Item where department "Marketing-Menedzsment Szakcsoport" and date of item 2005

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Number of items: 102.

Balla, Zsolt (2005) A piacnyitás potenciális hatásai a gázszolgáltatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ballus, Gábor (2005) Generikus készítmények versenye. Termékbevezetés a generikus piacon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Barta, Mónika (2005) KÉSZ Kft. - egy magyarországi sikervállalat fejlődése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bazsáné Horváth, Tünde (2005) Motiváció az Unilever Magyarország Kft-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bihari, Krisztina (2005) A magyar munkaerőpiac helyzete a csatlakozás tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bittera, dr. Ádám (2005) Felelős vállalati koncepció, különös tekintettel a vállalat felelősségére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bodor, Edina (2005) Az ír vállalkozásfejlesztési tapasztalatok adaptációs lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bogácsi, Attila (2005) Egy sikeres Európai Uniós pályázat, a menedzsment feladatai elméleti és gyakorlati megközelítésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Boldizsár, Ferencné (2005) A foglalkoztatás alakulása Jász - Nagykun - Szolnok Megyében illetve Karcag és környékén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Borbély, Márta (2005) Az Állami Foglalkoztatási Szolgálat fejlődése, modernizációja, kiemelten a szolgáltatás területén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Boriné Dóka, Erika (2005) A foglalkoztatáspolitika főbb jellemzői: különös tekintettel a passzív foglalkoztatáspolitikai eszközökre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bényi, Dr. Krisztina (2005) Az atipikus munkaszerződésekre vonatkozó eltérő rendelkezések és azok alkalmazása a mindennapokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csurgó, Judit (2005) Az emberi erőforrás szerepe a stratégia sikeres megvalósításában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csányi, Sándor (2005) Egy vállalkozás esélyei a változó világban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Császár, Krisztina (2005) A humán stratégia szerepe a vállalati működésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csőke, Attila (2005) Magyarország és Kína külkereskedelmi kapcsolatai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Czompó, Márta (2005) A fiatal munkanélküliek helyzete Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dombóvári, Judit (2005) Szervezetátalakítással kapcsolatos létszámcsökkentés megvalósítása új munkajogi elemek és módszerek bevezetésével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dudás, Krisztina (2005) A Dégáz Rt. SAP IS-U rendszerének ügyfélszolgálati felülete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dén, Gábor (2005) A KÉSZ Kft. építőipari tevékenységéhez kapcsolódó termékstratégiai elképzelések. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dömény, Ágnes (2005) Magyarország turisztikai országimázsa - Imázsformálási törekvések 2003-tól napjainkig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Erdőháti, Veronika (2005) A hazai kis- és középvállalkozások nemzetközi piacra jutási lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete, Zsolt (2005) A munkahelyi elégedettség és a munkahelyi teljesítmény kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fábry, Klára (2005) The comparison of the marketing communication strategy plan of the shopping malls of TriGránit Rt. And Plaza Centers B.V. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fáskerti, Gyuláné (2005) A Pikét B&B Bt. üzleti terve. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Govrik, Ákos (2005) A médiatervezés szerepe a reklámban. Az új Suzuki Swift átpozícionálásának és média megjelenéseinek összefüggései. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gábor, Tamás (2005) Személyre szabott reklámozás az interneten. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Halasi, István (2005) A Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program Irányító Hatósága, mint hatékony és sikeres szervezet. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Herczeg, Noémi (2005) Felelősségteljes vállalati magatartás a dohányiparban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Enikő (2005) Az ösztönzési rendszerek gyakorlati megvalósulása egy nagyvállalatnál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Györgyi (2005) Az Assessement Center, mint kiválasztási módszer egy biztosítótársaságnál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász-Vargáné Pusztay, Erzsébet (2005) Európai Unió és Magyarország lakosságának munkaerő- és jövedelmi helyzetének alakulása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jámbor, Sándor (2005) A világháló az üzleti vállalkozások szolgálatában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Józsa, Fanni (2005) Minőségirányítási rendszer kiépítése egy kisvállalkozásnál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kertész, András (2005) Informatikai stratégiaalkotás a vállalati stratégia menedzsmentben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Konczi, Ferenc Józsefné (2005) Lehetőségek és megoldások a foglalkoztatáspolitikában és a munkanélküliség kezelésében a rendszerváltást követően. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kotogány , János Norbert (2005) A Pick Szeged Rt. marketingkommunikációja. Ügyfélközpontúság a vállalati kommunikációban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Ivett (2005) Az autóiparhoz kapcsolódó szolgáltatások stratégiai és működési kereteinek megváltozása az európai uniós csatlakozás eredményeképpen. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kállai, Nóra (2005) A munkaerőpiac alakulása Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kónya, Alíz (2005) Regionális egyenlőtlenségek a munkaerőpiacon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Körmöczi, Eszter Ágnes (2005) A szélessávú internet terjedését elősegítő feltételek és eszközök. Lesz-e szélessávú forradalom Magyarországon? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kővágó, Márta (2005) Munkanélküliség kezelése aktív foglalkoztatáspolitikai eszközökkel a Kisteleki Kistérségben 2002-2004. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lenhardt, Anett (2005) A foglalkoztatás aktuális kérdései Csongrád megyében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Luczkó, Réka (2005) Vezetői tréningek az interneten. Cégvezetőknek szóló tréningjellegű képzések bemutatása internetes források alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Magyar, Mónika (2005) A magyar kis- és középvállalakozások helyzete, vállalkozásfejlesztési törekvések, kihívások és lehetőségek az EU-csatlakozás tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Magyarné Dankó, Mária (2005) Az ügyfélszolgálati munka marketing stratégiája a gázszolgáltatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Manev, Anita (2005) A marketing-mix szerepe a Cont-Media Kft. életében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Marofka, Ferenc (2005) Internet banking. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mede, Beáta (2005) A humán szervezet helye, szerepe a vállalat működésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Meleghné Imre, Judit (2005) Az EU csatlakozás várható hatásai a nők munkaerő-piaci helyzetére a gyermekvállalás tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Meződy, Ádám (2005) Az SAP Business One integrált vállalatirányítási rendszer bevezetése, és használatából származó előnyök a kis- és középvállalati szektorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mihók, Gabriella (2005) Az orvoslátogató toborzásának és kiválasztásának főbb jellemzői. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Máté, Péter (2005) Az ügyfélkapcsolati marketing eszköz vagy eredmény. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Erika (2005) Távmunka helyzetkép az Európai Unióban és Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Judit (2005) Az elektronikus kereskedelem helyzete Magyarországon, egy magyar webáruház. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Éva (2005) A pályakezdők munkaerő-piaci helyzetének alakulása Csongrád megyében a 2001-2004 közötti időszakban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagygyörgyné Csáki, Katalin (2005) Munkakörök elemzése a Phoenix Rubber Gumiipari Kft-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagyné Molnár, Margit (2005) Az Európai Uniós csatlakozás okozta változások mikro szintű menedzselése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Judit (2005) A hazai juttatási rendszer megközelítésének dilemmája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Tímea (2005) Sajátosságok a kompenzációs rendszerekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Oswaldné Csatordai, Andrea (2005) Egy szórakoztatóközpont működése, különös tekintettel az emberi erőforrás gazdálkodásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pala, Edit (2005) A humán erőforrás motiválásának alapvető gyakorlati és elméleti kérdései. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pap, Dóra (2005) Béren kívüli juttatások, mint ösztönző eszközök. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pappné Bacskai, Ildikó (2005) A munkakör értékelés és besorolási rendszer alkalmazása - lehetőségek, problémák. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Perényi, dr. Nóra (2005) A vezetői hatalom és gyakorlása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Petrovics, Roland (2005) A minőségbiztosítás fontosabb kérdései. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pintérné Kovács, Ilona (2005) Egészségügyi ellátás átszervezése egy alföldi városban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Piroska, Noémi (2005) A franchise rendszer, mint az image-építés eszköze. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Posta, Dávid (2005) A palack szelleme avagy a marketing, mint a márkaépítés eszköze a RED BULL gyakorlatában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Puskás, Norbert (2005) Elektronikus kutúrcikk nagykereskedelem, új logisztikai megoldás a magyar könyvkereskedelemben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Puskás, Tekla (2005) A vezetői stílusok, a vezetői típusok és a vezetők személyes hozzáállásának összefüggése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Riemesch, Ákos (2005) New Economy - A közgazdaságtan legújabb szegmense? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rátkai, Katalin (2005) Fogyasztóvédelem a magyarországi dohányiparban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sipos, Zsuzsanna (2005) A kompetencia menedzsment aktuális kérdései. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Stromajer, Katalin (2005) Termékpolitika. Az újtermék politika bemutatása a Coca-Cola Company példáján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szaniszló, Gábor (2005) Képregényipar: üzlet vagy álomvilág? (Az amerikai és a magyar képregénypiac bemutatása, összehasonlítása, javaslatok a magyarországi újrapozicionálásra). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szikszai, Andrea (2005) A kiválasztás során alkalmazott eszközök érvényességének és megbízhatóságának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szilágyi, József Viktorné (2005) A geotermikus hőszivattyú makrogazdasági kérdései. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szécsi, Mónika (2005) A közhasznú foglalkoztatás tapasztalatai Mórahalom térségében 1992-2004-ig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szép, Krisztina (2005) A Zsolnay Porcelánmanufaktúra Rt. marketingkommunikációs tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szőkéné Vörös, Ildikó (2005) Munkakörelemzés és értékelés feladatai a HUNGERIT RT-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sándor, Éva (2005) Választékkialakítás és árukihelyezés a Skála Divatház Rt. Ruházati osztályán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sári, Edit Mária (2005) Középpontban az ügyfél, avagy CRM koncepció és gyakorlat. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sódar, Emese (2005) A szegedi hipermarketek vásárlásösztönző- és reklámtevékenységének hatása a fogyasztók döntéseire. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tapasztó, dr. Magdolna (2005) A vezetési stílusok kialakítása, változása a szervezetek vezetésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tapodi, Alexandra Ibolya (2005) Nem bérjellegű ösztönzési rendszerek a Generali-Providencia Biztosító Rt-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tarjányi, Szilvia (2005) A családbarát munkahely. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tompán, Veronika (2005) Vezetői stílusok sajátosságainak vizsgálata, különös tekintettel a női vezetőkre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tugyi, Edit (2005) Ösztönzési rendszerek összehasonlító elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Adrienn (2005) A humán erőforrások menedzselése néhány nagy vállalatnál, különös tekintettel a távmunkára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóthmárton, Józsefné (2005) A munkanélküliség története és helyzete. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Török, Gergely (2005) Elégedettségvizsgálat az önkormányzati szektorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Török, Ákos (2005) Internet szolgáltatásmarketing az Invitel Rt-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vachterné Tóth, Erika (2005) Az uniós csatlakozás hatása a hazai gazdaságfejlesztésre a Nemzeti Fejlesztási Terv tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Csaba (2005) Szegedi pályakezdő diplomások elhelyezkedési hajlandósága. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, dr. Norbert (2005) A hazai felnőttoktatás minőségmendzsmentje. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vargáné Fehér, Barbara (2005) A Széchenyi Vállalkozásfejlesztési Program. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vecsernyésné Dr. Nemes, Edina (2005) Az egészségügy mint szolgáltató. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Velenczei, dr. Édua (2005) Vezetői szerepek fontosabb sajátosságai a japán menedzsmentben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vég, Edit (2005) Személyzetfejlesztés a Magyar Posta Rt.-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zsilák, Tünde (2005) Az elektronikus kereskedelem lehetőségei az Európai Unióban és Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ács Sánta, Ágnes (2005) Alternatívák egy város menedzselésében különös tekintettel az ISPA források felhasználására és a kohéziós alapra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 24. 21:34:52 CEST.