Item where department "Pedagógiai Tanszék" and date of item 2005

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Number of items: 27.

Baranyai, Lajosné (2005) A térképolvasási képesség vizsgálata a 12-14 évesek körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bálint, Erzsébet (2005) A statisztikatanítás eredményessége a kerettanterv, az alkalmazható tudás és a korrelatív gondolkodás tükrében gimnázium kilencedik évfolyamán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csaplárné Molnár, Zsuzsanna (2005) Nyolcadik osztályos tanulók algebra tudása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hajduné Holló, Katalin Szilvia (2005) Az elemi kombinatív képesség fejlődésének kritériumorientált diagnosztikus feltárása 4-8 évesek körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváthné Moldvay, Ilona (2005) Attitűdvizsgálat pedagógusok körében az integrált nevelésről. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Istvánné Laták, Éva (2005) A kémia és a mindennapi élet kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kabainé Tóth, Dr. Mária Klára (2005) Ismeretek és attitűdök a Szent István Közgazdasági Középiskola tanulói körében az európai integrációval kapcsolatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kazsuk, Andrea (2005) Általános iskolai tanulók eszköztudása szövegszerkesztésből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kulcsár, Béláné (2005) Üzleti levelezés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kunné Tóth, Enikő (2005) A természettudományos műveltség fejlődése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kónya, István (2005) A függvények témakör tanítása 9. évfolyamon számítógépes oktatási környezetben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Miskolczi, Györgyi (2005) A kémiatudás diagnosztikus vizsgálata a 9. évfolyamos gimnáziumi tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Zsuzsanna (2005) Kritikai gondolkodás fejlesztésének lehetősége a gyermekfilozófia módszerével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnárné Kolozsvári, Irén (2005) Az Atomok és elemek témakör diagnosztikus vizsgálata 7. évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnárné Mocsár, Edit (2005) A nemfémes elemek és vegyületeik témakör diagnosztikus vizsgálata a 8. évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagyné Farkas, Csilla (2005) A természettudományos ismeretek gyakorlati alkalmazása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagyné Wagner, Andrea (2005) Tanulási motiváció és tanulási stílus vizsgálata és elemzése a mogyoródi Szent László Általános Iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Orosz, Imréné (2005) A matematika, mint a problémamegoldás színtere, a középiskolás tanulóknál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Patakiné Ács, Erika (2005) A történelemtanulás és a szövegértés kapcsolatának vizsgálata a 10-14 éves tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ráczné Gálik, Márta (2005) Néhány történelmi fogalom értelmezésének vizsgálata az 5-8. évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ráduly , Zsolt (2005) Az informatikai alapismeretek tudásszintjének és a háttérváltozók kapcsolatának vizsgálata hetedik évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szekeres, Erzsébet (2005) Az oldódás, oldatok témakör elsajátítása 10-14. évfolyamon környezetgazdálkodási szakközépiskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szendrei, László (2005) Serdülők szabadidős tevékenységei. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Szolnoki, Tünde Júlia (2005) Beszélő képek. Vizuális kultúra hétköznapi piktogramok ismeretének elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zsilinyiné Tóth, Ágnes (2005) A szövegértés szerepe az egyenletekkel megoldható feladatokban a középiskola 9. évfolyamán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zádorné Simon, Éva (2005) Német nyelvi olvasás-szövegértés vizsgálata 8. évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ákos, Judit (2005) A másodfokú egyenletek és ahhoz kapcsolódó problémák megoldásának tudásszintje és motívumok változása 10-12. osztályban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. március 29. 10:06:20 CET.