Item where department "Orosz Nyelv és Irodalom Tanszék" and date of item 1983

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: B | C | F | H | I | J | K | M | P | R | S | T | V
Number of items: 27.

B

Balogh Gyuláné Csatlós Irén (1983) A lírai elemek funkciója Blok "Az ismeretlen nő" ("he3hakomica") című drámájában. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Berki Eszter (1983) Groteszk elemek Gogol és Bulgakov prózájában. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Berki Eszter (1983) A groteszk funkciója Bulgakov "A mester és Margarita" című regényében. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Bernáth Magdolna (1983) Jelentés-oppozíciók az igekötő nélküli mozgást jelentő orosz igékben (funkcionális vizsgálat). Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

C

Csicsné Bánki Horváth Lenke (1983) Csingiz Ajtmatov írói munkásságának fejlődése néhány műve tükrében. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Csillikné Szaszkó Mária (1983) Típushibák és azok kiküszöbölését szolgáló módszertani eljárások az orosz nyelv tanításában az általános iskola 7. és 9. osztályában. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Csjernyik Éva (1983) A szóbeli tanfordítástól a szinkron szakfordításig. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Csányi Eszter (1983) Основные и модальные значения неопределенных местоимений с частицей -нибудь. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

F

Ferenczi Imréné (1983) Az ellenőrzés, értékelés és osztályozás az orosz nyelv oktatásában. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

H

Hevér Márta (1983) Az etikai gondolat strukturáló szerepe Trifonov Ház a rakparton c. művében. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Horváth Péterné Kovács Ilona (1983) A második világháború ábrázolásának sajátosságai K. M. Szimonov prózai műveiben. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

I

Iványi Katalin (1983) Az idegen nyelv oktatás néhány pszicholingvisztikai problémája. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

J

Józsa Anna (1983) A teljes és rövid alakú melléknevek vizsgálata állítmányi funkcióban. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

K

Kovács Csilla (1983) A magyar határozatlan névmások és a nem határozott névelővel ellátott konstrukciók oroszra fordítása. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kovács Hedvig (1983) Országismereti információ az általános iskola 5-6. osztályában. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kovács Judit (1983) A magyar és orosz felsőfokú melléknevek kontrasztív vizsgálata. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

M

Maksa Anna (1983) A szemléltető-általánosító igei jelentéspozíció szöveggrammatikai vizsgálata. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Mile Irén (1983) A szemantikai megalapozottsagú szintaxis szerepe az idegen nyelv oktatásban. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Minár Lajosné (1983) Az audio-vizuális eszközök felhasználása a 4. osztályos orosznyelv oktatásban. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

P

Prisztavok Ágnes (1983) Az orosz és a magyar népmesék nyelvezetének összevető vizsgálata. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

R

Rigóné Mák Éva (1983) A játékok, játékos elemek szerepe az általános iskolai orosz nyelvi órákon. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

S

Sándor Mária (1983) Az orosz szemléleti igealakok használata a tagadó mondatokban. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

T

Tasi Rózsa (1983) A rezultativitás jelentésárnyalatai a perfektív orosz igékben. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Tóth Albertné (1983) Az orosz szólások, közmondások és verses mondókák szerepe az általános iskolai orosz nyelv tanításban. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Tóth Imre (1983) Török eredetű szláv közvetítésű jövevényszavaink (szemantikai vizsgálat). Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Tölcsér Ilona (1983) A magyar jelen idejű igék jelentésárnyalatai az orosszal összevetve. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

V

Varga Klára (1983) Способы выражения категории состояния. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

This list was generated on 2020. szeptember 18. 19:53:18 CEST.