Item where department "Marketing-Menedzsment Szakcsoport" and date of item 2011

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | D | G | H | J | K | L | M | O | P | R | S | Z
Number of items: 35.

A

Dr. Antal Márk (2011) Kezelési terv választási faktorok fogászati betegek esetében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Balla Adrienn (2011) Az emberi erőforrások toborzása, kiválasztása és megtartása egy nagy vállalatnál. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Berkecz Dóra (2011) A nyereményjátékok közösségformáló ereje. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bobkó Judit (2011) Kétoldalú kockázatérzetet csökkentő mechanizmusok a Congress & Hobby Service-nél. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bucsi Katalin (2011) Elektronikus piacterek és a hozzájuk fűződő fogyasztói attitűdök elemzése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bánfi Annamária (2011) SZOTE Szolgáltató Kht. továbblépési alternatívái. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bíró Aida (2011) A hűségkártyák helye a marketingben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Bíró Mónika (2011) Mórahalom Város és a Szent Erzsébet Mórahalmi Gyógyfürdő marketingtevékenysége. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dovalovszki Zsanett (2011) Fenntarthatatlan mikrohitelezés? A hazai mikrohitelezési gyakorlat elemző bemutatása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dudás Brigitta Ildikó (2011) Holisztikus szemléletmód, mint a projektfolyamatok teljesítménynövelésének egyik eszköze. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Dömök Márta (2011) Az Atys-Co Kft. vállalati kultúrájának elemzése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gál Martin (2011) Egy kecskeméti szervezet fejlődésének bemutatása. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Halápi Marianna (2011) A vásárláshelyi marketingeszközök a Johnson&Johnson Magyarország Kft.-nél. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jakabházi Beáta (2011) A jó bor cégér nélkül is elkél? A bormarketing jelentősége és jogszabályi háttere a minőségi borok tekintetében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász Nóra Veronika (2011) Márkahűség a családtól elköltözött fiatalok körében. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kastal Gabriella (2011) Kompetencia, mint a globalizált világ elvárása. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kasza Irén Éva (2011) Product placement - a reklámellenesség gyógyszere? BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kazinczi Krisztina (2011) Nemi szerepek változásának hatása a fogyasztói magatartásra. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kruzslicz Judit (2011) A szlovén kisvállalkozás által kifejlesztett új őrjáratellenőrző rendszer bevezetése a magyar piacra. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kárpáti Krisztián (2011) Ösztönzésmenedzsment - Munkavállalói motiváció, különös tekintettel az SZTE GTK hallgatóira. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lengyel Tünde Anikó (2011) Egy Baráti Társaság általános vezetése. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Magyar Viktória (2011) Online marketingkommunikációs eszközök alkalmazása a gyakorlatban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Mende Szilvia Judit (2011) Nők diszkriminációja a munkaerőpiacon. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Miletin Liliana (2011) Magyar imázs külföldön - magyar termékek értékesítésének vizsgálata a belgrádi Hungarikum Centarban. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Molnár György (2011) Farkas és Társai Kft. üzleti terve. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Mucsi István (2011) A vezetési funkciók és a motiváció kapcsolata két különböző szervezettípus esetén. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

O

Oláh Krisztina (2011) Szállodában alkalmazott BTL marketing eszközök bemutatása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pap Krisztina (2011) A televíziós és online reklámok hatásai a fiatalokra. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Dr. Rezsneki Zsombor (2011) A hatékony vezetési stílus. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Révész Andrea Éva (2011) Az internetes social engineering, mint a fehérgalléros bűnözés péerje. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Schmidt Beáta (2011) Békés Megyei Önkormányzat belső kapcsolatrendszere. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Dóra (2011) A toborzási és kiválasztási módszerek vizsgálata a Békés Megyei Vízművek Zrt. esetében. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szögi Rita (2011) Az ATC-Trade Zrt. a vállalati életciklus tükrében. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zakar Mária Hermina (2011) A PartnerGáz hálózat marketingstratégiája. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Zsák Péter (2011) Crowdsourcing - Megoldáskiszervezés - Tömeges együttműködés az interneten. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2019. december 16. 00:44:21 CET.