Item where faculty "Gyula Juhász Teacher Training College" and date of item 1992

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: B | C | D | F | G | H | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | V | Z | Ó
Number of items: 58.

B

Babosné Csapó Erika (1992) A játék szerepe a nyelvoktatásban (Egy téma játékos feldolgozása). BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Bakos Gabriella (1992) Entlehnungen deutscher Herkunft im Ungarischen (Anhand des Fremdwörterbuches von Ferenc Bakos). BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Benkő Erika (1992) Alexander Pope and His Classicist Work: The rape of the lock. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Bokor Gyuláné (1992) A természetábrázolás szerepe Lermontov műveiben. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Borus Gábor (1992) A Viharsarok című lap repertóriuma 1954. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Botta Natália (1992) Játékos nyelvi gyakorlatok az orosz nyelv oktatásában. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

C

Csapóné Máthé Zsuzsanna (1992) Csoportmunka a nyelvoktatásban. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

D

Dobó Ildikó (1992) La traduction des énoncés liés á la situation du francais en hongrois. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Dudás Éva (1992) Stylistical characteristics in Beckett's waiting for godot and Odets' waiting for lefty. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

F

Fenyvesi Bernadett (1992) Kecel község könyvtárügyének története a kezdetektől napjainkig. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

G

Garami Veronika (1992) Erkel hagyományok Gyulán 1945-1991. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Gulyás Eszter (1992) Syntaktische Untersuchung des Pronomens es und das in deutschen Phraseologismen. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Gál Katalin (1992) Краткий вокабулярий к роману Льва Разгона: Непридуманное. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

H

Halász Gábor (1992) Az orosz és a magyar háziállatneveket tartalmazó frazeologizmusok egybevető vizsgálata. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Halász Rita (1992) A beszédtevékenység négy alapművelete és a rombolók. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Hegedüs Helga (1992) Eigennamen in deutschen und ungarischen Sprichwörtern. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Hegyi Edit (1992) Az Országos Polgári Iskolai Tanárképző Főiskola Német Nyelv és Irodalom Tanszéke (1893-1948)". BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Herczeg Judit (1992) Opposite-Pairs in Thackeray's Vanity Fair. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Horváth Katalin (1992) Eigennamen in deutschen Sprachspielen. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Horváth Marina Vlagyimirovna (1992) A természetábrázolás szerepe Puskin Anyeginjében. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

J

Juhász Gabriella (1992) A Szeszekről. Útikalauz Guillaume Apollinaire olvasóinak. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

K

Kardos Cecilia (1992) Die Sphäre des Unbürgerlichen in Theodor Fontanes "Effi Briest". BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Károlyi Rita (1992) A lélekdialektika folyamatai Tolsztoj Anna Karenina című művében. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

L

Liker Zita (1992) Az orosz és angol felszólító módú igealakok összevető vizsgálata : Oscar Wilde Dorian Gray portréja című műve és orosz fordítása alapján. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Lopusnyi Natália (1992) A család - téma Tolsztoj Anna Karenina címü regényében. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Lovas Mária (1992) Лагерный язык в производстве А.И.Солженицына Один день ивана Денисовича. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

M

Morvai Ildikó (1992) A szótárírás sajátos válfajáról: a többnyelvű frazeológiai szótárakról. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Mészáros Orsolya (1992) The special structure of Wuthering Heights. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

N

Nagy Andrea (1992) Andrej Rubljov és az orosz ikon. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Nagy Timea (1992) Dosztojevszkij, Bergyajev és a "Nagy Inkvizítor". BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Nagy Éva (1992) A Tengeri Cár és Bölcs Vaszilisza című varázsmese főbb motívumainak vizsgálata. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

O

Orbán Tünde (1992) Játékos módszerek az általános iskolai orosz nyelvtan- tanításban, különös tekintettel az igék tanítására. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

P

Palásti Marianne Carmen (1992) Comparison of Shelley's and Petőfi's poetry. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Papp Ildikó (1992) F. Scott Fitzgerald: Representative Figure of the Jazz Age. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Papp Éva (1992) Nature Description in Lyrical Works of English Pre-Romanticism and Romanticism. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Pintér Imréné (1992) Die Schilderung Des Mittelstandes Im Roman Von Hans Fallada 'Kleiner Mann - Was Nun?". BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Pozojevich Ildikó (1992) Színszimbolika Leonyid Andrejev néhány művében. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Prisztavok Enikő (1992) Konfrontative Untersuchung deutscher und ungarischer Sprichwörter aus dem Bereich der Zahlungsmittel. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

R

Rajki Teodóra (1992) Két stílus összevetése nyelvészeti szempontból. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Rozgonyi Anita (1992) Argotikus kifejezések, kollokviális fordulatok Boris Vian Et on tuera tous les affreux című regényében és annak magyar fordításában. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Rácz Hedvig (1992) Eszme és kettősség szerepe a "Bűn és bűnhődés" főhősének sorsában. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

S

Seres Krisztina (1992) The humanistic approach - how to teach EFL for children. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Solymár Szilvia (1992) Tolsztoj "ördöge" (A lélek tudatalatti és tudati szférája : Az ördög, A Kreutzer szonáta és a Szergij atya című novellák elemzése alapján). BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szabó Ildikó (1992) Irodalmi hagyományok Puskin Belkin elbeszélései című novellaciklusában. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szalma Katalin (1992) Dosztojevszkij: A Karamazov testvérek és az Optyina Pusztiny. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szerényi Nikolett (1992) Second language acquisition and an error analysis. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szűcs Ágnes (1992) Konfrontative Untersuchung deutscher und ungarischer Sprichwörter mit Tierbezeichnungen. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

T

Talárcsik Judit (1992) Bibliai motívumok megjelenése és az epikus színház jellemzői Bertolt Brecht "A szecsuáni jólélek" című művében. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Trischberger Zsuzsanna (1992) Deutsche Ansiedler in der Stadt Moor/Mór und ihre Familiennamen. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Tóth Márta (1992) The School as Adult Society in Miniature The Question of Coeducation. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Tóth Valéria (1992) The Theme of Evil in William Golding's Lord of the Flies. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Török Istvánné (1992) Аббревиация в русском языке советской эпохи. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

V

Vezse Mária (1992) "Zwei Welten" in Thomas Manns Novelle "Tristan" (Motivanalyse). BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Viczai Péter (1992) "Законы характера и судьбы "улетащегомонахова". BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Vizinger Mária (1992) A Biliárdtól Cromwell-ig (M. Bulgakov: Ördögösdi cimű elbeszélésének motívumrendszere). BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Vucskics Ildikó (1992) Az összeomlás anatómiája (Mihail Bulgakov Kutyaszív című kisregényének elemzése). BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Z

Zadravecz Éva (1992) Csehov, a lélekábrázolás művésze. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Ó

Óvári Enikő (1992) A "vihar" motívum A. Sz. Puskin és J. Král, költészetében. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

This list was generated on 2020. április 4. 02:05:08 CEST.