Item where department "Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék" and date of item 2018

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | V | W | Z | Á
Number of items: 71.

B

Balázs István (2018) Hírkészítés egy helyi hírműsoron keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bitó Lora (2018) A fesztivál lokális turisztikai hatása : A Kurultaj esete. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bokor Zsuzsa (2018) DOGMA. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bártfay Rita Judit (2018) Tévéjátékok - Interjúk egy eltűnt műfaj húsz évéről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Béla Dorottya Eszter (2018) A rendőrségi hírek- a bulvár,- valamint a hírműsorokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bökfi Réka (2018) Sztriptízbárból a fitnesz stúdióba - Az egzotikus rúdtánc és a rúdsport kapcsán felmerülő feminista kérdések. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csanda Bálint (2018) A sorozatok evolúciója. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csanda Máté (2018) A Sziget Fesztivál szponzorációja az újmédiás marketingeszközök tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csernik Dalma (2018) Hazai beauty videóbloggerek hatása a Z generáció tartalomfogyasztására, vásárlási szokásaira. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csábi Vivien Ágnes (2018) A 2018-as magyar választások kampánykommunikációjának összehasonlító elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dani Gergő Mihály (2018) "Az iskola egy nagy kísérlet" : Szvarnasz Alexandrosz békéscsabai angoltanár a nyelvtanításról, Görögországról, a rádiózásról és sok minden másról : portréinterjú. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dobos Zsanett (2018) K-Pop mint szubkultúra : a részvételi kultúra szerepe a magyar BTS rajongók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Drozdik Evelin (2018) Az új média hatása a Z generációra, avagy hogyan befolyásol a YouTube. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

E

Erdélyi Enikő (2018) Az imázs ereje Csongrád megyei fürdők tekintetében a szegedi egyetemisták szemszögéből. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fabó Gergő Renátó (2018) Online marketing és online PR. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Faragó Norbert (2018) Mániákusa voltam a rocknak - Beszélgetés Csejtei Dezső filozófiatörténésszel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete Dávid (2018) Hunter S. Thompson és a gonzo újságírás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor Péter (2018) Kortárs üzenetek - a kortárs művészet, mint társadalmi kommunikációs színtér. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Fogas Tímea (2018) Az ügyvédi reklámtevékenység Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fái Bernadett (2018) Az idő vasfoga, avagy egy dél-bánáti magyar falu története. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fürész Aliz (2018) Manipuláció a médiában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gavra Róbert Dániel (2018) A kommunikáció hálójában : portré beszélgetés Fabó Gergő, kommunikáció mesterszakos hallgatóval. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hamza Vanessa (2018) Nincs megállás! - Dorozsmai Dávidról szóló portréfilm. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hauptmann Tamás (2018) Móricz Zsigmond haditudósítói tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

I

Ignácz Zsuzsanna (2018) Önmegvalósítás a közösségi médiában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Juhász Krisztina (2018) Diszkóbalesetek válságkommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Jurcsek Viktor (2018) Sporttragédiák médiareprezentációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kardos Andrea Rita (2018) Kommunikációs kihívások a Budapesti Operettszínház A chicagói hercegnő című darabjának kampányában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Katona Dorina Nikolett (2018) A Walt Disney-féle "csodás" átírások. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Keresztes Dóra (2018) Munkát, kenyeret! - avagy álláskeresés Magyarországon diplomás szemmel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Király Attila (2018) A játékosok motivációi, avagy mivel miért játszunk. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Koller Nóra Klára (2018) A WikiLeaks-jelenség értelmezése a digitális affektuselmélet alapján. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Krasznai Tamás (2018) A közösségi média csatornáinak felhasználása és azok fejlesztési lehetőségei a banki panaszkezelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kurilla Viktor Péter (2018) A csapatkapitány, akiből aztán a város "kapitánya" lett - rádiós portréműsor Toldi Balázzsal Gyomaendrőd város polgármesterével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lakatos Bence (2018) Az eSport. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lengyel Nikolett Lilla (2018) A magyarországi wellness szállodák marketingtevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Marosi Nikolett (2018) Blogoszféra a 14-24 év közötti bloggerek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mándoki Dóra (2018) Helia -D kozmetikumok PR és arculatépítési tevékenységének bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Márki Adrienn Kitti (2018) Deszk, a kétajkú település - az etnikai alapú helyimázsépítés lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Máthé-Wéber Erzsébet (2018) Könnyü László kultúrmissziója az Egyesült Államokban 1942-1992 között. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros Kinga (2018) A közösségi média hatása az én-identitásra, különös tekintettel az Instagram esetében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy Róbert (2018) Natúrparkok a fenntartható fejlődésért : a parkok megjelenése a hazai online médiában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Novák Beatrix (2018) Politikai kommunikáció az Egyesült Államokban - Barack Obama kampánykommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nyeste Barbara Márta (2018) Mekkora a baj? : Rendkívüli helyzetek kezelése : Vezetői kríziskezelés a vasúti közlekedés szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Német Tamara (2018) A balkáni turizmus főbb fókuszpontjai : Bosznia-Hercegovina, Szerbia, Montenegró. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

O

Oláh Lujza (2018) Életre nevel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Papp Rebeka (2018) Cirkuszi katasztrófák válságkommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Papp Ágnes (2018) A társadalmi felelősségvállalás hatása a nagyvállalati imázsra : CSR-hatásvizsgálat szegedi egyetemisták szemszögéből. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Petrezselyem Zsófia (2018) Kommunikáció a büntetés-végrehajtásban : a reintegrációs projekt, mint PR tevékenység. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pintér Kinga (2018) A közösségi média hatása a vásárlási döntési folyamatra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pócsi Réka (2018) Új kommunikációs- és kampánytechnikák a politikában Magyarországi példák alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Rúzsa Róbert (2018) Yemenből jöttem. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sifter Adél (2018) Egészségügyi újságírás Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sinka Hédi (2018) Kutya lelkek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Soproni Ferenc (2018) Elhallgatás és tematizáció a tömegmédiában - a migrációs válság, mint manipulatív témakör a televíziós hírműsorokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szekeres Nikolett (2018) Szívvel, jéggel : Rajz Attila "Tilu" emlékfilm. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szerencsés Vivien (2018) A magyar média törvényi szabályozásai és azok hatásai a média és a politika viszonyára. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szép Nikolett (2018) Gyógy-, és élményfürdőzési lehetőségek Csongrád megyében a gyermekes családok számára, középpontban a szegedi Napfényfürdő Aquapolissal. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Topán László (2018) Örökmozgó - tematikus rádiós magazinműsor a tájfutásról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Trója Gréta (2018) Pompeii-kiállítások a világban, avagy mitől vált márkává az elpusztult város. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Tálas Péter Csongor (2018) "Az újságot olvassák, a rádiót meg szeretik." : film a magyar helyi kereskedelmi rádiózásról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Alex (2018) Bűnözők reprezentációja a filmekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Anett (2018) Oromi öröm a vajdasági "mini Woodstockon" : A Malomfesztivál és az, ami mögötte van. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Orsolya (2018) A náci párt propaganda politikája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Rita (2018) Utazó narratívák - a dokumentálás folyamatai különböző korszakokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Vivien (2018) A közösségi média hatásai a válságkommunikációra : a világ kommunikációjának változása a terrorizmus árnyékában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Varga Anikó Eszter (2018) Újra a porondon : Hogyan tudott az MSZP 1994-ben választást nyerni a rendszerváltás után? MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Vetró Rita (2018) A társadalmi nyilvánosság az interneten. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

W

Wittmann Viktória (2018) Kik vagyunk? - Portréfilm Tóth-Soma Lászlóról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zádori Bence Levente (2018) Pilvax underground - dokumentumfilm a Slam Poetry Szegedről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Árendás Árpád Róbert (2018) A kommunikáció evolúciós pszichológiai alapjai. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2021. március 5. 15:22:30 CET.