Tételek ahol a tanszék "Pedagógiai Tanszék" és a mû dátuma 2005

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Publikációban használt név | csoportosítás nélkül
Válasszon: B | C | H | I | K | M | N | O | P | R | S | Z | Á
Találatok száma: 26.

B

Baranyai Lajosné (2005) A térképolvasási képesség vizsgálata a 12-14 évesek körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bálint Erzsébet (2005) A statisztikatanítás eredményessége a kerettanterv, az alkalmazható tudás és a korrelatív gondolkodás tükrében gimnázium kilencedik évfolyamán. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csaplárné Molnár Zsuzsanna (2005) Nyolcadik osztályos tanulók algebra tudása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hajduné Holló Katalin Szilvia (2005) Az elemi kombinatív képesség fejlődésének kritériumorientált diagnosztikus feltárása 4-8 évesek körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváthné Moldvay Ilona (2005) Attitűdvizsgálat pedagógusok körében az integrált nevelésről. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

I

Istvánné Laták Éva (2005) A kémia és a mindennapi élet kapcsolata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Dr. Kabainé Tóth Mária Klára (2005) Ismeretek és attitűdök a Szent István Közgazdasági Középiskola tanulói körében az európai integrációval kapcsolatban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kazsuk Andrea (2005) Általános iskolai tanulók eszköztudása szövegszerkesztésből. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kulcsár Béláné (2005) Üzleti levelezés. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kunné Tóth Enikő (2005) A természettudományos műveltség fejlődése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kónya István (2005) A függvények témakör tanítása 9. évfolyamon számítógépes oktatási környezetben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Miskolczi Györgyi (2005) A kémiatudás diagnosztikus vizsgálata a 9. évfolyamos gimnáziumi tanulók körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár Zsuzsanna (2005) Kritikai gondolkodás fejlesztésének lehetősége a gyermekfilozófia módszerével. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnárné Kolozsvári Irén (2005) Az Atomok és elemek témakör diagnosztikus vizsgálata 7. évfolyamon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnárné Mocsár Edit (2005) A nemfémes elemek és vegyületeik témakör diagnosztikus vizsgálata a 8. évfolyamon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagyné Farkas Csilla (2005) A természettudományos ismeretek gyakorlati alkalmazása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagyné Wagner Andrea (2005) Tanulási motiváció és tanulási stílus vizsgálata és elemzése a mogyoródi Szent László Általános Iskolában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

O

Orosz Imréné (2005) A matematika, mint a problémamegoldás színtere, a középiskolás tanulóknál. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Patakiné Ács Erika (2005) A történelemtanulás és a szövegértés kapcsolatának vizsgálata a 10-14 éves tanulók körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Ráczné Gálik Márta (2005) Néhány történelmi fogalom értelmezésének vizsgálata az 5-8. évfolyamon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Ráduly Zsolt (2005) Az informatikai alapismeretek tudásszintjének és a háttérváltozók kapcsolatának vizsgálata hetedik évfolyamon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Szekeres Erzsébet (2005) Az oldódás, oldatok témakör elsajátítása 10-14. évfolyamon környezetgazdálkodási szakközépiskolában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szolnoki Tünde Júlia (2005) Beszélő képek. Vizuális kultúra hétköznapi piktogramok ismeretének elemzése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zsilinyiné Tóth Ágnes (2005) A szövegértés szerepe az egyenletekkel megoldható feladatokban a középiskola 9. évfolyamán. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Zádorné Simon Éva (2005) Német nyelvi olvasás-szövegértés vizsgálata 8. évfolyamon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Ákos Judit (2005) A másodfokú egyenletek és ahhoz kapcsolódó problémák megoldásának tudásszintje és motívumok változása 10-12. osztályban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

A lista elkészítésének dátuma 2019. március 19. 21:09:57 CET.