Item where department "Médiatudományi Tanszék" and date of item 2002

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | P | R | S | T | U | V | W | Z | Á | Ó
Number of items: 228.

A

Acél, Réka (2002) A cigányság helyzete Erdélyben - A bajusz. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Angyalosy, Réka (2002) Ez csak mese?! A televíziós műsorokban látható erőszak hatása a gyerekekre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Apró, György (2002) Képi kommunikáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Apáthy, Judit (2002) A Chat. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Aszódi, Éva (2002) A számítógépes játékok pszichológiai hatásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

B

Bajdik, Hajnalka (2002) Sztárcsinálás Magyarországon a kereskedelmi televíziókban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Baki, Péter (2002) A Vasárnapi Újság (1854-1921) és a fotográfia kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bakos, Beatrix (2002) Állam és egyház viszonyának aktuális kérdései. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bakos, Katalin (2002) Sorozatfüggőség. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balogh, Ágnes (2002) A cigányság imázsa. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balázs, Csaba (2002) Papnevelés a Győri Egyházmegyében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Baranya, Róbert (2002) "Fegyverek közt hallgatnak a múzsák" - Média és politika kapcsolata, a rendszerváltás időszakától napjainkig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Barta, Viktória (2002) Kommunikáció a UPC-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Barta, Beáta (2002) Az economia világa. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bereczki, Zoltán (2002) Az írott sajtó új útjai az interneten. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bereczky, Diána Laura (2002) Halálbüntetés Magyarországon a XX. században. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Berta , Krisztina (2002) A külső és a belső Public Relations eszközei egy nyelviskola működésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Blaschek, László (2002) Public relations az irodalomban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bodócs, Ádám (2002) Az ingatlan-nyilvántartás és az ingatlan-átruházási szerződés jellemzői. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bognár, Renáta (2002) "Feketén-fehéren" avagy a Rádió utcai és a VII. kerületi kilakoltatások a sajtóban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Borka, István (2002) A Magyar Honvédség sajtókommunikációjának változása: A honvédség átalakítása és a NATO-ba történő integrációja kommunikációs munkájának gyakorlata - "Végh-korszak" (1996-1999). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Boros, Violetta (2002) A DOWN-kóros és autista gyerekek verbális és nem verbális kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Borovits, Balázs (2002) A MOL áringadozásainak válságkommunikációs megoldása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bujáki, Ildikó (2002) Médiamonitoring - A sajtókommunikáció hatékonyságának mérése a Pannon GSM Távközlési Rt.-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Buza, Mihály (2002) A berlini olimpia magyar szemmel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Buzsáki, Péter (2002) A könyv Magyarország XXI. századi kultúrájában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bényei, Adrienn (2002) Az Észak-Magyarország című megyei napilap bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Böhm, Anita (2002) A nézői szokások átalakulása a kilencvenes évektől napjainkig - "Élre törnek a sorozatok". Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Böjte, Ágnes (2002) Mai magyar fiatal filmesek. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Börgöndi, Viktória (2002) Gazdaságosság és/vagy közszolgálatiság - A televíziós gyermekműsorok dilemmái. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csetneky, Nikolett (2002) Kommunikáció az egészségpolitikában, egészségpolitika a Dimenzió Egészségpénztár kommunikációjában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csikós, Alexa (2002) Internetes PR a sajtó szolgálatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csiszár, Rozália (2002) Egy térségi lap funkcióváltozásának kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csorba, Viktória (2002) Operettország. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csutkai, Rita (2002) Internetes kereskedelem bemutatása egy hazai vállalkozáson keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Császár, Márta (2002) A rádió - mint marketingkommunikációs eszköz hatásának - vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csécs, László (2002) A napilapok példányszámának változása a rendszerváltástól napjainkig Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csémy, Katalin (2002) Public relations az Audi Hungaria Motor Kft. gyakorlatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csépe, Norbert (2002) Sivatagi Show - A Párizs-Dakar Rally, mint médiaesemény. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Czakó, Anna (2002) Az agresszió ördögi körei - Az agresszív jelenségek definíciói, ábrázolásuk és az erőszak hatásmechanizmusának bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dani, Balázs (2002) NIKE kosárlabdanap. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Debreczeni, Csilla (2002) Szellemi és gazdasági társulások a reformkorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Demeter, Márton (2002) Az élő telefonos műsorok világa. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dzurdzik, Ádám (2002) A "Big Brother-jelenség" avagy a valóságshow, és ami mögötte van. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dékány, Melinda (2002) A televíziós erőszak hatása a kisgyermekekre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dénes, Balázs (2002) A magyar sajtó viszonya a párbajokhoz az 1905. év négy meghatározó sajtóterméke alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dömötör, Viktória (2002) Egy direkt disztribúciós projekt PR tevékenységei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

E

Elekes Szentágotai, Blanka (2002) Az irodalmi alkotások és az adaptált filmek viszonya. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

F

Farkas, Ildikó Melinda (2002) A magyar sajtószabadság alakulása az 1848-49-es szabadságharc idején és a XX. század végén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Melinda (2002) Pártatlan-e a szabad sajtó? - A magyar napilapok tulajdonviszonyai és a pártatlanság kérdése a rendszerváltás után. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fazekas, István (2002) A magyarországi filmgyártás finanszírozási háttere. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor, Judit (2002) A zene és az elektronikus média kapcsolata és társadalomformáló hatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Forgácsné Thész, Gabriella (2002) A képernyő hatása a gyermekekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Földes, Anita (2002) Hogyan lesz egy örökbefogadásból médiaszenzáció? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Földi, Adrienn (2002) A MATÁV kultúraváltási folyamata, a változásmenedzselési rendszer kiépülése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Földi, Melinda (2002) A belső public relations működése a Magyar Villamos Műveknél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fülöp, Renáta (2002) Sorozatok közt - A televíziós sorozat sajátosságai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gerenday, Ágnes (2002) A drogok megjelenése a XXI. századi magyar filmben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gergely, Ágnes (2002) A terrorizmus és a média kapcsolata - Az amerikai média dilemmái a 2001. 09. 11-i terrortámadás után. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Goldschmied, Andrea (2002) A hír funkciója az internetes portálok működésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Goldschmied, Andrea (2002) A hír funkciója az internetes portálok működésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Goldsmann, Tamás (2002) Alfred Hitchcock - A férfi, aki túl sokat tud. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyarmati, Anikó (2002) Az antiszemitizmus, a rasszizmus és a média. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyerák, Tamara (2002) Budapest moziszerkezetének változásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyovai, Szilvia (2002) Politika az Interneten. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyulai, Attila (2002) Értékkommunikáció és rendszerváltás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Györke, Attila (2002) Szeptember 11. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gáborjáni Szabó, Orsolya (2002) Kommunikáció a zene nyelvén. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gáldi, Ákos (2002) "Egyszemű szörnyeteg" avagy az erőszak vizsgálata a televízió műsorkínálatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Góz, Tamás (2002) "Tekercsről-tekercsre" - A magyar szinkron fejlődésének története. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gózon, Zoltánné (2002) Közszolgálat és etika. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hajdóczy, Erika (2002) Az első az „ok", a második szó amit a világon mindenki megért a Coca-Cola. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hajzerné Kurtz, Judit (2002) Az Internet, mint kommunikációs eszköz. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hegedűs, Rita (2002) Public relations a közigazgatásban - A Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium public relations tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Herczeg, György (2002) Amit az újságírónak a drogról tudnia kell. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hinora, Ferenc (2002) Higher and Higher, avagy a H and H Kommunikációs Ügynökség, és ami mögötte van... Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Honti, Enikő (2002) A szappanoperák világa. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Péter (2002) Rádiózás régen és ma Magyarországon avagy a kereskedelmi rádiózás kialakulása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

I

Illés, Gabriella Barbara (2002) Kiverekedett siker - a média szerepe Kovács Kokó István karrierjében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Iváncsics, Judit (2002) A 2002. évi országgyűlési választás kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Iváncsics, Judit (2002) Duna Televízió arculatváltása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Izing, Róbert (2002) Steven Spielberg. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jagicza, Berta (2002) A Hungexpo Vásár és Reklám Részvénytársaság PR tevékenységének bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jakab, Ádám (2002) A televíziós média szerepe a 2002-es országgyűlési választások során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Ditta (2002) Bel- és igazságügyi együttműködés az Európai Unióban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Péter (2002) A televízió hatása a sportra - Film és szakdolgozat. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Ágota (2002) A mozgókép, és ami mögötte van. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kancsár, Mónika (2002) Magyarország és a román területfoglalások Trianon tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kardos, Genovéva (2002) A hír vonzásában élnek - A hír hatása a hírt feldolgozó újságíróra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kelemen, Szabolcs (2002) Az AXA Biztosító Rt. Corporate Identity-je. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kertész, Ádám (2002) Gender a médiában, avagy a nemek harca a televíziós hírműsorokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Keszler, Ágnes (2002) A Központi Statisztikai Hivatal belső kommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kisdi, Márk Máté (2002) Kommunikáció a kultúrában avagy kultúra a kommunikációban - A tibeti példa. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Balázs (2002) A Helikon Rádió arculatának bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis, Lajos (2002) Nemzetközi és hazai tendenciák a társadalmi célú reklámban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Komáromi, Zsuzsanna (2002) 2001. szeptember 11-ei terrortámadás és következményei a Magyar Nemzetben és a Népszabadságban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Koncz, Dávid (2002) A tenisz legnagyobb versenyei és játékosai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Koroknay, Károly (2002) A televíziózás története. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Korom, Balázs (2002) Hamvadó cigerettavég - avagy külső kommunikáció a dohányiparban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Koronczai, Rita (2002) Ajka város és környékének környezetvédelme. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Andrea (2002) Médiaszabályozás Magyarországon a sajtójog születésétől napjainkig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Attila (2002) Az emigráns olimpiai bajnokok és a sajtó kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Barbara (2002) Harry Potter bennünk él. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Melinda (2002) A helyi televíziózás helyzete a tíz éves Tapolcai Városi Televízió tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Péter (2002) A politikai kommunikáció és PR Magyarországon - nemzetközi kitekintéssel, 1998-2002. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kozma, Brigitta (2002) A Henkel Magyarország Kft. külső kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Krajlik, Máté (2002) Fújj, bíró! Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Krokos, Imre Csaba (2002) Az írott sajtó útjai és jövője - egy kerületi lap szemszögéből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kudari, Nóra (2002) Szimbólumok a kommunikációban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kufár, Róbert (2002) Az egyetemi sajtó Magyarországon napjainkban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kutasi, Judit (2002) A rádiós hírszerkesztés fejlődése Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kárpát, Zsolt (2002) Helyi rádiózási szokások - Műsorszerkezeti változások a hallgatói igények alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kósa, Margó (2002) Diáknet - a középiskolás portál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kósa, Margó (2002) Szponzoráció, adományozás és mecenatúra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Körmendi, Szilvia (2002) A televíziós vetélkedők története, különös tekintettel a Legyen Ön is Milliomos! című játékra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kürtösi, Katalin (2002) Nyelvi fejlődés a kommunikációs technológiák tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lakatos, András (2002) Médiaszabályozás a rendszerváltástól az EU kapujáig a televíziózásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Leel-Őssy, Lóránt (2002) Falvak elnéptelenedése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Losonczi, Annamária (2002) Médiaetika, az újságírók társadalmi, szakmai és személyes felelőssége, a new york-i terrortámadás médiakezelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lovász, Anita (2002) A média a 2002-es országgyűlési választási kampányban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Léderer, Anita (2002) Jobbágykérdés a reformkori Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Maczkó, Zoltán (2002) A tv2 műsorpolitikájának és kommunikációjának jellemzői és összefüggései. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Makai, József (2002) A válság szemtanúja (tudósítás háborúból és más rendkívüli helyzetből). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mamusits, Péter (2002) Web, az új kommunikációs eszköz. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Maros, László (2002) A Science Fiction egy évszázada a filmvásznon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Marsovszky, Ákos (2002) Szegfű vagy narancs? - Avagy a nyomtatott sajtó szerepe a 2002-es parlamenti választásokon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Miskolczy, Csaba (2002) Hatékony információfeldolgozás a hírügynökségeknél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mohácsi, Viktória (2002) A roma média és környezete: kényszerek, kontrollok, intézményesülés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, József (2002) Megmenekültünk!(?), avagy egy iparváros bukása és tündöklése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mándi , Andrea (2002) A kríziskommunikáció legfőbb elvei és szabályai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, Adél (2002) A Pepsi Cola Company Corporate Identityjének elemző bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Móré, Dóra (2002) Médiatörténet Daguerre-től a digitális fényképezésig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mózes Lajosné Varga, Ildikó (2002) Létezhet-e vallás nélküli jövő? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Brigitta (2002) Moholy-Nagy László rajzos levelezőlapjainak kiállítása és annak PR-ja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Ferenc (2002) Gyöngyösi János munkássága - a bársonyszékig vezető út. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, József (2002) A giccs. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Katalin (2002) A transzperszonális pszichológia és a kommunikáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Melinda Brigitta (2002) A fotó nyelvén… Vizuális kommunikáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagyistók, Nóra (2002) Az Ovit Rt. Corporate Identity-je. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nemescsói, Katalin (2002) A kommunikáció és a mobiltelefon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nákovics, László (2002) Az internet, mint századunk globális hírvivője. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Elke (2002) Az öltözködésnek és a test díszítésének, mint jelrendszernek a változása napjainkra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Magdolna (2002) Kémprogramok az Interneten. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

P

Papp, Henriette (2002) A szolgáltató önkormányzat - Önkormányzati marketingkommunikáció és településmarketing. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Zoltán (2002) Az Internet, mint médium. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pappné Nagy, Éva (2002) A Studex Hungary Kft. vállalati arculatának bevezetése a magyar piacra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pataky, Andrea (2002) "A Red Bull szárnyakat ad" - (Az energiaital corporate identity-jének bemutatása). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Peresztegi, Virág (2002) A veszprémi Napló története. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Petrus, Krisztina (2002) Kutyatámadások a médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pfundtné Holló, Éva (2002) A Hungária Szuperinfó Laphálózat új arculatának bevezetése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pribelszki, Edina (2002) A Motorola PR tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pribelszki , Edina (2002) A Motorola PR tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Puskás, Zsuzsa (2002) A háborúk az interneten. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pál , Mónika (2002) Új termék piaci bevezetésének kommunikációs eszközei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pálfy, Eörs (2002) Ügynök ügyek 2002 (A Pokorni és Medgyessy ügy az országos napilapokban). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pásztor, Zoltán (2002) Medgyessy Péter szigorúan titkos tiszti múltja, avagy a kétnapos kormányválság a nyomtatott sajtóban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pék, Dorottya (2002) Az Európai Unió audiovizuális politikája - Magyarország csatlakozási stratégiája az audiovizuális szektorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

R

Ratalics, László (2002) Vihar Spanyolország fölött. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Romhányi, Rita (2002) Környezetvédelmi kommunikáció a vegyiparban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rubin, Kristóf (2002) A pornó birodalma (X-filmek a huszadik században) - A pornófilm műfaji elemzése, kategorizálása, esztétikája, története. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ruszina, István (2002) A kő és a bronz beszél - A szobrászat, és ami mögötte van. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rusznák, Gábor (2002) Bár: az első magyar reality show tapasztalatai - Amikor a Nagy Testvér eltakarja a szemét…. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rácz, Csaba (2002) E-Magyarország - egy új korszak kapujában, avagy magyarországi helyzetkép az információs társadalom küszöbén. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rádóczy, Bálint (2002) Képesség - A kép, mint a XXI. sz. uralkodó ismeret-egysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rédey, Barbara (2002) Kategória menedzsment. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Révész, Renáta (2002) Színes Mai Lap - az első másfél év. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Scholtz , Viktória (2002) Adj király katonát! - új kvízműsor a kegyetlen valóságról? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sedró, Ágnes Erzsébet (2002) Reklám - mert megérdemlem? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Seregélyes, Edina (2002) A giccs és a manipuláció a médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Simon, Tamás (2002) Szponzoráció és média a Forma-1-ben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sivák, Andrea (2002) Internetes kereskedelem. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Somogyi, Zoltán (2002) Egy kereskedelmi rádió sikertörténete - "Juventus, a zene rádiója" - És még…? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Stefán, Éva (2002) Út a szingli női - irodalomhoz. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Suba, Zsuzsanna (2002) Budapest kulturális központjának bemutatása, munkájának elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Dorottya (2002) Az amatőr fotó művészete. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Dóra (2002) Égő szenvedély. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Gabriella (2002) A televíziós gyermekműsorok helyzete Magyarországon a rendszerváltás után. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Ildikó (2002) A kommunikáció oktatása az általános iskola alsó tagozatán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szakács, István (2002) Hypertext szervezési módszerek a digitális világban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szakállas, Edina (2002) A vizuális jel dimenzióváltásai a XX. század folyamán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szappanos, Krisztina (2002) A vadembertől a génmanipulált társadalomig (avagy szemelvények az emberi kultúra történetéből). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szendrői, Dávid (2002) A meggyőzés és a befolyásolás pszichológiai háttere a reklámtevékenységben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szereday, Orsolya (2002) PR terv a SYMBION magánkórház működéséhez. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szilvási, Endre (2002) Internetre fixálódva - avagy az Internetes televíziózás lehetőségei (és lehetetlenségei) Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szilágyi, Attila (2002) Segély PR vagy PR segély? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szitás, Bernadett (2002) Színszimbolika értelmezése és gyakorlati összefüggései. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szokoli, Mónika (2002) Ördögi körök Feature. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sztaniszláv, András (2002) A 2002-es magyar országgyűlési választások miniszterelnök-jelölti vitájának elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szász, Andrea (2002) A Magyar Állami Operaház Don Carlos premierjéhez kapcsolódó PR-tevékenység. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szász, György (2002) Szarvas-ének (Portréfilm Juhász Ferenc költőről). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Száva, Katalin Mária (2002) Rádiószózatok a Nemzethez a Magyar Rádió 1938-1945 közötti történetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szép, Fruzsina (2002) A zene, mint kommunikációs eszköz a világ kultúrái között - Fókuszban a Világzene. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szép, Zoltán János (2002) A Sziget Fesztivál a bulvársajtóban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szöllősi, György (2002) A magyar futball emigráns világsztárjai és a magyar sajtó. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Tamás (2002) Labdarúgás és politika a rendszerváltás után. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sáska, Tímea (2002) A globalizáció, mint jelenség. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Süveges, János (2002) Leonardo da Vinci szobrászművészete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

T

Takács, Alíz (2002) Közszolgálati televízió Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Takács, Péter (2002) Rádiós újságírás vakon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Takács, Ágnes (2002) Tasnádi-ügy a sajtóban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tamás, Angéla (2002) A piacképes általános iskola. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tar, Katalin (2002) Marketingstratégiák a politikai kommunikációban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tauz, Nóra (2002) Társadalmi szemléletváltozás a szexualitás tekintetében - prezentálva az Utolsó tangó Párizsban és a Rocky Horror Picture Show című filmek alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Teremi, József Balázs (2002) A civil társadalom és a politika. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Torma, Dorottya (2002) A Paksi Atomerőmű Rt. 25 éves fennállásához kapcsolódó kommunikációs kampány elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Trautmann-né Hegedűs, Orsolya (2002) Az információs társadalom szimbóluma: az Internet, avagy pr.hu. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Turi, Nikoletta (2002) A televízió társadalmi hatása a talk-show tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tuska, Ágnes (2002) A valóságshow mint jelenség. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Annamária (2002) Erőszak a filmvásznon - Francis Ford Coppola, Martin Scorsese és Quentin Tarantino munkáin keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Beatrix (2002) A reklám szimbólumrendszere és értékközvetítő szerepe. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Miklós (2002) Anettka - Avagy a meztelen valóság. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Péterné (2002) Kommunikációs alapismeretek és gyakorlatok érettségi utáni szakképző évfolyamok részére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Török, Csaba (2002) Drogfogyasztás a VIII. kerület állami általános iskolák nyolcadik osztályaiban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Törőcsik, Ferenc (2002) Szerbiai sajtópropaganda a kilencvenes évek első felében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

U

Ujlaki, Gyöngyi (2002) Választási kampány 2002 - Választási plakátok. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Urszán, Erika (2002) A Formula 1 befektetési lehetőségei, és kapcsolata a médiával. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

V

Varga, Gábor (2002) Online és offline PR eszközök a digitális oktatás szolgálatában avagy közösségépítés a SuliNeten. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Lászlóné Dénes Vanda (2002) Női szerepek a modern médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vaskó, Beatrix (2002) Az ifjúsági lapok szerkesztésének sajátosságai a Popcorn magazin tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Végh, Ferenc (2002) "A Nagy Testvér figyel téged". Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Végh , Zsuzsanna (2002) Két tiszai árvíz és a helyi média egy szatmári ember szemével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vértesi, Klára (2002) Irodalomvalóság, valóságirodalom - Esterházy Péter Harmonia Caelestis és Javított kiadás című műveinek összehasonlító elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

W

Wappler, Veronika (2002) A kommunikáció és a film. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Wenk, Patrícia (2002) A média és a bűnüldöző szervek kapcsolata a Tánczos Gábor ügy kapcsán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zachar, Györgyi (2002) A Magyar Turizmus Rt. észak-magyarországi régiójának kommunikációs tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Ábrahám, Gergely (2002) A magyar vezetékes távközlés liberalizációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ágoston, Andrea (2002) A nonverbális kommunikáció alapjelenségei mindennapjainkban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ó

Ónodi, Lóránt (2002) A Magyar Posta Corporate Identity-je - vizuális rész. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 24. 08:26:10 CEST.