Item where department "Marketing-Menedzsment Tanszék" and date of item 2000

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: B | C | D | E | F | G | H | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | Z
Number of items: 95.

B

Bajnai Kitti (2000) Elektronikus kereskedelem. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Baranyai László (2000) A személyzeti osztály tevékenysége különös tekintettel az átszervezésre és válságmenedzselésre. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bartha Nóra (2000) Pályakezdők jövőképe Békés megyében. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Beer Júlia (2000) PR: az alkalmazott kapcsolatok pszichológiája. Mi az a "PR-cikk"? MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Borbás István (2000) Az elektronikus kereskedelem lehetőségei. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Boros Ágnes (2000) A pályakezdők munkaerőpiaci helyzete és támogatásuk eszközei Jász-Nagykun-Szolnok megyében. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csernák Csaba (2000) Minőségköltségek gyűjtésének és elemzésének rendszere az MMG-AM Rt. esetében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Csikós Anna (2000) Béren kívüli juttatások a Magyar Posta Részvénytársaságnál. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

D

dr. Dani Gabriella (2000) A DUNAFERR marketing vonalának főbb kontúrjai. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Duba Krisztina (2000) A személyügyi tevékenység elmélete és gyakorlata. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dévai Józsefné (2000) A minőségbiztosítás helye és szerepe a Baranya Megyei Munkaügyi Központnál. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

E

Elek Emőke (2000) A munkaerőszükséglet biztosításának főbb módszerei és gyakorlata a MÁV Rt-nél. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Erős-Petrás Tímea (2000) Az emberi erőforrás szerepe a TQM rendszerében. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Farkas Kinga (2000) A TESCO Globál Áruházak Rt. marketing tevékenységének bemutatása. A kiskereskedelmi hipermarketek telepítése és működési sajátosságai. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Fazekas Orsolya (2000) Minőségközpontú vállalatirányítás a MOL Rt. Szegedi Üzemében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gazda Tímea (2000) A franchise. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Györe Zsuzsanna Melinda (2000) Szezonális foglalkoztatás a Balaton térségében. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Gádor György (2000) Non-Profit szervezetek PR tevékenysége. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Güntherné Varga Erzsébet (2000) A MÁV Rt. személyzetfejlesztése - Gondolatok, dilemmák a XXI. század küszöbén. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Harkai András Péter (2000) Humánpolitika multinacionális környezetben - A Flextronics International gyakorlata. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

dr. Hegedűs András (2000) A Taurus Agrotyre termékpolitikájának kérdései. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Hemző Brigitta (2000) A humánerőforrás fejlesztése - A MÁV Rt. emberi erőforrás fejlesztési koncepciója -. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth Miklós (2000) Tudáspiaci stratégiák. Menedzserképzés. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Hüse Imréné (2000) Teljesítménymenedzselési rendszer kialakítása és működtetése a MOL Rt-nél. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jankó György (2000) Az IKR Rt. marketing tevékenysége. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász Zsolt (2000) Az emberi erőforrás-gazdálkodás szerepe, feladatai a vállalati válságok kezelésében. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kaló Tímea (2000) Szolgáltatás menedzsment a VIVENDI Telecom Hungary cégcsoportnál. Az „A" szám bevezetése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

dr. Katona Tamás (2000) Átszervezés tapasztalatai a MOL Rt. Szegedi Bányászati Üzemében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Király Anita (2000) Motiváció a munkahelyen - Hogyan érjünk el nagyobb teljesítményt? -. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Királyné Szabó Katalin (2000) A minőségbiztosítási rendszer szerepe a Magyar Olaj- és Gázipari Részvénytársaságnál, különös tekintettel a Szegedi Bányászati Üzemében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kispál Viktor (2000) A Magyar Államvasutak Részvénytársaság jövőképe. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss Renáta (2000) Bérezés, ösztönzés. Az emberi erőforrás gazdálkodás és az ösztönzésmenedzsment helye és jelentősége a vállalat működésében. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss András (2000) A hazai és a nemzetközi piac összevetése egy német tulajdonú vállalat marketing tevékenységében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis Andrea (2000) A kilencvenes évek ösztönzési rendszerei - Béren kívüli juttatások -. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Kohánné dr. Savanya Éva (2000) A képzés, továbbképzés jelentősége a magyar közigazgatásban. A Csongrád Megyei Közigazgatási Hivatal képzési tevékenysége. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Komlósi Csaba (2000) Médiajog és reklámjog a kereskedelmi telekommunikációs piac két szegmensének viszonylatában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Korcsik Rafael (2000) A magyar társadalombiztosítás története. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Gábor (2000) A megváltozott munkaképességű személyek foglalkoztatásának főárama Magyarországon, és a foglalkoztatási rehabilitáció továbbfejlesztésének lehetőségei. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Zsuzsanna (2000) Dohánytermékek reklámozása és kapcsolódó témakörei. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kádár Mihály (2000) A vízügyi igazgatóságok szakigazgatási és fenntartási feladatainak megbontása, értelmezése és költségeinek meghatározása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kállai Irma (2000) Teljesítményértékelés a közigazgatásban - Teljesítményértékelés elméleti alapjai és gyakorlata a közigazgatásban. Gondolatok a közigazgatás továbbfejlesztéséhez -. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kálló János (2000) A gazdálkodó szervezetek átalakulása, különös tekintettel a menedzsment szerepére. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kósa Éva (2000) Nők helyzete a munkaerőpiacon az Európai Unió normái és irányelvei tükrében. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Dr. Lakatos Jenő (2000) Új termék bevezetése a FŐSZER-Elektroprofil Kft.-nél. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Lénárt Kitti (2000) Problémamegoldás és kommunikáció a szervezetben. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Lónyai Márta (2000) A vezető-kiválasztás aktuális kérdései a XXI. század küszöbén. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Maglódi Zsolt (2000) A marketing szerepe a bankok működésében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

dr. Mayerhoffer Gyöngy (2000) Befolyásolás és szabad akarat a gyógyszerpiacon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Mokán István (2000) A minőség, minőségbiztosítás és ennek rendszere a Gyulai Húskombinát Rt.-nél. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Márton Virág (2000) Magyarországon jelenlévő bio bébiételgyártó cég marketing stratégiájának bemutatása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Mátrainé Bartus Éva (2000) A távmunka Magyarországon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Mátyus Marcell (2000) A munkaerő-közvetítő cégek szerepe a munkaerőpiacon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy Melinda (2000) Fogyasztói magatartás-vizsgálat a székesfehérvári Alba Plaza bevásárló- és szórakoztatóközpontban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Németh Csaba (2000) A pincehelyi Szent Orsolya Kórház jövőbeni hasznosításának koncepciója. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

O

Oláh László (2000) Az információ megszerzése és kezelése a 90-es években Magyarországon. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Oroján István (2000) A karriertervezés helye és szerepe az emberi erőforrás gazdálkodásban Magyarországon - Karriertervezés a DÉMÁSZ Rt.-nél. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pallaginé Farkas Erika (2000) Motiváció, avagy a stratégia alapjai a Lehel Electrolux Kft-nél. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Papdi Éva (2000) Városmarketing stratégiák alkalmazása a régióközponti szerepért kialakult piaci versenyben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Papp Gabriella (2000) A munkaerő-felvétel folyamata egy hipermarket tükrében. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Papós András (2000) A kistérségi foglalkoztatás aktuális kérdései. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Preszter Imre (2000) A móri munkaerőpiac az ezredfordulón. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Pósa Ágnes (2000) Teljesítményorientált javadalmazás a Délmagyarországi Áramszolgáltató Rt.-nél. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Rabi Zoltán (2000) DÉMÁSZ Rt. fogyasztói elégedettség felmérés elemzése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Ratatics István (2000) A munkaerő-piaci folyamatok alakulása Győr-Moson-Sopron megyében (1997-1999). BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Regős Adrienn (2000) A dél-szláv háborúk gazdasági hatásai a nemzetközi marketing tükrében, különös tekintettel a dél-alföldi régió kereskedelmi kisvállalkozásaira. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Rádi Imre (2000) Részmunkaidős foglalkoztatás jelentősége és lehetőségei. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Révész Dóra Edit (2000) A holland mobiltelefon-társaságok marketingstratégiája. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sajben Ágnes (2000) A márkák, és azok fogyasztói magatartásra gyakorolt hatása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Salamon Réka (2000) Válságkezelés a gyakorlatban - Szervezeti válságok okozta feszültségek és kezelésük Nógrád megyében. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Sarkadi Andrea (2000) Gazdálkodás a munkaidővel. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Sikosné Surányi Kinga (2000) Az Európai Unióhoz történő csatlakozás során a minisztériumok köztisztviselőire váró változások. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Sipos Ildikó (2000) Vezetői Információs Rendszer bevezetése a MOL Rt.-nél. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Stefán Tibor (2000) A vezetési stratégia megvalósítása a KÉSZ Kft. gyakorlatában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó László (2000) A Halaspack Rt. termékpolitikája. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Szabó Róbert (2000) Városmarketing. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Zoltán (2000) A szervezetek átalakulása és a vállalati kultúra változása a gyakorlatban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Szabó Judit (2000) A marketing-eszközök lehetőségei a gyógyszerpiacon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabóné Zalabai Katalin (2000) Munkaerő tervezés, kiválasztás és megtartás egy nagyvállalatnál. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szalayné Kürti Ágnes (2000) A munkaközvetítés, mint szolgáltatás - Munkaközvetítési technikák. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szijártó Judit (2000) A személyügyi tevékenység múltja, jelene, jövője. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szilády Balázs (2000) A vezetéselmélet újszerű megközelítése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Számadó Endréné (2000) A foglalkozáspolitikai eszközök működésének tapasztalatai Borsod-Abaúj-Zemplén megyében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szász György (2000) Kistérségi marketing. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Totik Orsolya (2000) Online ruházati marketing, avagy divat az interneten. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Tibor (2000) Marketingstratégiák a gyógyszerpiacon egy antibiotikum kapcsán. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth-Molnár István (2000) A feketegazdaság és a gazdasági bűnözés alakulása az 1990-es években. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

U

Urbán András (2000) Az emberi erőforrás tervezés egyes kérdései a Budapesti Postaigazgatóságon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Urbán Ildikó (2000) A MÁV Rt. munkaerő-gazdálkodása. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Valaczkai László (2000) A menedzsment gyakorlati megvalósulása a Novara Kft.-nél. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga Béla (2000) Teljesítményértékelés mint a szervezeti teljesítmény növelésének eszköze - Bevezetés az OTP és Kereskedelmi Bank Rt. Tolna Megyei Igazgatóságánál. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Vidovics Ákos (2000) Egy munkaerő-közvetítő cég üzleti terve. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Vándor Jánosné (2000) A vezetés és a humánpolitika egy szervezetben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Várszegi Richárd (2000) Gazdasági társaságok a hazai labdarúgásban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zelei János (2000) Ügyfélszolgálati stratégia a DÉMÁSZ Rt-nél. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Zsámboki Erika (2000) A munkanélküliség problémái Makón és kistérségében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2019. november 15. 19:43:50 CET.