Item where department "Tanítóképző Tanszék" and date of item 2021

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: B | D | E | G | H | K | L | M | N | O | P | S | T | V
Number of items: 49.

B

Bene, Anna Tünde (2021) Valóság és fikció összehasonlítása az úszás sportágában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Beyer, Barnabás (2021) A Grimm-mesék hatása a gyermek lelki fejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Biró, Helga (2021) A szülők és a pedagógusok szerepe a bullying kezelésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Borbás, Edit (2021) Intézményfejlesztés a testnevelés és sport területén. Innovatív lehetőségek bevezetése, alkalmazása az általános iskolai testnevelésben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Bozó, Hajnalka (2021) A vallásos és nem vallásos családban nevelkedett gyermekek erkölcsi fejlődésének összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dani-Cseh, Mária (2021) Csongrádi Zenei Tábor mint az iskolánk beiskolázást segítő tehetséggondozó programja. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Darida, Ádám Péter (2021) Az erdei élővilág sokféleségének vizsgálata a 3. osztályosokkal. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Darányi, Nóra (2021) A sajátos nevelési igényű gyermekek integrált nevelésének – oktatásának vizsgálata a városi és a községi iskolákban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dobai, Regina Viktória (2021) Női mesealakok néhány mesei történet alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dúzs, Dominika (2021) Tantermen kívüli digitális munkarend a gyakorlatban különös tekintettel a matematikatanításra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

E

Együd, János Lászlóné (2021) Egy szakképző intézmény nemzetköziesedési stratégiájának fejlesztése innovációval párosítva az európai duális szakképzési trendek tükrében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Elek, Sándor (2021) Intézménymarketing a tanulók iskolaválasztási preferenciájának tükrében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

G

Godáts, Nóra (2021) Az általános iskolai kortárs zaklatás (bullying) hatása az önértékelés és a társas kapcsolatok alakulásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gábor, Anett (2021) Nyelvi agresszió az általános iskolások körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Harkai, Noémi (2021) A cyberbullying prevenciós aspektusai az iskolában és otthon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hegedűs, József (2021) A család szerepe a személyiségfejlődésben : a családi szocializáció szerepe a tradicionális roma családokban nevelkedő gyermekek iskolai motivációjában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Ádám (2021) Történelemábrázolás Gárdonyi Géza két regénye alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kakas, Annamária (2021) A terepi oktatás módszerei a kisiskolás korban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kasza Roland Zsigmondné Magony, Írisz (2021) Angoltanítás az általános iskolákban : a szókincs hatékony és gyors fejlesztése alsó tagozaton, az élményalapú nyelvtanulás jegyében (Módszertani gyűjtemény). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Keresztény, Mira Nóra (2021) Az iskolai testnevelés és sport nevelőértéke. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kollárik, Nikolett (2021) A kreativitás fejlesztésének lehetőségei rajzórán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Enikő (2021) A másodlagos szóbeliség nyelvi sajátosságai : egy vizsgálat tanulságai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Franciska (2021) Sokoldalú személyiségfejlesztés alsó tagozaton a magyar népi játékok és a néptánc alapjai által : összehasonlító vizsgálat a magyarországi és a vajdasági alsó tagozatos népi játék- és néptáncoktatás jelenlegi helyzetéről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kéri, Nikoletta (2021) A család szerepe a gyermek személyiségfejlődésében – A szülői bánásmód sajátosságai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kürti-Koch, Noémi (2021) Kommunikáció a testnevelés órán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lakatos, Nóra (2021) Az úszásoktatás jelentősége alsó tagozaton. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lipóczi, Noémi Anna (2021) Integráció vizsgálata egy konkrét intézmény tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Magyar, Ágoston (2021) Könnyen érthető kommunikáció (KÉK) megjelenése a közoktatási intézményekben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Markella-Márki, Adrienn Kitti (2021) A mesék hatása a gyermekek kreativitására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Németh, Anita (2021) Az IKT eszközök szerepe és hatása az alsó tagozatos gyermekek életében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

O

Oláh, Gerda (2021) A tanítók véleményei és tapasztalatai a kisiskoláskorú gyermekek veszteségfeldolgozásával kapcsolatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Palásti-Annabring, Réka (2021) Veszteség és gyászfeldolgozás gyermekkorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Petrovszki, Nikolett (2021) Az óvodavezetők intézményvezetési kultúrájának megismerése különböző óvodákban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Puskás, Petra Katalin (2021) Iskolakertek, tanösvények szerepe a természetismeret oktatásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sarnyai, Lilla Anita (2021) A biológia története és híres biológusok. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szakál, Rebeka (2021) A térszemlélet fejlesztése alsó tagozaton. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szentirmai, Dóra (2021) Állatasszisztált foglalkozások lehetőségei alsó tagozatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szilágyi, Rita (2021) A család hatása a gyermekek személyiségfejlődésére : az iskola együttműködése a családdal a személyiségfejlesztésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szombati, Gabriella (2021) Anya és gyermek ábrázolása gyermekrajzokon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sztanojevné Roczkov, Nóra (2021) Az iskolába lépés segítésének lehetőségei a szülő, az óvodapedagógus és a tanító által. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Széplaki, Szintia (2021) Óvoda-iskola átmenet: A 0. év szerepe a magyar oktatásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szőke, Orsolya (2021) Kisiskolások veszteségfeldolgozása a meséken keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sütő-Sós, Szeréna Rozália (2021) Az iskolai zaklatás kisgyermekkorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Ternyák, Fanni (2021) Az óvoda-iskola átmenet a koronavírus tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Adrienn (2021) A nonverbális kommunikáció vizsgálata a 6-12 éves diákok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Varga, Lilla (2021) Az oktulajdonítás és a teljesítmény kapcsolata iskoláskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varjú, Zsuzsanna (2021) Általános iskolás gyermekek étkezési szokásai : egészségtelen étkezés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vida, Ibolya (2021) Mozgáskorlátozott tanulók integrált, inkluzív nevelésének, oktatásának vizsgálata Szegeden. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vékony, Dániel (2021) A mitológia és a mesék kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2022. október 6. 18:23:51 CEST.