Tételek ahol a tanszék "Pedagógiai Tanszék" és a mû dátuma 2004

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Publikációban használt név | csoportosítás nélkül
Válasszon: B | C | F | G | H | J | K | L | M | N | R | S | T | V
Találatok száma: 31.

B

Berkes Lajos (2004) Kilencedik osztályos tanulók beérkező tudásszintjének mérése kémia tantárgyból. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Berkiné Temesvári Klára (2004) Az „Atomok és elemek" diagnosztikus térképei. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bogdán Zoltán (2004) Történelem tudásszintmérés a 11. évfolyamon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bódi Éva (2004) Matematikai képességek és tanulási motívumok összefüggése 12 és 14 éves korban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bögös István (2004) Tanulási stratégiák használata 10-14 éves tanulók körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Cseri Zsuzsanna (2004) Szakközépiskolások szövegértési képessége és olvasási szokásai. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fodor Katalin (2004) Tanulási szokások és német nyelvi olvasás-szövegértés összefüggései. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Galbácsné Szabó Gabriella (2004) A tanulók elméleti és gyakorlati tudásának mérése az informatika tantárgy táblázatkezelés témakörében a 11. évfolyamon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hegyi Ferencné (2004) Az önszabályozás szerepe a térgeometriai feladatok megoldásában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Hága Lászlóné (2004) Földrajz tudásszint mérése Amerika földrajzából 7. osztályban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Juhász Tamás (2004) Középiskolás tanulók matematikai ismereteinek alkalmazása a problémamegoldásban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kalmár Edit (2004) Arányossági problémák 7. osztályos tanulók körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kaposiné Héger Ágnes (2004) Környezeti ismeretek és attitűdök vizsgálata a 13-14 éves tanulók körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kertész Róbert (2004) A 10. osztályos gimnáziumi tanulók kémia tudásának diagnosztikus vizsgálata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Losonczi Kálmánné (2004) A gondolkodási képesség fejlesztése matematika órán az általános iskola 4. osztályában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Majkútné Tóth Emma (2004) A Jugend-Schule-Wirtschaft (Ifjúság-Iskola-Gazdaság) projekt motiváló ereje és hatása a diákok olvasási szokásaira. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Mészárosné Boros Valéria (2004) Az angol nyelvi íráskészség mint retorikai eszköz vizsgálata a 8. osztályos tanulóknál. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagyné Wagner Andrea (2004) Miért tanulunk jól vagy rosszul? MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Rideg Ildikó (2004) Az „Mindennapi kémia" diagnosztikus térképei. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Répás Lászlóné (2004) A kémiai jelrendszer ismerete és alkalmazása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Simonné Benkő Edit (2004) Az olvasási képesség fejlődése és összefüggése a tanulási motivációval 10-14 éves korban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Szabó Lászlóné (2004) A matematikai képességek és a rendszerezési képesség összefüggése 14 éves tanulók körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szalai Gabriella (2004) Matematikai készségek diagnosztikus mérésre alapozott fejlesztése 9. osztályban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szántó Zsuzsanna (2004) DIFER alapkészségek szerepe az olvasás és matematika tanulás sikerességében - egy longitudinális vizsgálat tanulságai. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szécsi Edina (2004) Mit tudnak a középiskolások érettségi előtt a reformkorról? MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Székely Györgyi (2004) A csoportos tanulás alkalmazása szöveges matematika feladatok tanítása során kilencedik osztályban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tamásiné Mucsi Ágnes (2004) A matematikai tudástranszfer vizsgálata a 7. és 8. évfolyamos tanulók körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Tevan Zsolt (2004) Fizika tudásszintmérés 8. osztályban. Az elektromos áram hatásai és az indukció témaköréből. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Tolvaj Sándorné (2004) Tizedik évfolyamos tanulók teljesítményre vonatkozó attribúciói. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Turkus Erzsébet (2004) Tanulási motívumok és a matematikatudás longitudinális vizsgálata 15 és 17 éveseknél. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Valuska Lajos (2004) Az olvasásmegértés vizsgálata 11. osztályos tanulók körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

A lista elkészítésének dátuma 2019. március 20. 03:16:04 CET.