Item where department "Pedagógiai Tanszék" and date of item 2002

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | D | F | G | H | J | K | M | P | R | S | T | V | Ö
Number of items: 64.

A

Alácsné Kapás, Katalin (2002) Összefüggés-megértés fejlesztése negyedik osztályos anyanyelv órákon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Angyal, Tünde (2002) Számítógép az iskolában : a pedagógus "jobbkeze". Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

B

Bagi, Lászlóné (2002) Az igazgató tervező munkájának főbb területei és összetevői. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Bajszné Kiss, Magdolna (2002) Hátrányos helyzetű tanulók olvasási-szövegértési teljesítményének vizsgálata a középiskolai oktatás kezdetén. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bere, Lászlóné (2002) Fizika a mindennapokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bohus, Zoltán (2002) A versengés jelentősége felső tagozatos diákok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bordásné Bóna, Anna (2002) Síkidomokkal kapcsolatos szöveges feladatok megoldottsága asztalos szakmát tanuló diákok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Borsos, Márta (2002) A matematika feladat megoldó készség fejlődése a szekszárdi Bezerédj István Közgazdasági Szakközépiskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bunda Péterné Károlyi, Julianna (2002) Szakközépiskolai és szakmunkástanulók véleménye tanáraikról kérdőíves vizsgálat alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bunda Péterné Károlyi, Julianna (2002) A mi tanáraink... Szakközépiskolai és szakmunkástanulók véleménye tanáraikról kérdőíves vizsgálat alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bálint, Vilmosné (2002) A feladat összetettségének hatása a mértékváltási készségek működésére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bánkuti, Zoltánné (2002) Tanulási motívumok és a matematikatudás változása a 9. évfolyam első félévében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csankiné Láda, Ildikó (2002) Szülők helyzete és szerepe ma az oktatásban a szülői szervezetek tükrében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Csenki, József (2002) A tanulási módszerek, attitűdök és motiváció hatása a kémia tantárgyban elért teljesítményekre és osztályzatokra nyolcadik osztályos tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csereklyei, Ildikó (2002) A helyesírás és a számítógép-használat összefüggései egy fővárosi középiskola 10. évfolyamán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csertő, István (2002) Az iskolai versengés egyes jellemzői a Gy. Szabó Béla Általános Iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dallosné Rozgonyi, Erzsébet (2002) Az összefüggés-megértés helyzete egy óvodai vizsgálat tükrében öt-hatéves korban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dandé, Lászlóné (2002) Összefüggés-megértés vizsgálatok harmadik évfolyamosok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fazekas, Ildikó (2002) Az informatika érettségi vizsga gyakorlati feladatsoraival végzett mérés értékelése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete, Gyulámé (2002) A helyi önkormányzatok és a közoktatási intézményeik kapcsolatrendszere. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete, Gyuláné (2002) A helyi önkormányzatok és a közoktatási intézményeik kapcsolatrendszere. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete, Istvánné (2002) Az elméleti tudás szerepe az ének-zene tantárgy értékelésében az általános iskola 8. osztályában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete, Zoltán (2002) Versengés az iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor, Emese (2002) A közoktatás helyi tervezése. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Frei, Lászlóné (2002) Az egybevágóság fogalmának fejlődése az általános iskola felső tagozatán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gaál, Endréné (2002) Az összefüggés-megértés fejlesztése, mérése, és az eredmények értékelése a Pusztamonostori ÁMK Általános Iskola 7. évfolyamán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hajnal, Lajos (2002) Az iskolaváltás hatása a 9. osztályos tanulók tanulási motivációjára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hajnal, Lajos (2002) Az iskolaváltás hatása a 9. osztályos tanulók tanulási motivációjára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváthné Dr. Hidegh, Anikó (2002) Egy iskola intézményi szintű értékelése a pedagógiai program tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jobbágyné Vörös, Ibolya (2002) A 7. osztályos tanulók teljesítménye a szakértők véleményének egyezése alapján összeállított földrajzi tudásszintmérő teszten. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Béláné (2002) Gimnáziumi tanulók környezettel kapcsolatos ismereteinek és attitűdjeinek vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kakusziné Körtvélyesi, Anikó (2002) Agresszió megjelenési formái középiskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, János (2002) Tanulói igények vizsgálata a Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Ipari, Mezőgazdasági, Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakképző Iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Klausz Ferencné Lénárd, Mária (2002) Matematika érettségi dolgozatok elemzése 1996-1998. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Korponainé Vaslaki, Judit (2002) A forrásközpontú könyvtár megvalósításának lehetőségei (A Szent István Általános Iskolában egy vizsgálat alapján). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Andrásné (2002) A nívócsoportos fizikaoktatás empirikus vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Béla (2002) Kecskeméti 9. évfolyamos szakiskolai tanulók attitűd vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Ildikó Mária (2002) Összefüggés-megértés vizsgálatok nyolcadik osztályosok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Mária (2002) Középiskolai tanulók százalékszámítással kapcsolatos számolási készségének kritériumorientált értékelése és a közeli transzfer hatásának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kun, Csabáné (2002) Elbeszélő és dokumentum szövegek megértésének vizsgálata negyedik és nyolcadik évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kurucsainé Nagy, Éva (2002) Szövegértési képességek vizsgálata egy általános iskola 4., 6., 8. évfolyamán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

M

Molnár, Hajnalka (2002) A különböző településtípusok iskoláinak 14 éves tanulói körében a versengés megnyilvánulása, különös tekintettel a testnevelés és sport területére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

P

Palotás, Károly (2002) Matematika tudásmérés általános iskola 4. évfolyamán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Parádáné Ragány, Csilla (2002) Törtekkel kapcsolatos számolási készség fejlettségének mérése hatodik és hetedik osztályban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pataki, Melinda (2002) Biológia tudásszintmérő feladatlap összehasonlító elemzése egy nyolcosztályos gimnázium páros évfolyamain. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pető, Vilmosné (2002) Az értékstruktúra alakulása 14-16 éves szakmunkástanulók körében, figyelemmel a középiskola értékalakító hatásaira. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

R

Ruppáner, János (2002) Összefüggés-megértés képességének fejlesztése tanórán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sarusi, Etelka (2002) A tesztszorongás összefüggései a motivációval és a teljesítmény-attribúcióval. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabóné Dóra, Mónika (2002) Fizika tudásszintmérés a kölcsönhatás témaköréből 6. és 8. osztályban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szarvas, László (2002) A logikai képességek fejlődése az érettségire épülő szakképzésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szili, Imre (2002) Végzős középiskolai tanulók informatikatudása az ECDL elméleti moduljának tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szilágyi, Erzsébet (2002) Az összefüggés-megértési készség fejlesztése a fizikaórán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sződi Sándorné Süle, Éva Anna (2002) A szöveges feladatok megoldásának összefüggése az olvasásmegértéssel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

T

Temesvári, Sándomé (2002) Az intézményvezető ellenőrzési feladatai. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Terényi, Antalné (2002) Versengés az általános iskolák között. Egy vizsgálat tapasztalatai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Thiele, Károlyné (2002) Tanulásban akadályozott 7-16 éves tanulók néhány alapkészségének és motivációjának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tihor, Lászlóné (2002) Történelem tudás és az induktív gondolkodás kapcsolata 6. évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Géza (2002) Földrajzi témájú sorképzéses feladatok pontozási problémái. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóthné Bertalan, Éva (2002) A 9. osztályos tanulók matematikai statisztika tudásszintjének elemzése a kerettantervi követelmények alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Túriné Sándor, Zsuzsanna (2002) Az irodalom tantárgy tudáselemeinek vizsgálata 18 éves diákok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

V

Varga, Istvánné (2002) Szorongás a gyermekkorban, preventív gyermekvédelem. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vargáné Jacsó, Hedvig (2002) Kémia tudásszint változásának vizsgálata 9. osztályos gimnáziumi tanulóknál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Velkeyné Palócz, Erika (2002) Trigonometria tudásszintmérő a középiskolák 11. évfolyama számára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ö

Ördögné Gárgyán, Mária (2002) Néhány gondolkodási képesség fejlődésének longitudinális vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. március 29. 09:00:00 CET.