Item where department "Marketing-Menedzsment Tanszék" and date of item 2004

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | D | E | F | G | H | J | K | L | M | N | P | S | T | V | Ó
Number of items: 52.

A

Antal, Zsófia (2004) Javadalmazási rendszerek a versenyszférában a Mátrai Erőmű Rt. gyakorlatának bemutatásával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Bakó, Emese (2004) A nők munkaerőpiaci helyzetének alakulása, a nők és férfiak esélyegyenlőségének a kérdése a rendszerváltástól napjainkig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balaton, Ádám (2004) E-mail marketing. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Benczúr, Tamás (2004) Reklámháború. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bíró, Zsuzsa Anna (2004) Az üzletpolitika kialakítása egy fúzió után. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csabai, Ferenc (2004) A produceri filmgyártás esélyei Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csányi, Henrietta (2004) Személyzetfejlesztés és kompetencia-menedzsment. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Diós, Tünde (2004) A szervezetfejlődés főbb kérdései - Szervezeti átalakulás a Conveyor Belt Systems Phoenix Gumiipari Kft-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dérné Szentessy, Tünde (2004) Az egyéni célok megvalósulása a szervezeti célok jegyében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

E

Eigner, Zita (2004) A Paksi Atomerőmű Rt. tevékenységének hatékonyságvizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Eszes, Dr. Csilla Mónika (2004) A hálózati kompetencia helye a szervezeti kompetenciák megközelítései között. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

F

Farkas, György (2004) A HRM tevékenységek változása az Internet fejlődésével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fehér, András (2004) Teljesítményértékelés non-profit szervezetekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor, Ágnes (2004) A Novotel Szeged szálloda marketing tevékenységének elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

G

Galajdáné Kerti, Ilona (2004) Tanulni: egy életen át. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hajduné Turna, Katalin (2004) Harc az e-emberért, avagy Internet kávézók célcsoportválasztása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hajdú, Edina (2004) Humán erőforrás menedzsment rendszerek a munkavállalók tapasztalatai és elvárásai tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Halmi, Judit (2004) E-learning: az információs technológiával támogatott távoktatás kialakulása itthon és az EU-ban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hingl, Richárd (2004) EFQM önértékelés a HUNGERIT Baromfifeldolgozó és Élelmiszeripari Rt.-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, József (2004) Az Unilever Magyarország Kft. Röszkei Élelmiszeripari gyárának beszállítói értékelési rendszerének áttekintése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Juhász, Péter (2004) Az új Audi A6 magyarországi piaci bevezetése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Juray, Tamás (2004) Az elektronikus kereskedelem üzleti modelljei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kasnyik, Katalin (2004) Hazai fejvadász cégek összehasonlítása internetes megjelenésük tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kelemen, dr. Zita (2004) Marketing kommunikációs tevékenység, a SPAR példáján, kiemelve a 2000-2002 közötti időszakot. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis, Gabriella (2004) A hazai kis- és középvállalkozások üzleti hálózatai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kuti, Renáta (2004) Humán erőforrás menedzsment az egészségügyben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kólya, Róbert (2004) A televíziós reklámok hatása és a fogyasztói magatartás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kónya, Dr. Katalin (2004) Egy kiválasztott kiskereskedelmi cég növekedési lehetőségeinek vizsgálata és konkurencia elemzése a tömegszerű piacon: A Napsugár üzlet marketingterve. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kóti, Zoltán (2004) A lapértékesítés ösztönzői és marketingtámogatása a Délmagyarország Kiadónál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lantos, Tibor (2004) Fizetési módok a külkereskedelemben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lengyel, Balázs (2004) A rejtett tudás egyik alapvető modelljének alkalmazhatósága a magyar közgazdászképzésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lenzsér, Péter (2004) Reklámhatékonyság a virtuális világban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lukács, Tímea (2004) Teljesítményértékelés a közszférában, különös tekintettel a centrális irányítású közigazgatási szervekre és a települési önkormányzatokra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lászlai, Noémi (2004) A kereskedelmi márkák megítélése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

M

Makra, Anita (2004) Az outplacement megvalósulása a vállalati gyakorlatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, László (2004) A reklám etika. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Tamás (2004) A Congress and Hobby Service Bt. szolgáltatói- és marketingtevékenységének elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

P

Palotai, Irén (2004) Ipari kereskedelem az Interneten. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Papfalvi, Gábor (2004) A Small Business Administration kisvállalkozás fejlesztési tevékenysége az Amerikai Egyesült Államokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Patakiné Varga, Melinda (2004) A Burger King gyorséttermi hálózat magyarországi marketing tevékenységének sajátosságai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pesti, Anita (2004) Vállalati ösztönzésmenedzsment napjainkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Polyák, Judit (2004) A távmunka. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Puskás, Krisztina (2004) A szegedi Karrier Iroda és Állásbörze története, jövője. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sebők, Henriett (2004) A korszerű teljesítményértékelés a XXI. század küszöbén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sipiczky, Éva (2004) Non profit szervezet szociális felelőssége, szociálpolitikája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Such, Ildikó Ilona (2004) A közbeszerzési eljárások elméletben és gyakorlatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Andrea (2004) Munkaerő-piaci tendenciák, foglalkoztatási struktúra, gazdasági migráció az Európai Unióban és Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sztojkov-Ivanov, Imre Ádám (2004) A munkavállalói megelégedettség. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tornyai, Zita (2004) Humán erőforrás helyzete és lehetőségei egy egészségügyi intézményben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

V

Verbai, Csilla (2004) Vállalatok az Interneten, különös tekintettel a collaborative filtering technika alkalmazására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vidáné Kis, Erzsébet (2004) Munkahelyváltási okok feltárása a Villeroy and Boch Magyarország Részvénytársaságnál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ó

Óvári, Mariann (2004) Internet banking - egy speciális célcsoport elemzése -. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. március 29. 11:35:01 CET.