Item where faculty "Faculty of Economics and Business Administration" and date of item 2019

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z | Á | Ó
Number of items: 384.

A

Acsai, Bianka (2019) Nők a vállalkozások világában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Agtas, Ergün (2019) Unconventional Monetary Policy of ECB: Its Spillover Effect on Debts and Stock Exchange Index in Turkey. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Agócs, Fanni (2019) Az OTP Bank Nyrt. lakossági lakáshitelezéssel kapcsolatos tevékenysége. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Ahmadov, Yusif (2019) Mobile Marketing and Consumers' Perception. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Akintubuwa, Michael Akinshola (2019) The role of media relations in organization's brand image performance: a case study of Dangote group. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Alakus, Yunus Kadir (2019) Student Satisfaction at the University of Szeged, Faculty of Economics and Business Administration. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Antalfi, Vanda (2019) #EP2019. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Arany, Nóra (2019) A fogyasztók információkeresési és értékelési folyamatának vizsgálata dekorkozmetikai termékek esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Asgarov, Abulfaz (2019) The Influence of Big Data in Businesses' Success. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Azrak, Resat Genco (2019) Customer Satisfaction at TUNA Ltd. and YAK Ltd. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Babayev, Nuraddin (2019) Price and Volatility of Bitcoin. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bacsa, Edina (2019) A fiatalok pénzügyi kultúrája a megtakarítások és befektetések terén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bacsó, Attila (2019) A munkavállalók motivációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bacsó, Kincső Judit (2019) A munkahelyi mentálhigiéné. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Bajomi Nagy, Attila (2019) A Shared Service Centerek bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bajomi-Nagy, Márta (2019) A magyar kosárlabda, mint látvány-csapatsport finanszírozása társasági adófelajánlásból. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Baka, Dávid (2019) Logisztikai szolgáltatások rendszerének elemzése. Vizsgálatok egy konkrét vállalkozásnál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bakos, Tamás (2019) „Gazdagok játéka” : pénz vagy valami egészen más? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balda, Andrea (2019) Fogyasztói attitűd az önvezető autókkal kapcsolatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balla, Szabina Gréta (2019) A digitális transzformáció térhódítása az OTP Bank világában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Balog, Bettina (2019) What are the main challenges of food security and how has the food security changed over time in the world? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Baranyi, János (2019) Értékesítési politika és PR tevékenység a Fundamenta Lakáskassza Zrt. tekintetében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Barta, Bianka (2019) Tudatosság a borfogyasztásban, avagy tudjuk-e mit jelentenek a boros címkéken feltüntetett jelölések? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Batka, Tímea (2019) Az államháztartási hiány változása és az adósság kezelése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Baum, Adam (2019) Manipulation in Marketing. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Berkó, Viktor (2019) Gyógyszerforgalmazó KKV-k helyzete Szegeden. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Berta, Lívia Zita (2019) A Magyar Nemzeti Bank "Minősített Fogyasztóbarát Lakáshitel" minősítése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Bezdán, Zea Emese (2019) A sportolók vállalkozási hajlandósága : az SZTE jelenlegi és végzett hallgatóit vizsgálva. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Biczók, Adrienn (2019) A DAKK Zrt. bevétel elszámolási rendszerének elemzése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Bitó, Tamás (2019) A kemény brexit hatásai a brit-EU logisztikai folyamatokra. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Boda, Virág (2019) A munkavállalói elégedettséghez és elkötelezettséghez vezető út. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bodon, Boglárka (2019) A látvány szerepe a csokoládéiparban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bodó, Regina (2019) Görögország adósságválsága. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Boieru, Nóra Lidia (2019) A helyi önkormányzatok szerepe az Európai Unió geotermikus beruházásainak megvalósulásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bokor, Adrienn (2019) A kapcsolati minőség tényezőinek megjelenése a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. működtetési szolgáltatóival való együttműködésekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bokros, Fanni (2019) Az önkontroll szerepe az orvosok táplálkozási szokásaiban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Boldog-Lantos, Kitti (2019) Milyen feltételei és hatásai voltak az innovációnak a PI-METÁL Fémipari Kft. életében? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bolla, Viktória (2019) A fejlett és fejletlenebb régiók hazai vállalkozásfejlesztési beavatkozásai közötti különbségek bemutatása és értékelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Borbély, Bence Endre (2019) Az adatvezérelt marketing jelenléte a magyarországi kis- és középvállalkozások körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Borbély, Daniella (2019) Fúzió: hogyan hat a vállalkozásra? Volán társaságok fúziójának hatásai a Dél-Alföldi Régióban a komplex elemzés tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Boros, Gergely (2019) A sportban szerzett kompetenciák érvényesülése a munka világában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bot, Adrián (2019) Kardoskúti Földalalatti Gáztároló kompresszor kiváltási projekt menedzsmentje. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Brenyó, Bence (2019) A Szegedi Tudományegyetem fenntartható törekvéseinek vizsgálata az SZTE TIK Green Teamen keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bukva, Kármen (2019) Országimázs-építés a közösségi médián keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Burány, Mária (2019) Mi kell a hallgatóknak? - Az önszerveződő csoportok szerepe a felsőoktatási intézmények pr-jében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bálizs, Krisztina (2019) A pénzügyi kultúra jelentősége és a különböző életpálya szakaszokra jellemző megtakarítási formák bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bánszky, Lilla Ildikó (2019) A termékek nemének hatása a fogyasztói magatartásra Avagy: Coke Zero Sugar vagy Cola Light. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bártol, Brigitta (2019) Fényképezőgépekkel kapcsolatos preferenciák fiatalok körében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Bíró, Dóra (2019) Body Positive kampányok a vékony ideállal szemben : a reklámok befolyásoló hatása a nők önértékelésére és fogyasztói magatartására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bősi, Dr. Ferenc (2019) Az egészségügyi piac átalakításával kapcsolatos legfontosabb stratégiák és teendők. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Calbert, Brigitta (2019) A DAKK Zrt. tevékenységének bemutatása, erőforrásainak a megszervezése az elmúlt évtizedekben. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Cao Shang, Ren (2019) A képregényolvasók képregényes olvasás szokásai és viszonyulása a képregényen alapuló termékek iránt. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Chab, Vuthy (2019) Factors Influencing FDI inflow to United States and China: A Comparative Analysis. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Crai-Hajduk, Mónika (2019) Kiégési szindróma munkavállalókra okozott hatása és ennek következményei szociális és adminisztratív munkaterületen dolgozók körében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Csamangó, Nikolett (2019) A magyar megyei jogú városok önkormányzatainak kockázatértékelése a politikai költségvetési ciklusok függvényében 2014-2018 között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csamangó, Vivien (2019) Hatékonyság és jövedelmezőség vizsgálata a Floratom Kft.-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csengődi, Kitti (2019) Folyamatok és rendszerek a vállalati beszerzésben. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Cseri, Laura (2019) Szervezeti elköteleződés a munkahelyen. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csonka, Dóra (2019) A Békéscsabai Jókai Színház marketingtevékenysége, marketingkommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csucska, Zsófia Sára (2019) Me, Myself & I - A márka szerepe a szimbolikus fogyasztásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csányi, Edvárd (2019) CRM jellegű projektek szoftverfejlesztésének és menedzselésének folyamatelemzése és értékelése a Managed Services Platform esetpéldáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csúzi, Anita Katalin (2019) A munkaerőpiac kihívása : a generációk motiválása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Czakó, Márton (2019) A 2014. évi lakáspiaci fordulat háttere és hatása napjaink lakásaira. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Czene, Elizabet (2019) A dolgozók képzésének bemutatása a DAKK Dél-alföldi Közlekedési Központ Zártkörűen működő Részvénytársaságnál. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dajka, Rita (2019) Kutatás-fejlesztés-innováció az Európai Unióban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dani, Kálmán Szabolcs (2019) Ügyfél elégedettség és lojalitás vizsgálata a Kollár Pakk Kft-n keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dankó, Ádám (2019) Új termék bevezetése az e-kereskedelemben "e-Bevásárlókocsi". BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Demeter, Zsófia (2019) A különböző generációk HR menedzsmentje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Demény, Orsolya (2019) A hazai kis- és középvállalkozásoknak nyújtott európai uniós támogatások. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Domoki, Mónika (2019) Kutatóintézeti pénzügyi kultúra felmérés és annak következtetései. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Dán, Ildikó Mercedes (2019) A Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. működésének értékelése és az egyesülés hatásainak vizsgálata az éves beszámolók adatai alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dézsi, Anna Éva (2019) A béren kívüli juttatások hatása a munkavállalói elkötelezettségre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dózsáné Komáromi, Bettina (2019) Nonprofit szervezetek menedzsmentje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

E

Eger, Evelin (2019) Vevői értékek vizsgálata a Szoftverfejlesztési Tanszék partnereinek körében a telemedicina projektben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fang, Mingyi (2019) The impact of social media on public relations. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Adrienn (2019) Németország az Európai Gazdasági és Monetáris Unióban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Bálint (2019) Családi vállalkozások szocioemocionális vagyonának megőrzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Jennifer Aida (2019) A pénzügyi tanácsadás és a megtakarítások szerepe a pénzügyi kultúra fejlődésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Krisztina (2019) Panaszkezelés az egészségügyi hatóság szemszögéből. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Réka (2019) A civil szervezetek teljesítménymérése pénzügyi és nem pénzügyi mutatók segítségével, a MASZK Egyesület példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Vilmos (2019) Digitalizáció a gazdaság szolgálatában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fazekas, Máté (2019) Veganism from an economic, business and sustainability perspective. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fejes-Szabó, Annamária (2019) Új kihívások az innováció menedzsmentben: a jövő kutatógenerációjának attitűdje a felelősségteljes kutatás és innováció alkalmazásáról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ferenczi, Máté (2019) Labdarúgó szervezetek gazdálkodásának, finanszírozásának kérdései. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor, Vivien (2019) Online szájreklám az esküvői piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Forró, Barbara Edina (2019) A kereskedelmi bankok marketing módszereinek vizsgálata a tranzakciós marketing és a kapcsolati marketing tekintetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fröhlich, Gábor Martin (2019) A közösségi média mint marketing eszköz a kkv-k számára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Furák, Csaba (2019) Mennyire fenyegetheti a Furák Csavar Kft. működését az üzleti partnereinek utódlási kérdése? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Futó, János (2019) A KITE Zrt. és a TRIGO Kft. integrátorok financiális és csődkockázati helyzetének elemzése a hazai agráriumban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Futó, Zoltán (2019) A számviteli információk és a vállalat érintetteinek információs igénye közti összefüggés bemutatása a végelszámolás és a felszámolás folyamatában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fábián, Dorina (2019) Az egyéni vállalkozók adózása Az SZJA és a KATA adózási módok összehasonlítása. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Fátrai, Ferenc (2019) A deviza alapú jelzáloghitelezés elterjedése a háztartási szektorban és konszolidációja a 2008-as válság után. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Földesi, Helga Diána (2019) A Visegrádi Négyek Egüttműködésének várható hatása a magyar engergiapolitika alakulásában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gatti, Lara Pinin (2019) Challenges of Diversity Management Between Duty and Preference. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gazsó, János (2019) Sofőrhiány elemzése BSC modellben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Godaish, Martin Péter (2019) Brexit and the Trade Negotiations. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Grecs, Gergő (2019) Bootstrap finanszírozás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gregus, Ágnes (2019) Opcióárazási módszerek. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Guliyev, Sakhavat (2019) Performance Evaluation of SOCAR and British Petroleum Based on Financial Ratios. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyebnár, Krisztina Gabriella (2019) Egy vállalatirányítási rendszer négy ország tükrében (Sage X3 vállalatirányítási rendszer a SINTEX NP négy leányvállalatánál - négy különböző országban). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyulai, Ádám (2019) Mobilitás, mint szolgáltatás: fókuszban a koncepció üzemeltetője. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyárfás, Tünde (2019) Az északi modell relevanciája a válságot követően. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

György, Gréta Fanni (2019) A fogyasztói döntés pszichológiai tényezői. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Győri, Bianka (2019) Egészségtudatosság vizsgálata a fiatal fogyasztók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gál, Beáta (2019) Új termékcsalád bevezetése a Villeroy & Boch Magyarország Kft-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gál, Patrik (2019) Szponzorált tartalmak megejelenítése a youtube videómegosztó platformon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Géczi, Gergő István (2019) The Essentials of Inbound Marketing - Study of the Marketing Method from the Consumers' Perspective. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Géczi, Gergő István (2019) The Essentials of Inbound Marketing – Study of the Marketing Method from the Consumers’ Perspective. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gönczöl, Bettina (2019) Az ügyfélmegtartás szerepe a Kalocsa környéki telekommunikációs piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hajba, Áron (2019) The Evolution of Macroeconomic Imbalances before and after the European Sovereign Debt Crisis, with a special focus on PIIGS Countries. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hajdu, Csilla (2019) SAP implementation at British Petroleum. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hajnal, Dóra Judit (2019) Az IFRS-re történő átállás Magyarországon – Az első évek tapasztalatai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Halász, Ella (2019) Kereskedelmi marketing tevékenység elemzése és bemutatása élelmiszeripari kisvállakozásban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Harmath, Kristóf (2019) Fenntartható fejlődés - Elektronikai hulladékok kezelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Haskó, Alexandra (2019) Az Apple márka népszerűsége a fiatalok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hegyi, Borbála Eszter (2019) Segélyhatékonyság az egészségügyi szektorban - a szub-szaharai régió támogatásának nehézségei. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Hilák, Dániel (2019) A bankverseny és a hitelezés kapcsolata a visegrádi országokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hoffmann, Anna (2019) Gyógyszertári marketingkommunikációs eszközök elemzése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Hornyik, Dorina (2019) A fiatalok könnyűzenei fesztivállátogatását és elégedettségét befolyásoló tényezők vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hornyák, Rebeka Erzsébet (2019) Digitalizáció a banki ügyintézésben. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Csenge (2019) In-store marketing eszközök befolyása, különös tekintettel a kirakatra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Dolóresz (2019) A Szegedi Tudományegyetem Szent-Györgyi Albert Klinikai Logisztikai Iroda beszerzési stratégiájának tervezése az egészségügy tükrében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Eszter Lilla (2019) Egy közlekedési társaság elemzése az elmúlt öt év beszámolói alapján. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Magdolna (2019) Sajátos kérdések egy vállalat életében és megoldásuk átalakulással. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Zoltán (2019) A hazai önkormányzati bérlakás program bemutatása, elemzése 1990 napjainkig. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Ágota (2019) Az e-könyvek hatása az egyetemisták olvasási szokásaira. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Huszár, Attila Tibor (2019) Irányváltás Magyarország politikájában a 2008-2009-es gazdasági válságot követően. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Héjja, Endre Ádám (2019) Külföldi leányvállalatok jelentősége Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

I

Irvanian, Amir Ali (2019) Future of social media in business to business marketing, relationship or transactional. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Iskander, Dávid (2019) A Pénzügyi innovációk a XXI. században. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

J

Joó-Horváth, Ibolya Zsuzsanna (2019) Lakossági hitelezés az OTP Bank gyakorlatában - fókuszban a személyi kölcsön digitalizációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Rita (2019) The role of multinational companies in the global economy. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jámbori, Beatrix (2019) Az egészségügyi humánerőforrás ellátottság és annak vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kalebasi, Efe Murat (2019) Customer satisfaction at Ntatli Gida. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kampini, Tamika (2019) An Investigation into the Impact of Aid on Economic Growth of Former Central Africa Federation. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kang, Shiqi (2019) Acceptance and impact of universal basic income in different countries/regions. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kanyó, Alexandra (2019) A Hunguest Hotel Forrás szerb piacot célző marketingkommunikációs eszközei. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kasza, Dorotti (2019) Értékesítési politika és MLM rendszer a Fundamenta-Lakáskassza Zrt. tekintetében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Katkics, Zoltán (2019) Euro in V4 countries : examination of the performance according to the Maastricht criterion. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Katona, Tímea (2019) Az elektronikus polccímke rendszerek és hatásuk a fogyasztói attitűdökre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kelemen, Bernadett (2019) Egyszer fent, egyszer lent, lakáspiaci boom vagy buborék. Avagy az elmúlt 10 év lakáspiaca. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kerekes, Aliz (2019) A pénzügyi digitalizáció és az OTP Bank kapcsolódó szolgáltatásainak bemutatása. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Keresztes, Laura Nóra (2019) A márkaimázst alakító tényezők vizsgálata a Loveland fesztivál esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Király, Noémi (2019) Az alapszak választást befolyásoló tényezők vizsgálata a délvidéki (vajdasági) magyarok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kis, Evelin (2019) Startup vállalkozások elemzése számviteli beszámolók alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kis, Evelyn (2019) A fizikai munkavállalók megtartásának kihívásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kis, Petra (2019) A lízing, mint speciális konstrukció bemutatása különös tekintettel annak számviteli elszámolására és forgalmi adóbeli szabályozására. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kis-Molnár, Sándor (2019) Dinamikus kapcsolati képességek vizsgálata egy mezőgazdasági termelővállalkozás esetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kispéter, Andrea (2019) Az otthonteremtés és a gyermekvállalás összefüggései. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Ildikó (2019) A szegedi magánberuházások szerepének vizsgálata a helyi gazdaságfejlesztésben. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Szilvia (2019) A fogyasztói magatartás vizsgálata, az egészségtudatos táplálkozás tekintetében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Viktória (2019) Minden 5. nyer : a promóciós nyereményjátékok vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kmetykó, Angéla (2019) "Mentes édességek" - az egészségtudatos táplálkozás vizsgálata a fogyasztói piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Komonczky, Márk (2019) A márkaszemélyiség szerepe a vásárlói döntéshozatalban a mobiltelefonok piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Korcsok, Máté Attila (2019) Az online marketing térnyerésének hatásai a szegedi vendéglátás marketingjére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kordás, Edina (2019) A feladat alapú finanszírozás bevezetésének hatásai a helyi önkormányzatok forrásszerkezetére Algyő példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kothencz, Nikolett Mónika (2019) Valóság vagy látszat? Az eredmény torzítása számviteli eszközökkel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Alíz (2019) Az önköltségszámítás és az előkalkuláció a Contitech Fluid Automotive Hungária Kft.-nél. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Bence Gábor (2019) Sajátos céghelyzetek számviteli, adózási kérdései és hatásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Dávid (2019) A Naturtex Gyapjú- és Tollfeldolgozó Kft. készletnyilvántartási rendszerének fejlesztése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Enikő (2019) Az IFRS alkalmazásának kérdései a magyar bankrendszerben - az OTP esete. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Péter (2019) A munkaerőpiacot befolyásoló trendek hatása a HR területre, különösen a toborzásra, kiválasztásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Péter (2019) A pénz nyomában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Renáta (2019) A menedzsment és az üzleti gyakorlatok pozitív hatásai a cégre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Szandra (2019) Online matematika oktatás Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Zita Anna (2019) A P-Development Vagyonkezelő Kft. és partnere, az ABB Instatllációs Készülékek Gyártó Kft. közötti logisztikai fejlesztések. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Zsolt (2019) Az üzleti tervezés folyamatának bemutatása a COOP Szeged Zrt-nél. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Ákos (2019) 2017-es Európai Ifjúsági Olimpiai Fesztivál gazdaságtana. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kováts, Ádám (2019) Csapatépítés multinacionális vállalati környezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kulik, Éva (2019) A kis- és középvállalkozások kedvezményes hitelforráshoz jutásának lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kutasi, Bence Balázs (2019) Ahány ház, annyi iroda : a távmunka bevezetésének előkészítése egy szervezeti esetpéldán keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kádár, Dóra (2019) Versenyszabályozás az Európai Unióban a globális technológiai óriások korszakában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kálmán, Csilla (2019) A Jövőnkért Tánc-Sport Egyesület motivációs szemszögből történő vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kálmán, Melitta (2019) A Szegedi Tudományegyetem hallgatóinak vállalkozói hajlandósága, avagy kinek dolgoznának a fiatalok a diploma megszerzése után? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kőműves, Mariann (2019) A Szegedi Tudományegyetem Beszerzési Igazgatóságának fejlődése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kőrösi, Bence Zoltán (2019) A kis- és középvállalkozások alternatív finanszírozási módszere : a közösségi finanszírozás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Laczkó, Adrienn (2019) A GDP problémái és alternatívái. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Laczkó, Zsolt (2019) Lean methodology's future in the light of Industry 4.0 environment - a practical example at Givaudan Hungary Ltd. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lapu, Gábor Norbert (2019) Stadion beruházások Magyarországon és az állami pénzek kapcsolata a TAO rendszer tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Laskai, Zsanett (2019) Pénzügypolitika és bankszabályozás a 2008-as válság tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lehoczki-Krsjak, Márk (2019) Az IT Services Hungary Kft. eszközgazdálkoidási rendszere. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Lehoczky, Emese (2019) Vállalati versenyelőny fenntartása egy folyamatosan változó környezetben : dinamikus szervezeti képességek bemutatása a Legrand Zrt. esettanulmányán keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lengyel, László (2019) A magyar kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás története, bemutatása és piacának elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lengyel, Tímea (2019) A Lombard Lízing Zrt. jellemzése annak mutatószámai alapján 2007-től 2011-ig. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Liu, Yanshu (2019) The Infrastructure Construction Cooperation between the EU and China in the context of the One Belt and One Road Initiative and the Juncker Plan. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ljepoja, Igor (2019) Hogyan segíthetünk a külföldi hallgatóknak könnyebben letelepedni Szegeden? – Egy szolgáltatás, mint megoldás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lovas, Evelin (2019) Az áfarés alakulása Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lévai, Szilvia (2019) A bankrendszer fejlődése Magyarországon, kiemelten az MKB Bank Zrt. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Lőrincz, Ágnes (2019) Esettanulmány a Continental szegedi tömlő kereskedelmi irodájában az ajánlatkiadás követésére használt Kanban tábláról. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Lőrinczi, Gábor Szabolcs (2019) E-sport, ez már nem játék. Egy feltörekvő iparág elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

M

Maggi Brito, Javier Enrique (2019) Analysis of the Ecuadorian Cut Flowers' Value Chain to US and EU, and the Foreign Exchange Exposure. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Malustyik, Anikó (2019) Az Y generációt motiváló jellemzők. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mammadli, Samad (2019) Social innovations as a tool for reducing poverty. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Markus, Lívia (2019) A családi vállalkozások szervezeti kultúrája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Martin, Dávid Ferenc (2019) Az összeolvadás, mint átalakulási típus egy konkrét eset alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Marton, Márta (2019) Önkormányzati PR Helvécián. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Masa, Edina Fanni (2019) Munkaerő áramlás gazdasági szerepe, kiváltó tényezői és összetétele. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Megyesi, Adrienn (2019) A toborzás-kiválasztás jelentősége a gyakorlatban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Mehdizade, Gulnur (2019) Financial hedging strategies in international business: The case of fuel hedging in airlines industry. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Meisitz, Dávid (2019) Mesterséges intelligencia és önvezető autók : áldás vagy átok? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mezei, Boglárka (2019) Fogyasztói magatartás vizsgálata a ruházati termékek online vásárlása esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mező, János Attila (2019) Motivációs eszközök alkalmazása a munkahelyen. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mike, Kristóf Bence (2019) Átfogó dokumentum menedzsment procedúra bemutatása a Merkbau Kft. esetében a szervezeti felépítéshez és működéshez igazodó adatstrukturálással. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mikes, Henriett (2019) Az államháztartás ellenőrzési rendszere az államháztartás központi szintjén. Különös tekintettel a fekvőbeteg ellátó intézmények gazdálkodási fegyelmére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Miskolczi, Krisztina (2019) Az ellátási lánc időgarantált logisztikai szolgáltatásait nyújtó csomagszállítási szolgáltatójának vevőkiszolgálási teljesítménymérésének vizsgálata : Részletes vizsgálat a DPD Hungária Kft. esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mocsai, Fanni Blanka (2019) Egészségtudatos étkezés vizsgálata- különös tekintettel a reggeli fogyasztására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Nóra (2019) Szervezeti kommunikáció menedzsmentje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Stella (2019) Az egészségtudatos életmód térnyerése a piacon : tudatosság vagy trend? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Motyovszki, Mónika (2019) A közösségi finanszírozási projektek lehetséges sikertényezőinek kutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mucsi, Bettina (2019) A 2008-as gazdasági válság hatása a vállalatértékre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Márki, Anett (2019) Vállalkozóvá válás támogatásának lehetőségei - generációk nézeteinek összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Márkó, Stella (2019) A családi gazdaságok szerepe a magyar mezőgazdaságban, sajátosságai, a jogi és pénzügyi szabályozás jellemzői, változása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mátó, Ágnes Réka (2019) A Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ kapcsolati dinamikájának vizsgálata a 4R keretmodell tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ménesi, Melinda (2019) Az Európai Uniós támogatások hatása a magyar foglalkoztatáspolitika vonatkozásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, Ferenc Mihály (2019) Húskészítmények fogyasztásával kapcsolatos attitűdök vizsgálata. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, Mercédesz (2019) Árfolyammodellezés nem konvencionális monetáris politikák mellett. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, Zsófia (2019) Vállalatok társadalmi felelősségvállalása - A Volkswagen dízelbotránya. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mészárosné Siteri, Mária Noémi (2019) Vevői elégedettség és vevőhúség vizsgálata közforgalmú gyógyszertárakkal kapcsolatban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Brigitta (2019) Beszerzési és készletezési folyamatok a DAKK Zrt.-nél. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Fruzsina Ágnes (2019) A Villeroy & Boch Magyarország Kft. vezetése és vezetősége. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Lili (2019) Kosárlabda csapatok kommunikációja közösségi oldalakon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Martin (2019) Hallgatói motivációk az Y és Z generáció körében a Szegedi Tudományegyetemen. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Olívia (2019) Kis- és középvállalkozások marketingje: Blue Velvet Divatáru. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy-Czirok, Zsófia (2019) A GlobalLog Kft. logisztikai folyamatainak bemutatása. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Namazov, Bayram (2019) What makes Azerbaijani companies use digital marketing. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nemcsok, Zsombor (2019) Egészségtudatos reggelizési szokások vizsgálata a Szegedi Tudományegyetem hallgatói körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nguyen, Vinh My Linh (2019) Challenges to aid effectiveness : the case of Vietnam. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Novruzova, Ulkar (2019) Impact of Migration on Labor Market. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Novák, Fanni (2019) A bankmarketing hatása az ügyfelek hitelfelvételi hajlandóságára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nwogidi, Uchenna Chika (2019) The Iran Nuclear Deal. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nádas, Nikoletta (2019) A felelősségteljes innováció szerepe a térségi versenyképességben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Sándor (2019) Egy lehetséges megoldás az egészségügy finanszírozási problémáinak kezelésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

O

Ofenbeher, Heléna (2019) A pénzügyi kultúra vizsgálata a kis- és középvállalkozások körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ollé, Judit (2019) A Baby Boomer és az Y generáció fogyasztási mintáinak összehasonlítása, különös tekintettel a digitális eszközök és az online tér befolyására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Oláh, Henriett (2019) A kötelező magánnyugdíjpénztári rendszer átalakításának hatása az önkéntes nyugdíjcélú megtakarításokra Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Osadebe, Frank Iwenabogwu (2019) Foreign Students' Satisfaction. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ott, Lilla (2019) Toborzási és kiválasztási folyamat a DAKK Zrt-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Palkó, Tamara (2019) Faktoring az agrárium finanszírozásában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Palotás, Zoltán Ferenc (2019) Az online kommunikáció jelentősége a magánegészségügyi szektorban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Anita (2019) Borválasztással kapcsolatos fogyasztói döntések vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Attila Ferenc (2019) Véradással kapcsolatos attitűdök vizsgálata 16-18 év közötti szegedi középiskolások körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Bernadett (2019) Humán rugalmasság mintázatok vizsgálata szervezetközi együttműködésekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Csaba (2019) Molnár Orsolya Könyvelőiroda PR tevékenysége és a jó hírnév gondozásának jelentősége. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Petric, Attila Márk (2019) Párhuzamos történetek : jegybankkérdés a kezdetektől az 1892-es valutareformig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Petrovics, Máté (2019) Az állami egészségügyi finanszírozás és a kórház - mint műszaki létesítmény - üzemeltetésének és műszergazdálkodásának összehangolása a Kiskunhalasi Semmelweis Kórház példáján keresztül. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Petrucza, Alexandra (2019) Epres krémméz bevezetése a Gyulai Méz termékcsaládba. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pigniczki, Fanni (2019) A Colorsztatik, mint családi vállalkozás utódlásának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pipic, Dániel (2019) Egy vállakozás életpályájának elemzése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Popovics, József Szilveszter (2019) The market expansion strategy of Disney's Star Wars. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pozsár, Elizabeta (2019) A Motiváció Műhely marketingtevékenysége. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Puskás, Rebeka (2019) ContiTech Fluid Automotive Hungária Kft. makói telephelyének fejlődése az egyesüléstől napjainkig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pál, Mihály (2019) Vállalkozóvá válás. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Pécsi, Péter (2019) Innovációk hatása egy mezőgazdasági vállalkozás versenyképességére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pósa, Donatella Fanni (2019) Az IFRS 15 standard bevezetése és gyakorlati alkalmazásának kihívásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Radics, Réka (2019) Ellátási lánc menedzsment a gyógyszertárakban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Rayi, Farid (2019) Entrepreneurship and role of Microfinance in it. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Reményi, Rita (2019) A vállalkozói hajlandóság és a vállalkozói motiváció vizsgálata a 25 év alatti álláskeresők körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rozgonyi, Orsolya (2019) A külföldi állampolgárok és Pannon-Work Zrt. szegedi kirendeltsége által foglalkoztatott harmadik állambeli munkavállalók magyarországi foglalkozatatásának menete, jellemzői. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Rábai, Gábor Tamás (2019) Fogyasztói magatartás a táplálékkiegészítők magyar piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rácz, Evelin (2019) A környezettudatosságot befolyásoló faktorok a fiatal felnőttek vonatkozásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rádi, Eszter (2019) A Vállalati Társadalmi Felelősségvállalás fogyasztói döntésekre gyakorolt hatásának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rózsa, Boglárka (2019) A véleményvezérek szerepe a Szegedi Tudományegyetem hallgatóinak egészségtudatos magatartásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rózsa, Dóra (2019) A Vöröskő Kft. területi terjeszkedésének vagyoni, pénzügyi, jövedelmezőségi hatásai 2013 és 2017 között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rózsa, Renáta (2019) Nem pénzügyi jelentések az Európai Uniós szabályozás tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Salbak, Alex (2019) A sikeres back office szolgáltatások ismérveinek feltérképezése az NKM Áramszolgáltató Zrt-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Samu, Tamás (2019) A minimálbér funkciói és a minimálbér-szabályozás hatásai a foglalkoztatásra. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Sarkadi, Emese Ilona (2019) A lakás-takarékpénztárak kialakulása Magyarországon, a 2018-as törvénymódosítás hatásai és a helyettesítő termékek megjelenése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sarusi Kiss, Andrea (2019) Munkaerőhiány kezelése a mezőgazdasági vállalkozások esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sato, Fumitaka (2019) The good transportation system for Tokyo - Looking ahead to "Post-Olympic". BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Savanya, Kitti (2019) Kapcsolati teljesítmény vizsgálata és modellezése egészségipari egyetemi-vállalti együttműködésekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Schillinger, Viktória (2019) Hogyan vált népszerűbbé az Instagramon való hirdetés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Schneider, Timea (2019) Építőipar a beszámolóban - A Skanska vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetének vizsgálata Magyarországon a beszámolók alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Schäffer, Noémi Enikő (2019) Herbál, kristály - Van minden: Szegénység és droghasználat összefüggései egy szegedi szegregátum droghelyzete alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sikó, Beáta (2019) E-mail marketinggel kapcsolatos attitűdök vizsgálata fiatal felnőttek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Simon, Ágnes (2019) "Éhezésmentes karcsúság" - avagy a Szafi márka szerepe az egészségtudatos élelmiszerfogyasztói magatartásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sinkó, Balázs (2019) A nyereményjátékok, promóciók és a fogyasztói lojalitás közötti kapcsolat az FMCG termékek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sipos, Zsuzsanna (2019) Véleményvezérek szerepe a vásárlási döntésben, különös tekintettel az utazási szolgáltatásokra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Siprikó, Zsolt (2019) Egy fejlődő vállalat koordinálása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Skobricsné Kiss, Margit Virág (2019) A fogyasztás társadalmi szerepe: divatmarketing, státuszfogyasztás. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Somogyi, László Tibor (2019) Az egyéni felelősségvállalás általános indokoltsága és megvalósítása a helyi termékek vonatkozásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Soós, Vanessza Vivien (2019) Influencerek hatása a vásárlási döntési folyamatra a szépségápolási kozmetikumok esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Steidl, Evelin Anna (2019) Az oktatási és munkaerő-piaci belső vándorlás mintázatának alakulása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Suhajda, Zoltán (2019) Kiválás a szervezetből - vállalati spin-off. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Suhajda, Zsolt (2019) Motorvásárlással kapcsolatos attitűdök vizsgálata a magyar motortulajdonosok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sutus-Juhász, Tamás (2019) Hazai kis-és középvállalkozások helyzete. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabadi, Dóra (2019) A vállalkozások stratégiaalkotása és vállalkozásfejlesztés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Alexandra (2019) A Hansa-Kontakt Kft. kiskereskedelmi ágazatának működése és bővítése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Anikó (2019) Viszonteladói kapcsolatok elemzése egy kerti- és lakásdekorációs termékeket forgalmazó webáruháznál. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Anita (2019) Egyetemisták tanszervásárlási szokásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Cintia (2019) A Szivárvány Aqua - Prágai Trade Kft. költségszerkezete. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Gyöngyi (2019) A nyílt forráskódú digitális pénzek megjelenése a nemzetközi pénzügy területén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Nikolett (2019) Közfoglalkoztatás a Bácsalmási Járás Térségében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Nándor Sándor (2019) Vásárolt alkatrészek ellenőrzési folyamatainak optimalizálása a ContiTech divízió számára. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Vivien (2019) Közvetítői tevékenység a jelzáloghitel-piacon. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Zsuzsanna (2019) Terület-és Településfejlesztési Operatív Program megvalósításához kapcsolódó közbeszerzési eljárás előkészítése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Ádám (2019) Exploring the correlation of unemployment rate and GDP growth rate in the European Union according to Okun’s law. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Áron (2019) Generációk közti együttműködés a Fókusz takarékszövetkezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szakál, Eleonóra Karolina (2019) A kombinált fuvarozás jelenlegi helyzete és elemzése Európában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szakály, Balázs (2019) Egészségügy kontrolling helyzete Magyarországon. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szalontai, Petra (2019) Plastik Kft. vagyoni-, pénzügyi-, jövedelmezőségi helyzetének elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szappanos, Csilla (2019) Vezetői információs rendszerek összehasonlításó elemzése köztulajdonban álló, illetve magántulajdonú gazdasági társaságok esetében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szekeres, Nikolett (2019) Együttműködések stratégiai rugalmasságának mintázatai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szemerédi, Petra (2019) Ingatlannet.hu marketingtevékenysége. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szemesi, Tamás Norbert (2019) Detroit város önkormányzatának 2013. évi csődje és tanulságai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szenek, Fanni (2019) A terméktér módszerének alkalmazása regionális szinten. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szentpéteri, Szófia Katalin (2019) Kórházi betegutak logisztikája. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szilágyi, Zoltán (2019) ContiTech Fluid Automotive Hungária Kft. sikerének vizsgálata. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szilágyi, Zoltánné (2019) A szántóföldi növénytermesztés adózása. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szilágyi, Zsanett (2019) A hazai startup cégek életében felmerülő akadályok az életciklusmodell növekedési szakaszának tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sztrehovszki, Dániel (2019) Miért pont Szeged? A multinacionális vállalatok telephely választási döntéseinek vizsgálata Szegeden. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Számfira, Gabriella (2019) Az Ipar 4.0 megjelenése az agráriumban – különös tekintettel a magyar viszonyokra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szász, Lilla (2019) A táplálékkiegészítők és fogyasztói magatartás közötti kapcsolat. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Székely, Zsanett Ágnes (2019) A stratégiai tervezés a vállalkozásoknál és a cél megvalósulásának esélyei, valamint az árak naprakész alakulása egy közszolgáltató cég életében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szögi, Roland (2019) Európai Uniós regionális támogatások gazdasági hatása a D-Paprika Kft. esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szőke, Viktória (2019) Az online tartalommarketing és annak alkalmazása a Szabó Imre Hair and Beauty vállalkozásban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szőke, Zoltán (2019) Az önkormányzat gazdálkodása az államháztartás számviteli rendszerében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Cintia (2019) A generációk különbözőségeinek vizsgálata a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. gyakorlatában - Hogyan befolyásolják a generációs különbségek a pályakezdők szervezeti integrációját? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sólya, Gábor Győző (2019) Az elektromos autók elterjedése Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tajti, Bálint Attila (2019) "Homo Electronicus" Hogyan lett az okostelefon a 21. századi produktív ember svájci bicskája? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tar, Christopher Róbert (2019) SWOT elemzés egy kisvállalkozás példáján. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Tar, Tímea (2019) A Bitcoin alkalmazhatósága befektetésekben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tarjányi, Eszter (2019) Az Apple, mint szeretetmárka? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Temesvári, Anita (2019) Szervezetek fejlődése és növekedése az Alukonstrukt Kft példájának bemutatásával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Temesvári, Eszter (2019) Az adóelkerülés problémája az általános forgalmi adó szabályozásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Terecskei, Tünde (2019) Az Audi Hungária Motor Kft. és a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. összehasonlító elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Terhes, Renáta (2019) Állami hátszél nélkül vajon szárnyalhattak volna a „kék orrú fehér madarak”? A Malév Zrt. utolsó 10 évének áttekintése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Teslér, Petra (2019) A Z generáció motiválása a munkaerőpiacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Timár, Hajnalka Éva (2019) Életbiztosítás, mint öngondoskodás - kiemelten a befektetési egységekhez kötött életbiztosítás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tomik, Nicholas (2019) A magyar lakáspiac jelenlegi helyzete, keresletére és kínálatára ható tényezők alakulásának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tomik, Nicholas (2019) A magyar lakáspiac jelenlegi helyzete, keresletére és kínálatára ható tényezők alakulásának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tran, Thu Phuong (2019) The role of consumer behavior in fast food consumption in Vietnam. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tsend-Ochir, Enerel (2019) The influence of diversity management on organizational indicators. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Turbucz, Dávid (2019) Marketingkommunikáció és Big Data éehetőségek és korlátok. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Turú, Martin Márk (2019) Kis- és középvállalkozások jelenlegi helyzete egy konkrét példán keresztül. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Tábith-Barta, Éva (2019) Új termék bevezetése a borászat piacára. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Benjámin Barnabás (2019) A fogyasztó és a márka közötti viszony vizsgálata az Old Spice és az AXE példáján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Enikő (2019) Utazás a közbeszerzés hatékonysága felé. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Judit (2019) Ösztönzésmenedzsment az egészségügyben. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Krisztián (2019) Egy újabb véresen komoly tanulmány, avagy a viselkedési szándék meghatározó tényezői a véradásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Petra (2019) Sportfinanszírozás: a TAO program hatása a vízilabda helyzetére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Tamás (2019) A TAO sporttámogatás hatása Kiskunhalas amatőr sportegyesületeire. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Zsófia (2019) Fekete utazásszervezés - fogyasztói magatartás vizsgálata Mely döntések befolyásolják az utazni vágyókat? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Ágnes (2019) Startupok indítása és kezdeti finanszírozása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóthné Berecz, Ildikó (2019) A marketing szerepe, sajátosságai a vendéglátásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóthné Fekete, Zsuzsanna (2019) Üzletanyu születik, avagy hogyan lehet sikeres vállalkozást létrehozni kisgyermek mellett? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Törtei, Gábor (2019) Márkaimázs vizsgálata a beiskolázási marketingmunkában: A zentai középiskolák marketing tevékenységei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Török, Barbara (2019) A Makói Gyógyfürdő ATL kommunikációs tevékenységei. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Török, Emese (2019) A vállalkozásfejlesztés és a közösségi média marketing elemzésének kapcsolata – Az influencer marketing elemzésének relevanciája vállalkozásfejlesztési szempontból. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Török, Péter Tamás (2019) Személyes vezetés vizsgálata egy magyarországi francia vállalatnál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Török, Zoltán Attila (2019) A függetlenség korlátai: a fiskális és monetáris politika együttműködése válságszituációban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

U

Udvardi, Szilvia Anikó (2019) Elnyert pályázatok hatása a FIPKERSZ Kft. beszámolóira. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ujházi, Tamás (2019) Fogyasztói elégedettség mérése a zentai étel házhoz szállító cégekre vonatkozóan. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Urbán, Mónika (2019) A lakossági hitelállomány és a pénzügyi kultúra alakulása a 2008-as gazdasági válság tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vadász, Csenge Réka (2019) A szegedi utazási irodák online marketingtevékenysége, azaz hogyan jelenik meg a tartalommarketing a kommunikációjukban? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vajner, Bence Ákos (2019) Bútorvásárlással kapcsolatos preferenciák vizsgálata a fogyasztói piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Anita Barbara (2019) Az Y generáció médiafogyasztási szokásai. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Brigitta (2019) A női vállalkozók érvényesülésének vizsgálata az üzleti életben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Ferenc (2019) Projektmenedzsment elemzés Karkasz projekten keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Zita (2019) A DAKK Dél-alföldi Közlekedési Központ Zrt. Szeged helyi forgalomirányítási rendszerének működése értékesítési logisztikája. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Zsuzsanna (2019) A Mercedez-Benz kecskeméti üzemében működő pick by light és papír alapú komissiózó módszerek bemutatása, a pick by light rendszer hibalehetőségei és megoldási javaslatok. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Veres, Viktória (2019) Mikro- és kisvállalkozások kereskedelmi banki finanszírozásának lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vida, Zsanett (2019) Magyarország és a magyar vállalati szektor Ipar 4.0 felkészültsége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Világos, Emese (2019) A friss diplomások helyzete a munkaerőpiacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vincze, Bence (2019) Az internetes kereskedelem kialakulása, fejlődése, helyzete napjainkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Virág, Anita Viktória (2019) A gazdasági társaságok átalakulásával kapcsolatos számviteli feladatok, külön kitekintéssel az egyesülések sajátosságaira. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Virágh, Hajnalka Ildikó (2019) Vevői elvárások egy 21. századi autóipari vállalatnál. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Vojnic Tunic, Maja (2019) Az Elektroglob Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. átfogó elemzése a számviteli szabályok, valamint egy konkrét bank szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vojter, Noémi (2019) Kommunikáció és konfliktusok a családi vállalkozásokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vágvölgyi, Gergő (2019) Szolgáltató központok szervezeti struktúra jellemzői Villeroy & Boch szolgáltató központjának elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vágvölgyi, Ákos (2019) A munkaerőhiány hatása a kiskereskedelmi egységekre különös tekintettel az FMCG szektorra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Váradi, Fruzsina (2019) A vállalkozások és a vállakozási hajlandóság. Other, Szegedi Tudományegyetem.

W

Wimmer, Éva (2019) A belső ellenőrzés pszichológiai és kapcsolati szempontú vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zakupszki, Richárd Zoltán (2019) A kutatás és fejlesztés szabályozásának összehasonlítása és elemzése a magyar és a nemzetközi számviteli rendszerben. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Zalányi, Tamás Dávid (2019) A márkakép szerepének vizsgálata három diszkont légitársaságnál - Ryanair, Wizz Air, Easyjet. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zelenák, Balázs (2019) Application of Game Theory in the decision-making process of the European Union. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zhao, Dan (2019) The EU's and China's Aid to Africa: Impact of the Aid for Trade on recipients' export performance. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zolnay, Zita Krisztina (2019) A menedszerek motivációs eszközei és a menedzserekre irányadó szerződéses szabályozás. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Zsikla, Viktória (2019) Feketegazdaság. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zsolnai, Dániel (2019) Az MSZ EN ISO 9001:2015 szabványravaló átállás gyakorlata. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Zubor, Melissza (2019) Győr fejlődési lehetőségeinek bemutatása a terméktér segítségével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zélity, Alexandra (2019) Dolgozói elégedettségmérés a Közoktatási Vezetőképző és Továbbképző Intézet oktatói körében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Ábrahám, Renáta (2019) A pénzügyi instrumentumok nemzetközi számviteli szabályozása – a valós értékeléssel kapcsolatos közzétételek a hitelintézeteknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ágoston, Szabina (2019) A technológiai fejlődés és az e-páciens megjelenésének hatása az orvos-beteg kommunikációra és a gyógyító folyamatra. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Ó

Ódor, Enikő (2019) NIKE Event - Marketing, Sponsorship. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. március 29. 09:54:56 CET.