Item where department "Marketing-Menedzsment Szakcsoport" and date of item 2021

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | D | E | F | G | H | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | V | Y
Number of items: 54.

A

Al Shaker Al Aseer, Atia Ahmad Ahed (2021) Marginalization and The Undeclared Economy in Central and Southeastern Europe. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Alshaker Alasir, Layan Zaki Ahed (2021) Challenges Facing Social Enterprises in the Middle East. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ambrus, Alexandra (2021) Egészségtudatos táplálkozás vizsgálata az Y generáció fogyasztói piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Balogh, Gábor (2021) Logisztika és fuvarszervezés egy vállalkozó szemszögéből. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Bekaia, Shota (2021) How technological advancements in CRM affect levels of customer satisfaction in 2 telecommunication companies in Georgia. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bodó, Lilla (2021) Fogyasztói magatartás vizsgálata ruházati cikkek esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bodó, Noel Sebastian (2021) A fogyasztókban keltett reklámhatások. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bolváry, Réka (2021) Fiatalok és márkák közti viszony az okostelefonok piacán, különös tekintettel az Android operációs rendszert használó márkákra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Budai, Gábor (2021) A keresőoptimalizálás hatékonysága az online marketing területein. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Burány, Mária (2021) Globális fogyasztói trendek vizsgálata a belföldi turisztikai szolgáltatásokra vonatkozóan, a Z generáció körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bába, Gábor (2021) A magyar televízió vásárlási és információgyűjtési szokások feltárása az egyes generációkra levetítve. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csordás, Rita (2021) A „pazarló” fogyasztás megjelenése a ruhavásárlási szokásainkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dudás, Gergő (2021) Magyar kisüzemi sörfőzdék árazási stratégiája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

E

Engi, Ádám (2021) Politikai marketing és perszonalizáció : a koronavírus járvány hatása Orbán Viktor személyes márkájára a fiatalok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Erdélyhegyi, László (2021) A kávé, mint fogyasztási cikk. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fehér, Tímea (2021) A légi utasforgalom vizsgálata fogyasztói szokások és preferenciák szempontjából. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Felföldi, Petra (2021) Magán egészségügyi szolgáltatók online marketing tevékenységének elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gieszinger, Péter (2021) A bevételek, a népszerűség és az eredményesség közötti kapcsolat vizsgálata az európai labdarúgás elitjében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Gálfi, Zsolt (2021) Az egészségügyi piac sajátosságai, különös tekintettel a magánegészségügyi piacra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gólity, Vivien (2021) A könyvkereskedelem és a fogyasztói szokások alakulása Magyarországon az online vásárlás és az elektronikus könyvek megjelenését követően. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Herczeg, László (2021) Változásmenedzsment leányvállalatok létrehozása esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Herman, Klára Szilvia (2021) A COVID – 19 járvány okozta életstílus változás hatása az Y generáció tagjainak szórakoztató elektronikai cikk vásárlási szokásaira a szigorításoktól napjainkig. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jafarli, Rufat (2021) The Impact of Consumer Ethnocentrism on Consumer Price Consciousness. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jámbori, Beatrix (2021) The European Union as a brand : examining the attitudes of Hungarian millennials with the help of political marketing. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kardos-Gangl, Ágnes (2021) A szervezet helyzetének és jövőképének meghatározása az életciklus modellek tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Karnok, Marcell (2021) A Fintech Fogyasztói Szemmel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Dominika (2021) Egy szegedi cukrászműhely nyitás előtti piacelemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Ádám Dávid (2021) Az OTC fájdalomcsillapító gyógyszerreklámok hatékonysága a fogyasztók körében Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Korcsok, Albert (2021) A car sharing és a fenntartható fogyasztás vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Bence Gábor (2021) Digitális érettség kutatása a Szegedi Tudományegyetem példáján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Boglárka (2021) A sharing economy megjelenése Magyarországon: a megosztáson alapuló gazdaság elterjedésének fogyasztói oldalról történő vizsgálata az Airbnb példáján keresztül. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Ákos (2021) Fogyasztói magatartás vizsgálata, online térben a COVID-19 időszakában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kutiné Rózsa, Katalin (2021) Készletgazdálkodási anomáliák a gyógyszertárakban a COVID-19 járvány idején. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lele, Anikó (2021) Motiváció a közigazgatásban egy hazai közigazgatási egységben végzett kutatás alapján. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Lombos, Áron (2021) A Juventus marketingtevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Mahmudlu, Panah (2021) Product Policy Elements behind the Global Success of Apple Inc. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Adrienn (2021) Marketing strategy comparison on the Hungarian and the German food supplementary market. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Viktória (2021) A munkahelyi kiégés sajátosságai a munakerőpiacon jelen lévő négy generáció esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nyitrai, Dóra (2021) Hálózati kompetenciák fejlődése egy hallgatói járműépítő versenycsapat nézőpontjából. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

O

Orazaly, Alikhan (2021) Social Media Marketing as a modern tool for small businesses brand development on clothing market in Kazakhstan. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

P

Papp, Bernadett (2021) Dynamic human management patterns from a relational perspective. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pigniczki, Réka (2021) A márka fontossága sneakerek vásárlása során, különböző generációk esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Piri, Réka (2021) A hagyományos marketing és az online marketing hatása az Y-generációra. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

R

Rashidli, Zaur (2021) The role of social media in creating brand loyalty: The case of NetPincér. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Retkes, Janka Evelin (2021) Az állatkísérlet mentes kozmetikai termékek iránti fogyasztói lojalitást befolyásoló tényezők. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sashegyi, Zsolt Nimród (2021) Az érzelmi intelligencia és a vezetési stílusok kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szekeres, Nikolett (2021) Stratégiai rugalmasság kapcsolati nézőpontjának mintázatai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szitás, Zsolt (2021) Online tartalomgyártás és közösségépítés a 21. században, mint vállalkozás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szundy, Gréta (2021) Motivációs és kulturális különbségek vizsgálata egy nemzetközi vállalat esetpéldáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szécsi, Richárd (2021) A hazai kis- és középvállalkozások versenyképességének vizsgálata a koronavírus-járvány függvényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Szilvia (2021) A coaching megjelenése a KKV-knál coach szemszögből. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

T

Trarov, Nikolay (2021) Effects of recently implemented monetization ways in VGI on consumer experience in video games. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

V

Virágh, Hajnalka Ildikó (2021) A koronavírus-járvány hatására megváltozott fogyasztói szokások vizsgálata az arcápolási termékek piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Y

Yasser Mohammed Mohammed Essa, Sama (2021) The impact of the COVID-19 pandemic on the traditional movie industry and Netflix in Egypt. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2022. október 3. 01:21:12 CEST.