Item where department "Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék" and date of item 2019

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: B | C | F | G | H | K | L | M | N | O | P | R | S | T | V | Z
Number of items: 49.

B

Berczi Dávid (2019) Egyedi megoldás egy problémára, a Messenger chatbot és a Mobil alkalmazás összehasonlító elemzése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Boldog István Dávid (2019) Politikusok jelenléte a közösségi média platformjain. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Borzsák Fanni (2019) A kortárs média egy sajátos jelensége : a trash problémája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bozsó Dániel (2019) Történetmesélési módszerek a modern videojátékokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bálint Edit Eszter (2019) A Walmart válságkommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csek Dóra Sára (2019) Szociális média hatása a női identitásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Czető Richárd Alex (2019) Animesorozatok forgalmazása Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Ficsór Olivér (2019) Szabadság, szerelem, BMX. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gergely Gréta (2019) Speciális árukereső alkalmazás tervezése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gillich Anna Szilvia (2019) Mindörökké Swing. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyurcsik Dóra Evelin (2019) "Járom Az Utadat" avagy Portréfilm a Margaret Island Zenekarról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gábor Dóra (2019) A mitizáció szerepe a hazai bormarketingben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Huszák Abigél (2019) Élet az abortusz után. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Huszárik Dóra Luca (2019) Életrajz és fikció - Robert Pattinson színész arcai, a bulvár újságírásban és Szurovecz Kitti Gyémántfiú című regényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kalmár Nikolett (2019) Hófehérke mese mint szöveg és rajzfilm: egy médiumváltás tanulságai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kampler Éva (2019) Az emberi tényező : fogyasztóI magatartás vizsgálat az újhullámos kávézás mint élmény tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kapusy Tünde Melinda (2019) Az intranet szerepe a szervezeten belüli kommunikációban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss Anett (2019) Rege a havason. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss Gábor (2019) A TV2 és az RTL Klub esti híradóinak összehasonlító elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss Gábor (2019) A kiskunhalasi álom portrébeszélgetés Szabados Ágnessel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Koncz József Ádám (2019) Hogyan érvényesíthető a vállalati image a fogyasztói tartalmak uralta internetes világban? Az eWom és az online értékelések hatása a fogyasztók döntési folyamataira és magatartására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kotroczó Kinga Fanni (2019) Táplálékkiegészítő-márkák közösségi médiás megjelenésének hatása a fogyasztói szokásokra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kulcsár Barbara (2019) Filmturizmus Budapesten. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kádár Bence (2019) Az 1936-os berlini olimpián résztvevő magyar zsidó bajnokok megítélése Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kósa Vanessza (2019) CSR - A vállalatok jövője? A társadalmi felelősségvállalás lehetőségei két nemzetközi példa alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lovas Dániel (2019) Haditudósítás Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Medgyesi Alexandra Panna (2019) Összeköt vagy kirekeszt? Avagy hogyan hat az okostelefon a társas kapcsolatainkra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mező Vivien Veronika (2019) Kő vagy szabadtéri? A Szegedi Nemzeti Színház és a Szegedi Szabadtéri Játékok intézményi kommunikációjának elemzése fókuszcsoportos vizsgálatok alapján. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár Krisztián (2019) Százados Vasutas. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros Márk (2019) Zaklatás mint az online kultúra része. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy Adrienn (2019) Helyi önkormányzatok kommunikációja - Makó. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Németh Máté Soma (2019) A hajléktalanság tematizációja a politikai kommunikációban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nógrádi Eszter (2019) A közösségi média meghatározó szereplői - „Influencer-hatás” Magyarországon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

O

Ocskó Nikolett (2019) Az influencer marketing interpretációjának vizsgálata az egyetemisták körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Odri Gizella (2019) Pornófüggőség és média. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Orosz Krisztina (2019) A bizalomépítés évtizede - A pénzügyi szektor PR tevékenysége 2008 és 2018 között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Paksi Réka (2019) Tito személyi kultusza : a vezető, aki felvirágoztatta (?) Jugoszláviát. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Rekecki Orsolya (2019) A digitális identitás : A Z generáció digitális identitása a közösségi médiában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rudisch Ferenc Martin (2019) Múltfeldolgozás internetes mémeken keresztül? A Rákosi- és a Kádár-korszak mint humorforrás a Szocialista Mémgyár oldalán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Serfőző Dániel (2019) Tradicionális márkák modern köntösben, avagy a Pick Szeged Zrt. kommunikációja online térbe. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szutor Nikoletta (2019) Információs társadalom Kínában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szák Orsolya Ilona (2019) Gyula város imázsképe. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sági Kilia Klaudia (2019) Instagram hírességek társadalmi hatásai a 20-22 éves fiatalokra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sós Dénes (2019) A magyarországi rasztafári szubkultúra a második ezredforduló után. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tanács Kornélia Lilla (2019) Valóság, médiavalóság, szimuláció. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Terecskei Róbert (2019) Társkeresés az interneten Tinder-kutatás : valóság kontra sztereotípiák. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Varga Tibor Szabolcs (2019) A magyarországi e-sport piac helyzete. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vizi Róbert Zsolt (2019) Kommunista propaganda Magyarországon 1945-től 1990-ig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zubonyai Emese (2019) A katasztrófaturizmus perspektívái - a csernobili turizmus példáján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2021. március 5. 15:24:48 CET.