![]() | Up a level |
Antal Bettina (2015) Nők és a politika az elnökfeleségek tükrében - Hillary Clinton. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Antal Dorka (2015) A közösségi háló című film, mint a Facebook alapítójának és alapításának reprezentációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Balázs Dóra (2015) A Szent-Györgyi Albert Agóra és a Csabagyöngye Kulturális Központ kommunikációjának összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Balázs Júlia (2015) A közösségi média hatása a nők testképére. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Barna Zsanett (2015) Kommunikációs kihívások: E-bola Média - TEN Rebranding. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Barta Anett (2015) Migránsok közöttünk. A Délmagyarország című napilap közleményeinek vizsgálata - 2015. július/szeptember - a migránsválság szereplőinek attitűdjeire fókuszálva. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Barta Bettina (2015) A Hagymatikum PR tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bartus Bella (2015) Metál szexpuzzle - Riport a szabadkai prostitúcióról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bencsik Mónika (2015) „Aki nincs fenn Facebook-on, az nem is ember?!” Az Y generáció digitális identitása. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Bencsik Mónika (2015) „Még azt mondják, nincs Szegeden boszorkány” - A boszorkányság emléke és médiareprezentációja napjainkban Szegeden. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Bor Evelin (2015) A szép mosoly a legjobb befektetés! A ClearSmile fogszabályozó termék kommunikációs kampányterve. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bujdosó Diána (2015) Az UNICEF Magyar Bizottság Alapítvány Public Relations tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bökfi Réka (2015) Turizmusmarketing a szegedi egészségturizmusban. A szegedi Tourinform iroda és a helyi fürdők marketingtevékenységének elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bökfi Ádám János (2015) A mobilfotózás fejlődése és jelene. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Dobrodinszky Diana (2015) „Ad” me on Facebook avagy a reklámok perszonalizációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dóczi Attila (2015) A történetmesélő ember - A narratívum használatának kialakulása és szerepe a humán kommunikációban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Ejzler Evila (2015) A Katolikus Egyház kommunikációs kihívásai a 21. században. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Endre Kitti (2015) Válság- és kríziskommunikáció a mindennapokban. A vörösiszapkatasztrófa válságkommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Erdélyi Ivett (2015) Az internet növekvő szerepe a magyar politikai kommunikációban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Farkas Laura Beáta (2015) A kampánytervezés folyamata elméletben és gyakorlatban. Egy ugrókötél képzés bevezető kampányterve. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fodor Csilla (2015) Szabadka turizmusmarketingjének változása. A szabadkai turisztikai brosúrák képeinek tartalomelemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Forró Júlia (2015) A vakok szemével. A látássérültek világa a kommunikáció, az oktatás és a társadalom viszonyrendszerében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Fényes Erika Ágnes (2015) Irodalmi téli fagyi vagy szekuláris rítus? Nyáry Krisztián: Így szerettek ők című sorozatának értékei a rituális kommunikáció elméletének tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Galambos Renáta (2015) ÁLMODÓK - Képzelet építette valóság. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hadzsy János (2015) A MédiaKommandó tevékenysége és története. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hegedűs Bianka (2015) Lépésről lépésre - Portré a Pavane Táncegyüttes alapítójáról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hegedűs Márk (2015) A Magyarországi Református Egyház kommunikációja. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth Tibor Dávid (2015) Mobilalkalmazásom elemzése a felhasználói élmény, mint szakma szempontrendszerével. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Hérán Barna (2015) A Microsoft és a Nokia Devices and Services fúziója és körülményei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Illés Réka Gabriella (2015) Az info- és mobilkommunikációs eszközök használata az oktatásban. Az e-learning, az m-learning és a blended learning felhasználási lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ivaskó Gergely (2015) Azért, mert cigány vagyok - dokumentumfilm. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Juhász Éva (2015) "Tábori lapot vagy harminc darabot küldj" - Sárrétudvari I. világháborús emlékei - Dokumentumfilm. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Jánosi Hella (2015) A településmarketing alkalmazásának lehetőségei Mád településen. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kerekes Zsuzsanna (2015) A Nő olvasó. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kinter Alexandra (2015) Társadalomábrázolás a non-verbális dokumentumfilmekben. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Komjáti Ágnes (2015) A gót szubkultúra történeti áttekintése, különös tekintettel a médiareprezentációjára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Korcok Róbert (2015) Honlap saját zenék és videók publikálására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lajos Laura (2015) A Tokaj-hegyaljai borvidék különleges turisztikai eseményeinek vizsgálata online reprezentációjuk alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lengyel Viktória Liza (2015) Árulkodó testbeszéd - a tánc, mint kifejezőeszköz. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lénárt Gábor (2015) A technológia hatása a fotók előállítására és fogyasztására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Markovics Annamária (2015) A Szegedi Nemzeti Színház arculatváltozása az utóbbi 10 évben. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Maros Márton Kristóf (2015) Anonimitás és publicitás az Interneten. A 4chan.org és a facebook.com összehasonlító elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Martus Dorina (2015) A romák szociális és gazdasági integrálását célzó programok eredményességének vizsgálata Magyarországon a rendszerváltás után. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár András Balázs (2015) Válság az új Népszövetségben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár-Héricz Boglárka (2015) Akiért a harangok hét faluban szóltak - dokumentumfilm egy erdélyi orvosról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Márki Adrienn Kitti (2015) A John Lewis Áruház marketingkommunikációs tevékenysége, a reklámok meggyőző ereje és hatásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Márki Zsófia (2015) Az Erasmus Student Network mint a kulturális adaptációt elősegítő szervezet. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Móra Bernadett (2015) Az identitás változása a társadalmi interakciók hatására a Persepolis és a Mary and Max című filmekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nemes Tímea (2015) K. R. - Kovács Róbert portréfilm. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Németh Klára (2015) Az epilepszia médiareprezentációja. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Németh Marietta (2015) Kell-e fejleszteni a 0-2 évesek kommunikációját, és ha igen, miért? MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Oláh Zsófia (2015) Lebombázott sajtószabadság. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pesti Nikolett (2015) Hol a mobil helye egy kiállításon? A fáraók Egyiptoma című kiállítás-sorozat online kommunikációjának áttekintése és a mobilalkalmazás lehetőségének feltárása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pintér Ildikó (2015) Miben más a Z generáció? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pintér-Molnár Ágnes (2015) Utazási irodák válságkommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pogonyi Nóra (2015) Egér a vízen. A Walt Disney Birodalom térhódítása világszerte. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rafael Brigitta (2015) A Gödi Aphrodite Hotel marketing stratégiája. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Rumy Eszter (2015) Az elektronikus sajtó átalakuló tendenciái - A vizualitás szerepe az online újságírásban a vlogok példáin keresztül. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Seres Gerda (2015) A Nemzeti Színház eszméje. A teátrum kommunikációja Alföldi Róbert és Vidnyánszky Attila igazgatói munkássága idején. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Sinkó Violetta Lilla (2015) „Ne azt nézd, hogy mijük nincs, hanem, hogy mijük van.” A hallássérült közösség lehetőségei és akadályai a halló társadalmon belül, különös tekintettel a kommunikációra és az oktatásra vonatkozóan. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó Dániel (2015) A tudatalatti manipulációról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó Ármin (2015) Márkaépítés - A globális márkák marketingkommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szalkainé Sztavropulosz Eleni (2015) A Magyarországon élő görögök identitásának és kultúrájának őrzése. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Szikora Klaudia Betti (2015) BALASSA DALLAS avagy az 1973-as balassagyarmati túszdráma médiareprezentációja, illetve médiapolitikai és médiaszociológiai vonatkozásai. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Szoboszlai Krisztina (2015) „Je Suis Charlie” - A francia kormány és az Európai Unió kríziskommunikációja a Charlie Hebdo elleni merénylet esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szél Zsuzsanna (2015) Egzotikum turizmus Balástyán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szémann Tamás (2015) A PR és a média viszonyrendszere és annak változása az új évezredben. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Szűcs Sára (2015) Nők a pályán - Dokumentumfilm a női futballról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tamássy Réka (2015) Sírjanak helyettünk az ózdi kohászok. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Todorovic Dejan (2015) Halasi Éva a mi bajnokunk, városunk büszkesége - rádiós portréműsor. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tremmel Andrea (2015) Politikai kommunikáció Magyarországon. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Varga Katalin Lilla (2015) Márkás legyen vagy hamisított? Az ázsiai webáruházak hatása a fogyasztói társadalomra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vrazsovits Rita (2015) A Z generáció digitális identitása. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Vrazsovits Rita (2015) A kommunikáció mint az eredményes sportcsapat motorja. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Vér Bernadett (2015) Lost Under the Dome, avagy a fogság okozta egymásrautaltság által kiváltott szociális újrarendeződés. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Ültanir Yasemin (2015) Egy második élet - Farkas László portré. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.