Item where department "Marketing-Menedzsment Szakcsoport" and date of item 2006

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | D | F | G | H | I | J | K | L | M | N | P | R | S | T | V | Z
Number of items: 90.

A

Asztalos János (2006) Ügyfélkapcsolat menedzsment. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Balaicz Tibor (2006) A hazai mobilszolgáltatók versenyének hatása az árak alakulására. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Balog Józsefné (2006) Képzések szerepe a DÉGÁZ Rt. stratégiájában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Barát Ferenc (2006) A sport és a sportszponzoráció kapcsolata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bednárik Zsolt (2006) Analyzing the Applied End-Suction Marketing Mix at a Multinational Pump Manufacturing Company. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bodó Zsuzsanna (2006) A közigazgatás teljesítményközpontú törekvései. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Borgula Enikő (2006) A végzős közgazdász hallgatók elhelyezkedési lehetőségei és esélyei. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Borsos József (2006) Siófok turisztikai városmarketing koncepciója. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bárkai Aliz (2006) Útban az információs társadalom felé (Magyarország és Németország e felé tett főbb lépéseinek és eredményeinek bemutatása). MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csifcsák Ágota (2006) Hogyan találkoznak egymással a pályakezdő diplomások és a kis- és középvállalkozások a munkaerő piacon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Csontos Kornél (2006) A METRO Kereskedelmi Kft. "C+C" marketingstratégiája változásának vizsgálata, a sajátmárka és az ARO bolthálózat tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dr. Dobóczki Julianna (2006) A globalizáció külkereskedelemre gyakorolt hatása és az egységes szabályok kialakításában résztvevő nemzetközi szervezetek munkája. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

dr. Dudás Anita (2006) A felnőttképzés. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fazekas Ágnes (2006) A stratégia megvalósításának korlátai. Középpontban az emberi tényező: Munkahelyi elégedettség növelése/megtartása, mint stratégiai feladat a változás időszakában. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Főző Nóra (2006) A településmarketing folyamata, különös tekintettel Kecskemét városmarketingjére. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gajda Melinda (2006) Vállalkozásfejlesztés Horvátországban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Gonda Petra (2006) A Tisza Volán Zrt. PR tevékenysége. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Gorzó Dóra (2006) A nemzetközi és hazai turisztikai trendek és előrejelzések kapcsolata a Forrás Hotel jövedelemtermelő képességével. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hegedűs Helga (2006) Az Alföldi szaniter marketingstratégiája, avagy, egy tradicionális magyar márka sikertörténete. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Hliva Laura (2006) A motiváció és az ösztönzés kapcsolata a javadalmazási rendszerek megközelítésében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Hoffmann Ágnes Éva (2006) Migráció és a magyar munkavállalók migrációja Németország felé, illetve a magyar fiatalok migrációs tervei. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Hompot Miklós (2006) C2C megoldások. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

I

Illésné Marincsák Nikolett (2006) Szervezeti rendszer fejlesztése a MÁV ZRt-nél. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jankó Tamás (2006) Márka újraélesztése (Termékfejlesztés a Dacia-nál). MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Jenei Mariann (2006) Új termék/ szolgáltatás bevezetése a piacra. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Judikné Annus Helga (2006) Magyarok külföldi munkavállalása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kelemen Balázs (2006) Azonosságok és különbségek a munkaerő toborzásában - Avagy az online toborzás/álláskeresés kialakulása, fejlődése és dinamizmusa, a magyarországi tendenciákkal összefüggésben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kenyeres Éva Krisztina (2006) Nők munkaerő-piaci helyzete - a magyar nők munkaerő-piaci helyzete gyermekvállalás után. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Király Márta (2006) Stratégiai elemzés az orosházi Kossuth Lajos Közoktatási Intézményben. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss Zsolt (2006) Egy vállalat munkaerő toborzása, kiválasztása és teljesítményértékelése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kohán Dávid (2006) A Tisza Volán Közlekedési és Szolgáltató Zrt. fejlesztése, különös tekintettel az innovációra. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Marianna (2006) A hungarikum borok külföldi megjelenésének lehetőségei. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kulacs Dóra (2006) A toborzás-kiválasztás módszerei és gyakorlati megvalósítása a Magyar Telekom Nyrt-nél. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kálmán Tamás (2006) A borfesztiválok marketing jelentősége. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kürti László (2006) Vállalatok humán erőforrás gyakorlatát felmérő kutatási projekt kialakítása és beindítása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Dr. Lele József (2006) Teljesítményértékelés, mint a humán terület stratégiai értéke. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Litter Zsuzsanna (2006) Az összehasonlító reklámok vizsgálata, különös tekintettel a T-Com vs. Tele2, valamint az Unilever vs. Beiersdorf reklámkampányára. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Maczelkáné Gyárfás Ildikó (2006) Karrier és/vagy család - A nők munkaerő-piaci helyzete -. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Magyar Ilona (2006) A szerkezetátalakítás kistérségeinek fejlesztési lehetőségei külföldi példák alapján. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Magyari Csaba (2006) Az építéstervezési vállalkozások marketingje. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

dr. Majorosi Éva (2006) A kiválasztás egy magyarországi termelő-és kereskedelmi vállalat gyakorlatában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Marinki Ákos (2006) A piacorientált szemléletmód fontossága a magyar, azon belül is a szegedi vívósportban. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Miskolczi Andrea (2006) Az üzleti hálózatok, mint tudásstruktúrák. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár Balázs (2006) Személyszállítási közszolgáltató vállalatok marketingstratégiája a Tisza Volán Zrt. példáján keresztül. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár Szilvia (2006) "Online-banking" - avagy a banki ügyintézés különös módjai egy magyar kereskedelmi bank gyakorlata alapján. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár Sándor (2006) Villamosenergia-ipari liberalizáció és az árak alakulása. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Mucsi Katalin (2006) Egy könyvelőiroda működésének fejlesztése minőségmenedzsment módszerek segítségével. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros Zsófia (2006) A kis- és középvállalkozások és a mikrofinanszírozás jellemzői, valamint a köztük lévő szinergiák a fejlődő országokban, indiai példákon keresztül bemutatva. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Dr. Nagy Andor (2006) Befolyásolás az Interneten. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Anita (2006) Szentes és kistérsége fejlődési lehetőségei a Piramis-modell tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Beáta (2006) Termékkínálat kialakítása és vállalati termékpolitika a háztartási tisztító- és takarítóeszközök piacán, a Domet Rt. szemszögéből. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Katalin (2006) Teljesítménymenedzsment a Magyar Posta Zrt.-nél. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Ágnes (2006) Az interjú és a teszt szerepe a kiválasztásban. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Papp Andrea (2006) A személyzeti tanácsadó cégek tevékenysége Magyarországon. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Pete Beáta (2006) Humánerőforrás-menedzsment egy magyarországi autóalkatrész gyártó cégnél. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Posta Krisztina (2006) Kockázatok elemzése és kezelése a nemzetközi kereskedelemben, különös tekintettel a fizetési feltételekből fakadó kockázati elemekre. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Posta Mariann (2006) A toborzás és kiválasztás főbb elméleti és gyakorlati kérdései (egy szegedi nagyvállalat toborzási-kiválasztási gyakorlat). MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Prónay Szabolcs (2006) "A vállalat állít, a vevő dönt." A fogyasztói lojalitás jelentősége vállalat hosszú távú sikere szempontjából. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Puszta Laura (2006) Gondoskodó vállalat - karrier és család. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Pálfi Viktor (2006) Vállalati stratégia kialakítása, különös tekintettel a kényszerértékesítési stratégiára a lízingcégek esetében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Péczné Elek Ildikó (2006) Stratégia és szervezeti kultúra egy termelő vállalatnál. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Ritter László Vilmos (2006) Termékfejlesztés elméletben és gyakorlatban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Ritter László Vilmos (2006) Termékfejlesztés elméletben és gyakorlatban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Róthné Takács Györgyi (2006) Motiváció és ösztönzésmenedzsment elmélete és gyakorlata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Soós Ágnes Gabriella (2006) Létszámleépítés a MÁV ZRt.-nél. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Andrea (2006) Alternatív energiahordozó a gyakorlatban (Napelem gyakorlati alkalmazása). MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Ildikó (2006) SAP-val támogatott toborzás, kiválasztási rendszer a MÁV Zrt. Gépészeti üzletág pécsi központjaiban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szalai Zsuzsanna (2006) Kis- és középvállalkozások finanszírozása, különös tekintettel a mikrohitelezésre. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szili Tímea (2006) Korunk betegsége: A munkamánia (A jelenség tudományos bemutatása, továbbá motivációs elméletek tükrében történő vizsgálata). MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szilágyi Sarolta (2006) A multinacionális vállalatok globális és lokális reklámjainak elméleti háttere. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

dr. Szilágyi Szabolcs (2006) Esélyegyenlőség és diszkrimináció Magyarországon és az Európai Unióban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szécsényi Balázs (2006) Az ingatlanpiac alakulása az Európai Unió egyes tagállamaiban és Magyarországon. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Széll Beatrix (2006) A Phonix Kft. logisztikai rendszerének elemzése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs Dániel (2006) Különbségek és hasonlóságok az emberi erőforrás-gazdálkodás területén a közszférában és a versenyszférában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs Róbert Sándor (2006) Fogyasztóvédelem és marketing, különös tekintettel a kommunikáció káros hatásaira. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcsborus Melinda (2006) A MÁV Zrt. vállalati kultúrájának bemutatása. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Sánta Csaba (2006) A dolgozói ösztönzési rendszer egy magyar-francia közszolgáltató példáján. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Terhes Mariann (2006) Vállalkozásfejlesztési politika alakulása az Európai Unióban (1990-2005). MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Triznyai Ágnes (2006) Humán erőforrás fejlesztés a Szegedi Tudományegyetemen, az SZTE Karrier Iroda működtetésén keresztül, a Regionális és Operatív Program keretében. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Edit (2006) A szegedi orvosok fogyasztói szokásairól, avagy feltérképezése egy regionálisan és társadalmilag is körülhatárolható hivatásrend fogyasztói portfoliójának egy lehetséges fogyasztásszociológiai megközelítésében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Hajnalka (2006) A személyzetfejlesztés elmélete és gyakorlata az Európai Unióban és Magyarországon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Ágnes (2006) Betekintés a Szegedi Tudományegyetem hallgatóinak munkavállalási szokásaiba. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vajgely Margit (2006) A vállalkozásfejlesztési gyakorlat meghatározó elemei az Egyesült Királyságban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga Andrea (2006) A CAF bemutatása és elemzése a közigazgatásban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga Boglárka (2006) A munkavállalók ösztönzése, motiválása, megtartása a növekedés jegyében - Bemutatása a Lombard Lízing Zrt. által -. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga-Lang Károly (2006) A magyarországi kis- és középvállalkozások nemzetköziesedése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Vargha Attila (2006) Az Energia Bázis Kft. termékpolitikája. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Vashegyi Enikõ (2006) A MÁV ösztönzési rendszere. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Vida Gabriella (2006) Collaborative filtering. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zsuponyó Istvánné (2006) Csoportmenedzsment vizsgálatok a MIVÍZ Kft alkalmazottainak körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2019. december 15. 14:36:42 CET.