Balog, Csilla (2016) Portfolió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Debreczeni, Klára (2016) A befejezett melléknévi igenév mint állítmány. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kalla, Viktória (2016) 9. osztályos nyelvtankönyvek mondattani fejezetének tartalmi szempontú összehasonlítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kalla, Viktória (2016) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kecskeméti, Judit (2016) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kugelman, Edit (2016) Az osztálytermi kommunikáció változásai az általános iskolában – esettanulmány a második és a hatodik osztályos tanulók és tanáraik kommunikációs jellemzőiről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mészáros, Gergely Ákos (2016) Az átmeneti korszak nyelvművelése 1948–1953. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Seres, Rózsa (2016) A spontán beszéd jellemzőinek vizsgálata Parkinson-kórban - esettanulmány. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Nóra (2016) A kreatív gondolkodás megjelenése az anyanyelvórán a köznevelési alapdokumentumok tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szalma Baksi, Tímea (2016) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szalma Baksi, Tímea (2016) A hetedik osztályos fizika tankönyvek szövegszerkesztési problémái. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szilágyi, Erika (2016) Helyesírási akciókutatás általános iskola 7. évolyamán (a földrajzi nevek helyesírása). Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szilágyi, Erika (2016) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Donatella (2016) Diszlexiával élő gyermekek vizsgálata az ILab mérőprogram segítségével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Üveges, István (2016) Negatív polaritású kifejezések a természetes nyelvekben, különös tekintettel a magyarra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.