Item where department "Marketing-Menedzsment Tanszék" and date of item 2004

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | D | E | F | G | H | J | K | L | M | N | P | S | T | V | Ó
Number of items: 52.

A

Antal Zsófia (2004) Javadalmazási rendszerek a versenyszférában a Mátrai Erőmű Rt. gyakorlatának bemutatásával. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Bakó Emese (2004) A nők munkaerőpiaci helyzetének alakulása, a nők és férfiak esélyegyenlőségének a kérdése a rendszerváltástól napjainkig. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Balaton Ádám (2004) E-mail marketing. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Benczúr Tamás (2004) Reklámháború. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bíró Zsuzsa Anna (2004) Az üzletpolitika kialakítása egy fúzió után. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csabai Ferenc (2004) A produceri filmgyártás esélyei Magyarországon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Csányi Henrietta (2004) Személyzetfejlesztés és kompetencia-menedzsment. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Diós Tünde (2004) A szervezetfejlődés főbb kérdései - Szervezeti átalakulás a Conveyor Belt Systems Phoenix Gumiipari Kft-nél. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dérné Szentessy Tünde (2004) Az egyéni célok megvalósulása a szervezeti célok jegyében. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

E

Eigner Zita (2004) A Paksi Atomerőmű Rt. tevékenységének hatékonyságvizsgálata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Eszes Csilla Mónika (2004) A hálózati kompetencia helye a szervezeti kompetenciák megközelítései között. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Farkas György (2004) A HRM tevékenységek változása az Internet fejlődésével. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Fehér András (2004) Teljesítményértékelés non-profit szervezetekben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor Ágnes (2004) A Novotel Szeged szálloda marketing tevékenységének elemzése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Galajdáné Kerti Ilona (2004) Tanulni: egy életen át. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hajduné Turna Katalin (2004) Harc az e-emberért, avagy Internet kávézók célcsoportválasztása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Hajdú Edina (2004) Humán erőforrás menedzsment rendszerek a munkavállalók tapasztalatai és elvárásai tükrében. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Halmi Judit (2004) E-learning: az információs technológiával támogatott távoktatás kialakulása itthon és az EU-ban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Hingl Richárd (2004) EFQM önértékelés a HUNGERIT Baromfifeldolgozó és Élelmiszeripari Rt.-nél. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth József (2004) Az Unilever Magyarország Kft. Röszkei Élelmiszeripari gyárának beszállítói értékelési rendszerének áttekintése. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Juhász Péter (2004) Az új Audi A6 magyarországi piaci bevezetése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Juray Tamás (2004) Az elektronikus kereskedelem üzleti modelljei. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kasnyik Katalin (2004) Hazai fejvadász cégek összehasonlítása internetes megjelenésük tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

dr. Kelemen Zita (2004) Marketing kommunikációs tevékenység, a SPAR példáján, kiemelve a 2000-2002 közötti időszakot. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis Gabriella (2004) A hazai kis- és középvállalkozások üzleti hálózatai. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kuti Renáta (2004) Humán erőforrás menedzsment az egészségügyben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kólya Róbert (2004) A televíziós reklámok hatása és a fogyasztói magatartás. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Kónya Katalin (2004) Egy kiválasztott kiskereskedelmi cég növekedési lehetőségeinek vizsgálata és konkurencia elemzése a tömegszerű piacon: A Napsugár üzlet marketingterve. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kóti Zoltán (2004) A lapértékesítés ösztönzői és marketingtámogatása a Délmagyarország Kiadónál. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lantos Tibor (2004) Fizetési módok a külkereskedelemben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Lengyel Balázs (2004) A rejtett tudás egyik alapvető modelljének alkalmazhatósága a magyar közgazdászképzésben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Lenzsér Péter (2004) Reklámhatékonyság a virtuális világban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Lukács Tímea (2004) Teljesítményértékelés a közszférában, különös tekintettel a centrális irányítású közigazgatási szervekre és a települési önkormányzatokra. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Lászlai Noémi (2004) A kereskedelmi márkák megítélése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Makra Anita (2004) Az outplacement megvalósulása a vállalati gyakorlatban. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy László (2004) A reklám etika. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Tamás (2004) A Congress and Hobby Service Bt. szolgáltatói- és marketingtevékenységének elemzése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Palotai Irén (2004) Ipari kereskedelem az Interneten. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Papfalvi Gábor (2004) A Small Business Administration kisvállalkozás fejlesztési tevékenysége az Amerikai Egyesült Államokban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Patakiné Varga Melinda (2004) A Burger King gyorséttermi hálózat magyarországi marketing tevékenységének sajátosságai. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Pesti Anita (2004) Vállalati ösztönzésmenedzsment napjainkban. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Polyák Judit (2004) A távmunka. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Puskás Krisztina (2004) A szegedi Karrier Iroda és Állásbörze története, jövője. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sebők Henriett (2004) A korszerű teljesítményértékelés a XXI. század küszöbén. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Sipiczky Éva (2004) Non profit szervezet szociális felelőssége, szociálpolitikája. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Such Ildikó Ilona (2004) A közbeszerzési eljárások elméletben és gyakorlatban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Andrea (2004) Munkaerő-piaci tendenciák, foglalkoztatási struktúra, gazdasági migráció az Európai Unióban és Magyarországon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Sztojkov-Ivanov Imre Ádám (2004) A munkavállalói megelégedettség. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tornyai Zita (2004) Humán erőforrás helyzete és lehetőségei egy egészségügyi intézményben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Verbai Csilla (2004) Vállalatok az Interneten, különös tekintettel a collaborative filtering technika alkalmazására. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Vidáné Kis Erzsébet (2004) Munkahelyváltási okok feltárása a Villeroy and Boch Magyarország Részvénytársaságnál. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Ó

Óvári Mariann (2004) Internet banking - egy speciális célcsoport elemzése -. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2019. november 13. 08:57:20 CET.