Item where department "Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék" and date of item 2022

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: B | C | D | E | F | G | H | J | K | M | N | O | P | R | S | T | U | V | Á
Number of items: 70.

B

Bakos, Judit Mirtill (2022) A varázslat születése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Berecz, Blanka (2022) Életadó hormonok. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Berecz, Blanka (2022) Életadó hormonok. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Borbély, Eszter Judit (2022) Portréfilm Borbély Kristófról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Borbély, Eszter Judit (2022) Portréfilm Borbély Kristófról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Buza, Róbert (2022) A Design Thinking, mint a felhasználói felület tervezésének alapja - a Szegedi Tudományegyetem tanulmányi rendszere mobileszközön. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bánszki, Krisztián (2022) Nyugalom szigete. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bánszki, Krisztián (2022) Sasha Grigorjeva, Harmony Island. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Chappon, Bernadett (2022) Animét mindenkinek! - A Netflix betörése az animeiparba. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csikász, Péter (2022) Promóciós weboldal készítése, videojáték ipari trendek és azok gyakorlati alkalmazása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dankovics, Krisztina (2022) Zöld PR : a WWF Magyarország kommunikációs és PR-tevékenységének bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dobler, Kitti (2022) A Szegedi Ifjúsági Napok kommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dézsi, Bence Csaba (2022) A kommunikáció és médiatudományi tanszék honlapjának újragondolása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dézsi, Bence Csaba (2022) A kommunikáció és médiatudományi tanszék honlapjának újragondolása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

E

Ecseri, Noémi (2022) Élsportolók hatása a márkakommunikációra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Elek-Savanya, Balázs Boldizsár (2022) Az elefántokat védő nemzetközi szervezetek kommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Erős, Alexa (2022) Ismeretterjesztő film az Off-Road sportágról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Erős, Alexa (2022) OFF-Road utakON : ismeretterjesztő film az Off-Road sportágról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Esküdt, Petronella (2022) Tömegmozgalmak hatása a márkakommunikációra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fodor, Flóra (2022) Alkalmazott grafikai és kiadványszerkesztési elvek a "Helyek. Emberek. Dolgok." című művészeti kiadvány elkészítése során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gubik, Lili (2022) A közösségi média mint stratégiai PR-eszköz. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gál, Dorottya Mária (2022) Kommunikáció es disszemináció az EU K+F rendszereiben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hajdú, Eszter Ayumi (2022) A Kék Elefánt Kávézó weboldalának továbbfejlesztése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hegedűs, Ádám Alex (2022) A magyar szinkron szolgálatában - beszélgetés Kosztola Tiborral. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hegyi, Réka (2022) Dokumentumfilm. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hegyi, Réka (2022) “Olyan világ jön…” : dokumentumfilm a szentesi Horváth Mihály Gimnázium irodalmi-drámai és média tagozatáról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Vivien (2022) Rendezvényszervezés PR szemmel : hogyan növelhetjük egy szervezet és város imázsát? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Joó, Fanni (2022) A digitális fényképezés alapjai és portréfotózás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kaliszky, Kinga (2022) A publicistaszerep Juhász Gyula életművében : a vidéki újságírás célkitűzései a 20. század első negyedében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kettinger, Laura Beáta (2022) Akarsz hintázni? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kismarczi-Antalffy, Villő (2022) A magyar ruhaipari kisvállalkozások közösségi média használatának megváltozása a koronavírus hatására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kispéter, Gábor (2022) Érzelemkifejezés portréfotón. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kosik, Balázs (2022) Az e-sport és Twitch hatása a fiatalok karriertervezésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kremer, Anna (2022) A Camp Leaders Hungary kommunikációjának és imázsának megítélése - koronavírus után. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Krizsák, Daniella (2022) A médiumok szerepe az idegennyelv-elsajátításban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kádár, Kíra (2022) A nőkkel szemben elkövetett erőszak reprezentációja a közösségi médiában : az Orosz Bernadett ügy elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kósa, Kitti (2022) Fiatal felnőttek online politikai identitás-reprezentációi Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

M

Magyar, Anna (2022) Az én utam. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Magyar, Anna (2022) Az én utam. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Marschalek, Jázmin (2022) Portfólió fotózás. A technika és az elmélet gyakorlati alkalmazása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Menyhárt, Luca (2022) A japán Biva-tó nemzeti tájjá formálása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mihálffy, Kinga (2022) Médianarratológiai kényszer vagy szerzői szándék? Szabó Győző Toxikoma regénye a filmvásznon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, László Tamás (2022) A nézői élmény szerepe az e-sport közvetítések során : a League of Legends példája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mátó, Gábor (2022) Élet a 102 éves Belvárosi Moziban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Laura (2022) Palackba zárt hipnózis. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Laura (2022) Palackba zárt hipnózis. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Olivér Máté (2022) Portréfilm egy feltörekvő kísérleti zenészről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Olivér Máté (2022) Vigyázz, kész, drum & bass : portréfilm egy feltörekvő kísérleti zenészről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

O

Oláh, Odetta Tamara (2022) Portréfilm egy tanítónőről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Oláh, Odetta Tamara (2022) A kulisszák mögött : portréfilm Kecskeméti Tamásné tanítónőről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ottroba, Alexandra (2022) Minták a bőr alatt: bűnelkövetők tetoválásainak elemzése és értelmezése egyes kultúrákban és szubkultúrákban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

P

Papp, Dominik (2022) A CSR tevékenységek hatása a fogyasztói döntéshozatalra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Petróczi, Boglárka (2022) Az online társkeresés tudományos reprezentációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Román, Sára Rebeka (2022) Emberek és különféle állatok fotózása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rózsa, Csanád (2022) Helyi híradó pandémia idején: egy szegedi híradó pilot adása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Siku, Nikolett (2022) Lászlótelep, az elfeledett tanyavilág. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Siku, Nikolett (2022) Lászlótelep, az elfeledett tanyavilág. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Solymosi, Rita (2022) The Island of Communication - A Sziget cégcsoport sajtókommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabados, Liliána (2022) A galaxis szemei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabados, Liliána Terézia (2022) A galaxis szemei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Máté István (2022) Az e-sportot a koronavírus sem gyűrheti le : körkép az e-sport jelenlegi helyzetéről a V4 Future Sports Festivalon keresztül : nagyriport. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szorcsik, Borbála (2022) Hogyan válik amatőrből hivatásos fotóművész. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sárai-Kovács, Rihárd (2022) Videójátékosok vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sütő, Róbert László (2022) Egy kereskedelmi vállalat PR tevékenységének elemző bemutatása, értékelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tóth, Tamara Lili (2022) A politikai témájú internetes mémek jelentősége a kortárs digitális kultúrában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

U

Udvari, Fanni (2022) A sikeres reintegráció elősegítése: Út a Szegedi börtönből a szabad, csillagos ég alá. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Varga, Lilla Fruzsina (2022) Egy speciális képregényipari szegmens: Young adult képregények Amerikában és Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vincze, Laura (2022) Portréfilm egy birkózóról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vincze, Zsuzsa Dorina (2022) A reklámok művészete, a művészet reklámai : a művészet és a marketingtevékenység kapcsolatának vizsgálata : művészeti alkotások mint hirdetések tárgyai és eszközei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Ágoston, Roland (2022) Vajdasági magyar mémek mint identitás reprezentációk. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. március 28. 22:43:24 CET.