Item where department "Marketing-Menedzsment Szakcsoport" and date of item 2010

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | D | E | F | G | H | I | K | L | M | N | P | S | T | U | V
Number of items: 41.

A

Andrási Norbert (2010) A PICK Szeged Zrt. logisztikai rendszere. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Balogi József (2010) A kis- és középvállalkozások hitelezési problémái (?). MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bekk Éva (2010) Nő a vállalkozás, ha nő a vállalkozó? MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Berta János (2010) A vállalkozás-fejlesztés lehetőségei a Gazdaságfejlesztési Operatív Program és indikátorai tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Boros Eszter (2010) A marketing adta lehetőségek a kis- és középvállalkozások számára 2009-ben. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Béczi János (2010) Hogyan növelhető a hazai sportszervezetek szponzorációs hatékonysága financiális nehézségeik megoldása érdekében? MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csizmadia-Gossler Judit (2010) Marketing menedzsment változások bemutatása egy írországi középvállalatnál - Egy új ígéret földje? BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Czibrik Zsolt Ferenc (2010) Vezetés és motiváció válság idején. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dankó Viktória Sarolta (2010) A szakképzési rendszer átalakulása és fejlődése a rendszerváltástól napjainkig. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Demeter Gáborné (2010) Esélyek hálójában - Mérföldkövek a forrásteremtés útján a közoktatásban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dobi-Kecskés Krisztina (2010) Egy Európai Uniós projekt szakmai elõkészítésének elemzése - Szentkirály település csatornázása és szennyvíztisztító telep építése DAOP-5.2.1/C-2008. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dombi Judit (2010) Turisztikai klaszterek marketingtevékenysége - Fókuszban a Dél-Alföldi Termál Klaszter. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Domány Zsófia (2010) Lehetőségek a személyzetfejlesztésben. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

E

Erdei Attila (2010) A gazdasági világválság hatása a Cetelem Bank Zrt. teljesítményértékelõ rendszerére. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fekete Gábor István (2010) Könyvet borítójáról. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete Krisztina (2010) A márkaimázs és a fogyasztók személyiségének kapcsolata az üdítőital márkák esetében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gosztolya-Gabrics Noémi (2010) Egy vállalat versenyanalízise, avagy a Porter-féle öt erő. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Gáll Dávid (2010) Optikai szolgáltatások bevezetése Magyar Telekom Nyrt.-nél. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

H

dr. Hajdú Zsuzsa (2010) Minőségirányítási rendszer alkalmazásának egyes vonatkozásai egy egészségügyi szolgáltató szervezetben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

I

Inokai István (2010) Az integrált vállalatirányítási információs rendszerek - avagy hogyan segítette a vezetői információs rendszer a Szilánk Zrt. vezetését a gazdasági válság idején. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Katona Csilla (2010) Harsogd túl a reklámzajt... vagy suttogj hallhatóan! - A hagyományos marketingkommunikáció megújulásának lehetősége a gerillamarketingen keresztül. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Katona Edit (2010) Üzleti terv a Nyugi Kávézó Kft. példáján. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kecse-Nagy Fanni (2010) Magyar fiatalok borfogyasztása, és az őket megcélzó bormarketing. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Kornél (2010) Collaborative Filtering és ajánlórendszerek (A klasszikus vállalati struktúrában). MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kuba András (2010) Ügyfélközpontú egészségügyi alapellátás. Problémák és válaszok a háziorvosi praxis menedzsmentjében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kuczora Attila (2010) Ügyfélkapcsolatok és panaszhelyzetek kezelése a vendéglátás területén, a szegedi "Borostyán Birtok" szemszögéből. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kószó István (2010) A magyarországi sorsjegyvásárlók fogyasztási szokásai. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

L

dr. Lengyel Ildikó (2010) Teljesítményértékelés a kis- és középvállalkozásoknál. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Lócskai Ádám (2010) Diszkrimináció a munkaerőpiacon. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Markó Brigitta Zsanett (2010) A hálózat csomópontjai, azaz a Web 2.0 véleményvezérei. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Németh Antal (2010) Jármű vezetőülés új piaci szegmensbe történő belépés üzleti terve. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pap Katalin (2010) A reklámok hatása a gyerekekre - Avagy mit tesz velük az "olcsó" bébiszitter. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Papp Gábor (2010) Nemi sajátosságok a márkához való viszonyulásban. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Pesztránszki Zsanett (2010) Sztárok a reklámban. Hat-e a sztár a márka megítélésére? BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Szebeni Gábor János (2010) Üzleti modellek és stratégiák a biotechnológiában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szekeres Klára (2010) Vállalati életciklusok, a Fülöp Consulting Bt. fejlődése a kezdetektől napjainkig. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Szögi Dóra (2010) A szervezeti kultúra alakulása az ügyészi szervezetben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tulkán Tímea (2010) Íz vs. Márka. Miért alakul ki lojalitás a csokoládék piacán? BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Attila (2010) ERP rendszerek elméleti alapjai és bemutatása egy konkrét rendszeren keresztül. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

U

Umenhoffer Dávid (2010) Pályakezdő diplomások a munkaerőpiacon. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

V

dr. Varró Zsuzsanna (2010) Szóvivői tevékenység a magyar rendőrség arculatépítésében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2019. december 7. 18:31:37 CET.