Item where department "Magyar és Alkalmazott Nyelvészeti Tanszék" and date of item 2016

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Number of items: 48.

Adamecz Judit (2016) Az írott nyelv zavarának lehetséges hátterei és a vizsgálatra irányuló tesztek összehasonlítása. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Apróné Trajer Szilvia (2016) Az (anyanyelvi) írási és olvasási zavarok kiszűrése az általános iskola első két osztályában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Balatonné Sáfrány Erika (2016) Az anyanyelvi kompetencia fejlődése a szövegértés és a szókincsfejlődésnek a függvényében, s összefüggése a figyelemzavarral. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Bartáné Szabó Mónika (2016) Szövegértési feladatok a szépirodalom (gyermekirodalom) felhasználásával az általános iskola alsó tagozata számára avagy Rumini, a kisegér kalandjai a kötelező olvasmányok tengerén. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Bálintné Mészáros Mónika (2016) Drámajátékok hatása a kisiskolások kommunikációs készségének fejlődésére. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Csikós Orsolya Bettina (2016) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Csikós Orsolya Bettina (2016) A beszédzavarok korai felismerése kisgyermekkorban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Csikósné Csoh Anita (2016) Drámajátékok az idegennyelv-oktatásban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Czudor Lászlóné Bukva Róza (2016) A szövegértési kompetencia fejlesztése az általános iskola hetedik évfolyamán szépirodalmi szövegekkel. A szövegértés fejlesztésének lehetőségei Arany János balladáival. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Domokosné Viszmeg Márta Judit (2016) Matematikai szöveges feladatok szövegértési problémái. Összehasonlító elemzés egy általános iskola két különböző - matematika és informatika tagozatos - második osztályában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Dömötör-Ladányi Éva (2016) A mesék lehetséges szerepe a tanulási nehézséggel küzdő diákok középiskolai fejlesztésében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Elekes Mariann (2016) Az írási és olvasási zavarok kiszűrése az általános iskola első két osztályában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Faltum Kristóf Jeromos (2016) A különleges gondozást igénylő, beilleszkedési, tanulási és magatartási nehézséggel rendelkező tanulók kiscsoportos és egyéni fejlesztésének lehetőségei kisiskolás korban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Fási Nikolett (2016) Sajátosságok a reklámnyelvben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Harcsás Dalma (2016) Név és szókészlet. Kutyanévadási szokások, kutyanévtípusok egy dél-alföldi adatbázis alapján. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Havadi-Nagy Mariann (2016) Az implicit grammatikai tudás alakulása az egyes nyelvi szinteken specifikus nyelvi zavar esetén. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Hegedűs Ildikó (2016) 3-4. osztályos diszlexiás tanulók mentális lexikonjának vizsgálata fluencia feladatokkal. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Karajosné Kolozsi Ibolya (2016) Az iskolai beszédfejlesztés lehetőségei és módszerei a többségi általános iskola első évfolyamán. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Keresztesi Anikó Mária (2016) Beszédfejlesztés lehetőségei kisiskolás korban különös tekintettel az ének-zene óra 1. osztályában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kerényiné Kovács-Szabó Zsuzsanna (2016) Anyanyelvi nevelés és identitás. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss Mariann Ágnes (2016) A drámapedagógiai módszerek alkalmazásának lehetőségei az agresszió kezelésére a négy-hat éves óvodás korú gyermekek esetében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss Nikolett (2016) A médiában megjelenő agresszív nyelvi megnyilvánulások hatása kisgyermekkorban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács- Hegedűs Mária (2016) A tanári nem verbális kommunikáció módjai és lehetőségei egy szegedi középiskolában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kozsahubáné Tóth Ildikó (2016) A 12-14 éves korosztály angol nyelvi szókincsének bővülése nemek szerinti összehasonlításban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Krasznavölgyi Hajnalka (2016) A többségi,és a sajátos nevelési igényű nagycsoportos óvodások hallás utáni szövegértésének összehasonlító elemzése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kreizler Dóra (2016) Általános iskolás diszlexiás gyermekek beszédértése a TROG teszt felhasználásával. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kádár Éva (2016) Hallott és olvasott szövegértési feladatok összehasonlító elemzése felső tagozatos gyermekek körében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Lesetárné Weiser Erika (2016) Tanulási problémával küszködő tanulók szövegértése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Lénárd Lászlóné (2016) A számítógéppel segített olvasás- és beszédfejlesztés. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Mester Boglárka (2016) Angol nyelvkönyvek értékelése és nyelvezetük hatása diákok olvasási készségére a nagykőrösi tankerületben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnárné Németh Krisztina (2016) Az iskolai rituálék és hatásuk a tanár-diák interakcióra. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Pallagi Beáta (2016) A beszédfejlesztés lehetőségei a disputa foglalkozásokon. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Rigóné Hargitai Csilla (2016) Szövegalkotási hibák a középiskolások fogalmazásaiban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Róth Ilona (2016) Kommunikatív kompetencia fejlesztése felső tagozaton. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Gáborné (2016) A megkésett beszédfejlődés jellemzői, terápiás lehetőségei. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Krisztina (2016) A zentai magyar anyanyelvű középiskolás tanulók és tanáraik udvariassági nyelvhasználata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Nóra (2016) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Nóra (2016) Tanulásban akadályozott tanulók szövegértése különböző modalitásokban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Zsuzsanna (2016) A megkésett beszédfejlődésű gyermek beszédfejlesztése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szanyi-Rusznyák Edit (2016) Hogyan hat a lovaglás a nyelvi fejlődésre? Other, Szegedi Tudományegyetem.

Székely-Szabó Viktória (2016) Nonverbális kommunikációt fejlesztő drámajátékok az általános iskola felső tagozatán. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szórád Elvira (2016) A nyelvi érintkezések egyes következményei a kolozsvári magyarok nyelvhasználatában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Takács Éva (2016) Egy iskola fejlesztési feladatai. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Gizella Ildikó (2016) A nyelv- és beszédfejlesztő pedagógus/tanár lehetséges támogató szerepe a többnyelvű cigány gyermekek magyar nyelvi fejlesztésében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Margit (2016) Az elismerés és az elmarasztalás verbális kifejezőeszközei óvodában és az általános iskola alsó tagozatában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Tóthné Kovács Éva (2016) A szövegértés fejlesztésének kezdeti lépései. Olvasástanítási módszerek és eljárások a betűtanítás időszaka után. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Varga Noémi (2016) Szövegértési feladatok a szépirodalom (gyermekirodalom) felhasználásával általános iskola felső tagozata számára. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Viglási Brigitta (2016) A diszlexia fogalmi meghatározásának összetevői és a diszlexia terápiás lehetőségei. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2019. szeptember 19. 22:32:47 CEST.