Item where department "Marketing-Menedzsment Szakcsoport" and date of item 2010

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Number of items: 41.

Andrási, Norbert (2010) A PICK Szeged Zrt. logisztikai rendszere. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balogi, József (2010) A kis- és középvállalkozások hitelezési problémái (?). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bekk, Éva (2010) Nő a vállalkozás, ha nő a vállalkozó? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Berta, János (2010) A vállalkozás-fejlesztés lehetőségei a Gazdaságfejlesztési Operatív Program és indikátorai tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Boros, Eszter (2010) A marketing adta lehetőségek a kis- és középvállalkozások számára 2009-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Béczi, János (2010) Hogyan növelhető a hazai sportszervezetek szponzorációs hatékonysága financiális nehézségeik megoldása érdekében? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csizmadia-Gossler, Judit (2010) Marketing menedzsment változások bemutatása egy írországi középvállalatnál - Egy új ígéret földje? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Czibrik, Zsolt Ferenc (2010) Vezetés és motiváció válság idején. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dankó, Viktória Sarolta (2010) A szakképzési rendszer átalakulása és fejlődése a rendszerváltástól napjainkig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Demeter, Gáborné (2010) Esélyek hálójában - Mérföldkövek a forrásteremtés útján a közoktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dobi-Kecskés, Krisztina (2010) Egy Európai Uniós projekt szakmai előkészítésének elemzése - Szentkirály település csatornázása és szennyvíztisztító telep építése DAOP-5.2.1/C-2008. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dombi, Judit (2010) Turisztikai klaszterek marketingtevékenysége - Fókuszban a Dél-Alföldi Termál Klaszter. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Domány, Zsófia (2010) Lehetőségek a személyzetfejlesztésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Erdei, Attila (2010) A gazdasági világválság hatása a Cetelem Bank Zrt. teljesítményértékelő rendszerére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete, Gábor István (2010) Könyvet borítójáról. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete, Krisztina (2010) A márkaimázs és a fogyasztók személyiségének kapcsolata az üdítőital márkák esetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gosztolya-Gabrics, Noémi (2010) Egy vállalat versenyanalízise, avagy a Porter-féle öt erő. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gáll, Dávid (2010) Optikai szolgáltatások bevezetése Magyar Telekom Nyrt.-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hajdú, dr. Zsuzsa (2010) Minőségirányítási rendszer alkalmazásának egyes vonatkozásai egy egészségügyi szolgáltató szervezetben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Inokai, István (2010) Az integrált vállalatirányítási információs rendszerek - avagy hogyan segítette a vezetői információs rendszer a Szilánk Zrt. vezetését a gazdasági válság idején. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Katona, Csilla (2010) Harsogd túl a reklámzajt... vagy suttogj hallhatóan! - A hagyományos marketingkommunikáció megújulásának lehetősége a gerillamarketingen keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Katona , Edit (2010) Üzleti terv a Nyugi Kávézó Kft. példáján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kecse-Nagy, Fanni (2010) Magyar fiatalok borfogyasztása, és az őket megcélzó bormarketing. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Kornél (2010) Collaborative Filtering és ajánlórendszerek (A klasszikus vállalati struktúrában). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kuba, András (2010) Ügyfélközpontú egészségügyi alapellátás. Problémák és válaszok a háziorvosi praxis menedzsmentjében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kuczora, Attila (2010) Ügyfélkapcsolatok és panaszhelyzetek kezelése a vendéglátás területén, a szegedi "Borostyán Birtok" szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kószó, István (2010) A magyarországi sorsjegyvásárlók fogyasztási szokásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lengyel, dr. Ildikó (2010) Teljesítményértékelés a kis- és középvállalkozásoknál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lócskai, Ádám (2010) Diszkrimináció a munkaerőpiacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Markó, Brigitta Zsanett (2010) A hálózat csomópontjai, azaz a Web 2.0 véleményvezérei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Antal (2010) Jármű vezetőülés új piaci szegmensbe történő belépés üzleti terve. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pap, Katalin (2010) A reklámok hatása a gyerekekre - Avagy mit tesz velük az "olcsó" bébiszitter. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Gábor (2010) Nemi sajátosságok a márkához való viszonyulásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pesztránszki, Zsanett (2010) Sztárok a reklámban. Hat-e a sztár a márka megítélésére? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szebeni, Gábor János (2010) Üzleti modellek és stratégiák a biotechnológiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szekeres, Klára (2010) Vállalati életciklusok, a Fülöp Consulting Bt. fejlődése a kezdetektől napjainkig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szögi, Dr. Dóra (2010) A szervezeti kultúra alakulása az ügyészi szervezetben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tulkán, Tímea (2010) Íz vs. Márka. Miért alakul ki lojalitás a csokoládék piacán? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Attila (2010) ERP rendszerek elméleti alapjai és bemutatása egy konkrét rendszeren keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Umenhoffer, Dávid (2010) Pályakezdő diplomások a munkaerőpiacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varró, dr. Zsuzsanna (2010) Szóvivői tevékenység a magyar rendőrség arculatépítésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 19. 03:23:31 CEST.