Item where department "Médiatudományi Tanszék" and date of item 2004

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | P | S | T | V | W | Á
Number of items: 130.

A

Abonyi, Anita (2004) A társadalom reakciója krízishelyzetekben - Az információhiány, a kríziskommunikáció hatásának bemutatása két klasszikus eset felhasználásával. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Agócs, László Imre (2004) A sport és a média kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Aleksza, Tímea (2004) A vakok helyzete Magyarországon. A Vakrepülés színjátszó társulat bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Antall, Péter (2004) Reagan és a reaganizmus. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Arany, Zsófia (2004) Bram Stoker öröksége: formai és tartalmi változások a vámpírfilmek műfajában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

B

Barsi , Nikoletta (2004) Kommunikációs stratégiaalkotási folyamat az önkormányzatoknál. Az önkormányzati public relations munka jelentősége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Benyó, Krisztián (2004) A magyar írott sportsajtó múltja és jövője! Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Berend , Anita (2004) Fogyasztói magatartás, vásárlási szokások vizsgálata nemek szerint. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Berente, Mariann (2004) Sztálin-kultusz a II. világháború utáni magyar sajtóban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Berkecz , Tünde (2004) „A bizalom kötelez" - a kríziskommunikáció elméleti alapjai és szükségessége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bokros , Judit (2004) Új generáció megjelenése a magyar filmszakmában - A „Valami Amerika" és a „Rengeteg" bemutatása a hazai filmtörténet kontextusában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Búcsú , Adrienn (2004) A szeptember 11-i terrortámadás fogadtatása a magyar írott sajtóban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csikmák, Beáta Nóra (2004) Nőkép a reklámban és annak hatása a mai nőkre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csiszér , Áron (2004) A magyar labdarúgó válogatott világbajnoki szerepléseinek hazai sajtófogadtatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csorba, Eszter (2004) Az áruvilág kicsi királyai, avagy a gyerekek és a reklámok. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dancs, Róbert (2004) A Magyar Köztársaság Rendőrségének kommunikációs rendszere. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dankó, Dalma (2004) Változások a két nem és a média közti kapcsolatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Deák, Orsolya (2004) Televíziós hírműsorok Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dobos , Sándor (2004) A kecskeméti nyomtatott sajtó - elemző bemutatás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dreissiger, Ágnes (2004) Nők a televízióban (Tíz szerkesztő-riporter és műsorvezető véleménye a szakmáról és a női szerepekről). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Drnecz, Tamás (2004) A Kelly-Tech Kft. Corporate Identity-jének bevezetése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dányi, Andrea (2004) A public relations a társadalmi- és a marketingkommunikáció rendszerében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dávid, Szonja (2004) Az "Együtt az egységes Európáért" négy-párti rendezvénysorozat bemutatása-elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dömötör, Júlia (2004) Public Relations a non-profit szervezetekben (Esettanulmány egy civil szervezetről). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

E

Erőss , Diána (2004) A MATÁV RT. külső PR kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fazekas, Anita (2004) A "szépség és a szörnyeteg". Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fehér, Krisztina (2004) Közszolgálatiság az internet korában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fehér, Mariann (2004) A Való Világ szériáinak összehasonlítása szakmai szempontok alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fixek, Eszter (2004) A mindennapi élet megjelenítése a németalföldi festők művein. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor , Lajos Tamás (2004) A második negyedszázad - Regionális televíziózás a Magyar Televízió Szegedi és Pécsi Körzeti Stúdiójában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Foltin , Hajnalka (2004) A televízió hatása a családok időfelhasználására. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Frankó, Marianna (2004) A média teremtette szépségideál hatása korunk nőképére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Furucz, Anita (2004) A média szerepe egy kisváros életében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fábiánné Bódogh, Andrea (2004) A nyomdaipar alakulása az Európai Unióban és Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Füleki, Judit (2004) A tartalom mint termék: a 777 Mobil és a Vodafone Live kommunikációjának összehasonlítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

G

Galambos, Ilona (2004) "Füstös Képek": a cigányság életérzése a képzőművészetben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gonda, Regina (2004) Kultúraközi kommunikáció a multinacionális szervezetekben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gorzó, Andrea (2004) A rajzfilm világa. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gruttó, György (2004) Az Uránia: film-mozi- és szellemidézés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gráber, Szilvia (2004) 15 perc hírnév. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyurina, Dóra (2004) Speciális kommunikációs helyzet: baba-mama kapcsolata és párbeszéde az anyaméhben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyuris, Edit (2004) A drog és a média. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Győrfi, András (2004) Az emberarcú honvédség rendhagyó kommunikációjának kritikája és új útjai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Győri, Mária (2004) A magyar országimázs szerepe a gyógyturizmus jövője szempontjából. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gállos, Balázs (2004) A Golgota a művészetben: a keresztrefeszítés ábrázolásának fejlődése egyes példák alapján a kezdetektől a XVI. századig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gémes, Tímea (2004) A XXI. század "új vallása": a szcientológia, antropozófia, asztrológia, buddhizmus bemutatásán keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hajnal, Ágnes (2004) Integrált kommunikáció a könyvkiadásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Handari, Edit (2004) RTL honlapok az Európai Unióban: a német és a magyar RTL sportoldalának összehasonlítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Heffler, Nóra Zsuzsanna (2004) Belső kommunikáció a Shell Hungary Rt-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hegyaljai, Karolina (2004) Bűnök a szent hegy árnyékában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hepke, Tímea (2004) A digitális filmtrükk, mint manipulációs eszköz. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hornicsek, Edit (2004) Tradíció és újszerűség az Avon kozmetikai világvállalat public relations stratégiájában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Judit (2004) Wellával bárki lehet akárki!: PR-kampány tervezése a Wella új, vidéki városokba tervezett szaküzleteinek megnyitásához. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Réka Etelka (2004) A magyar reklámfilm készítésének története. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hraskó , István (2004) Teller Ede „levelének" visszhangja a magyar sajtóban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

I

Ilovai, Gabriella (2004) A győzelem halálvíziója: információs-dezinformációs Játsz/Ma Irakban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Iványi, Krisztina (2004) A divat mint kommunikáció: a zene- és a ruhadivat összefüggéseiről. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Izsányi, Szabolcs (2004) A sport és a televízió, a Sport1 története. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jakabosné Németh, dr. Mónika (2004) Képmás és hangfelvétel a médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jancsik, Zita (2004) Meggyőzés és manipuláció, avagy a reklám és a vásárlásösztönzés kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jankovics , Zsanett (2004) A politika marketigszempontú megközelítése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jenei, Rita (2004) A magyar kormányzat online megjelenése. Image-elemzés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jenei, Rita (2004) A magyar kormányzat online megjelenése: image-elemzés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Krisztina (2004) A szappanopera. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jámbor, Beáta (2004) A Magyar Honvédség toborzó gyakorlatának elemzése, valamint a résztvevőkben kialakult tükör-imázs. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jánosi, Orsolya (2004) A magyar szappanopera. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jánosik, Tímea Anna (2004) Hedwig Courths-Mahler az irodalmi giccs szülőanyja: beléphet-e a történelmi valóság egy álomvilágba? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jónás, Barbara (2004) A pletyka szerepe a társadalmi kommunikációban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kabai, Judit (2004) A színikritika kialakulása és elhelyezkedése a reformkori sajtóban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kalovits, Judit Eszter (2004) Amerikai elnöki kríziskommunikáció avagy hogyan éli meg a világ a terrorizmust kommunikációs szemszögből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kardos, Edina (2004) A reklámokban előforduló jelek és szimbólumok. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kardos, Zoltán (2004) A közérthető hangüzenet megteremtése a nyelv eszközeivel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kasztner, Gábor (2004) Politikai kommunikáció és etika. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kecsmár, Szilvia (2004) Lilith, az asszony, aki megelőzte az ember teremtését. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kendi, Laura (2004) Rádiózás a GaGa tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kis, Alicia (2004) A miskolci hírek krónikásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kis, Ferenc (2004) A brókerbotrány kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Bernadett (2004) Malom-botrány: rossz PR, vagy a kecskeméti sajtó kudarca. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Eszter (2004) Székesfehérvári rádiók. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Zsuzsanna (2004) A sport és a szépség a médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kogyilla, Zsolt (2004) A helyi rádiók kialakulása, jelene és jövője. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Komor, Zoltán (2004) A média pozitív hatása a gyerekek fejlődésére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kompaktor, Veronika (2004) A sajtókapcsolat. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Dóra (2004) Az európai parlamenti választások Magyarországon PR szemszögből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Edina (2004) Egy vidéki, kereskedelmi rádió marketing struktúrája - A dunaújvárosi EL-DO Rádió példáján bemutatva. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Ágnes (2004) Békés megyei lapstruktúra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kulich, Zoltán (2004) Manipuláció napjaink nyomtatott sajtójában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kálmán, Anikó (2004) Az Est FM rádió, mint kultuszteremtő médium működése és megszűnésének okai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kálmán, Eszter (2004) Púder és tűsarok?! Női sztereotípiák a reklámokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kámán, Mónika (2004) A holland csoportképfestészet kialakulása és virágzása; a képi kommunikáció és a testbeszéd. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kántor, Katalin (2004) Behálózva: televíziózás és internet, szövetségesek vagy vetélytársak. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kápolnás, Zsófia (2004) Tudatküszöb alatti (reklám)hatások elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kárpáti, Iván (2004) Panem et circenses, avagy az infotainment. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kérszigeti, Edina (2004) Alakulóban: gyermekek és fiatalok: tele víziókkal? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Késedi, Gábor (2004) Az internet és az online média jelenlegi magyarországi helyzete: a legjelentősebb portálok részletes bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kóbor, Katalin Gréta (2004) A televízió hatása és a gyermekek fejlődése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Körmendi, Gábor (2004) Reklám és hirdetés az Interneten - Online marketing. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lakatos, Katalin (2004) A magyar nők fogyasztási szokásainak bemutatása egyes jellemzők alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

M

Magyar , Rita (2004) Külföldi futballedzők NB l-es magyar csapatoknál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Medgyesi , Konstantin (2004) A makói Pfeiffer-affér (1946-47) - Helyi közéleti botrány sajtóforrások tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Merhej, Raulla (2004) A gyermekek és fiatalkorúak védelme a televíziós műsorokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mitók, Mónika (2004) Egy diákszínmű élete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mizser , Ágnes (2004) A tanári kommunikáció a hippokratészi temperamentumok tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Muhari , Andrea (2004) A feltárulkozó valóság egy dokumentumfilmen keresztül - "Anya nem jön többé". Masters, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Katalin (2004) A kultúraközi kommunikáció néhány kérdése a cigány és nem cigány lakosság körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Csilla (2004) A Windows XP bevezetésének bizalmi környezete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pataricza, Kata (2004) Emberek a számítógépek új világában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Punyi, Katalin (2004) Női archetípusok a női magazinokban - A női magazinok is azok hatásai. Két véglet között: A Joy és a Kiskegyed. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sarnyai , Tibor (2004) Valódi műhely (A Szegedi Lukács Kör huszonöt éve). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Stibinger , Ágnes (2004) Mediawave avagy a Fényírók Fesztiválja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sudár , Lilla (2004) Michelangelo: Sixtus-kápolna. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Suhajda , Ágnes (2004) Kríziskommunikáció - Hirtelen kialakuló, katasztrófa-jellegű válságok kezelése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Katinka (2004) A lovak kommunikációja az emberi kommunikáció tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Péter (2004) Az elektronikus média kialakulása és fejlődése Pakson. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szalai, Anikó (2004) Meggyőzés és propaganda a Rákosi korszakban - Avagy befolyásolás a Szabad Nép hasábjain. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szilos, Ágnes Eszter (2004) A zene kommercializálódása a médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szlapák, Krisztina (2004) A Magyar Távirati Iroda kialakulásának története (1880-1930). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Széphelyi, Petra (2004) Egy Antológia születése - A MédiaAutor. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sződy , Ágnes (2004) Meggyőzés és választói attitűdváltozás az Európai Uniós kampányban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

T

Takács, Ágnes (2004) Zbigniew Cybulski jelentősége a lengyel filmművészetben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tikovits, János (2004) Az animáció szerepe a televíziózásban és a filmkészítésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Turóczi, Zsuzsanna (2004) Politikai kommunikáció a sztálini érában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth , Viktor (2004) A téli olimpiák megjelenése a magyar sportsajtóban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóthné, Pege Judit (2004) A tömegkommunikáció hatása a nemi identitás fejlődésére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vadász, Veronika (2004) A Baumgartner Autócentrum Kft. marketingje az új média eszközein keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vincze, Beáta (2004) Az Elektronikus Grand Casino marketing-stratégiájának hatékonyság elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vinczen, Bernadett (2004) A médiabefolyásolás kora, egy kis hazugság még belefér. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vértes, Éva (2004) Verbalitás és vizualitás a reklámfilmben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

W

Windisch , Judit (2004) Emlékezni és emlékeztetni - A magyarországi zsidó Holokauszt. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Árvai, Árpád (2004) Szervezetek a belső kommunikáció szemszögéből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. március 28. 18:06:36 CET.