![]() | Up a level |
Baranyai Lajosné (2005) A térképolvasási képesség vizsgálata a 12-14 évesek körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Bálint Erzsébet (2005) A statisztikatanítás eredményessége a kerettanterv, az alkalmazható tudás és a korrelatív gondolkodás tükrében gimnázium kilencedik évfolyamán. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Csaplárné Molnár Zsuzsanna (2005) Nyolcadik osztályos tanulók algebra tudása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Hajduné Holló Katalin Szilvia (2005) Az elemi kombinatív képesség fejlődésének kritériumorientált diagnosztikus feltárása 4-8 évesek körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Horváthné Moldvay Ilona (2005) Attitűdvizsgálat pedagógusok körében az integrált nevelésről. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Istvánné Laták Éva (2005) A kémia és a mindennapi élet kapcsolata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Dr. Kabainé Tóth Mária Klára (2005) Ismeretek és attitűdök a Szent István Közgazdasági Középiskola tanulói körében az európai integrációval kapcsolatban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Kazsuk Andrea (2005) Általános iskolai tanulók eszköztudása szövegszerkesztésből. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Kulcsár Béláné (2005) Üzleti levelezés. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Kunné Tóth Enikő (2005) A természettudományos műveltség fejlődése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Kónya István (2005) A függvények témakör tanítása 9. évfolyamon számítógépes oktatási környezetben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Miskolczi Györgyi (2005) A kémiatudás diagnosztikus vizsgálata a 9. évfolyamos gimnáziumi tanulók körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár Zsuzsanna (2005) Kritikai gondolkodás fejlesztésének lehetősége a gyermekfilozófia módszerével. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Molnárné Kolozsvári Irén (2005) Az Atomok és elemek témakör diagnosztikus vizsgálata 7. évfolyamon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Molnárné Mocsár Edit (2005) A nemfémes elemek és vegyületeik témakör diagnosztikus vizsgálata a 8. évfolyamon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagyné Farkas Csilla (2005) A természettudományos ismeretek gyakorlati alkalmazása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagyné Wagner Andrea (2005) Tanulási motiváció és tanulási stílus vizsgálata és elemzése a mogyoródi Szent László Általános Iskolában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Orosz Imréné (2005) A matematika, mint a problémamegoldás színtere, a középiskolás tanulóknál. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Patakiné Ács Erika (2005) A történelemtanulás és a szövegértés kapcsolatának vizsgálata a 10-14 éves tanulók körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Ráczné Gálik Márta (2005) Néhány történelmi fogalom értelmezésének vizsgálata az 5-8. évfolyamon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Ráduly Zsolt (2005) Az informatikai alapismeretek tudásszintjének és a háttérváltozók kapcsolatának vizsgálata hetedik évfolyamon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Szekeres Erzsébet (2005) Az oldódás, oldatok témakör elsajátítása 10-14. évfolyamon környezetgazdálkodási szakközépiskolában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Szolnoki Tünde Júlia (2005) Beszélő képek. Vizuális kultúra hétköznapi piktogramok ismeretének elemzése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Zsilinyiné Tóth Ágnes (2005) A szövegértés szerepe az egyenletekkel megoldható feladatokban a középiskola 9. évfolyamán. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Zádorné Simon Éva (2005) Német nyelvi olvasás-szövegértés vizsgálata 8. évfolyamon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Ákos Judit (2005) A másodfokú egyenletek és ahhoz kapcsolódó problémák megoldásának tudásszintje és motívumok változása 10-12. osztályban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.