Item where department "Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék" and date of item 2010

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | D | E | F | G | H | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | V | W | Z | Á
Number of items: 166.

A

Arany, Edina (2010) A mese szerepe a jelelsajátításban: óvodáskorú gyermekek empatikus képességének vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

B

Barbara, Gabriella (2010) Al Ghaoui Hesna portréja: Nő a Közel-Keleten. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Barcsai, Ildikó (2010) Ányos Pál az "érzékeny" költő. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bartos, Péter (2010) Vásárlás és kereskedelem a világhálón. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bella, Diána (2010) Műsorról műsorra: avagy a műsorszerkezet változása a televíziózás kezdetétől a kereskedelmi csatornák megjelenéséig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Beöthy, Gábor (2010) A hazai kommunikációs szaklap-piac jelene és jövője. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Birtáné Obreczán, Beatrix (2010) A magyar és amerikai szórakoztató műsorok összehasonlítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bodó, Tímea (2010) Európaiság az Európai Unió audiovizuális politikájában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Boldizsár, Hédi (2010) Szituatív jelhasználat bölcsődés korú gyermekek és gondozónőik interakcióiban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Borbola, Klaudia (2010) Antropológiai filmek kulturális szerepe - Dokumentumfilmek megjelenése a médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Borók, Nikoletta (2010) A D.A.D.A program bemutatása, működése, valamint a fiatalkorúak által elkövetett bűncselekmények megjelenési formái és alakulása napjainkban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Buczkó, Linda (2010) Médianevelés a katolikus (hit)oktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bácsi, Éva (2010) A turisztikai animáció elvárt és valós szerepei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bárdos, Virág (2010) Sláger és Danubius Rádió válsághelyzete - Miért szűnhetett meg a két uralkodó kereskedelmi rádió? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bárkányi, Cecília (2010) A Tramontana Fotó- és Sminkstúdió weboldalának elkészítése tartalomkezelő rendszerrel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bóna, Enikő (2010) A „CouchSurfer"-ek mint alternatív, ideologikus turisták. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csabai, Izabella (2010) A sajtóreferens feladatai és a Tisza Volán Zrt. sajtókommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csanádi-Tóth, Krisztina (2010) Felszámolók társadalmi ismertsége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csikós, Boglárka (2010) 'A legkisebb is számít' avagy 'Every little helps' - A Tesco belső PR tevékenységének és a vásárlói szokásainak elemzése a kultúraközi kommunikáció aspektusaiból. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csonka, Nóra (2010) A bor az ember életében (Borutak és marketing). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csőke, Szilárd (2010) A portréfilm, mint elektronikus sajtóműfaj. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Czuth, Erika (2010) E-szocializálódás a World of Warcraft világán keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

D

Demeter, Éva (2010) Szemben az idővel - A Szolnoki Képzőművészeti Filmszemle története. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dobos, Adrienn (2010) Multikulturalizmus elméleti és gyakorlati megvilágításban - Az Egyesült Királyság példája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

E

Elek, Erika (2010) A 2010-es budapesti Úszó-, műugró-, szinkronúszó-, és hosszútávúszó Európa-bajnokság sajtókapcsolati és szponzori háttere. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Erdei, Gabriella (2010) Tánc, mint nonverbális kommunikáció és a portré. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Erlauer, Balázs (2010) Kultúrgerillák. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ernőfy, Nóra (2010) A Magyar Nemzet és a Népszabadság prezentációi a turizmus témában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

F

Faragó, Gabriella (2010) „Ha tehetném, mindig táncolnék." A Halas Táncegyüttes. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Eszter (2010) A magyar bulvármédia kialakulása és ízlésformáló hatása a tinédzserekre és a fiatalokra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Ágnes (2010) A hódmezővásárhelyi Tornyai János Múzeum és Közművelődési Központ sajtókommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fehér, Anita (2010) A keresőoptimalizálás eszközei és gyakorlati bemutatásuk egy weboldal alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fejes, Edit (2010) Újabb megközelítések a nyelvi humor tanulmányozásához. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ferencz, Zoltán Zénó (2010) A tatárszentgyörgyi merénylet és annak média háttere. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fohn, Renáta (2010) Nézettségi verseny a TV2 és az RTL Klub között - Heti Hetes kontra Frizbi. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Forró, Anita (2010) Hordozó, szereplő, célközönség: a gyermekek szerepe a televízió és a reklámok birodalmában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Földvári-Nagy, Sára (2010) Kommunikatív jelhasználat a születéstől két éves korig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gajdán, Orsika Fruzsina (2010) A legnagyobb magyar falu - Orosháza története. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Galambos, Lívia Dóra (2010) A kvízműsorok bemutatása a Legyen Ön is milliomos! és a Párbaj című műsorokon keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gluscevic, Mirej (2010) A Da Vinci-kiállítás sajtókommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gulyás, Vera (2010) Egy hibakezelő ügyfélszolgálat szervezeti és kommunikációelméleti megközelítései. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyúrós, István (2010) Az online és a print kapcsolata a Nemzeti Sportnál és a Délmagyarországnál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Göbl, Vilmos (2010) A mindszenti beteg - Ahogyan egy 67 éves, krónikus beteg mindszenti férfi halála Magyarország részévé vált. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hatos, Enikő (2010) Multinacionális vállalatok magyarországi marketingkommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hehl, Szilvia (2010) Eger egységes borvidéki marketingje. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hevér, Nóra (2010) Nem feltűnő siker - Portréfilm Juhász Lászlóról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hevér, Orsolya (2010) Az SSI Schäfer Systems International Kft. marketingstratégiája 2010-ben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hoppál, Roland (2010) Kommunikáció a Kispesti Önkormányzatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Andrea (2010) Hazai aquaparkok turisztikai marketing-kommunikációjának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Attila (2010) A street art története és magyarországi megjelenése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, B. Barnabás (2010) A Magyar Gárdára adott állami válaszok - az események megjelenítése és értékelése országos napilapokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Virág (2010) A mondern családmodell dilemmái - két ismert amerikai sorozat alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hrabovszki, Anna (2010) Hazai, könnyűzenével foglalkozó weboldalak összehasonlító elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

J

Justyák, Péter (2010) A modern spin-off sorozatok kialakulásának előzményei és fejlődésük napjainkig - Az NCIS: Los Angeles című sorozat elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kalácska, Dóra (2010) Egy városi fesztivál: eredet, értelmezések, reprezentáció - A Szolnoki Gulyásfesztivál esete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kerek, Balázs (2010) A Magyar Wing Tsun Egyesület mint sportvállalkozás elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kerekes, Tímea (2010) A homokháti kistérség turizmus marketing tevékenységének elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kis, Kornélia (2010) Négyszemközt Oszvald Marikával. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kispál, Johanna (2010) Webes szabványok és stíluslapok alkalmazása weboldal készítésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Adrienn (2010) A nyelv elválaszt és összeköt: a relativizmus és univerzalizmus főbb téziseinek összevetése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kojsza, Melinda (2010) A digitális fotózás rejtelmei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kokavecz, Anita (2010) John McCain elnöki kampányának elemzése: az elnöki jelleg kommunikációja a jelölt 2008-as kampányában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kondász, Dóra (2010) Az MDF választási kommunikációja a rendszerváltástól 2006: kampányplakátok alakulása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Korpai, Ágnes (2010) Itt az ideje átállni…avagy, valóban itt a digitális átállás ideje?! Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, András Krisztián (2010) You Tube. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Anita (2010) MLM: Lehetőség Mindenkinek - MLM rendszerek testközelből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Dóra (2010) Információpolitika az Európai Unióban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Nancy Mária (2010) A civil újságírás szerepe a klasszikus hírügynökségi tevékenység átalakulásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kozma, Orsolya (2010) Párhuzamos utak a magyar felvilágosodásban Kármán József és Csokonai Vitéz Mihály művei alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kunhalmi, Ágnes (2010) Miniszterelnök-jelölti viták változásai Magyarországon a Népszabadság és a Magyar Nemzet tükrében 1998-2006. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kusztos, Linda (2010) Negatív információk hatása a politikai kommunikációban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kákonyi, Ibolya (2010) A szövegértés mint kommunikációs képesség és a családi kommunikációs közeg összefüggései kisiskolás korban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kókai, Márton (2010) Urban Fantasy a kortárs sorozatokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kónya, Ágnes (2010) Márkastratégiák a változó gazdasági környezetben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kökény, Ildikó (2010) „Légy jó fiam!" SOS-gyermekfalu: dokumentumfilm. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lass, Zoltán (2010) Média és politika: a magyar híradózás pártatlanságának vizsgálata a 2010-es önkormányzati választások tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lengyel-Rheinfuss, Péter (2010) Szervezeti kommunikáció a középiskolai oktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lippai, Viktória (2010) Kalocsai fesztiválok, mint turisztikai vonzerők és azok kommunikációs tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lonkai, Klaudia (2010) Társadalmi felelősségvállalás bemutatása a mobilpiacon, kiemelten a Samsung vállalat szemszögéből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ludl, Anikó (2010) Válságos helyzetek a magyarországi németek történelmében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lázár, Tibor (2010) A zenei műalkotás a technikai forradalom korszakában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

M

Markovics, Márk (2010) A vizuális manipuláció és eszközei. A vizuális kommunikáció erkölcsi problémái a magyar magazinpiacon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Marosi, Eszter (2010) A szlenghasználat kommunikatív funkciója. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Martonosi, János (2010) Az attitűdváltoztatásra irányuló pszichológiai eszközök hatásmechanizmusa a médiaunió "Nincs de!" kampányában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Maróti, Réka (2010) A magyar és az amerikai filmgyártás sajátosságainak összehasonlítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Matiasvili, Giorgi (2010) Portrébeszélgetés Tóth Andreával: portréfilm. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Menyhárt, Edina (2010) A popzene megjelenésének különbségei a 90-es években és napjainkban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mihaila, Ioan Cristian (2010) A rock három évtizede a kezdetektől az Új Hullámig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mizithropulu, Elektra (2010) A görög idegenforgalmi hivatal marketing és kommunikációs tevékenységei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Monori, Éva (2010) 199. §. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mácsai, Flóra (2010) A botforgatás művészei: 20 éves a kiskőrösi majorette. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mádi, Judit (2010) A nők társadalmi szerepének reprezentációja a Született feleségek című sorozatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mándoki, Tamás (2010) A greenpeace kommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Máté (2010) Az Amerikai Egyesült Államok-béli választói csoportok politikai kommunikációs szempontú elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagyné, Bartos Katalin (2010) A reklámok fiatalkorúakra gyakorolt hatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagypál, Ádám (2010) Válságkommunikáció és a média szerepe a H1N1 védőoltás ügyében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Novák, Tamás (2010) XHTML és CSS webes szabványok alkalmazása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nyírő , Zsanett (2010) A Thomas Sabo vállalati kultúrája és arculatának bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Német, János (2010) A 2006-os parlamenti választások kampánystratégiái. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Adrienn (2010) Identifikációs problémák a fogyasztói társadalomban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Gyula (2010) Dokumentumfilm-gyártás a digitális kor hajnalán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Zsófia (2010) Egy magasabb kategóriájú szálloda marketing-kommunikációs lehetőségei egy választott hotel példáján bemutatva. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

O

Oberritter, Henriett (2010) Asztalizene Pesten és Budán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Oberritter, Henriett (2010) Civil kontroll a sajtón keresztül: erőviszonyok változása a BKV és a VEKE kapcsolatrendszerében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pantl, Péter (2010) Megszűnnek-e a hazai férfi magazinok, avagy a 12 évnyi tapasztalat és a technikai újdonságok milyen hatással lesznek a szektor alakulására? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Ildikó (2010) Interface design az interneten - online angol nyelvoktató tartalmakat szolgáltató honlapok használhatósági vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Ildikó (2010) A sorozatgyilkosságokra szakosodó filmkészítők. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Paréj-Nagy, Mária (2010) Egyéni identitás- egyéni narratíva. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pelyach, Gergely (2010) A vidék hangja a Rákosi korszakban - sajtó és valóság - korabeli kapuőrök. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pető, Orsolya Noémi (2010) A szubkultúrák egy lehetséges útja : a Hip-Hop világa. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Polgár, Ágnes (2010) Nők helyzete a magyar nyomtatott médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pusztai, Beáta (2010) A női magazinok manipulatív szerepei a Nők Lapja tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pusztai, Géza Krisztián (2010) A Média "játéka" a szavakkal-képekkel - A romák esélyegyenlősége a médiában Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pécsi , Péter (2010) A nyomtatott sajtóban és a közösségi médiában alkalmazható public relations eszközök összehasonlítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Péter, Tímea (2010) Belföldi repülőterek turisztikai marketing-kommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Radnai, Szilvia (2010) George H. W. Bush és George W. Bush politikai kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ricz, Emese (2010) Az Újvidéki Televízió magyar szerkesztőségének múltja ée jelene. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rohrer, Hajnalka (2010) Paradigmaváltás a kortárs amerikai tévésorozatokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rózsa, Mariann (2010) Rác identitás és szimbolikus önreprezentáció Dusnokon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

S

Schlesinger, Zita (2010) A Facebook, mint szociális hálózat. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Simon, István Áron (2010) A Szent Vince Borrend Békés Megyei Lovagi Széke honlapjának elkészítése Joomla tartalomkezelő rendszerrel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Simon, Judit Mónika (2010) Az ÖSSZEFOGÁS TISZK TIOP-3.1.1-09/1 pályázati programban megvalósuló projektjéhez. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sipka, Barbara (2010) Az au pairkedés élménye és betöltött szerepe az alanyok életében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Stroján, József (2010) A filmnézési szokások és a filmterjesztés a mai Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabados, Ágnes (2010) Lépj be!: fogyatékkal élők az egyetemen. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Anita Alexandra (2010) Animált álmok - Az animék világa és társadalmi vonatkozása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Lívia (2010) A baba ébredése - avagy a Baba termékcsalád arculatváltása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Nikolett (2010) Weeds avagy Nancy ül a fűben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Sára (2010) Nők a világ hálójában - A Nők Lapja Cafe bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Tamás (2010) A Szegedi Ifjúsági Napok kommunikációs és marketing tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Éva (2010) A Délmagyarország Kiadó pr tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szakálos, Dénes László (2010) Hol vannak a hősök? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szeitz, Petra (2010) Egy szegedi rádiós portréja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szendrei, Dorottya Luca (2010) Nicolas Sarkozy kép a magyar sajtóban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szerda, Zsófia (2010) "Tánc a videoklippekben": Michael Jackson táncművészetének elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szigeti, Boglárka (2010) Magyar-török kapcsolatok: egy nacionalista értelmezése: a turanizmus. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szilágyi, Attila (2010) Reklámok nyelvezete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szilágyi, Katalin (2010) A vár hatása Gyula város arculatépítésére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Százvai, Ágnes (2010) Michelangelo Antonioni hatása a magyar filmművészetre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szőke-Kiss, Márton (2010) Arculattervezés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sólya, Renáta (2010) A Délmagyarország története. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sóti, Anett (2010) „Élet a berlini fal keleti oldalán": volt egyszer a fal. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sőreghy, Zita (2010) „Volt, hogy teljesen elfáradtam, de fel nem adtam soha!": ritka betegségek. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

T

Telegdi, Helga (2010) A kisajátított, színre vitt és felhasznált emlékezet - A belgiumi IJzertoren. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tikász, Mariann (2010) A Magyar Művelődési Intézet és Képzőművészeti Lektorátus kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tábi, Renáta Edit (2010) A Magyar Turizmus Zrt. marketingkommunikációs tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóbiás, Dóra (2010) Egy gyermek - két nyelv. Idegen nyelvek tanulása óvodás korban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Adrienn (2010) A nemek közötti nyelvhasználat eltérései. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Adél (2010) A Magyarország európai uniós csatlakozásáról szóló népszavazást megelőző kampány, négy országos folyóirat tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Brigitta (2010) Reklám, mint médiaszöveg - A termékreklámoktól az élményreklámokig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Kinga (2010) A Black Metal-szubkultúra szimbólumhasználata és médiaprezentációja - A True Carpathian Black Metaltól a Satanist Metalig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Tamás (2010) Tartalomkezelő rendszerek összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vajgely, Pál (2010) Online sportközvetítések. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vajter, Nóra Kata (2010) Fiatalok és a közélet - Egyetemisták véleménye a politikáról. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Fruzsina Éva (2010) Ez egy színésznő! BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Vera (2010) Építmények üzenete - Épített környezetünk kulturális és vallási meghatározottsága a jeruzsálemi Templom-hegy alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vas, Vivien (2010) Milli Chab - Watch me now. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Váczi, Zsuzsa (2010) Kampánytechnikák a 2006-os választási kampányban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Végh, Annamária (2010) A Szegedi Szabadtéri Játékok Benyovszky című táncjátékának kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vörös, Dóra (2010) Kommunikációs keretek és karakterek a magyar pénzintézetek reklámjaiban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vörös, Zsolt (2010) A függöny mögött - A színészet, mint segédeszköz az élethez. Dokumentumfilm. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

W

Weisz, Hanna (2010) Street Art - Stílus és jelentés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zajacz, Éva (2010) Szolnok turisztikai marketingkommunikációjának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zsapka, Anna (2010) Céges weboldalak kialakítása - Tervezés és elkészítés webergonómiai szempontok alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Ádám, Eszter (2010) A magyar kultúra megjelenése Magyarország turisztikai arculatépítésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Áts, Veronika (2010) A Norbi márka arculatelemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 24. 13:49:31 CEST.