Item where faculty "Faculty of Economics and Business Administration" and date of item 2015

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | D | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z | Á | Ó | Ö
Number of items: 357.

A

Alapi, József (2015) Az önkormányzatok forrásabszorciós képessége az Észak- Alföldi Régióban a Jász- NAgykun- Szolnok Megyei települések kiemelésével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ali, Bassam (2015) Kommunikáció a gyógyításban : a kommunikáció, mint költséghatékonysági tényező. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ambrus, Dániel (2015) Telephelyválasztási motivációk és tényezők Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Andó, Anna Dóra (2015) Lakás-takarékpénztárak Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Andó, Judit Eszter (2015) Lakáspolitika, lakáscélú állami támogatások alakulása Magyarországon a kezdetektől napjainkig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Apró, Melinda (2015) A közösségi médiában alkalmazott marketingtevékenység összefüggései a fiatalok közösségi tevékenységével és szociálisérdek- érvényesítő képességével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

B

Bahor, Andrea Éva (2015) A kapcsolati protfólió alkalmazása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Baka, Anett (2015) Kódolt táplálkozás a bőség világában. Az egészségtudatos magatartás és a Norbi Update márka kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balla, Renáta (2015) Települési önkormányzatok finanszírozásam 2013 előtt és után - adósságkonszolidáció és feladatszerkezet-változás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balog, Enikő (2015) Út az adósságkonszolidációhoz: a 2006 utáni önkormányzati eladosódási hullám és a rendszer átalakítása Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balogh, Emese (2015) A kis- és középvállalkozások finanszírozásának problémái és lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balogh, Réka (2015) Az SZTE Gazdaságtudományi Karán tanuló diákok énhatékonyságának és motivációjának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balogh, Veronika (2015) Szerencsejátékok termék- és árpolitikai vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balázs, Helga (2015) A közösségi oldalakon és blogokon elhelyezett termékmegjelenítés hatása a magyar fiatalok vásárlói magatartására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balázs, Sebestyén (2015) Az NFL-ben alkalmazott bérezési rendszer jellegzetességei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Banka, Leonóra (2015) Az öngondoskodás, kiemelten az életbiztosítás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bankós, Henrietta (2015) Egy egészségügyi szolgáltató finanszírozásának és számvitelének speciális kérdései. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Barna, Anita Katalin (2015) A beszerzési folyamat és a Vállalatirányítási Rendszer. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Bartha, Anita (2015) A hagyományos és új típusú értékesítési csatornák szerepe a biztosítók életében és továbbfejlődési lehetőségeik. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bartucz, Annamária (2015) Az immateriális javak és szellemi tőke a számvitelben és a beszámolókban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bense, Krisztina (2015) A marine trade kritikus területei az olajszállítmányozásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Benák, Tünde (2015) Toborzási és kiválasztási rendszer fejlődése az ANGEX 2004 Kft-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Berczi, Anna (2015) Városok és a fenntartható fejlődés: Szeged városfejlesztési dokumentumainak fenntarthatósági vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Beretka, Szilvia (2015) Ukrajna integrálódási dilemmája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Berényi, Károly (2015) Az oktatás minőségfejlesztése a PTE-ÁOK Orvosi Népegészségtani Intézetében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Berényi, Lilla (2015) A munkahelyi egészségfejlesztés, mint megtérülő HR-beruházás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bicskei, Glória (2015) Az ÁFA csalások jelensége Közösségen belüli ügyletek vonatkozásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Birkás, Katalin (2015) A televíziós reklámok különleges világának hatása a fogyasztóra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Blaskó, Brigitta (2015) A fogyasztói tudatosság és környezetének vizsgálata Magyarországon és az Egyesült Királyságban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bognár, Fruzsina (2015) Presztízstermékek márkaközösségeinek vizsgálata a GoPro példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bogár, Csilla (2015) Outsourcing szolgáltatást nyújtó vállalkozás vagyoni, pénzügyi, jövedelmi helyzetének elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bogár, Krisztina (2015) A Google AdWords alkalmazási lehetőségei a szervezeti piacokon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bondor, Hanna (2015) A fogyasztói attitűd és viselkedés kapcsolata a kozmetikai termékek piacán - az állatkísérletek befolyásoló szerepe. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Borboláné Szakács, Mária (2015) Községi önkormányzatok kötelező feladatellátása és annak finanszírozása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Borbély, Bence Endre (2015) A tudatalatti marketing megközelítései - az illatmarketing hatása a fogyasztókra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bracsok, Emese (2015) A gyermekek befolyásoló szerepe a vásárlási folyamatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Budai, Csaba (2015) A szerencsejáték és a játékfüggőség helyzete Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Budai, Mátyás (2015) Kompetenciák a szervezetben : Esettanulmány a vezetői kompetenciák összehasonlításáról Fejlesztő Központ alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Budavári, Viktória (2015) Egyetemi-vállalati együttműködések eredményességének és hálózati hatásának vizsgálata. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Bábi, Huanita (2015) A külhoni magyarság támogatáspolitikájának alakulása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bálint, Bianka (2015) A magyar fiatalok fesztivállátogatási szokásai napjainkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bátyi, Tamás (2015) A Munkahelyvédelmi Akcióterv hetékonyságának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Börcsök, Anikó (2015) A GlobalLog Kft. és a Dél-alföld logisztikája. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Börcsök, Antal (2015) Támogatott hitellehetőségek a KKV-k és az agrárvállalatok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Caimacan, Anna (2015) Békéscsaba lakosságának helyben tartása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csapó, Anna Katalin (2015) A személyes márkázás szerepe az SZTE GTK hallgatói életében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csapó, Gergely Gábor (2015) Az Ingatlannet.hu által használt online hirdetési eszközök és az online hirdetések során elért eredmények elemző bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Cseriné Posztós, Krisztina (2015) Helyi adópolitika Hódmezővásárhelyen. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csernik, Dorina (2015) Stressz a munkahelyen, stressz a szakmai gyakorlatukat végző diákok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csiki, Máté (2015) A magyar fiskális politika útkeresése a Balti és a Visegrádi államok tapasztalatainak tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csiszár, Nóra (2015) Az Emberi Fejlődés Indexének kritikai elemzése a BRICS országok példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csontos, Blanka Gréta (2015) A nonverbális kommunikáció megfigyelése a humánmenedzsment területein. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csukonyi, Éva (2015) GoPro: Milyen hatással van az extrém sportok népszerűségére a közösségi média? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Czékus, Claudia (2015) Finnország versenyképessége az Európai Unióban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dargó, Balázs (2015) A fundamentális elemzés alkalmazhatósága a Budapesti Értéktőzsdén. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Demény, Orsolya (2015) A marginalizált társadalmi csoportok helyzete és kilátásai a hazai munkaerőpiacon: diszkrimináció, integráció az esélyegyenlőség tükrében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Deák, Dorina Kitti (2015) Szeged Megyei Jogú Város közforgalmú közösségi közlekedési színvonalának fejlesztése vállalati és önkormányzati oldalról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Deákné Horváth, Mónika (2015) Az önkormányzatok és a civil részvétel jelentősége a helyi gazdaságfejlesztésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Diós, Péter (2015) Árfolyampolitikák és volatilitás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dobos, Adrienn (2015) A csoport és a csapatépítés szerepe, lehetőségei és korlátai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Domonkos, Nelly (2015) A tematikus utcák marketingjének bemutatása a Gozsdu-udvar gyakorlatán keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dudás, Dóra (2015) Pénzügyi kultúra fejlesztése a szülők zsebpénz adási szokásain keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Duka, Felícia Lili (2015) A gazdálkodók nyugdíjkilátásai, avagy a mórahalmi őstermelők hogyan vélekednek a nyugdíjas éveikről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dunai, Szilvia (2015) A magyar fitnesz vállalkozások marketing tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dupsi, Krisztina (2015) A családi vállalkozások sajátosságai, kiemelt figyelemmel a családi vállalkozás utódlásának kérdésére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dávid, Szilvia (2015) Beszerzési folyamatok a ContiTech Rubber Industrial Kft.-nél. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Dékány, Emese (2015) A sikeres vállalati vezetők, vállalkozók kommunikációs technikái és egyéb műhelytitkai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dénes, Renáta Ivett (2015) Finanszírozás és minőség a magyar felsőoktatási rendszerben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dér, Lídia (2015) Pénzügyi kultúra fejlesztése a magyar felnőtt lakosság körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dömök, Zsuzsanna (2015) Főiskolai és egyetemi hallgatók családalapítási és karrierépítési tervei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Farda, Eszter (2015) A Liegl & Dachser Kft. fuvarszervezéssel kapcsolatos tevékenységeinek elemzése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Alexandra Edit (2015) Közigazgatási emberi erőfforás menedzsment bemutatása. Vajon vonzó lehetőség napjainkban a közszférában elhelyezkedni? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Tamás (2015) Kompetenciák a munkaerőpiacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Zoltán (2015) Tőzsdén való kereskedés technikai eszközökkel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Ádám (2015) A szegedi lakosság éttermi szolgáltatási színvonallal kapcsolatos elvárásainak és elégedettségének vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fejes, Orsolya (2015) A magyar agrárexport állami támogatása, a Magyar Export-Import Bank Zrt. és a Magyar Exporthitel Biztosító Zrt. eszközrendszere. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete, Boglárka (2015) A piaci verseny közgazdaságtani értelmezései a laissez- faire- től a versenyszabályozás szükségességének paradigmájáig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ferenczi, Beáta (2015) Németország megújuló energiafordulata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Forgács, Nikolett (2015) A kis és középvállalkozások finanszírozása a Nemzeti Bank Növekedési Hitelprogramjának keretében (MNB-NHP). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Forgó, Cintia Rita (2015) "Alap-e" a nyugdíj alap? : A magyar nyugdíjrendszert érő kihívások és válaszok. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Forgó, Nikolett Klára (2015) A funkcionális élelmiszerek fogyasztásának növelése, mint alternatív módszer az általános egészségi állapot fenntartható javítására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Forrai, Lujza (2015) Az alulárazás tendenciái a Budapesti és a Varsói Értéktőzsdén. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Frei, Tamás (2015) A görög válság. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fuchs, Ágnes (2015) Állampolgári részvétel a helyi gazdaságfejlesztésben a Tisza Park Fejlesztéséért Civil Kezdeményezés példáján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Földi, Flóra (2015) Az OTP Lakástakarék Zrt. működése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Földvári-Nagy, Diána (2015) Az Örkényi Takarékszövetkezet deviza alapú hitelezése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gajdács, Ágnes (2015) A villamosenergia-szolgáltatók marketingstratégiáiban és a fogyasztói magatartásban bekövetkező változások vizsgálata a piaci liberalizáció és a rezsicsökkentés tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Galó, Tímea (2015) Vevőelégedettség, egy kávézó esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gerőcs, Ibolya (2015) Elektronikus kereskedelmi megoldások. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gillich, Katalin (2015) A Mezőhegyesi Ménesbirtok Zrt. kihívásai napjainkban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gilányi, Attila (2015) A tőzsdei és devizapiaci kereskedelem fejlődése és a napjainkban jellemző technikai stratégiák kisbefektetői szemmel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gombos, Dávid Zoltán (2015) Az Y generáció álláskeresési motivációjának, érdeklődésének feltárása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gombos, Géza (2015) A magyar mezőgazdaság finanszírozása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gombás, Szilvia (2015) Magyarországi borkultúra, borfogyasztási szokások. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Grósz, Ádám (2015) Egészséggel kapcsolatos táplálkozási és sportolási fogyasztói magatartás vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gubek, Emese (2015) Marketing és kultúra kapcsolata a japán társadalom tradicionális jegyeinek tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Győrfi, Gábor (2015) Tudatos-e a szegedi vásárló? Fogyasztói magatartás vizsgálata az elektronikai cikket vásárló szegedi fiatal felnőttek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Győri, Ádám (2015) A Mercedes-Benz Gyár hatása a Kecskeméti Főiskola GAMF karára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Győry, Judit Zsuzsanna (2015) Grúzia/Georgia feltörekvő nemzetközi és gazdasági helyzete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gáborné, Kádár-Német Angéla (2015) Zsombó Nagyközség Önkormányzat gazdálkdoása 2009-től 2013-ig terjedő időszakban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gál, Anita Mariann (2015) Munkáltatói márkakiépítés, avagy tehetségvonzás mesterfokon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Géczi, Mónika (2015) A válság hatása a hazai önkormányzatokra - a foglalkoztatottság, a hitelállomány és finanszírozási kérdések tükrében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Göcző, Dénes (2015) Növekedés időszaka: csak hitellel? Other, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hajas, Roland Krisztián (2015) A mikrovállalkozások számára nyújtott vállalkozásfejlesztési beavatkozások eszközeinek bemutatása és értékelése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hajdu, Katalin (2015) Egyetemi fenntarthatóság a Szegedi Tudományegyetem példáján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hamvai, Csaba (2015) Pénzügyi műveltség a diákhitel igénylés kontextusában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Harmath, Zoltán (2015) A monetáris politika : a magyar és a lengyel jegybank inflációs célkövetésének összehasonlítása 2006-2014. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Herkó, Ákos (2015) A magyar dezinflációs politika elemzése a rendszerváltástól napjainkig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hirsch, Nóra (2015) Időzített bomba? A magyar egészségügy humánerőforrás problémái, kihívásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Honti, Tamás (2015) Márkaközösségek a politika piacán : a fiatal választók politikai pártok iránti lojalitásának vizsgálata a fogyasztói magatartás fogalmi rendszeréve. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Kinga (2015) Televíziós reklámok gyermekek emlékezetére gyakorolt hatásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Máté Dániel (2015) A nyugat-balkáni országok az Európai uniós integráció útján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Petra (2015) A Facebook jelentősége a vállalati életben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hricsovinyi, Dávid (2015) Az OTP CSR tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Huszár, Attila (2015) Hallgatói mobilitás és a Szegedi Tudományegyetem Általános Orvostudományi Karán tanuló külföldi hallgatók elégedettségének vizsgálata SERVQUAL modellell. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hódi, Mercédesz (2015) Munkavállalók motivációjának és elégedettségének vizsgálata az önmeghatározás elmélet vonatkozásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

I

Ifkovics, Marica (2015) Brazília, mint fejlődő donor ország szerepe a nemzetközi fejlesztési segélyezésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Imrovicz, Zoltán (2015) Építőmérnöki innovációk kapcsolódó marketing tevékenységeinek elemzése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

J

Janka, Zsuzsanna (2015) Egyetemi fenntarthatóság - A Szegedi Tudományegyetem vizsgálata a gyakorlatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Anita (2015) A férfiak és nők információfeldolgozási sajátosságai a Samsung Smart TV vásárlása során. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Anna (2015) Pénzügyi tervezési anomáliák a Marzek Kner Packaging Kft.- nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Judit (2015) Szegénységkezelési szempontok helyi érvényesülése a képességszemlélet tükrében : a hátrányos helyzetűek részére tervezett szegedi lakópark esete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Nikolett (2015) Gamifikáció a településmarketingben- egy játékos applikáció koncepciója. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Nóra (2015) Az ifjusági munkaerőpiac és a munkaerő vándorlás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jusztin, Lilla (2015) A tánc kommunikációs értéke a reklámokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kalmár, Izabella (2015) Szerbia útja az Európai integráció felé, és annak hatása a mezőgazdaságra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kanalas, Lili (2015) Oktatásmarketing egy integrált egyetemen: Egy szervezet különböző szintjeihez tartozó marketingfolyamatok kapcsolódási pontjainak bemutatása az SZTE JGYPK Stíluskommunikátor szakirányú továbbképzési szak példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kardos, Ádám (2015) A fogyasztói elégedettség és a lojalitás vizsgálata a Balástyai Pékségnél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kazinczi, Lilla (2015) A fejlődés útján : a Magyar Köztársasági Ifjúsági Szervezeteinek összehasonlító elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kelemen, Dóra (2015) "Néhány deszka és pár szög..." avagy a Golden Pallet Kft. sikertörténete. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kelemen-Kómár, Fanni (2015) Szabályalapú költségvetési politika fejlődése Magyarországon és Szlovákiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Keller, Tamás (2015) Kávézási élmény a Cafe Frei-ben. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kerekes, Gréta (2015) Ismert magyar politikusok imázsának elemzése és összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kertész, Rita (2015) A települési önkormányzatok finanszírozási reformja és hatása a 2011-2014-es időszakban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kirsching, Balázs (2015) A modell - és a kettős adóztatás elkerüléséről szóló egyezmények bemutatása, alkalmazása a magánszemélyek jövedelmeinek vonatkozásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Király, Dávid Attila (2015) A monetáris politika válasza a vállalati hitelezés visszaesésére : a növekedési hitelprogram kérdései. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kis, Bence Gábor (2015) Az elégedettség és a lojalitás kapcsolata az Adidas sportruházati terméket használók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kis, Katalin (2015) Az afrikai regionális integrációk - EAC, SACU - intra-regionális kereskedelme. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kispéter, Andrea (2015) Öngondoskodás a nyugdíjas évekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Gabriella (2015) Árstratégia a Contitech hűtő és fűtő szegmensében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Ildikó (2015) Az e- útdíj magyarországi bevezetése: körülményei, rövid távú hatásai és tanulságai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Nikolett (2015) Az Univer Product Zrt szállítmányozási és fuvarozási tevékenysége. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Viktória (2015) Kirúzsozott reklám - A média hatása a nők önképére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kisznyér, Péter István (2015) Törzsvásárlói kártya bevezetésének hatása a kiskereskedelmi lojalitásra - egy szegedi KKV hipermarketekkel szembeni marketing programjának elemzése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Klapcsik, Péter (2015) Google - az ötlettől a digitális forradalomig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Klimaj, Bettina (2015) Minden ügyfél megtalálja a maga ügyintézőjét? Eltérő személyiségtípusok ügyfél-kommunikációja a banki szférában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kmetovits, András Tamás (2015) A jogi osztály statisztikai terheltsége, az időbeliség alakulása a szerződéskötések kapcsán Tiszamenti Regionális Vízművek Zártkörűen Működő Részvénytársaságnál. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis, Ádám (2015) Politikai marketing a 2014-es szegedi polgármester-választás tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kolozs, Anna (2015) Gyerekek a webkorszakban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Komlósi, Hella (2015) A fiatal fogyasztók egészségtudatosságának attitűdvizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Koppány, Ottó (2015) Lehetséges Triple Helix kapcsolatok a határon átnyúló együttműködésekben Magyarországon: Győr lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Bianka Melinda (2015) Helyi vállalkozók telephely választási döntéseinek vizsgálata, különösen a jánoshalmi ipari parkkal kapcsolatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Brigitta (2015) Fogunk-e eurót használni 2020-ban? Magyarország helyzete nemzetközi összehasonlításban a nominális és reálkonvergencia kritériumok tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Miklós Ferenc (2015) Az 1873-as válság Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Orsolya (2015) Az offshore jelenség káros gazdasági hatásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Tamás (2015) A magyar klaszterpolitika jellemzői és értékelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Éva Dóra (2015) Gyógyszer-nagykereskedők logisztikai feladatai - a komissiózás vizsgálata. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kozák, Csaba (2015) A gyógyszertári marketing lehetőségei a gyógyszerész szemszögéből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Koós, Brigitta (2015) A Baki-Trans Kft. új telephelyének megvalósításához felhasznált Európai Unió által elnyert pályázat sajátosságai és bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Krajnyák, Cintia (2015) Az alternatív energia felhasználására való berendezkedés és annak támogatásának megítélése az egyetemi hallgatók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kristóf, Gábor (2015) Bankrendszer kontra tőkepiac: visegrádi négyek pénzügyi közvetítő rendszerének elemzése a globális pénzügyi válság tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kunos, Bálint (2015) HR kontrolling a gyakorlatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kurucz, Máté (2015) Divat követése és márkaimázs megjelenése a telefonok világában a fiatalok körében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kálmán, Zita (2015) A Szegedi Nemzeti Gitárfesztivál szervezési folyamatának elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kárpáti, Krisztián (2015) Az EU Emisszió- kereskedelmi rendszere: A zöld és ipari szervezetek kritikája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kárász, Anna (2015) Karrierfejlesztés az élsportban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kátai-Urbán, Ádám (2015) A controlling rendszer hatékonyságának vizsgálata két szervezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kéri, Anita (2015) A magyar felsőoktatásban tanuló külföldi hallgatók motivációjának vizsgálata a Szegedi Tudományegyetemen. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kómár, Mária Magdolna (2015) Az empatikus gyógyszerész bizalomépítési és konfliktuskezelési módszerei : együttműködő kommunikáció a gyógyszertárban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kónya, Krisztina (2015) Márkaépítés az FMCG szektorban : az Erős Pista márkaépítése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kóra, Dániel (2015) A Contitech Rubber Industrial Kft-nél értékesített magas nyomású tömlők nettó árbevétele és a nyersolaj világpiaci ára közötti összefüggés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kórógyi, Anita (2015) Marketing stratégia alkotás és megvalósítás egy gyakorlati példán keresztül. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kósa, Krisztina (2015) Az EU által nyjtott támogatások hatása és szerepe az agrárszektroban tevékenykedő Pankota-Flex Kft. gazdálkodásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kószó, Tímea Edina (2015) Stratégiaalkotás és változásmenedzsment klaszteresedett kisvállalatoknál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Körtvélyesiné Rácz, Anita (2015) Hogyan működik az USA-ból a magyar szoftveriparba áramló működőtőke? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lagdán, Lívia (2015) A készletgazdálkodás és kereskedelmi áruforgalom bemutatása egy integrált vállalatirányítási rendszerben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lajos, Péter (2015) Márkaközösségek a social médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lakatos, Krisztián (2015) Villamosenergia fogyasztók csoportosítása és összehasonlítása klaszterelemzéssel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lengyel, Andrea (2015) A közösségi finanszírozás és a hozzá vezető út a Pikkpack shoes esettanulmány alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lengyelné Katona, Timea (2015) Belföldi fordított adózás az általános forgalmi adó rendszerében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lipták, Lilla (2015) A vegán életmódot választók motivációinak és fogyasztói magatartásának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Losonczi, Nikolett (2015) A lakástakarékpénztárak szerepe a magyar lakásviszonyok alakulásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ludányi, Renáta (2015) Az OTP Bank működése és hitel- termékkínálata. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Lukács, Zsófia (2015) A migráció hatása az Európai Unióra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lázár, Szabina (2015) Illegális migráció a Csongrád megyei határvidék mentén. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lóczi, Eszter (2015) Az adócsalás okainak alternatív megközelítései. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Madarász, Lídia (2015) Üzleti bankok márkaépítése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Majdán, Alexandra (2015) A klímaváltozás közgazdasági hatásai az Európai Unió gazdaságára a mezőgazdaság és turizmus aspektusában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Makai, Máté (2015) Dinamikus kapcsolati képességek a stratégiai menedzsment nézőpontjából. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mandák, Attila Dávid (2015) A vezető szerepe a vállalati innovativitásban a szakirodalom tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Markó, Gábor (2015) Az orvos-beteg kommunikáció gazdasági vonatkozásai. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Marsal, Tamás (2015) A munkavégzés során ülve töltött idő és hatásai - Felmérés a Szegedi Tudományegyetem oktatóinak körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Martinusz, Réka Nikoletta (2015) A cseppfolyósitott földgáz szerepe és jelentősége világ- és európai viszonylatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Marton, Kata (2015) A Magne B6 Bacopa Memória piaci bevezetése, különös tekintettel a megfelelő célcsoport kiválasztására. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mathias, Bernadett (2015) Az OTP Bank betéti kártyái és PR tevékenysége. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Matuskáné Petrusán, Anita (2015) A jelenlegi magyar nyugdíjrendszer kialakulása és a napjainkban elérhető államilag támogatott nyugdíjcélú megtakarítások bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mendebaba, Alexandra (2015) A vállalatok társadalmi felelősségvállalásának történeti, elméleti hátterének felfedezése és alkalmazása a gyakorlatban a L'Occitane példáján bemutatva. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Meszlényi, Petra (2015) A Volán társaságok átalakulása a Dél-Alföldön : a DAKK Zrt. új Kollektív Szerződése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Miskolczi, Andrea (2015) Fogyasztói motivációk az online és hagyományos vásárlások során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mizsei, Zsuzsanna Ilona (2015) Az üzleti angyalok befektetési döntéshozatali folyamatának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mogyorós, Kata (2015) A fair trade, mint a fejlődő országok gazdasági fejlesztésének eszköze? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Annamária (2015) Szervezetek fejlődése, növekedése. Jogszabályi változások miatt a vízi-közmű szektor menedzsmentjének fejlődése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Gabriella (2015) Egyetemek gazdaságfejlesztési hatásainak számszerűsítése: a harmadik misszió mérési lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Tamás (2015) A Givaudan Hungary Kft. raktározási és logisztikai tevékenységei. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Mondovits, Katalin (2015) A bankszektor forrásbevonása Magyarországon 2000 után. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Murcsik, Flóra (2015) A fiatalok pénzügyi kultúrája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Muráti, Tamás György (2015) A Magyar Honvédség költségvetése és gazdálkodásának elemzése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Muzsik, Erzsébet (2015) A Z generáció mint fogyasztó a könyvpiacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Márki, Róbert (2015) Korszerű fizetési eszközök Magyarországon - az elérhető társadalmi megtakarítás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mátyus, Ákos (2015) Tények, lehetőségek és szándékok a határon túli magyar- magyar gazdasági együttműködés terén. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mérő, Krisztina (2015) A tudástőke megjelenítése és számvitele egy kisvállalkozásnál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, Ágota (2015) A telekommunikációs üzleti környezet változásának nehézségei és hatása a magyarországi telekommunikációs szokásokra, a XXI. században. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, András (2015) Egészség-gazdaságtani elemzések és nehézségeik. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Antal Dániel (2015) A magyar bankrendszer kérdőjelei: a hosszú távú forrásbevonási képesség és a likviditási kockázatok. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Daniella (2015) A tudásmenedzsment és az e-learning alkalmazása egy magyarországi bankban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Dávid (2015) A flexicurity koncepciójának bemutatása Dánia példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Gergő (2015) A szövetkezeti hitelintézeti szektor átalakítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Ildikó (2015) Apple piaci értéke és pozíciója. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Katalin (2015) Lakás- takarékpénztárak Magyarországon. A lakásszámla sikerességének tényezői a Fundamenta Lakáskassza Zrt. működésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Krisztina (2015) Az AEO-tanúsítvány bemutatása a Contitech Rubber Industial Kft. gyakorlati példájával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Viktor Csaba (2015) A földmérő vállalkozások helyzete Magyarországon. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Zoltán Gergely (2015) Marketingkutatás a Samsung Smart televíziók termék- és szolgáltatásfejlesztésnek lehetőségeiről. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Abonyi, Viktor (2015) A 21. századi urbanizációs kihívások a fejlődő országokban és Fekete-Afrikában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagyné Fejér, Emese (2015) A Csongrád megyei Kereskedelmi és Iparkamara vállalkozási- és üzletfejlesztési tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Novák, Kitti Katalin (2015) A Nemzeti Növekedési Hitelprogram igénybevétele a vállalkozói szegmensben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nánási, Adrienn (2015) A megváltozott munkaszemlélet és a feltétel nélküli alapjövedelem. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nánási, Zsolt (2015) A Szegeden létesítendő biomassza erőmű környezetértékelése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Balázs (2015) A fiatalok (18- 30 év közöttiek) bankválasztási szokásainak elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Gabriella (2015) A magyarországi háztartások megtakarításainak összehasonlítása a 2000-2007-es és 2008-2014-es időszakok között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nógrádi, Eszter (2015) A luxusipar divatmarketingje és a luxusdivat effektív marketingkommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

O

Oroszi, Attila (2015) Lehetőség vagy csapdahelyzet? Magyar diákhiteles adósságpályák. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ottlik, Rita (2015) A "megfoghatatlan" gazdasági esemény elemzése az adóellenőr szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pamuk, Dávid Ferenc (2015) A magyar klaszterpolitika fejlődése, és annak elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Papdi, Bertalan (2015) Vállalkozásokkal szembeni hazai attitűd. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Krisztián (2015) A Visegrádi négyek válságkezelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Máté (2015) A humán erőforrás menedzsment trendjei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Sára (2015) A magyar reklámozás és reklámpszichológia 1900 és 1940 között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Viktor (2015) Egy Közreműködő Szervezet az átalakuló területfejlesztési intézményrendszerben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Zsaklina (2015) Közösségi innovációk : fejlesztési lehetőségek és akadályozó tényezők. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Papp-Kószó, Kinga (2015) Elektronikus kereskedelemmel kapcsolatos fogyasztói szegmensek vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pataki, Edina (2015) A magyar biztosítási piac alakulása a pénzügyi válságtól napjainkig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pavlovic, Dániel (2015) Tanulási stílusok és stratégiák, tanulási magatartás a közgazdász hallgatók körében a Szegedi Tudományegyetemen. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Petrov, Péter (2015) Áfacsalás, mint napjaink megoldandó problémája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pető, Dalma (2015) A borválasztási szokások feltérképezése a fiatalok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pintér, Bence Gábor (2015) A nemzetközi terjeszkedés korlátai: sajátosságok, csapdák, hatások. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pintér, Zsolt (2015) A Borsodi sörgyár ízesített söreinek bevezése és azok sikerei a hazai sörpiacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Podoski, Nóra Katalin (2015) Mi segítheti a többgyermes anyát a munka-magánélet közti egyensúly megteremtésében? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pontet, Julianna (2015) Mindent vagy semmit? Költségvetés- támogatás a törékeny országokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pusztafi, Gréta (2015) Csoportos döntéshozatal és hatása az egyéni teljesítményre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pálinkás, Melinda (2015) A köz- és magánszféra együttműködése és a magyar gyakorlat. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pászti-Tóth, László (2015) Start-upok és üzleti modellezés- Magyar start-up vállalkozások üzleti modellezési gyakorlata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pásztor, Ákos (2015) A bázeli bankszabályozás útja, kihívások, válaszok és kudarcok. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Péter, Rita (2015) KATA és társai, avagy hogyan adóz(z)unk a szépségiparban!? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Racs, Bettina (2015) A márkahűség és a státuszfogyasztás vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rada, Sándor (2015) Egy nyersanyag-exportáló és egy nyersanyag-importáló posztszocialista ország, Kazahsztán és Ukrajna gazdaságának összehasonlítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Reiman, Orsolya (2015) Mennyivel keserűbb a generikus pirula? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rozgonyi, Zsolt (2015) A gazdasági válság hatása a magyar lakáspiacra, és a lakóingatlanba fektetőkre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rác, Márta (2015) A nagyvállalati növekedés csoportosítása és a horizontális integráció a ContiTech Fluid Automative Kft.életében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rácz, Tamás Attila (2015) A magyar tőzsde 150 éve: Nyugati hódoltság. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Régert, Attila (2015) A 2014 évi államháztartási számvitel könyvvitele. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Révász, Melinda Réka (2015) A Pöttyös az igazi? - A márka sikertényezőinek kutatása a fogyasztókon keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rózsa, Katalin (2015) Szeged megyei jogú város adóbevételeinek alakulása és elemzése a 2008 és 2014 közötti időszakban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sarkadi, Emese Ilona (2015) A balesetek és a balesetbiztosítás helyezete hazánkban - különös tekintettel a közlekedési-, és a gyermek- és ifjusági balesetekre és balesetbiztosításra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Savanya, Brigitta (2015) Az adócsalás megítélése Szegeden lakó fiatgalok körében, más normaszegések értékelésével összehasonlítva. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Savanya, Ádám (2015) Kína Kereskedelmi Világszervezethez történő csatlakozásának gazdasági hatásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Savolt, Dániel (2015) Az Aegon Magyarország Zrt. Békés megyei Igazgatóságának fejlődése statisztikai és menedzsment szempontból. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sebestyén, Dániel (2015) Az amerikai jegybank mennyiségi lazításának hatásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sebők, Beatrix (2015) Ruházati cikkek online vásárlása - és terjedésének korlátai a Z generáció körében Szegeden és vonzáskörzetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Simai, Dávid (2015) Az Európai Monetáris Unió mint optimális valutaövezet. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Simon, Gábor (2015) Növényvédő szer kereskedelem jelentősége, és várható változásai Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sinkó, Attila (2015) Gazdaságpolitikai harmonizáció az Európai Unióban, adózási anomáliák és feloldásuk. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sipiczki, Fanni (2015) A "Sipi-Ker Bt." marketingstratégiája. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Siposné Borbás, Lilla Edina (2015) A formális mentori rendszer kiépítése, működtetése, pozitív hatásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Somodi, Ágnes Veronika (2015) A szegedi TDM: realitás vagy délibáb? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Svendner, Lea (2015) Olaj és Gázkereskedelem Oroszország és az Európai Unió között. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Emese (2015) Az élelmiszeripari hungarikumok piaci helyzete és marketing elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Ildikó (2015) Virágeszenciák fogyasztóinak vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, István (2015) Ügyvédi Iroda általános irányítása az alapvető menedzsment funkciók alapján, különös tekintettel a humánetológiai tényezőkre. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, László Norbert (2015) Szimbolikus fogyasztás: A márkák imázsának szerepe a fogyasztói döntéshozatalban, a márkaszemélyiség és az énkép közötti kapcsolat, a márkák szimbolikus tartalmának ábrázolása, parfümvásárlási szokások vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Tamás (2015) A rendszerváltás utáni magyar gazdaságpolitika elemzése a gazdasági ciklusok aspektusából. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szatmári, János Gergely (2015) Magyarország versenyképessége az EU-ban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szekeres, Károly (2015) A Millenárisok okostelefon vásárlása: Az Y generáció okostelefon vásárlási szokásainak elemzése, a döntési folyamat modellje alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szente, Sándor (2015) Magyarország imázsa határátlépéskor - Röszke felől. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szikora, Szimonetta Klára (2015) Tudásáramlási folyamatok és együttműködési formák egy dél- alföldi biotechnológiai klaszter példáján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Székely, Zsófia Ilona (2015) Magyarország idegenforgalmi tendenciáinak elemzése 2008 és 2013 között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szél, József (2015) Összehasonlító elemzés a visegrádi országok versenyképességéről. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szénási, Erzsébet Annamária (2015) Fizetési szokások vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szöllősi, Edit (2015) Fenntarthatóság és atomenergia. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szügyi, Tamás (2015) Tandíjak és ösztöndíjak Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szügyi, Ágnes (2015) Esküvőmarketing Magyarországon-, Avagy milyen befolyásoló tényezők alapján választanak esküvői szolgáltatókat a házasulandó párok? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szőke, Andrea Petra (2015) Business marketing, a szervezetek közötti kapcsolattartási módok, csatornák hatása a kapcsolat alakulására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szőke, Dóra (2015) Lakásállomány alakulása Magyarországon, igénybe vehető finanszírozási formák, lakástakarékpénztárak. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szőke, Kinga (2015) Az OTP Bank Nyrt. passzív bankügyletei. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Eszter (2015) A Z generáció szimbolikus fogyasztása a közösségi oldalakon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Szilvia (2015) Az online véleményvezetők szerepe a vásárlási döntések során - a magyar, szépségápolással foglalkozó online naplók és videó blogok vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Sándor (2015) A startup inkubáció és akceleráció működése és sikeressége Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sánta, Máté Tamás (2015) Mikro-, kis- és középvállalkozások pénzügyi műveltsége és annak oktatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sápi, Zoltán Tamás (2015) A Naturtex-SZTE-SZEDEÁK kosárlabda egyesületének jelenlegi marketing tevékenysége és potenciális fejlődési lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sülyi, Anett (2015) A startup ökoszisztéma szerepe a kkv-k nemzetköziesedésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tabajdi, Gabriella (2015) Kelet-Közép-Európa országainak gazdasága a rendszerváltástól az EU-tagságig - Az átmeneti tinzenöt éve. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Takács, Márta (2015) Városi közösségi közlekedés a számvevőszéki ellenőrzés tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Takács, Nikoletta (2015) Esélyegyenlőség a munkaerőpiacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tanács, Borbála (2015) A devizahitelezés elterjedése, következményei és a válságkezelő intézkedések. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tanács, Hajnalka (2015) Illatok alkalmazása a marketingben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tanács, Lejla (2015) A társadalmi részvétel szerepe a LEADER térségekben: Empirikus kutatás a Homokhátság Vidékfejlesztési Egyesület példáján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Taskin, Linda (2015) Az Európai Unió vagy a Független Államok Közössége? Törökország külkereskedelmének alakulása a két térséggel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tobak, Lajos (2015) A határon túli magyarság demográfiai sajátosságai. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Tombácz, Vanessza (2015) Az orvos-beteg kommunikáció vizsgálata orvosi szemszögből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tánczos, Zita (2015) Édes marketing-avagy marketingstratégiák cukrászdáknak. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Anna Csilla (2015) A szolgáltatásmarketing sajátosságai gyógyszertárak esetében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Attila (2015) Basel III.: Válságkezelés vagy problémaforrás? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Balázs (2015) A subprime válság hatása a kamatswap piacra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Barbara (2015) Az Y generáció álláskeresési és munkavállalási attitűdjei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Máté (2015) Online marketing megoldások a Facebook és a mobilmarketing területén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Réka (2015) A CSR munkavállalók felé irányuló programjainak hatása a jóllétre és a teljesítményre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóthné Falábú, Orgona (2015) Az e-kiskereskedelem a vásárló szemszögéből, különös tekintettel az online könyvvásárlás döntési folyamatára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tölgyi, Zsófia (2015) A technológiai innovációk társadalmi hatásai : az élelmiszer adalékanyagok alkalmazásának esete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

U

Ujvári, Fanni Cintia (2015) Online marketing dominanciája a szállodai értékesítésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ungi, Andrea Rózsa (2015) A kötelező gépjámrű-felelősségbiztosítás fejlődése és a díjverseny Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Urbán, Ákos (2015) Mikrohitelezéssel a szegénység ellen : Magyarországi tapasztalatok. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vajgely, Tamás (2015) A társadalmilag felelős "etikus" bankok vizsgálata: a MagNet Magyar Közösségi Bank példáján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Andor (2015) A nonbusiness marketing jelentősége a vállalatok életében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Bea (2015) Az integrált vállalatirányítási információs rendszerek bevezetése: kockázatok, motivációk és sikertényezők. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Emese (2015) A BSC adaptálása a Pályavasútra. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Ildikó Gabriella (2015) A reklám eléri célját: a szülők pénztárcáját. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Lilla (2015) E-kereskedelem az IR Intelligens Régió Üzleti Kommunikációs Kft-ben és a logisztikai rendszerekkel való kapcsolata. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Máté (2015) Közösségi részvétel a helyi gazdaságfejlesztésben : a Tram Train projekt. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Péter (2015) Kincstárjegy, mint befektetés. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Ágnes (2015) A marketingorientált városfejlesztési tevékenység hatása a helyi lakosság attotűdjére, Mórahalom példáján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varsányi, Ágnes (2015) Magyarországi startup ökoszisztéma és az állami szerepvállalás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vass, Csaba (2015) Munkaerő-piaci szereplők bevonása a lézeres képzési stratégia kialakításába. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Vida, György (2015) A Szegedi nagyvárosi településegyüttes versenyképességének összehasonlító elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vida, Melinda (2015) A magyar bankrendszer a válság tükrében : a nem konvencionális politika létjogosultsága a hitelösztönzésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vigh, Dóra (2015) Technológia alapú szellemi termékek értékelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vincze, Dalma (2015) A Z generáció és a mobiltelefon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Virág, Anna (2015) A fiatal diplomások munkaerő-piaci helyzetének változása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vén, Szilvia (2015) A lakásállomány alakulása és az energiatakarékos felújítások állami támogatású finanszírozása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vízhányó, Ferenc (2015) A Herz márka újrabevezetése és piaci sikeressége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vízi, Zsuzsanna (2015) A multinacionális kombinált szállítások szerepe Európa áruforgalmában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vörös, Anita (2015) Nemek fogyasztói magatartása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

W

Weiszenburger, Zsófia (2015) A logisztikai tevékenységek integrációja Széplaki Faipari Kft. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Wolf, Martin Kristóf (2015) A subprime válság hatása a hazai fx-swap piacra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zalányi, Áron Sámuel (2015) Magyar-kínai üzleti kapcsolatok sajátosságai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zsigó, László (2015) A kapcsolatmenedzsment dinamikus vizsgálata a kis- és középvállalkozások körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zsikla, Andrea (2015) A munkahelyi stressz és egészségfejlesztés vizsgálata a kis- és középvállalkozások körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zsiros, Viktória (2015) Szűrővizsgálatokon való részvétel és egészségtudatos magatartás negyven év feletti nők körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zsóri, Nikolett (2015) A humán kontrolling gyakorlata és befolyása a vállalati életre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zuba, Tamás (2015) 5 másodperc a siker? :a vagy YouTube videó reklámok fogyaszthatóságának vizsgálata a fiatalok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zubrecki, Tímea (2015) Az egyes vezetési stílusok elemzése, s ezek hatékonysága. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zuti, Bence (2015) Az egyetemek gazdaságfejlesztési hatásának értelmezési lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zádori, Edina (2015) Baromfi fogyasztási szokások vizsgálata, különös tekintettel a kacsa felhasználására az étkezésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Ábrahám, Kristóf Gábor (2015) A kis- és középvállalkozások támogatása a finanszírozást és innovációt támogató intézményeken keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Árva-Tóth, Adrienn (2015) Helyi pénzek: a nem- növekedést célzó lokális gazdaságfejlesztés lehetséges eszközei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Árvai, Dávid (2015) A magyar államadósság : soha véget nem érő történet (?). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ó

Ónodi, Szilvia (2015) A lengyel számviteli szabályozások bemutatása és az IAS/IFRS rendelkezésekkel való összehasonlítása, különös tekintettel az immateriális javak értékelésére és az eszközök értékvesztésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ö

Ördög, Balázs Ferenc (2015) Az Orosháti kistérség abszorpciós képességének a vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ördögh, Attila (2015) A központi költségvetés szerepe a helyi önkormányzatok feladatainak finanszírozásában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 20. 08:36:42 CEST.