und ungarndeutschen : Lesebüchern Zwischen 1930 Und 1940. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Mikóczi Mária (1995) Ähnliche und Unterschiedliche Aspekte in Der Lyrik Von Endre Ady und Rainer Maira Rilke (dargestellt Anhand Der "Neuen Gedichte"). BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Minárik Lívia (1995) Das Fehlen Des Lyrischen Ich In Georg Trakls Gedichten. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Mokbelné Bacsa Éva (1995) The effective usage of songs and music in English classes. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Molnár Andrea (1995) The Importance of Teaching Phrasal Verbs. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Molnár Andrea (1995) Projekte im Fremdsprachenunterricht. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Molnár Anna (1995) Das Groteske in den Frühnovellen von Thomas Mann. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Molnár Melinda (1995) Untersuchungen zur Lexik der Jugendsprache - anhand des Buches "Die neuen Leiden des jungen W." von Ulrich Plenzdorf. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Molnár Viktória (1995) Le monde divin des Gaulois. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Molnár Áron (1995) The teaching of the british habits and traditions in the elementary school. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Molnárné Romsics Klára (1995) The Nature and Function of Shamanism. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Mosonyi Csaba (1995) Les traditions culinaires de la Normandie. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Moór Szilvia (1995) Silence Is Golden - Speaking Is Difficult. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Márcz Andrea (1995) "Menschsein heisst immer unterwegs sein" (Analyse von drei Erzählungen im Werk "Das Glasperlenspiel" H.Hesses). BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Máté-Nagy Erzsébet (1995) Symbolische Ausdrucksweise im Roman "Sansibar oder der letzte Grund" von Alfred Andersch. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Mészáros Erika (1995) Role Plays and Simulations. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Mészáros Tünde (1995) Lernspiele im Deutschunterricht. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Múzs Mary (1995) Jugend im Dritten Reich. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

N

Nagy Beáta (1995) Civilization in extra lessons. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Nagy Gabriella (1995) Liebe und Leben in Kellers Novelle "Romeo und Julia auf dem Dorfe" (im Vergleich mit Shakespeares Drama "Romeo und Julia"). BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Nagy Ildikó (1995) American Participation in World War I and the Versailles Peace Treaty 1914-1920. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Nagy Ilona (1995) Der Weg Zur Deutschen Wiedervereinigung. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Nagy Zsuzsanna (1995) The Waldorf School (New methodological concepts based on Rudolf Steiner's theories). BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Nemoda Judit (1995) Nun sag, wie hast du's mit der Religion...? Vergleichende Beobachtungen zum religiösen Leben und zur Rolle der Religion in Deutschland und Ungarn. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Németh Izabella (1995) Pictures in english language teaching. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Németné Mészáros Edina (1995) Grammatikvermittlung im kommunikativen Deutschunterricht an Beispielen mit Deutschmobil 2. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

O

Oláh Attiláné (1995) Deutsche Geschichte in Sagen Die Zeit Karls des Großen. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Orbánné Budai Mária (1995) Weihnachtsbräuche im Sprachunterricht. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

P

Pacuk Péter (1995) Проблемы перевода русских архаизмов на венгерский язык по роману а.н. толстого : « петр первый ». BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Pancsosz Alexandra (1995) Untersuchung von Phraseologismen in ungarndeutschen Erzählungen anhand der Werke von Martin Thomann. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Podlovics Tímea (1995) Woodstock, as the symbol of the sixties. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Polgár Istvánné (1995) I giochi usati durante le lezioni della lingua italiana. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Pulai Beatrix (1995) Jean-Paul Sartre "A legyek című drámájának elemzése az egzisztencializmus tükrében". BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Pumpné Bíró Ágnes (1995) Die Bräuche und Sitten in Waschkut/Vaskút von den 10-er bis zu den 40-er Jahren. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Purgelné Nóbik Éva (1995) Die Phantastik in den Erzählungen von E.T.A. Hoffmann und N.V.Gogol. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Pálhidai Lászlóné (1995) Béla Tettamanti und Makó (1909-1927). "Die Liebe ist das Leben...". BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Pálinkás Tímea (1995) The non-native teacher of English. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Pásti Ildikó (1995) Varieties of moods in John Donne's 'Songs and Sonets'. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Péchy Gabriella (1995) Hungarian Americans and Their Communities of Cleveland in the Formative Period (1880-1910). BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Péczelyné Gerencsér Zsuzsanna (1995) National Parks of the USA. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Pősz Attila (1995) Deutschsprachige Speisekarten in Ungarn. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

R

Raincsák Réka (1995) Természetábrázolás Csehov művészetében. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Ruck Ágnes (1995) Sprachliche Integrationserscheinungen deutscher Familiennamen in der ungarndeutschen Ortschaft Elek. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Ráczkevy Eötvös Anikó (1995) The Analysis of To - infinitive Clauses and the Possible Ways of Their Translation. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Rózsáné Horváth Julianna (1995) Ungarndeutschtum in der Revolution und dem Freiheitskampf von 1848-49. Kriegsschauplatz in der Batschka und im Banat. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

S

Schiszler Renáta (1995) Motivation and attitude to learning English. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Semjén Zsófia (1995) Les oeuvres littéraires dans le cinéma francais. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Simon Ilona (1995) The American Civil War in Stephen Crane's Novel. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Simon Réka (1995) Characters in The Sound and the Fury. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Simó Balázs (1995) A Random Survey of Teaching English Pronunciation in Hungarian Elementary Schools. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Sipos Emese (1995) How Washington, D. C., was founded. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Sipos Éva (1995) Az orosz és magyar frazeologizmusok beszédszintű egybevető vizsgálata Dosztojevszkij A Félkegyelmű című művének magyar fordítasa alapján. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Somogyiné Utasy Ibolya (1995) WH-Clauses in the English and Hungarian Languages. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Stadler Tibor (1995) Die Hintergründe der Sprachenwahl mit besonderer Rücksicht auf die sozialen Umstände in der Stadt Tolnau. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Stampf Mariann (1995) A drámapedagógia alkalmazási területei a nyelvtanításban. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Staub Tünde (1995) Gretchen und Eva. Die Rolle der Frau in den Werken "Faust" von Goethe und "Die Tragödie des Menschen" von Imre Madách. BA/BSc, Szegedi Élelmiszeripari Főiskola.

Steklács Jánosné Zsilik Terézia (1995) The Adaptation of Tolnai-Method in Foreign Language Teaching. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Suvada Gizella (1995) Le caratteristiche e la natura dei verbi transitivi ed intransitivi italiani. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szabó István (1995) The American Scene in the 1960s. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szabó Nóra (1995) Teaching vocabulary. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szabó Zsuzsanna (1995) "Isten áldd meg a magyart" Thron und Altar in Ungarn. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szabó Rozgonyi Mária (1995) Easy Made English the Results of Alfarium Suggestopaedia Language Method. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szani Zoltán (1995) Soviet - American Relationship as Reflected in the Cuban Missile Crisis. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szappanosné Mihály Zsuzsanna (1995) Lernschwierigkeiten im Deutschunterricht. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szegedi Mónika (1995) Die Dramaturgie von Thomas Bernhard. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szekeres Katalin (1995) The early period of teaching english as a second language to beginners aged seven. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szeleczki-Simon Ildikó (1995) Hochzeitsbräuche in Berzel zwischen den zwei Weltkriegen. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szentpéteri Mariann (1995) Die Ursachen des Eindringens der epischen Elemente ins Moderne Drama (dargestellt anhand des Theaterkonzepts von Bertolt Brecht). BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szerediné Rugási Éva (1995) Funktionsverbgefüge im Deutschen und im Ungarischen (Kontrastive Untersuchung der Funktionsverbgefüge der Mitteilung). BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Sztanó Márta (1995) America Through Hungarian Eyes. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Sztranyák Zsuzsanna (1995) The Australian Way of Life - Past and Present. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szép Magdalena (1995) Simultanunterricht - ein Sonderfall des Lehr - und Lemprozesses im Rahmen des rumäniendeutschen Grundschulunterrichts. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Sárkány Ildikó (1995) Pictures as visual aids in teaching English. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

T

Takács Bernadett (1995) Checking Vocabulary. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Tanczik Béla (1995) Eine neue Völkerwanderung? Ausländer in Deutschland nach dem Zweiten Weltkrieg. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Tanczikné Varga Szilvia (1995) Methods and Techniques in Teaching English for Specific Purposes with Special Regard to Designing a Curriculum. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Tanka Ildikó (1995) Visual, aural, and audio-visual aids in language teaching. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Tary Ferencné (1995) Ostern im Sprachunterricht. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Toman Ildikó (1995) The Lifestyle of the Lost Generation. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Tulok Mariann (1995) Konsonanten Im Mittelhochdeutschen. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Turcsányi Ildikó (1995) Themenwahl der Dichtng im Dritten Reich. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Tuska Pálné (1995) Evaluating of a Course-Book: Selagh Rixon: TIPTOP 1. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Téli Márta (1995) Dreux. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Tóth Alexa (1995) Teaching listening. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Tóth Ildikó (1995) Negative Polarity Item Licensing in Hungarian. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Tóth Marianna (1995) Finite english 'that-clauses' and their hungarian equivalents. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Tóth Tibor (1995) Szélsőjobboldaliság a magyar sajtó tükrében a rendszerváltás után (1990-1994). BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Tóth Zsuzsanna (1995) Comment enseigne-t-on le francais? (Un essai á travers des épreuves scolaires). BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Tóthné Lucza Edit (1995) Examining english dialects. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

U

Udvary Szilvia (1995) Presenting Vocabulary, with Special Emphasis on Blackboard Drawings. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

V

Vadász Ildikó (1995) L'autobiographie : Les raisons, l' intérét et les problémes posés par l' autobiographie dans la littérature francaise. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Varga Kitti (1995) Le Contrade e il Palio di Siena. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Vargáné Dobák Tünde (1995) Regionalism in the USA. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Varjuné Fábián Ágnes (1995) O'Neill and the American Tragedy. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Vas Antalné (1995) Spending Leisure Time in America: Past and Present. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Vereczkey Ágnes (1995) Lewis and Clark. An Expedition to Find the Northwestern Passage. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Vincze Emőke (1995) Untersuchung der Textkonstituierenden Merkmale der Kurzgeschichte (Dargestellt Anhand von W. Borcherts Werken). BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Vincze Miklós (1995) L'Analyse du roman de Marguerite Yourcenar: Souvenirs pieux. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Virág Magdolna (1995) How to use magazine pictures in the English language classroom: presenting vocabulary and grammar structures. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Virág Éva (1995) Listening in Course Books. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Viszmeg Ferencné (1995) Rediscovery of the Discovery. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Vágó Tamás (1995) A Jó és a Rossz Immanuel Kant racionális vallásának tükrében. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Váradiné Jenei Csilla (1995) The Foreign Policy of The United States 1933 -1941. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Végh Zsuzsanna (1995) Authentic materials for young Hungarian learners of English for communicative purposes. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Végváriné Rehák Gizella (1995) Dämon im Menschen, Mensch als Dämon. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

W

Weiner András (1995) Umwelterziehung im Deutschunterricht. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Z

Zsembery Eszter (1995) Grammar Games in Language Teaching. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Zsova Tamás (1995) Rákos Sándor Catullusi játékai (Verselemzés). BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Ó

Ónodi Krisztina (1995) "Keep Your Fingers Crossed" - Teaching and learning idioms; speaking English like native speakers. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Ótott Katalin (1995) Changes in the syllabus and their realization in the classrooms. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Ö

Ördög Kriszta (1995) The importance of humanistic features in teaching. The silent way. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Ő

Ősi Judit (1995) L'enseignement personnalisé et communautaire. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

This list was generated on 2020. április 4. 02:07:10 CEST.