Item where department "Marketing-Menedzsment Szakcsoport" and date of item 2011

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | D | G | H | J | K | L | M | O | P | R | S | Z
Number of items: 35.

A

Antal, Dr. Márk (2011) Kezelési terv választási faktorok fogászati betegek esetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

B

Balla, Adrienn (2011) Az emberi erőforrások toborzása, kiválasztása és megtartása egy nagy vállalatnál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Berkecz, Dóra (2011) A nyereményjátékok közösségformáló ereje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bobkó, Judit (2011) Kétoldalú kockázatérzetet csökkentő mechanizmusok a Congress & Hobby Service-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bucsi, Katalin (2011) Elektronikus piacterek és a hozzájuk fűződő fogyasztói attitűdök elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bánfi, Annamária (2011) SZOTE Szolgáltató Kht. továbblépési alternatívái. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bíró, Aida (2011) A hűségkártyák helye a marketingben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bíró, Dr. Mónika (2011) Mórahalom Város és a Szent Erzsébet Mórahalmi Gyógyfürdő marketingtevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dovalovszki, Zsanett (2011) Fenntarthatatlan mikrohitelezés? A hazai mikrohitelezési gyakorlat elemző bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dudás, Brigitta Ildikó (2011) Holisztikus szemléletmód, mint a projektfolyamatok teljesítménynövelésének egyik eszköze. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dömök, Dr. Márta (2011) Az Atys-Co Kft. vállalati kultúrájának elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gál, Martin (2011) Egy kecskeméti szervezet fejlődésének bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Halápi, Marianna (2011) A vásárláshelyi marketingeszközök a Johnson&Johnson Magyarország Kft.-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jakabházi, Beáta (2011) A jó bor cégér nélkül is elkél? A bormarketing jelentősége és jogszabályi háttere a minőségi borok tekintetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Nóra Veronika (2011) Márkahűség a családtól elköltözött fiatalok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kastal, Gabriella (2011) Kompetencia, mint a globalizált világ elvárása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kasza, Irén Éva (2011) Product placement - a reklámellenesség gyógyszere? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kazinczi, Krisztina (2011) Nemi szerepek változásának hatása a fogyasztói magatartásra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kruzslicz, Judit (2011) A szlovén kisvállalkozás által kifejlesztett új őrjáratellenőrző rendszer bevezetése a magyar piacra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kárpáti, Krisztián (2011) Ösztönzésmenedzsment - Munkavállalói motiváció, különös tekintettel az SZTE GTK hallgatóira. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lengyel, Tünde Anikó (2011) Egy Baráti Társaság általános vezetése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Magyar, Viktória (2011) Online marketingkommunikációs eszközök alkalmazása a gyakorlatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mende, Szilvia Judit (2011) Nők diszkriminációja a munkaerőpiacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Miletin, Liliana (2011) Magyar imázs külföldön - magyar termékek értékesítésének vizsgálata a belgrádi Hungarikum Centarban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Dr. György (2011) Farkas és Társai Kft. üzleti terve. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mucsi, István (2011) A vezetési funkciók és a motiváció kapcsolata két különböző szervezettípus esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

O

Oláh, Krisztina (2011) Szállodában alkalmazott BTL marketing eszközök bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pap, Krisztina (2011) A televíziós és online reklámok hatásai a fiatalokra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Rezsneki, Dr. Zsombor (2011) A hatékony vezetési stílus. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Révész, Dr. Andrea Éva (2011) Az internetes social engineering, mint a fehérgalléros bűnözés péerje. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

S

Schmidt, Beáta (2011) Békés Megyei Önkormányzat belső kapcsolatrendszere. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Dóra (2011) A toborzási és kiválasztási módszerek vizsgálata a Békés Megyei Vízművek Zrt. esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szögi, Rita (2011) Az ATC-Trade Zrt. a vállalati életciklus tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zakar, Mária Hermina (2011) A PartnerGáz hálózat marketingstratégiája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zsák, Péter (2011) Crowdsourcing - Megoldáskiszervezés - Tömeges együttműködés az interneten. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2022. október 2. 23:52:25 CEST.