Item where department "Pedagógiai Tanszék" and date of item 2001

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | D | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | S | U | V | Z | Á
Number of items: 57.

A

Andrásiné dr. Ambrus, Ildikó (2001) Az Erdőhasználattan tankönyv tanításának országos tapasztalatai az erdészeti szakmunkás tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

B

Balogh, Irén (2001) A fizika, mint a tudásátvitel célpontja és kiindulópontja, valamint a problémamegoldás színtere középiskolás tanulóknál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Baloghné Bednár, Éva (2001) A kiégés vizsgálata pécsi pedagógusnők körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bangáné Csontos, Julianna (2001) 8. osztályos tanulók számtan-algebra tudásszintjének és a matematika tantárggyal kapcsolatos attitűdjeinek elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bogáthné Erdődi, Judit (2001) A síkidomokkal kapcsolatos ismeretek fejlődése és összefüggése a rendszerezési képességgel az általános iskola felső tagozatán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Borosné Szlávik, Mária (2001) Diagnosztikus tudásmérés az Élőlények témakörben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

C

Czédliné Bárkányi, Dr. Éva (2001) Az informatikatanítás helyzete a szegedi rókusvárosi II. számú Általános Iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dombovári, Tamás (2001) Az AIFSZ élelmiszeripari menedzser tanulók pályaválasztási motivációi. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

F

Farkas, Tünde Éva (2001) A magyar történelem jeles személyiségeinek vizsgálata 9. évfolyamos tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fülöpné Strohner, Irén (2001) A szakmai képzést megalapozó kémiai tudásszintmérő a kereskedelmi, vendéglátóipari szakközépiskolák számára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fűz, József (2001) Milyen biológiai alapismeretekre épül az erdészeti és a virágkötő- berendező szakmunkásképzés a Bedő Albert Erdészeti Szakiskola és Kollégiumban? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gulácsiné Vass, Mária (2001) Hatékonyabb-e a kommunikatív - funkcionális szemléletű fogalmazástanítás a hagyományosnál? 10 éves tanulók fogalmazásainak összehasonlító vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gáspárné Vágási, Julianna (2001) A fizika órán tanult ismeretek és alkalmazható tudás viszonyának vizsgálata a mozgás témakörében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

H

Huszár, Lászlóné (2001) Azonos matematikai tartalmú szöveges és nem szöveges problémák megoldásának összehasonlítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hóbor, Sándor (2001) Kilencedikes gimnazisták matematikai és anyanyelvi felkészültsége a négy- és nyolcévfolyamos képzési formában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hóborné Radics, Ildikó (2001) 10-11. évfolyamos szakközépiskolai tanulók tudása matematikai függvények témakörben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

I

Igaz, Ferenc (2001) Gyermekbűnözés Magyarországon a rendszerváltás idején. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jékely, Endréné (2001) Attitűdvizsgálat társadalomismeret tantárgyból. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jósa, Erzsébet (2001) A 14 éves tanulók összefüggés-megértésének fejlesztése és eredményei a genetika témakör feldolgozása során. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kardos, Tamásné (2001) Az energiával kapcsolatos ismeretek és a tantárgyi motiváció fejlődése a 6-7. osztályos tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Karnis, Pálné (2001) Hogyan függ össze a tanulók olvasási képessége tanulmányi eredményességükkel? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kasza, Gyuláné (2001) Az összefüggések vizsgálata és tanítása a magyar nyelv tantárgy keretein belül a középiskola 10. évfolyamán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiricsi Imréné Baumann, Dr. Zita (2001) Tudásszint mérés szakközépiskolában kémiából. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kondor, László (2001) A dunaújvárosi egységes középiskolai felvételi vizsga eszközrendszerének elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Imréné (2001) Biológia tudásmérés a szabályozás témaköréből a gimnázium 12. osztályában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovácsné Bakacsi, Dr. Judit (2001) 11. osztályos gimnazisták tudásszintje és fogalmi rendszere a halogén elemek témakörében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kálmán Istvánné Székely, Dr. Éva (2001) 15 éves tanulók térgeometriai ismereteinek jelenléte a gyakorlati problémákban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

L

Ladányi, Gáborné (2001) Történelem tudásszintmérésen elért teljesítmény és a tanulási stratégiák kapcsolata 6. osztályban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lipták, Erzsébet (2001) Záró értékelés ápolástanból. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Liptákné Czakó, Ildikó (2001) A pedagógiai programokban meghatározott tanulói értékelésre vonatkozó elmélet és a gyakorlatban alkalmazott mérési és értékelési szokások összehasonlítása Miskolc Megyei Jogú Város által fenntartott öt középiskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Luzsányi, Lászlóné (2001) Az összefüggés-megértés helyzete egy 8. osztályos vizsgálat tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lángné Mürkl, Mária (2001) A matematika megértésének, megtanulásának és alkalmazásának problémái a középiskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lázárné Bozó, Klára (2001) Kilencedik osztályos tanulók szókincse, nyelvhasználata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

M

Marczona, Tamás (2001) Technikus tanulók tanulási motivációjának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mikes, Imre (2001) A mérések különböző formái az iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Márkusné Gábor, Ildikó (2001) Összehasonlító tankönyvelemzés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mónus, Zoltán (2001) Egyenes vonalú mozgások, tudásszintmérés fizikából. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, András (2001) Pedagógusok élet- és munkakörülményei Jászberényben, 2001. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, István (2001) Az iskolaváltás problémái matematikai tudásszintmérőn elért eredmények tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagyné Seres, Magdolna (2001) A 7. osztályos biológia és földrajz tankönyvben szereplő összefüggések feltárása, struktúrájának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagyné Szilágyi, Mária (2001) Tudásszintmérés és attitűdvizsgálat a földrajz tantárgy tartalmi és módszertani megújításához. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

O

Ormándiné Nógrádi, Erika (2001) Összefüggés-megértés vizsgálatok hetedik évfolyamosok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Orosz, László (2001) A számítástechnika tudás 10-14 éves korban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

P

Propszt , János (2001) Diagnosztikus tudásszintmérés a 7. évfolyamon az "Atomok és elemek" témakörben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pádi, Zoltán (2001) Az iskolából kilépő diákok tudásának hasznosíthatósága a mindennapok matematikai problémáiban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

S

Schütz, Lajosné (2001) A versengő személy prototípusa ötödik és nyolcadik osztályos tanulók és az őket tanító pedagógusok szemszögéből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sevecsekné Hosszú, Mária (2001) Az alkalmazható földrajzi tudás mérése a 7-8. osztályos tanulóknál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Gyuláné (2001) Általános iskolai pedagógusok minőségbiztosításról alkotott véleménye. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, László (2001) Földrajz és történelem feladatok összehasonlító elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szilágyi, Sándor (2001) A különórára járás mint a második iskola egyik megnyilvánulása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szőriné Kis, Gabriella (2001) Arányossági problémák vizsgálata 12-14 éves korban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sántáné Madlovics, Erzsébet (2001) Tantervfejlesztés és tesztelemzés a Pénzügy I. tantárgy központi programja alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

U

Ungvári, Dr. Jánosné (2001) A biológiai ismeretek, és a nevelők hatása a 8. osztályos tanulók káros szenvedélyekkel szembeni attitűdjére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vetési, Lászlóné (2001) Az összefüggés-megértés készségének fejlesztése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zengői, Attila (2001) 8-14 éves falusi tanulók fizikai kondicionális képessége és életmódja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zoltán, Attila (2001) A tanulási motiváció és a matematika összefüggése középiskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Árendás, Péter (2001) Az iskolaváltás, az eltérő iskolaszerkezet hatása a tanulók fejlődésére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. március 28. 19:06:19 CET.