Item where department "Marketing-Menedzsment Szakcsoport" and date of item 2012

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: B | C | D | F | G | H | J | K | L | M | N | P | S | T | Á
Number of items: 46.

B

Baji Nikolett (2012) A válság és a trendek hatása a kozmetikai termékek csomagolására - több aspektusból megvizsgálva. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Balaton Lilla (2012) A tinédzserek fogyasztói magatartása a szépségipari termékek körében. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Boldizsár Kármen (2012) Az Y generáció vásárlási magatartása és fogyasztói szokásainak vizsgálata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bőti József (2012) A Hallgatói Önkormányzatban vállalt tisztség okozta életmódváltozással együtt jár-e a tudatosuló karriermarketing? A betöltött pozíció lehet-e az én-márka alkotóeleme? MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csoma Enikő Melinda (2012) A Dacia Logan bevezetése a román és nemzetközi piacokra. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Csovcsics Andrea (2012) Válság előtt - válság után. A magyar fogyasztók megváltozott fogyasztói magatartásainak bemutatása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Czinege Ákos (2012) A márka és a márkamenedzsment szerepe - A vállalati márka építése a Jysk esetén. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Diós Katalin (2012) A minőségirányítási rendszerrel kapcsolatos kérdések a Körös Print-Pack Kft.-nél. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fehér Hajnalka (2012) A Budapest Bank Nyrt. fiókhálózatának szervezetelméleti vizsgálata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Füzesy Frigyes (2012) A coaching szerepe a kis- és középvállalkozások fejlesztésében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gábor Katalin (2012) Ügyfélközpontú marketing a mitvalasszak.com építőipari portál gyakorlatában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Gál Anikó (2012) Szervezetek fejlődése és növekedése - Hatékony munkaszervezés bemutatása egy multinacionális vállalat személyzeti ügyfélszolgálatán keresztül. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Gálik Tamás (2012) A cintányérpiac értékesítési gyakorlatának vizsgálata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

H

H. Nagy Máté (2012) Hogyan csábíthatóak vissza a szurkolók a magyar futballstadionokba? MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Halasi Andrea (2012) Projektszerű kooperációk jellegzetességei, különös tekintettel a határ menti együttműködésekre. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Herendi Orsolya (2012) Humán erőforrás menedzsment a muzeális intézményekben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth Helga (2012) A magyar felsőoktatás nemzetköziesedése a magyar-német kapcsolatok tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Juhász Anita (2012) Figyelő szemek követnek - követő szemek figyelnek. Vállalati Facebook oldalak megítélése a fiatalok körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kazár Klára (2012) Fogyasztói tudatosság közszolgáltatási környezetben - a szegedi vízfogyasztási szokások kvantitatív vizsgálata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kis Szilvia (2012) Agrár mikrovállalkozások együttműködése Csengelén. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Kissné Kecsmárik Anita (2012) Foglalkoztatási rehabilitáció főbb kérdései különös tekintettel az állami támogatásra. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kohány Erika (2012) Az Európai Uniós csatlakozás hatása az Állampusztai Mezőgazdasági és Kereskedelmi Kft. gazdálkodására. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Koppány Ottó (2012) Mikrohitelezés, azon belül a Kombinált Mikrohitel Program a Békés Megyéért Vállalkozásfejlesztési Közhasznú Közalapítvány esetében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Korom Krisztina (2012) Mobil Mánia - A fiatalok mobiltelefon vásárlási szokásait befolyásoló tényezők. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Koréh Zoltán Tamás (2012) A teljesítmény értékelése és ösztönzése a közszféra hatékonysága tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lakó Dániel (2012) A magyar fiatalok bankválasztási szokásainak elemzése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Lengyel Dalma (2012) Az online marketing és a collaborative filtering a Printker papír-írószer internetes áruházban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Markó Brigitta Zsanett (2012) Reklámhatékonyság az Axe Dark Temptation kampányának bemutatásával. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Marton Kata (2012) Gorilla-marketing, avagy milyen marketingkommunikációs eszközökkel növelhető hazánkban egy állatkert látogatottsága? MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Márki Róbert (2012) Grafikus ábrázolás napjainkban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy Enikő (2012) Az Aretol Kft. marketingstratégiája. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Fruzsina (2012) Országmárkázás - „A csábítás művészete”. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Nagy Zsuzsanna (2012) Az énmárka, személyes marketing. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nyéki Barbara (2012) A vezetés minősége. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Palásti Luca (2012) Az önmarketing és a személyes márka szerepe a munkaerőpiacon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Pamuk Dávid (2012) Toborzás és kiválasztás főbb kérdései a ContiTech Rubber Industrial és Trenkwalder Kft.-nél. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Papp Gábor (2012) Márkaszemélyiségek - Kísérlet egy amerikai kutatás adaptációjára. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Papp Márta (2012) A Szegedi Ifjúsági Napok látogatói fogyasztói szokásainak elemzése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Papp Szabolcs (2012) Miért küldöd tovább? Szájpropaganda a 21. században. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Pavlovity Balázs (2012) Kapcsolati marketing a B2B piacokon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Seres Krisztina (2012) Új márka az Exicom kínálatában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Zsuzsanna (2012) Mikrohitelezés egy hazai mikrovállalkozás szemszögéből. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szikora Szimonetta Klára (2012) A bizalom és együttműködés szerepe a vállalati gyakorlatban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tóth Viktor (2012) Generációváltás a Tóth Rózsakertészetben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Török Andrea (2012) Karbantartás-szolgáltatási tevékenység támogatása integrált vállalatirányítási rendszerrel. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Ábrahám Máté (2012) Egy magyarországi mikrovállalkozás plurális marketing tevékenysége a gyakorlatban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2019. augusztus 18. 07:53:30 CEST.