Item where department "Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék" and date of item 2016

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | D | E | F | G | H | I | K | L | M | N | O | P | R | S | T | V | Z | Á
Number of items: 65.

A

Almásy Katalin (2016) Coaching - a hatékony vezetésfejlesztési eszköz. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Barta Ágnes (2016) Politikai kommunikáció a XXI. században. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Boda László (2016) A Volkswagen botrány válságkommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bártfay Rita Judit (2016) Tévéjátékok - Interjúk egy eltűnt műfaj húsz évéről. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bökfi Ádám János (2016) Interkulturális találkozások a Keleti pályaudvarnál a 2015-ös bevándorlási hullám idején. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Drozdik Evelin (2016) Az iszlám és a nyugati civilizációk találkozása Európában és a Közel-Keleten. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Durko Edina (2016) A reklámpszichológia aspektusai. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

E

Erdélyi Enikő (2016) A United Colors of Benetton és az Unicef kommunikációjának aspektusai. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Erdélyi Réka (2016) A nemi szerepek játéka a társadalomban és a populáris kultúrában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fabó Gergő Renátó (2016) Online Marketing és Online PR. Hogyan hatnak ránk az internetes eszközök az érzelmi alapú vásárlás során. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Földi Mónika Eszter (2016) Hírvilág. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gillich Anna Szilvia (2016) "Agyagba ragadva" - Kovács László portré. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gulyás Bence (2016) Az iszlám a 21. század Európájában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hangyás Ildikó (2016) Média és Identitás. A média hatása, különösképp a fiatalabb generáció identitás formálásában, valamint fogyasztási szokásának változásában betöltött szerepe. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hatvani Brigitta (2016) Szerepek egy életben és egy élet szerepekben. Portréfilm Timon Barnabásról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hepke Andrea Antónia (2016) A digitális technológia hatása a médiára a 21. század elején. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Herczeg Liliána Genovéva (2016) A Magyar Telekom Nyrt. és a DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft. kommunikációjának aspektusai. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth Andrea Kata (2016) Digitális fotózás és utómunka. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth Bence (2016) A futballhuliganizmus médiareprezentációja. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Hódi Péter (2016) "A tehetséget nem lehet elnyomni" - Portréinterjú Kanyó Dénessel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

I

Izsák Bernadett (2016) A kortárs tánc főnixei. Történetek a Szegedi Kortárs Balettről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kampler Éva (2016) A nemi szerep mint társadalmi elvárás - A(z audio)vizuális reklámtartalmak hatása a nemi szerepekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Karpov Ferenc András (2016) A társadalmon kívül - "Láttam hogy milyen ember volt és hogy milyen ember lett". BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss Barbara (2016) Kórtársak. A közösségi média és a betegségek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Knecht Viktor (2016) Flydende By - az Úszó Város. Dokumentumfilm dán neo-punk aktivistákról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis Anna (2016) Beugró - Ideje tanulni! - Alkalmazástervezés az igényfelméréstől a tesztelésig. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis Anna (2016) A szivárvány lábánál. Az LMBTQI emberek médiareprezentációja - ahogy ők szeretnék? MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kois Nóra (2016) Történelmi emlékezet és turisztikai attrakciófejlesztés. Rózsa Sándor populáris kultusza. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Nóra (2016) Túl kell élni. Egy melldaganatos nő története. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Környei Bence (2016) Egy élet egy nap alatt - Vadkerti Attila. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lengyel Viktória Liza (2016) Egy innováció. A 3D nyomtató esettanulmánya és specifikált változata a ChocaByte kampányterve. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lipka Vivien (2016) Adatbázis mint technikai kép valamint további fogalmak Lev Manovich és Vilém Flusser alapján. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Lipka Vivien (2016) Helyszakralizáció Ópusztaszeren. Dean MacCannell elméletének alkalmazása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Lippai Dalma (2016) Esemény vagy márka? - A VOLT Fesztivál márkává válása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Marity Melinda Erzsébet (2016) A magyar migráns imázsa Európában és a világban. Az újkori magyar migráció elemzése az 'asszimiláció - identitás - interkulturális kommunikáció' kontextusában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Muskó Bettina (2016) MigránShock. Tények és feltevések az európai migrációs válsággal kapcsolatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Muszi Emese (2016) A fogyasztók befolyásolása az online térben: a Coca Cola és a Pepsi közösségi marketingstratégiája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Muzsai Evelin (2016) Településmarketing Mezőtúr város vonatkozásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros Enikő (2016) Barbie: a szimbolikus fogyasztás királynője. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Müller Adrienn (2016) A Nike hazai és nemzetközi kommunikációjának összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nábrádi Enikő (2016) Kézikameréval a világ körül. Video Journalism Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

O

Oláh Nóra (2016) Karrier az interneten. A beauty vlogger szakma mibenléte és működése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Orbán Péter (2016) Aimless Arrow. Kisarculat és arculati kézikönyv tervezése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Papp Ágnes (2016) Az EcoSim Kft. Diák Menedzsment Bajnokságának kampányterve. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pomázi Miklós (2016) Az Apple arculata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Puskás Anna (2016) Az SOS Gyermekfalvak PR tevékenységének bemutatása - elsősorban külső kommunikációs csatornákon keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Radák Viktória (2016) Az egyéni kétnyelvűség kialakítása és fenntarthatósága az új generációk tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sebestény Csilla (2016) Az aktivitásmérők hatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Serege Krisztina Dóra (2016) A Szegedi Szabadtéri Játékok kommunikációs tevékenysége. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Somodi Rita (2016) Művészet és divat kommunikációja. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szalóki Brigitta (2016) A sajtófotó és a menekültválság kapcsolata Magyarországon 2015 után. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szekeres Brigitta (2016) Hogyan viszonyul a Z generáció a Facebookhoz? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szerencsés Vivien (2016) Hangszer nélkül. Portré a Fool Moon acapella együttesről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szoboszlai Krisztina (2016) "Je Suis Charlie" - A francia kormány és az Európai Unió kríziskommunikációja a Charlie Hebdo elleni merénylet esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Teszáry Péter (2016) BookHome - alkalmazás tervezet. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Teszáry Péter (2016) A digitalizálódás hatása a zeneiparra. A "sefmade" előadók és az undergrounk Hip-Hop kultúra változásai. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Todorovic Dejan (2016) Halasi Éva a mi bajnokunk, városunk büszkesége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Torda Adrienn (2016) Színház az életem. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tremmel Andrea (2016) Politikai kommunikáció Magyarországon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Orsolya (2016) "Az vagyok, amit közölni tudok" - A színházi nevelés, mint a kommunikáció minősített esete. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vangel Márk (2016) LazyCook (mobilalkalmazás). Other, Szegedi Tudományegyetem.

Vangel Márk (2016) A meditáció figyelmi és tapasztalati aspektusai. A tudat immanens kommunikációs folyamatai a kontemplatív gyakorlatok fényében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Vernyik Lilla (2016) "Az élet nehéz, furcsa játék" - A Kossuth-díjas Szarka Tamással, a felvidéki Ghymes együttes alapítójával bejártuk az utat a gyerekkorától az Arénáig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zsámboki Eszter (2016) A média és az ember - hatások és manipuláció. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Ádám Dalma (2016) A Nike márkaépítése reklámkampányok által. Hogyan adjuk el az önmegvalósítást, mint terméket. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2021. március 5. 14:55:59 CET.