Item where department "Neveléstudományi Tanszék" and date of item 2002

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | V | Z
Number of items: 234.

B

Bacsa, Gábor (2002) Devianciák pszichológiája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Baji, Istvánné (2002) A minőségbiztosítás kezdeti lépései a Dobozi Általános Iskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Baldáné Almási, Szilvia (2002) Az értelmileg akadályozott fiatalok elhelyezkedési esélyei : (Iskolai felkészítés és munkába állás). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bali, József (2002) A szülői szerepkör és annak változásai az iskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Balogné Molnár, Tímea (2002) A beszédfejlődés, és a beszédhibák okai, tényezői. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Baranyi, András (2002) Szociálisan hátrányos helyzetű gyermekek nevelése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Barbócz, Sándor (2002) Az európai országok népművészetének közös jegyei - a néptánc, népzene nemzetközisége a hagyományok szerepe életünkben, nevelésünkben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Barna, Hajnalka (2002) Az oktatás minősége - a minőségi oktatás a mezőberényi Petőfi Sándor Gimnázium minőségfejlesztési programja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bartek, Anita (2002) Oktatás az Európai Unióban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Baár, Lászlóné (2002) Az alapvető dokumentumok szerepe az iskola vezetésében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Berkes, Pétemé (2002) A minőségbiztosítás lehetőségei az óvodában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Berkes, Péterné (2002) A minőségbiztosítás lehetőségei az óvodában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Berki, Gáboné (2002) Az önkormányzatok szerepe az oktatási intézmények alapításában, fenntartásában, működésében és irányításában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Berta Somogyi, Csaba (2002) A kábítószer-fogyasztó ifjúság. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Berta Somogyi, Csaba (2002) A kábítószer-fogyasztó ifjúság. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bezdány, Géza (2002) Helyes szokások kialakításának jelentősége a szakmunkásképző iskolákban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bezdány, Géza (2002) Helyes szokások kialakításának jelentősége a szakmunkásképző iskolákban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bodó, Zsolt (2002) Kommunikáció az iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bodó, Zsolt (2002) Kommunikáció az iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bohus, Mihály (2002) Pedagógiai tankönyvek a XIX. században. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bohus, Mihály (2002) Pedagógiai tankönyvek a XIX. században. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Borbély, Szilvia (2002) Az átlagtól elmaradó fejlődésmenetű gyermekek speciális szükségletei : a tanulási nehézségek korai felismerésének lehetőségei, a fejlesztés perspektívái. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Borbély, Szilvia (2002) Az átlagtól elmaradó fejlődésmenetű gyermekek speciális szükségletei : a tanulási nehézségek korai felismerésének lehetőségei, a fejlesztés perspektívái. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bubori, Ferenc (2002) Pedagógiai kommunikáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bubori, Ferenc (2002) Pedagógiai kommunikáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Budás, Jánosné (2002) Gyermekkori szocializáció szülő-gyermek kapcsolata a szocializáció folyamatában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bugyáné Bakó, Veronika (2002) A jogorvoslat szerepe, lehetőségei az oktatási intézményben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bugyáné Bakó, Veronika (2002) A jogorvoslat szerepe, lehetőségei az oktatási intézményben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Burzon, Mária (2002) Önkormányzat és az iskolák együttműködésének tapasztalatai Hódmezővásárhelyen. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Burzon, Mária (2002) Önkormányzat és az iskolák együttműködésének tapasztalatai Hódmezővásárhelyen. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Bánhidi, Éva (2002) Űt a teljesség felé - avagy a minőségbiztosítás keresztmetszete. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bárány, Brigitta (2002) Új személyiségfejlesztő módszerek alkalmazása iskolai osztályokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bíró, Balázs (2002) Agresszió a gyermek életében - kialakulástól a megelőzésig -. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bíró, Balázs (2002) Agresszió a gyermek életében : kialakulástól a megelőzésig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

C

Chappon, Tibomé (2002) Kisiskola -nagy gondok : egy kistelepülési iskola sajátos helyzete, működése. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Chappon, Dr. Tiborné (2002) Kisiskola - nagy gondok : egy kistelepülési iskola sajátos helyzete, működése. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Csanády, Katalin (2002) A számítógép használatának bemutatása a kiskőrösi Petőfi Általános Iskola tanítási-tanulási folyamatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csanády, Katalin (2002) A számítógép használatának bemutatása a kiskőrösi Petőfi Általános Iskola tanítási-tanulási folyamatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csemyánszky, Erzsébet (2002) A Bács-Kiskun megyei pedagógiai könyvtárak rendszerré szerveződésének lehetősége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csige, Hajnalka (2002) Mérés, értékelés, tervezés szerepe a tanítás-tanulás folyamatában. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Csige, Hajnalka (2002) Mérés, értékelés, tervezés szerepe a tanítás-tanulás folyamatában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

D

Demeter, Attiláné (2002) A fogyatékosok képzésének helye a magyar oktatási rendszerben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Demeter, Dr. Attiláné (2002) A fogyatékosok képzésének helye a magyar oktatási rendszerben. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Dobó, Mónika (2002) A kábítószer mint veszélyeztető tényező a fiatalkorúak körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dobó, Mónika (2002) A kábítószer mint veszélyeztető tényező a fiatalkorúak körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dohány, Ildikó (2002) In memoriam Szilvia (1976-1998) : (egy drogos lány naplója). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dániel, Katalin (2002) Értelmileg akadályozott felnőttek lakóközössége Gyulán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dániel, Katalin (2002) Értelmileg akadályozott felnőttek lakóközössége Gyulán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dávidesz, Csaba (2002) Dilemmák a gyermekvédelemben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dávidesz, Csaba (2002) Dilemmák a gyermekvédelemben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

E

Erdeiné Mucsi, Márta (2002) Hátrányos helyzetű gyermekek helye Dévaványa közoktatásában. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Erdeiné Mucsi, Márta (2002) Hátrányos helyzetű gyermekek helye Dévaványa közoktatásában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fodor, Csaba (2002) A játék közösségformáló szerepe a kisiskolás gyermekek életében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor, Csaba (2002) A játék közösségformáló szerepe a kisiskolás gyermekek életében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor, Emese (2002) A közoktatás helyi tervezése. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor, Istvánná (2002) A tárgyalások szerepe és alkalmazási lehetőségük az iskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor, Zsuzsanna (2002) Hogy jobb legyen... : gondolatok a minőségről, minőségbiztosításról. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Frankné Koós, Ildikó (2002) A számítógép szerepe az oktatásban : (az informatikán alapuló távoktatás, mint új oktatási módszer). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fricskáné Fekete, Ibolya (2002) „A sikeres iskolakezdésért” : az iskolaérettség megállapításának lépései egy óvodás gyermeknél. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Führer, Zoltán (2002) "Mi lesz veled emberke?” : (a deviáns „karrier” megnyilvánulásai az ifjúság körében). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fülöp, Istvánné (2002) A speciális nevelési szükségletek -kiemelten a tanulási zavarok- alakulása és ellátásának gyakorlati tapasztalatai a gyomaendrődi Kis Bálint Általános Iskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gerőcs, Ibolya (2002) A dokumentumok szerepe az iskola vezetésében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Giljon, Miklós (2002) Hátrányos helyzet - A gyerekcigány. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyapjasné Hegedűs, Éva (2002) Iskolám társadalmi környezete, főbb szociológiai meghatározói. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Gyebnár, Jánosné (2002) Tiszakürti nevelőotthon története és lakásotthonná válása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyulai, Éva (2002) A családból eredő szociokulturális ártalmak, s azok személyiségre gyakorolt hatásai a cigány gyermekek és fiatalok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gézárt, Nikolett (2002) A Down-szindrómás gyermekek korai gondozásának lehetőségei és speciális fejlesztésének lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

H

Habók, Anita (2002) Egy intézmény működését szabályozó dokumentumok : az iskolai alapdokumentumok elemzése. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Hajnal, Anett (2002) Deviáns jelenségek a társadalomban és az oktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Halma, Sándor (2002) Korunk társadalmi problémája: a kábítószer. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hamvainé Sárvári, Katalin (2002) Konfliktuskezelés az iskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Harnos, Csaba (2002) Mijo Mándity élete és munkássága. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hermanné Németh, Andrea (2002) Németh László pedagógiai nézetei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Herédi, Erzsébet (2002) Az Ópusztaszeri lakásotthon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Herédi, Rita (2002) Drogprevenció a középiskolai pedagógus munkájában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hirják J., Balázs (2002) Konfliktuskezelés az iskolában : (a lehetséges konfliktusok felvázolása). Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Hornyik, Lászlóné (2002) Az ellenőrzés területei és módszerei a mai óvodában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Lajosné (2002) Szakképzés az Európai Unió országaiban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Hrumik, Tamás (2002) A számítógép alkalmazásának lehetőségei a pedagógiában : nyelvoktatás számítógéppel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Huszár, Pálné (2002) A szakképzés átalakulása a rendszerváltás után. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Hégely, Beáta (2002) A hallássérült kisgyermek. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

I

István, Zalán (2002) Gyermekkori szocializáció : az érzelmi fejlődés mint a szocializációs folyamat része. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Iviczné Szalontai, Ildikó (2002) Ellenőrzés a mai iskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jekkel, Krisztián (2002) Hátrányos helyzetű gyermekek a diákotthonban és azok lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jerneiné Erdei, Gabriella (2002) Anya és gyermek kapcsolata felnőttéválásig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Anna Lilla (2002) Távoktatás a Postán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jónyer, Edit (2002) A szakképzés átalakulása a rendszerváltás után. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kajtár, Réka (2002) Anya csak egy van... : (korai kötődés—az anya-gyermek kapcsolat jelentősége). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kalóz, Tamás (2002) A deviáns viselkedés és megjelenési formái. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Karakó, Anikó (2002) A művészet, mint támasz az egészséges személyiség kialakításához. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kelemen, Andrea (2002) A mese, a mese szerepe a gyermek életében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Keresztes, Attila (2002) Pszichogén tünetképződés a kisiskolás korban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kerényi, Tiborné (2002) A katolikus iskolák nevelési rendszere Magyarországon. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kisfalvi, Angéla (2002) Down-gyermek a családban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Dezső Péter (2002) Etika az iskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Dóra (2002) Baj van a gyerekemmel!? : nehezen nevelhető gyermekek. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Edit Viktória (2002) Nehezen nevelhető gyermekek: a fogyatékos gyermekek : integráció vagy szegregáció? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Endréné (2002) Egy intézmény átalakulása : lakásotthoni nevelés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Ágnes (2002) Az anya és a gyermeke kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Knerczer, Gábor (2002) Tanulási módszerek : "a tanulás hatékonyságának segítése". Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsány, Sándorné (2002) Down syndromával élő kislány fejlesztésének bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Koczó, Ferenc (2002) Az örökbefogadás jogi keretei és számának alakulása Csongrád megyében 1993-2001 között. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kondor, Edith Mária (2002) Tanulói jogok és kötelességek intézményünkben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kontra, István (2002) A magyar jelképek (szimbólumok, emblémák) szerepei, hatásuk életünkben, nevelőmunkánkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Korpa, Ferencné (2002) "Egyén és közösség a nevelés folyamatában” : a szülő - gyermek - iskola kapcsolatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kotroczó, Zsolt (2002) A gyermek és a válás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovalik, Istvánné (2002) A tervezés területei és összetevői, megvalósulása az óvodánkban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Dóra (2002) Az igazgató szerepének egy lehetséges változata a pedagógiai program elkészítésében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Klára (2002) Miért alakult meg ennyi művészeti iskola Csongrád megyében? Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Tiborné (2002) A gyermekkori szocializáció. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Tünde (2002) Egy Lakásotthon szociálpszichológiája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kozmemé Herpai, Mária (2002) A pedagógusvezető, mint a személyközi kommunikáció speciális alanya. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Krcsméri, János (2002) Az érettségi vizsgák története Magyarországon : az érettségik új rendszere. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Krix, Angéla (2002) Gyermekotthon - Lakásotthon : (az 1997-es Gyermekvédelmi törvény megvalósulása a bácsalmási gyermekotthonban). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Krizsán, Adrienne (2002) A verbális kommunikáció és az empátia kapcsolata, szerepe az óvodában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Krupiczer, Ferenc (2002) Iskolám gazdasági, társadalmi környezete, főbb szociológiai meghatározói. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kulcsár, Sándor (2002) Az önkormányzatok szerepe az oktatási intézmenyek alapításában, fenntartásában, működésében, és irányításában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kátai, Judit (2002) Az általános iskolák helye, szerepe a gyermekvédelmi rendszerben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kónya, Zsolt (2002) A deviáns magatartásformák kialakulásának okai, néhány megjelenési formája a fiatalkorúak esetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Körömi, Edina (2002) Battonyai SOS - Gyermekfalu megalakulásának története és működése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lakatos, Attila (2002) A Rákóczi úti Általános Iskola története (1783-2000). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lehoczkyné Wolf, Tünde (2002) Pedagógiai szakszolgálatok : különös tekintettel a gyógytestnevelésre. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Locskainé Szabó, Ildikó (2002) A hivatásos nevelőszülői rendszer. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Láng, István (2002) Iskolai rendszerű felnőttoktatás tervezése és szervezése nappali, esti és levelező tagozaton. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

M

Mag, Péter (2002) Az alternatív iskolák kialakulása : Zsolnai program a József Attila általános Iskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Magyar, Edit (2002) "Igaziból, ugye, nincsenek óriások?” : a média hatása a gyermek személyiségfejlődésére és szocializációjára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Magyar, Melinda (2002) Az értékek, normák és a kultúra hatása a gyermek személyiségfejlődésére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Magó, Ágnes (2002) Nincs stresszmentes élet. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Major, Lászlóné (2002) Veszélyeztető körülmények és ártalomforrások az óvodáskorú gyermekek körében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Major, Tamásné (2002) Az örökbefogadás és gyakorlati nehézségei Bács-Kiskun megyében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Majoros, Attila (2002) A szülők megváltozott szerepe a mai iskolai nevelésben : a szülői önkormányzatok hatásköre és működése. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Majsáné Iván, Gizella (2002) Az érettségi vizsgák története Magyarországon : az érettségik új rendszere. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Marschalekné Görög, Orsolya (2002) Múlt és jelen avagy történelem az Interneten. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Maróti, Józsefné (2002) Az ellenőrzés területei és módszerei az óvodában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Maróti, László (2002) Az Iskolanővérek 130 éve Szegeden. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Marótiné Balogh, Zita (2002) Egyházi iskolák működése 1945-től napjainkig. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Maszlag, Tiborné (2002) Az alternatív iskolák kialakulása, szerepe, jelentősége a magyar oktatási rendszerben : (a Bokrosi Általános Iskola és Óvoda bemutatása). Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Mike, Csaba (2002) Az „Arany János Tehetséggondozó Program” első előkészítő évfolyamának tapasztalatai a szegedi Radnóti Miklós Kísérleti Gimnázium és Általános Iskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Miklósné Gróh, Erzsébet (2002) Könyv és olvasás az ezredfordulón. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mlinár, Pál (2002) Nevelési kérdések az alapfokú művészetoktatás néptánc-tagozatán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Szabolcsné (2002) Az iskolaszék hazai neveléstörténeti előzményei, a mai iskolaszék eredményes működésének feltételei. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Molnárné Sinka, Andrea (2002) Az oktatási rendszer sajátos területe: a művészeti iskolák kialakulása, szerepe, jelentősége. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Molnárné Szalai, Edit (2002) A szervezés területei és eszközei az általános iskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Munkácsyné Dékán, Gyöngyi (2002) Alsótagozatos gyerekek értéktudata és fejlesztésének lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Máténé Juhász, Csilla Sára (2002) A szorongás okai és következményei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, János (2002) A szakképzés a rendszerváltozás után. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Mózes, János (2002) Az ifjúkori bűnözés, devianciák. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mönich, Krisztina (2002) A gyermek- és fiatalkori bűnözés és megelőzési lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Edit (2002) A posta oktatási intézményrendszerének története. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagygyörgy, Éva (2002) Egyre közelebb a teljes gyógyuláshoz : kutatási eredmények és terápiák a diszlexia-megelőzés és kezelés szolgálatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagyné Pigniczki, Éva (2002) A kommunikáció szerepe az iskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Nemes Nagy, Ágnes (2002) A gyerek és a játék. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Novákné Gondos, Anikó (2002) Allamutópiák az ókorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nédó, Géza (2002) Tanult, hogy taníthasson : (negyven év a katedrán). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

O

Ohát N., Csaba (2002) A kábítószer fogyasztása a fiatalkorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pallagi, Anna (2002) A leggyakrabban előforduló beszédhibák kisgyermekkorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pappné Hegyközi, Enikő (2002) Rácz Árpád (1914-1996) tanító élete és munkássága. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Perjési, Zoltán (2002) A szegénység kialakulásának előzményei, valamint hatásának következményei a jelenkor társadalmában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Petri, Ágnes (2002) Az olvasmányélmények hatása a személyiség fejlődésében : (avagy hogyan hat az irodalom). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Petrus, György (2002) A tanulási zavarok javításának új lehetősége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pintér, Vilmos (2002) A magyar iskolarendszer története a felvilágosult abszolutizmus koráig, a kaszaperi általános iskola fejlődése 1878-tól napjainkig. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Pozsár, Endréné (2002) Az óvodai szakértői munka tartalma, menete. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Pribojszki, Pálné (2002) Iskolánk szervezete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Puj, Katalin (2002) Tagintézményi autonómia. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Pádár, Kálmán (2002) Konfliktuskezelés az iskolában : (a lehetséges konfliktusok felvázolása). Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Páliné Grónai, Edit (2002) A rendőrség szerepe a gyermekvédelemben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pásztor, István (2002) A modern közoktatási rendszer működtetésének társadalmi, pedagógiai és közgazdasági feltételei. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Péter Szabó, Krisztina (2002) A televízió hatása a gyermekekre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

R

Racskó, Bernadett (2002) Gyermekek a „csatamezőn” : avagy a veszélyeztetett gyermek. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Remeczki, Nóra Katalin (2002) "Szeressétek a gyermekeimet!". Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rácz, Katalin (2002) A gyermek a legmegbecsültebb, féltve őrzött érték : egy pedagógus életútja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sarkadi, Lászlóné (2002) A környezeti nevelés megvalósulása a Hunyadi János Gimnázium Szakközépiskola és Kollégiumában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sarkadiné Kendi, Klára (2002) Gyermekkori szocializáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Simon, Barbara (2002) A gyermekkori beszédhibák és fejlesztésük. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Soltész, Irén (2002) A fiatalkorúak nevelési lehetőségei a büntetésvégrehajtási intézet keretein belül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Somodi, Edit (2002) Egyén és közösség fejlesztése a nevelés folyamatában a Montessori pedagógia segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sponga, Károlyné (2002) A szorongásos zavarok. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Stumpf, László (2002) Hátrányos helyzetű tanulók a magyar oktatásban : a cigányság helyzete iskoláinkban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Stötzer, Katalin (2002) Művészeti ágak -avagy az önkifejezés formái hátrányos helyzetű serdülőkorú gyermekek lelki fejlődésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabolcsiné Tokovics, Ilona (2002) Az oktatás minősége - minőségi oktatás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Etelka (2002) Iskolai minőségbiztosítás bevezetésének kezdetei a Bársony István Mezőgazdasági Szakközépiskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Ibolya (2002) Informatika az oktatásban, nevelésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Mária (2002) Az átlagtól elmaradó fejlődésmenetű gyermekek speciális pedagógiai ellátása : az integrációs törekvések megvalósítása adott intézményen belül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Sándorné (2002) Autizmus. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabóné Nyári, Erika (2002) A Napos Úti Általános Iskola története és szűkebb szociológiai környezete. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Szalai, Józsefné (2002) Minőségbiztosítás a hazai közoktatásban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Szalka, Erika (2002) Gyermekkori szorongások. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szalókiné Várkonyi, Mária (2002) A közoktatási szakértők tevékenysége. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Szelesné Mohácsi, Éva (2002) A minőségbiztosítás lehetőségei az általános iskolában : (a Koszta József Általános Iskola minőségbiztosítási rendszerének kiépítése). Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Szemerédi, Andás (2002) A kommunikáció szerepe az iskola vezetésében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Szijjártó, László (2002) Generációk háborúja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szmola, Magdolna (2002) Az alternatív iskolák kialakulása, szerepe, jelentősége a magyar oktatási rendszerben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Szrnkáné Deme, Irén (2002) A pedagógia mint alkotás : "a zene mélyén ott rejlik a nevelés” (Platon). Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Szvoboda, Gergely (2002) Motiváció a vezetői munkában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Számuel, Jánosné (2002) A nehezen nevelhető gyermek. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Széll, László (2002) Gyermek- és ifjúságvédelem helyzete intézményi szinten. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szögi, Tiborné (2002) A minőséggondolat és a minőségbiztosítás kibontakozása a József Attila Általános iskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Gabriella Mónika (2002) Családi és iskolai konfliktusok. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sápi, Zoltán (2002) Diákjogok a közoktatásban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Sáringer, András (2002) Az alapvető dokumentumok szerepe az iskola vezetésében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Sáriné Lippay, Katalin (2002) Éva tanító néni, a Karácsony Sándor-díjas pedagógus. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

T

Takóné Kalmár, Zsuzsanna (2002) Az ISO minőségfilozófía egy alkalmazási lehetősége a Comenius П. modellépítés gyakorlati feladataiban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Tallér, Júlia (2002) Értékeljünk, de hogyan? : a tanulói értékelés személyiségközpontú megközelítése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Talpai, Zoltán (2002) Az idegen nyelv oktatásának hatékonysága a pszichológiai tényezők tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tasi, Tiborné (2002) Konfliktuskezelés az intézményben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Thirring, Ákosné (2002) Tanulási zavarok kezelése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tisóczki, Péterné (2002) A szorongás szerepe, személyiségkárosító hatása : óvodából iskolába kerülő gyermek. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tompáné Barabás, Edit (2002) Az alternatív iskolák kialakulása, szerepe, jelentősége a magyar oktatási rendszerben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Tuska, János (2002) Terápiás fejlesztési lehetőségek a gyógypedagógiában : az értelmi akadályozottsággal élő gyermekek terápiás célú gyógylovagoltatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tyukodi, Marianna (2002) Mozgáskorlátozottság. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Tibor (2002) A gyermeki és tanulói jogok érvényesülése az iskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Ágnes (2002) A "másság” pedagógiai kihívásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóthné Mohos, Erika (2002) A forrásbővítés lehetőségei az oktatási intézményekben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Törkölyné Winkler, Andrea (2002) Ló lép - vagy ugrik? : szabálytalan szabálykutatás a tehetségben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Török, Dezsőné (2002) A magyar szakképzési rendszer kialakulása és fejlődésének főbb irányai : (a XIX. század közepétől a XX. század végéig). Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Török, Éva (2002) A társas érintkezés pszichológiája : kommunikáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Törökné Hajdú, Andrea (2002) Békés megye gyermekvédelmének története a kezdetektől napjainkig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Túri, Mária (2002) Az igazgató szerepe a közoktatási intézmény működtetésében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vakulya, Nóra (2002) Mi lesz veled, emberke? : esettanulmány egy halmozottan hátrányos helyzetű értelmi fogyatékos általános iskolai tanulóról. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, László (2002) Informatika az oktatásban : (avagy minden út az informatika terembe vezet...). Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Nóra (2002) Gróf Klebelsberg Kunó a XX. századi magyar kultúra és az oktatás megmentője. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Zoltán (2002) A sérült kisgyermek játékának és szabadidő tevékenységének hasznos eltöltése a személyiségfejlesztésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vargáné Gémes, Éva (2002) A közoktatás és a gyermekvédelem kapcsolatának alakulása Magyarországon, különös tekintettel a segítő tevékenységre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vargáné Varczába, Éva (2002) Mai szakkékpzési rendszerünk fejlesztésének távlatai - a Gyomaendrődi Bethlen Gábor Szakképző Iskola és Kollégiumban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Venter, Lajosné (2002) Az olvasás nevelő hatása a gyermek életében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Verasztó, József (2002) Az iskolaszék hazai neveléstörténeti előzmenyei, a mai iskolaszék eredményes működésének feltételei. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Vinczéné Faragó, Anikó (2002) A maroslelei ÁMK történetisége (1986-2002). Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Volford, Mónika (2002) A fiatalkori bűnözés alapvető problémái, a bűnözés kialakulásában szerepet játszó főbb okcsoportok. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vágvölgyi, Attila (2002) Hátrány, kudarc megelőzése, leküzdése egy kistelepülés általános iskolájában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Vágó, János (2002) Alapvető dokumentumok szerepe az iskola vezetésében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Vámos, Józsefné (2002) Kommunikáció szerepe az intézményi vezetésben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Vízvári, Zoltán (2002) Nevelés és pedagógia az ókori görög filozófusok munkásságában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zombori, Györgyi (2002) A mesék hatása a gyermekek szellemi fejlődésére : a mese, mint “szellemi anyatej”. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zélics, Ágnes (2002) Mit jelent a menedzser szemléletű óvodavezetés. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 25. 11:45:33 CEST.