Item where department "Marketing-Menedzsment Szakcsoport" and date of item 2005

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: B | C | D | E | F | G | H | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | V | Z | Á
Number of items: 103.

B

Balla Zsolt (2005) A piacnyitás potenciális hatásai a gázszolgáltatásban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Ballus Gábor (2005) Generikus készítmények versenye. Termékbevezetés a generikus piacon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Barta Mónika (2005) KÉSZ Kft. - egy magyarországi sikervállalat fejlődése. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bazsáné Horváth Tünde (2005) Motiváció az Unilever Magyarország Kft-nél. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bihari Krisztina (2005) A magyar munkaerőpiac helyzete a csatlakozás tükrében. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

dr. Bittera Ádám (2005) Felelős vállalati koncepció, különös tekintettel a vállalat felelősségére. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bodor Edina (2005) Az ír vállalkozásfejlesztési tapasztalatok adaptációs lehetőségei. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bogácsi Attila (2005) Egy sikeres Európai Uniós pályázat, a menedzsment feladatai elméleti és gyakorlati megközelítésben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Boldizsár Ferencné (2005) A foglalkoztatás alakulása Jász - Nagykun - Szolnok Megyében illetve Karcag és környékén. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Borbély Márta (2005) Az Állami Foglalkoztatási Szolgálat fejlődése, modernizációja, kiemelten a szolgáltatás területén. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Boriné Dóka Erika (2005) A foglalkoztatáspolitika főbb jellemzői: különös tekintettel a passzív foglalkoztatáspolitikai eszközökre. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Bényi Krisztina (2005) Az atipikus munkaszerződésekre vonatkozó eltérő rendelkezések és azok alkalmazása a mindennapokban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Cseke István (2005) Nonprofit PR vagy pénzszerzés? Nonprofit szervezetek az adófizetők 1%-os felajánlásának megszerzése érdekében végzett tevékenységének vizsgálata. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Csurgó Judit (2005) Az emberi erőforrás szerepe a stratégia sikeres megvalósításában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Csányi Sándor (2005) Egy vállalkozás esélyei a változó világban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Császár Krisztina (2005) A humán stratégia szerepe a vállalati működésben. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Csőke Attila (2005) Magyarország és Kína külkereskedelmi kapcsolatai. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Czompó Márta (2005) A fiatal munkanélküliek helyzete Magyarországon. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dombóvári Judit (2005) Szervezetátalakítással kapcsolatos létszámcsökkentés megvalósítása új munkajogi elemek és módszerek bevezetésével. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dudás Krisztina (2005) A Dégáz Rt. SAP IS-U rendszerének ügyfélszolgálati felülete. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dén Gábor (2005) A KÉSZ Kft. építőipari tevékenységéhez kapcsolódó termékstratégiai elképzelések. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dömény Ágnes (2005) Magyarország turisztikai országimázsa - Imázsformálási törekvések 2003-tól napjainkig. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

E

Erdőháti Veronika (2005) A hazai kis- és középvállalkozások nemzetközi piacra jutási lehetőségei. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fekete Zsolt (2005) A munkahelyi elégedettség és a munkahelyi teljesítmény kapcsolata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Fábry Klára (2005) The comparison of the marketing communication strategy plan of the shopping malls of TriGránit Rt. And Plaza Centers B.V. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Fáskerti Gyuláné (2005) A Pikét B&B Bt. üzleti terve. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Govrik Ákos (2005) A médiatervezés szerepe a reklámban. Az új Suzuki Swift átpozícionálásának és média megjelenéseinek összefüggései. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Gábor Tamás (2005) Személyre szabott reklámozás az interneten. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Halasi István (2005) A Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program Irányító Hatósága, mint hatékony és sikeres szervezet. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Herczeg Noémi (2005) Felelősségteljes vállalati magatartás a dohányiparban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Juhász Enikő (2005) Az ösztönzési rendszerek gyakorlati megvalósulása egy nagyvállalatnál. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász Györgyi (2005) Az Assessement Center, mint kiválasztási módszer egy biztosítótársaságnál. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász-Vargáné Pusztay Erzsébet (2005) Európai Unió és Magyarország lakosságának munkaerő- és jövedelmi helyzetének alakulása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Jámbor Sándor (2005) A világháló az üzleti vállalkozások szolgálatában. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Józsa Fanni (2005) Minőségirányítási rendszer kiépítése egy kisvállalkozásnál. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kertész András (2005) Informatikai stratégiaalkotás a vállalati stratégia menedzsmentben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Konczi Ferenc Józsefné (2005) Lehetőségek és megoldások a foglalkoztatáspolitikában és a munkanélküliség kezelésében a rendszerváltást követően. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kotogány János Norbert (2005) A Pick Szeged Rt. marketingkommunikációja. Ügyfélközpontúság a vállalati kommunikációban. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Ivett (2005) Az autóiparhoz kapcsolódó szolgáltatások stratégiai és működési kereteinek megváltozása az európai uniós csatlakozás eredményeképpen. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kállai Nóra (2005) A munkaerőpiac alakulása Magyarországon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kónya Alíz (2005) Regionális egyenlőtlenségek a munkaerőpiacon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Körmöczi Eszter Ágnes (2005) A szélessávú internet terjedését elősegítő feltételek és eszközök. Lesz-e szélessávú forradalom Magyarországon? MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kővágó Márta (2005) Munkanélküliség kezelése aktív foglalkoztatáspolitikai eszközökkel a Kisteleki Kistérségben 2002-2004. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lenhardt Anett (2005) A foglalkoztatás aktuális kérdései Csongrád megyében. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Luczkó Réka (2005) Vezetői tréningek az interneten. Cégvezetőknek szóló tréningjellegű képzések bemutatása internetes források alapján. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Magyar Mónika (2005) A magyar kis- és középvállalakozások helyzete, vállalkozásfejlesztési törekvések, kihívások és lehetőségek az EU-csatlakozás tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Magyarné Dankó Mária (2005) Az ügyfélszolgálati munka marketing stratégiája a gázszolgáltatásban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Manev Anita (2005) A marketing-mix szerepe a Cont-Media Kft. életében. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Marofka Ferenc (2005) Internet banking. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Mede Beáta (2005) A humán szervezet helye, szerepe a vállalat működésében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Meleghné Imre Judit (2005) Az EU csatlakozás várható hatásai a nők munkaerő-piaci helyzetére a gyermekvállalás tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Meződy Ádám (2005) Az SAP Business One integrált vállalatirányítási rendszer bevezetése, és használatából származó előnyök a kis- és középvállalati szektorban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Mihók Gabriella (2005) Az orvoslátogató toborzásának és kiválasztásának főbb jellemzői. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Máté Péter (2005) Az ügyfélkapcsolati marketing eszköz vagy eredmény. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy Erika (2005) Távmunka helyzetkép az Európai Unióban és Magyarországon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Judit (2005) Az elektronikus kereskedelem helyzete Magyarországon, egy magyar webáruház. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Éva (2005) A pályakezdők munkaerő-piaci helyzetének alakulása Csongrád megyében a 2001-2004 közötti időszakban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagygyörgyné Csáki Katalin (2005) Munkakörök elemzése a Phoenix Rubber Gumiipari Kft-nél. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagyné Molnár Margit (2005) Az Európai Uniós csatlakozás okozta változások mikro szintű menedzselése. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Németh Judit (2005) A hazai juttatási rendszer megközelítésének dilemmája. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Németh Tímea (2005) Sajátosságok a kompenzációs rendszerekben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

O

Oswaldné Csatordai Andrea (2005) Egy szórakoztatóközpont működése, különös tekintettel az emberi erőforrás gazdálkodásra. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pala Edit (2005) A humán erőforrás motiválásának alapvető gyakorlati és elméleti kérdései. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Pap Dóra (2005) Béren kívüli juttatások, mint ösztönző eszközök. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Pappné Bacskai Ildikó (2005) A munkakör értékelés és besorolási rendszer alkalmazása - lehetőségek, problémák. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

dr. Perényi Nóra (2005) A vezetői hatalom és gyakorlása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Petrovics Roland (2005) A minőségbiztosítás fontosabb kérdései. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Pintérné Kovács Ilona (2005) Egészségügyi ellátás átszervezése egy alföldi városban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Piroska Noémi (2005) A franchise rendszer, mint az image-építés eszköze. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Posta Dávid (2005) A palack szelleme avagy a marketing, mint a márkaépítés eszköze a RED BULL gyakorlatában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Puskás Norbert (2005) Elektronikus kutúrcikk nagykereskedelem, új logisztikai megoldás a magyar könyvkereskedelemben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Puskás Tekla (2005) A vezetői stílusok, a vezetői típusok és a vezetők személyes hozzáállásának összefüggése. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Riemesch Ákos (2005) New Economy - A közgazdaságtan legújabb szegmense? MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Rátkai Katalin (2005) Fogyasztóvédelem a magyarországi dohányiparban. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sipos Zsuzsanna (2005) A kompetencia menedzsment aktuális kérdései. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Stromajer Katalin (2005) Termékpolitika. Az újtermék politika bemutatása a Coca-Cola Company példáján. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szaniszló Gábor (2005) Képregényipar: üzlet vagy álomvilág? (Az amerikai és a magyar képregénypiac bemutatása, összehasonlítása, javaslatok a magyarországi újrapozicionálásra). BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szikszai Andrea (2005) A kiválasztás során alkalmazott eszközök érvényességének és megbízhatóságának vizsgálata. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szilágyi József Viktorné (2005) A geotermikus hőszivattyú makrogazdasági kérdései. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szécsi Mónika (2005) A közhasznú foglalkoztatás tapasztalatai Mórahalom térségében 1992-2004-ig. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szép Krisztina (2005) A Zsolnay Porcelánmanufaktúra Rt. marketingkommunikációs tevékenysége. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szőkéné Vörös Ildikó (2005) Munkakörelemzés és értékelés feladatai a HUNGERIT RT-nél. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Sándor Éva (2005) Választékkialakítás és árukihelyezés a Skála Divatház Rt. Ruházati osztályán. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Sári Edit Mária (2005) Középpontban az ügyfél, avagy CRM koncepció és gyakorlat. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Sódar Emese (2005) A szegedi hipermarketek vásárlásösztönző- és reklámtevékenységének hatása a fogyasztók döntéseire. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

T

dr. Tapasztó Magdolna (2005) A vezetési stílusok kialakítása, változása a szervezetek vezetésében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Tapodi Alexandra Ibolya (2005) Nem bérjellegű ösztönzési rendszerek a Generali-Providencia Biztosító Rt-nél. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Tarjányi Szilvia (2005) A családbarát munkahely. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Tompán Veronika (2005) Vezetői stílusok sajátosságainak vizsgálata, különös tekintettel a női vezetőkre. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Tugyi Edit (2005) Ösztönzési rendszerek összehasonlító elemzése. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Adrienn (2005) A humán erőforrások menedzselése néhány nagy vállalatnál, különös tekintettel a távmunkára. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóthmárton Józsefné (2005) A munkanélküliség története és helyzete. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Török Gergely (2005) Elégedettségvizsgálat az önkormányzati szektorban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Török Ákos (2005) Internet szolgáltatásmarketing az Invitel Rt-nél. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vachterné Tóth Erika (2005) Az uniós csatlakozás hatása a hazai gazdaságfejlesztésre a Nemzeti Fejlesztási Terv tükrében. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga Csaba (2005) Szegedi pályakezdő diplomások elhelyezkedési hajlandósága. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

dr. Varga Norbert (2005) A hazai felnőttoktatás minőségmendzsmentje. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Vargáné Fehér Barbara (2005) A Széchenyi Vállalkozásfejlesztési Program. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Vecsernyésné Dr. Nemes Edina (2005) Az egészségügy mint szolgáltató. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

dr. Velenczei Édua (2005) Vezetői szerepek fontosabb sajátosságai a japán menedzsmentben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Vég Edit (2005) Személyzetfejlesztés a Magyar Posta Rt.-nél. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zsilák Tünde (2005) Az elektronikus kereskedelem lehetőségei az Európai Unióban és Magyarországon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Ács Sánta Ágnes (2005) Alternatívák egy város menedzselésében különös tekintettel az ISPA források felhasználására és a kohéziós alapra. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2019. augusztus 24. 10:04:47 CEST.