Item where department "Pedagógiai Tanszék" and date of item 2004

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Number of items: 35.

Berkes, Lajos (2004) Kilencedik osztályos tanulók beérkező tudásszintjének mérése kémia tantárgyból. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Berkiné Temesvári, Klára (2004) Az „Atomok és elemek" diagnosztikus térképei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bogdán, Zoltán (2004) Történelem tudásszintmérés a 11. évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bódi, Éva (2004) Matematikai képességek és tanulási motívumok összefüggése 12 és 14 éves korban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bögös, István (2004) Tanulási stratégiák használata 10-14 éves tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Cseri, Zsuzsanna (2004) Szakközépiskolások szövegértési képessége és olvasási szokásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor, Katalin (2004) Tanulási szokások és német nyelvi olvasás-szövegértés összefüggései. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Galbácsné Szabó, Gabriella (2004) A tanulók elméleti és gyakorlati tudásának mérése az informatika tantárgy táblázatkezelés témakörében a 11. évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hegyi, Ferencné (2004) Az önszabályozás szerepe a térgeometriai feladatok megoldásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hága, Lászlóné (2004) Földrajz tudásszint mérése Amerika földrajzából 7. osztályban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Tamás (2004) Középiskolás tanulók matematikai ismereteinek alkalmazása a problémamegoldásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kalmár, Edit (2004) Arányossági problémák 7. osztályos tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kaposiné Héger, Ágnes (2004) Környezeti ismeretek és attitűdök vizsgálata a 13-14 éves tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kertész, Róbert (2004) A 10. osztályos gimnáziumi tanulók kémia tudásának diagnosztikus vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovácsné Miseta, Rozália (2004) A tehetséggondozás lehetőségei a középiskolai kollégiumokban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Losonczi, Kálmánné (2004) A gondolkodási képesség fejlesztése matematika órán az általános iskola 4. osztályában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Majkútné Tóth, Emma (2004) A Jugend-Schule-Wirtschaft (Ifjúság-Iskola-Gazdaság) projekt motiváló ereje és hatása a diákok olvasási szokásaira. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, Sándor (2004) A szentesi Horváth Mihály gimnázium oktatásügye a két világháború között. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mészárosné Boros, Valéria (2004) Az angol nyelvi íráskészség mint retorikai eszköz vizsgálata a 8. osztályos tanulóknál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagyné Wagner, Andrea (2004) Miért tanulunk jól vagy rosszul? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rideg, Ildikó (2004) Az „Mindennapi kémia" diagnosztikus térképei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Répás, Lászlóné (2004) A kémiai jelrendszer ismerete és alkalmazása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Simonné Benkő, Edit (2004) Az olvasási képesség fejlődése és összefüggése a tanulási motivációval 10-14 éves korban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Dr. Lászlóné (2004) A matematikai képességek és a rendszerezési képesség összefüggése 14 éves tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szalai, Gabriella (2004) Matematikai készségek diagnosztikus mérésre alapozott fejlesztése 9. osztályban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szántó, Zsuzsanna (2004) DIFER alapkészségek szerepe az olvasás és matematika tanulás sikerességében - egy longitudinális vizsgálat tanulságai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szécsi, Edina (2004) Mit tudnak a középiskolások érettségi előtt a reformkorról? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Székely, Györgyi (2004) A csoportos tanulás alkalmazása szöveges matematika feladatok tanítása során kilencedik osztályban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tamásiné Mucsi, Ágnes (2004) A matematikai tudástranszfer vizsgálata a 7. és 8. évfolyamos tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tevan, Zsolt (2004) Fizika tudásszintmérés 8. osztályban. Az elektromos áram hatásai és az indukció témaköréből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tolnai, Andrea (2004) Munkamotiváció, avagy tevékenységünkre ható belső és külső tényezők. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tolvaj, Sándorné (2004) Tizedik évfolyamos tanulók teljesítményre vonatkozó attribúciói. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Turkus, Erzsébet (2004) Tanulási motívumok és a matematikatudás longitudinális vizsgálata 15 és 17 éveseknél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Pál (2004) A hátrányos helyzetű tanulók integrációs felkészítése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Valuska, Lajos (2004) Az olvasásmegértés vizsgálata 11. osztályos tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 23. 17:34:03 CEST.