![]() | Up a level |
Badinszki Bettina (2020) Az Inditex logisztikai folyamatai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Barcsik Márk (2020) A takarékszövetkezeti integráció. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Benkő Árpád Péter (2020) Az orvos – beteg kommunikáció sajátosságai orvos interjúk tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bereczky Ádám András (2020) A Közösségi média szerepe a kosárlabdában a tengerentúlon és hazánkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Borboly Bettina (2020) A környezettudatos fogyasztás a ruhavásárlási szokások kapcsán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Boris Norbert (2020) A precíziós mezőgazdaság bevezetésének motivációi és akadályai Békés megyében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Botyánszki Bence (2020) A munka- és a szabadidő egyensúlyában rejlő lehetőségek a munkaerőhiány megoldására Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bouhlel Sofian (2020) Prospects of the Deep and Comprehensive Free Trade Agreement (DCFTA) between the European Union and Tunisia. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Byambajav Bishrel (2020) The Impact of Loyalty Programs of Small Businesses on Consumer Behavior and Customer Retention. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Béres Nándor András (2020) Az egészséges táplálkozás hatása a fiatal sportolók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bíró Attila (2020) Az abszolút hozamú befektetési alapok teljesítményének értékelése kisbefektetői szemmel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Chen Xi (2020) How impulsive buying behaviour affects the global economy through shopping methods? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csenki Zoltán (2020) Fotós és videós szolgáltatások iránti attitűd vizsgálata kis- és középvállalkozások körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dibáczy Melitta (2020) A toborzás, kiválasztás kihívásai a XXI. században a Continental Automotive Hungary Kft. Mesterséges Intelligencia Fejlesztő Központ gyakorlatán keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Elekes Mariann (2020) A vállalkozói hitelezés folyamata a 3A Takarékszövetkezet gyakorlatában, a Növekedési Hitelprogram Fix és a Széchenyi Beruházási Hitel bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Elekes Zsófia Beáta (2020) A munka és a magánélet egyensúly különbözőségének vizsgálata a közszférában és a versenyszférában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dr. Erdélyiné Dr. Pintácsi Katalin (2020) A 2008-2013-as gazdasági válság hatása Olaszország bortermelő ágazatára : a toszkán példa. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fazekas Balázs (2020) Energiatároló kereskedelmi lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gamsz Renáta (2020) Hallgatói motivációk vizsgálata a GTK-n történő szakválasztás során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gurmai Szilvia (2020) Békéscsaba Megyei Jogú Város Önkormányzatának helyi adórendszere, valamint a bevételek elemzése 2013 és 2018 között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gyarmati Edvárd (2020) Amerikai elsődleges nyilvános részvénykibocsátások és vállalati spin-offok elemzése és összehasonlítása szorzószámok szempontjából. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gyüre Alexandra (2020) A mezőgazdasági vállalatok és az őstermelők számviteli kérdései. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Halász Anna Dominika (2020) Szeged útja az okos várossá válásban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Hegyi Dániel Bence (2020) Az azonnali fizetési szolgáltatás bevezetésének hatása a magyar háztartartások készpénztartására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Helgert Laura (2020) A pálmaolaj termelés negatív következményeinek csökkentésére tett megoldási kísérletek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Herczeg Zsófia (2020) Az építésvezetők toborzása, kiválasztása, beillesztése és megtartása az Alukonstrukt Kft.-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hernyik Orsolya (2020) A nők munkaerő-piaci pozícióját befolyásoló tényezők – nők jelenléte a felsővezetésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth Gergely (2020) Kapcsolati kompetencia vizsgálata és bemutatása könyvelőirodán keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth Nikoletta (2020) Lakáspiaci és lakáshitelezési tendenciák Magyarországon a 2008-2009-es válság tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hosszú Andrea (2020) Klasztermenedzsment szerepe a Dél-Alföld régió fejlődő és akkreditált innovációs klaszterei esetén. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Huszár Norbert (2020) A környezettudatos fogyasztói magatartás vizsgálata a Műanyagmentes Július példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Igaz Tamás (2020) A Contitech Fluid Automotive Hungária Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmi helyzetének elemzése a beszámolók adatai alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Juhász Bianka (2020) Magyarország vezető baromfifeldolgozóinak vagyoni összehasonlítása a beszámolók alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Juhász Vivien (2020) Nők helyzete a munkaerőpiacon, gyermekvállalási hajlandóságukat befolyásoló tényezők vizsgálata Szegeden és térségében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Jurás Katalin (2020) Munka és magánélet egyensúlya Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Józsa Máté János (2020) Nonbusiness-business együttműködések teljesítményének vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kató Kornél (2020) A Horizont 2020 Uniós projektek menedzselése, különös tekintettel a pénzügyi jelentésre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kecskeméti Lilla Gyöngyi (2020) A humán tőke szerepe Magyarország vidéki járásainak versenyképességében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Kis Nikoletta (2020) A társadalmi célú reklámok hatásvizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kisdeák Marcell Péter (2020) A hazai járások versenyképességének vállalati szempontú elemzése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss Gabriella (2020) Egészségügyi marketing alkalmazhatósága és társadalmi felelősségvállalás a makói ContiTech Fluid Automotive Hungária Kft-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss Laura (2020) Uniós munkavállalók Ausztriában - jelenségek, trendek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Komáromi Ádám (2020) Vállalatok társadalmi felelősségvállalása: A „LEGO Csoport” esettanulmánya. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Kondacs Mihály Márton (2020) Marketingtevékenység a nonprofit szektorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kopasz Evelin (2020) A helyi adók rendszere és szerepe az önkormányzati alrendszerben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Korom Zénó (2020) A kiskereskedelmi vásárlási döntési folyamat vizsgálata, különös tekintettel a mobiltelefon vásárlásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kosztin Attila (2020) A B2B kapcsolattartási módok vizsgálata az építőiparban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács Gábor (2020) Hat év mérlege - A Szegedi Szabadtéri Nonprofit Kft. teljesítményértékelése pénzügyi és nem pénzügyi mutatók segítségével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kónya Orsolya (2020) A kapcsolati marketing alkalmazásának vizsgálata B2B piacon egy agráripari vállalat példáján keresztül. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Kónya Veronika (2020) A Flow-élmény, az Y-generáció és a motiváció kapcsolata, nagyvállalati környezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kószó Zsófia (2020) A területi vonzóképesség vizsgálata Csongrád megye kistelepülésein. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Lantos Géza Emil (2020) Külső képzések hatása a vállalkozások eredményességére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lantos Zoltán (2020) A családi vállalkozások kommunikációja és konfliktusai egy esetpéldán keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
László Imre Alex (2020) Európai Uniós források hatása a magyar KKV-szektorra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Magosi Réka Judit (2020) A közösségi média szerepe a szegedi plazmaadók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Medvegy Rebeka Dóra (2020) Biztosan környezetbarát a környezettudatos vásárló fogyasztása? – Cselekvés és eredmény közötti szakadék vizsgálata a környezettudatos fogyasztók között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Megyesi Dávid Bence (2020) Természetes monopóliumok beruházási döntéseinek szempontjai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Megyesi Gabriella (2020) The Feasibility of the Circular Economy in the Fashion Industry. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Milojev Ágnes (2020) A mezőgazdaság finanszírozási sajátosságai. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár Gábor (2020) Mindenkinek válság a válság? A 2008-as gazdasági válság hatása az Accent Hotelsre, mint szállodaüzemeltető cégre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mucsi Tímea Alexandra (2020) Felsőoktatási intézményválasztást befolyásoló tényezők vizsgálata a Szegedi Tudományegyetemen. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Mári Nikolett (2020) A hazai kis- és középvállalkozások jellemzői, forráshelyzete és az államilag támogatott hitelprogramok. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mészáros Armand Richárd (2020) Economic Impacts of Mega-Events : The Case of E-Sport. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy Fanni (2020) Az Y és Z generáció turisztikai vonatkozású fogyasztói döntései az alternatív szálláshelyek piacán az AirBnB és a Couchsurfing példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy Szabina (2020) A környezetvédelem alkalmazása marketing eszközként. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ocskó Gábor (2020) A Nemzeti Közművek marketingtevékenységének sajátosságai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Oroszi Nelli (2020) Felelős gondolkodás a munkahelyi kiégésről – munkáltatói és munkavállalói szemmel. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Pap Franciska (2020) A turizmus keresletének, kínálatának és hatásainak vizsgálata Makó példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Papp Dávid (2020) A közösségi média hatása az Y és Z generáció fogyasztói magatartására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pásztor Barbara Júlia (2020) A verseny- és a monopolhelyzet vizsgálata a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. beszerzési részlegén keresztül, valamint az online aukciók térnyerésének és lehetőségeinek elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pásztor Bálint (2020) Küzdelmes évtizedek: a magyar költségvetési politika konszolidációs kísérletei 1918-1938. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ribizsár Fanni Lívia (2020) A Fintech jelenség elterjedését támogató szabályozói eszközök. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Rávai Roxána (2020) Vállalkozók pénzügyi kultúrájának fogalmi meghatározása és összetevőinek vizsgálata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Révész Judit (2020) A Szegedi Tudományegyetem hallgatóinak kultúrafogyasztása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Seiitkhanova Arailym (2020) Is Instagram a Good Channel for Brand Equity Building? The Case of Generation Z. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sharshekeeva Cholponai (2020) Effectiveness of financial support in Power Sector, Kyrgyz Republic. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sinkó Attila Ferenc (2020) A HÉA átmeneti elvrendszere az EU-ban, és annak jövőbeni kilátásai 2018-at követően a „Single at area” tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó Bence (2020) A magyar lakosság pénzügyi kultúrájának vizsgálata a devizahitelezés problémáinak tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szalai Zsófia Krisztina (2020) „Fizetett promóciót tartalmaz” A YouTuberek hitelességének megítélése a Z generáció szemszögéből. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Szanyi Petra (2020) Az üzleti inkubáció kialakulása és hatása hazai innovatív mikro- és kis- és középvállalkozások versenyképességére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szekeres Dorottya Viktória (2020) Budapest és agglomeráció, lehetőség vagy kényszer a műszaki területen dolgozók számára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sziver Dóra (2020) Munkáltatói márka: Ideális munkahely az Y és Z generáció számára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szoboszlai Károly (2020) Projektmenedzsment technikák és vevői projektek APQP-rendszerben való menedzselése a makói CTFAH Kft-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szécsi Roland (2020) Fiatalok borfogyasztási szokásainak vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sólya Anna (2020) A magyar fogyasztók lojalitása a hazai gyümölcsök és zöldségek iránt, a tudatosság, az információk és az etnocentrizmus tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Sólya István Dénes (2020) A munkanélküliség változása a donorfinanszírozott projektek hatására Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Takács Renáta Dorina (2020) Családok otthonteremtési kedvezményének eddigi tapasztalatai a magyar társadalom demográfiájának tekintetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Turdéli Andrea (2020) A családtagok és a munkavállalók viszonyának bemutatása a Cement Kft-n keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth Viktória Leila (2020) Bérszámfejtés a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft.-nál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Törő Kata (2020) Hogyan befolyásolja az információs technológia a marketingtevékenységet kis- és középvállalkozások körében? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Túri István (2020) Lakásárak befolyásoló tényezői a Dél-Alföld régióban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Utasi Balázs (2020) A szponzorációs és a Tao támogatások összehasonlítása, megoszlása az NB I. A kosárlabdacsapatainál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga Emese (2020) A fiatalok médiafogyasztási szokásai és a változó igényekhez alakuló marketingstratégiák. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vizi Noémi (2020) Mitől és hogyan válhat vonzóvá egy munkahely a tehetségek számára? MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Vágvölgyi Áron (2020) Trade marketing szerepe a Mizo Coffeee Selection termékbevezetésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Wang Haoyun (2020) Chinese Female Labour Force Situation. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Zhao Shijia (2020) Labour mobility between Poland and Germany. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Zsiday-Galgóczy Nikolett (2020) Állás és vállalkozás dilemmája az X és a Z generációk tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.