Item where department "Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék" and date of item 2021

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | D | F | G | H | J | K | M | N | O | P | R | S | T | V
Number of items: 70.

A

Alexa, Dávid Szabolcs (2021) A Volkswagen csoport identitásának és kommunikációjának elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ancsin, Zsuzsanna (2021) Békéscsabai és szegedi kulturális intézmények kommunikációs stratégiája : Csabagyöngye Kulturális Központ és Szent-Györgyi Albert Agóra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Beke, Ariel (2021) A közösségi média és a testképzavarok. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bene, Viktor Norbert (2021) Új morális pánik a médiában a globális mozgalmak aspektusából. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bodó, Szimonetta Mária (2021) Városi Timelapse - Egy város történései : (számítógépes grafikai munka). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Borzsák, Fanni (2021) Az utca művészei : ismeretterjesztő film. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bús, Ivett Virág (2021) A vállalati identitás kommunikációjának szerepe az IT szektor munkaerő toborzási gyakorlatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

C

Császár, Dorina (2021) Interjúztatók kommunikációjának multimodális elemzése az elfogultság szempontjából. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csík, Tímea (2021) A közösségi médiában megjelenő digitális identitás hatása a munkavállalásra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Czető, Richárd Alex (2021) Miért hagyott fel a Cartoon Network az akció rajzfilmek vetítésével? A Cartoon Network gyerekcsatorna identitásának átalakulása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dedovic-Tomic, Noémi (2021) A színésznövendék. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dudás, Andrea Angelika (2021) Rendezvénykommunikációs stratégiák - A Hard Dog Race. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Faragó, Alexandra (2021) Mindenki Judit nénije : portrébeszélgetés Kozmáné Vastagh Judit pedagógussal. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Ádám Zalán (2021) Sneakerhead közösség Magyarországon : a cipő mint hobbi, mint identitás és mint befektetés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fehér, Álmos (2021) A Star Wars-krízis alakulása, rajongói és vállalati hatása 2013 és 2019 között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gavrán, Kinga (2021) A levegő versenyparipái : a magyar postagalambászat múltja, jelene és jövője. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gergely, Gabriella (2021) A divat és a test viszonyának változása az 1990-es évektől napjainkig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gerstenbrein, Adrienn (2021) Az RTL Klub és az M1 híradó összehasonlító elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gila, Petra (2021) Belső kommunikáció és tehetség menedzsment az általános iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gintli, Dávid (2021) A lootbox-ok szerepe a fiatalkori szerencsejáték-függőség kialakulásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gusztony, András (2021) A Cambridge Analytica ügy és egyéb Facebook botrányok. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gusztony, András (2021) A Sisi-kiállítás PR kampánya. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyurcsik, Dóra Evelin (2021) Maradj ritmusban! : riportfilm a zenei ipar járvány alatti helyzetéről. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gábor, Richárd (2021) Délutáni iskola. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gál, Dorottya Mária (2021) Kommunikáció és disszemináció az EU K+F rendszereiben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gál, Zsombor (2021) A streaming szolgáltatások használata a koronavírus járvány alatt. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hajnal, Zsófia (2021) A cyberbullying médiareprezentációja az Instagramon tevékenykedő influencerek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hertelendy, Valentina (2021) A BLM mozgalom a hazai sajtó célkeresztjében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Huszár, Bence (2021) Az online és offline identitás összehasonlítása a Black Mirror sorozaton keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Huszárik, Dóra Luca (2021) Az 1998-as Disney-féle Mulán és a 2020-as adaptáció imázsa és közönséghatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jóvári, Levente Tamás (2021) A társkereső valóságshowk felépítése és szerkezeti sajátosságai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kalmár, Eszter (2021) A közösségi média hatása a párkapcsolatokra : az X-generáció és a Facebook. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kalmár, Nikolett (2021) Élet az online térben : hogyan hatott a járványhelyzet az egyetemisták társas kapcsolataira és lelki állapotára? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kapusi, Kristóf (2021) A sitcom átalakulása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Katona, Dorina Nikolett (2021) A bűnözők médiareprezentációi : hogyan kreál a média sztárokat a sorozatgyilkosokból? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kecskés, Márk (2021) Releváns információszerzés az online térben : a hétköznapi készségek elsajátítása a YouTube-on keresztül a Z generáció tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kesztyűs, Dávid (2021) A Super Bowl mint médiaesemény. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kosik, Balázs (2021) Az e-sport és Twitch hatása a fiatalok karriertervezésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Judit (2021) Válságkommunikáció alapjai, a Csernobili atomerőmű-baleset és a Kistim-tragédia kommunikációja és összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kristóf, Csaba (2021) Bizalom a modern közösségi médiában az egyetemisták (19-22) körében : a randialkalmazások felépítése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kubik, Szintia (2021) Szegedi kis- és középvállalkozások márkamenedzsmentje. Szegedi cukrászdák pandémia idején. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kóra, Katalin Bianka (2021) SzínpadON : a Gyulai Várszínház 58. évadának szellemisége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kósa, Vanessza (2021) Kortárs média és a nyilvánosság újabb szerkezetváltozása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

M

Medgyesi, Alexandra Panna (2021) Márkakommunikáció pandémia idején : hogyan alkalmazkodott a különböző iparágak márkakommunikációja a COVID-19 járvány első hullámához? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Fanni (2021) Márkaépítés és a bizalom kialakítása a Social Media használatával a vendéglátásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Móró, Bianka Anna (2021) Sorozatfüggőség a streaming szolgáltatók idején. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Müller, Fanni (2021) Világjárványok sajtókommunikációja és a médiában való tükröződése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Adrienn (2021) Borászatok márkamenedzsmentje. Gyümölcsborok a hazai piacon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nemes-Andrik, Dávid (2021) Az Y és Z generáció összehasonlítása médiahasználati- és fogyasztási szokásaik alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

O

Ollé, Réka (2021) Vizuális önreprezentáció az Instagramon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ordasi, Gergő (2021) Autós szubkultúrák és az online tér rájuk gyakorolt hatása : az autós szubkultúrák online és offline közösségeinek vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Papp, Bálint (2021) Fiatalok kommunikatív mémhasználata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Dóra Kíra (2021) Új esély : portrébeszélgetés Katona Imrével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Petrity, Rebeka (2021) Sport, politika, kommunikáció. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pető, Blanka Léna (2021) Riport az Országos Kéktúráról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Rekecki, Orsolya (2021) A Netflix márkakommunikációja : a Netflix márkakommunikációs stratégiájának elemzése az Instagramon Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rudisch, Ferenc Martin (2021) A nyilvánosság popularizálódása mint válság : antizsurnalizmus és tömegsajtó-kritika a 19-20. fordulóján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

S

Siku, Nikolett (2021) Lászlótelep, az elfeledett tanyavilág. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sipos, Zsófia (2021) Diktatórikus kommunikáció Észak-Koreában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Edina (2021) A COVID-19 járvány miatt Magyarországon bevezetett kötelező maszkhasználat során kialakuló változások a kommunikációs szokásainkban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Kíra (2021) Influencerek szerepe a környezettudatos szemléletformálásban : a magyarországi környezetvédő véleményvezér, a Vászonzsákoslány tartalmainak elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szathmáry, Nándor (2021) A magyar médiapolitika sajátosságai napjainkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szőke, Sándor (2021) A fémzenén innen és túl - Magor zenekar. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Takács, Adrienn (2021) Pitykegomb : zenés portré a viseletkészítő Rimóczi házaspárról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Terecskei, Róbert (2021) A Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara komunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ternovácz, Áron (2021) Online politikai kommunikáció a világjárvány alatt Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Anett (2021) A Budapest Pride története és megjelenése a magyar sajtóban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

V

Varga, Balázs (2021) Coach-ok munkái a meggyőzés elveinek tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Tibor Szabolcs (2021) (Online) verseny a túlélésért – Forma–1 a szimulátorversenyzés és a digitális média korában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vizi, Róbert Zsolt (2021) A 2019-es szegedi önkormányzati választás kampány-kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 19. 03:30:36 CEST.