Item where department "Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék" and date of item 2006

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | V | Á
Number of items: 82.

B

Bendó, Zsuzsanna (2006) Elektronikus sajtó története Szolnokon. A Magyar Rádió Szolnoki Stúdiójának története 1953-tól 1990-ig, valamint a Szolnok Városi Televízió története 1985-től 1990-ig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bern, Tibor (2006) Csoportok a valós és a virtuális világban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bondár, Katinka (2006) A televízió hatása a kisiskolás gyerekekre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bozó, Szilvia (2006) Füst Milán irodalmi alkotásainak audiovizuális megjelenítése a Magyar Televízióban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csiszér, Annamária (2006) Nyelvhasználat által megvalósuló befolyásolás a magyar nyelvű írott reklámszövegekben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dudás, Katalin (2006) Esti hírműsorok egy magyar kereskedelmi és egy közszolgálati csatornán 2005-ben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dér-Boldog, Virág (2006) A Hidas-Raffai féle anya-magzat kapcsolatanalízis prenatális hatása a gyermek korai beszédfejlődésére, kapcsolatteremtő- és kötődési képességére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

E

Erhardt, Ágoston (2006) Közös út - Cigánypasztoráció Csobánkán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fazekas, Gábor (2006) Színes magazinok tipográfiája az asztali kiadványszerkesztés korában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete, Sylvia (2006) Internet kommunikáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Feketéné Cserháti, Gertrúd (2006) A náci Németország kommunikációs rendszere. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fülöp, Barbara (2006) Alapítványi public relations rendezvény szervezése és lebonyolítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fülöp, Szilvia (2006) Válságkommunikáció a nagyvállalati gyakorlatban: válságkommunikáció tervezése és megvalósítása a Hajdú-Bét Rt.-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fülöp, Virág (2006) "Ki korán kel, aranyat lel": burkolt reklám az RTL Klub „Reggeli" című műsorában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gajer, Emese (2006) Reklámeszközök összehasonlító elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gay, Krisztina (2006) A televízió hatása a gyermeki szerepjátékra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gergely, Tünde (2006) Nők a médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gárdos, Zoltán (2006) Denis Diderot Mindenmindegy Jakab meg a gazdája című regénye mint kommunikációs forma. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gönczi, Kata (2006) Törökország lehetséges Európai Uniós csatlakozásának médiaelemzése 2004-2006. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gönczi, Ádám (2006) Imázshíradók: az MTV, RTL Klub és a TV2 híradóinak összehasonlító elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hegedűs, Éva (2006) Létjogosultság és a túlélés paradoxona: A Kunszentmártoni Városi Televízió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Nándor (2006) Országos hírügynökségek Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

I

Illés, Anett (2006) Egy magyar informatikai nagyvállalat, a Megatrend 2000 Informatikai Rt. kommunikációjának bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jakab, Annamária (2006) Társadalmi valóság, valóságos társadalom. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jernei, Imre (2006) Mobilkommunikáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kapitány, Gertrud (2006) A rendszerváltás nyomtatott sajtója, a nyomtatott sajtó rendszerváltozása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kari, Szilvia (2006) Televíziós reklámok: ahogyan a hatodikosok látják a televíziós reklámokat. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Karkus, Anita (2006) Aquaréna, mint rendezvényhelyszín a kommunikáció tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kazsoki, István (2006) Az MKP és az SZDP egyesülési folyamata Marosán György visszaemlékezései, és a korabeli sajtó tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kecskeméti, Ildikó (2006) Dolce vita és spaghetti: olasz sztereotípiák a televíziós reklámban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kenesei, Dávid (2006) A digitális földfelszíni televíziózás helyzete és lehetőségei hazánkban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kirsch, Balázs (2006) A nem olimpiai sportágak olimpiája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kisházi, Sándor (2006) Szeged napilapsajtója a proletárdiktatúra idején. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Kata (2006) Marketing-kommunikáció hanggal, hang nélkül és képpel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Klaudia Réka (2006) Információszerzési szokások a Tápió-vidéken. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Zsófia (2006) Diskurzuselemek Tolkien műveiben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis, Szandra (2006) A kínai kultúra fejlődése és elfogadása európai szemmel: ősi tudományok és vallás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsisné Farkas, Éva (2006) A szociográfia létjogosultsága Nagy Lajos Kiskunhalom című művének tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Komlósi, Imre (2006) A vállalkozás Interneten való megjelenése és webhely menedzselése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kosarka, Kinga (2006) Pirelli: kommunikáció képekben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kosár, Andrea (2006) Az Estée Lauder és a birodalom, ami mögötte van. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kukucska, Enikő (2006) A reklámüzenet. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

L

Losonczi, László (2006) A közszolgálatiság és annak megítélése Magyarországon: a kereskedelmi televíziók megjelenésével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lukácsi, Mariann Katalin (2006) Beszélő színek : avagy a színek szerepe a kommunikációban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

László, Ditta (2006) Cegléd sajtótörténete 1990-2000-ig (Pest Megyei Hírlap megszűnésének okai és következményei). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

M

Makofka, Tünde (2006) A „Pajtás" korszak: a Magyarországon megjelent gyermeksajtó története 1945 és 1989 között. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Malmos, Sándor (2006) Internetes sportoldalak elemző összehasonlítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mayer, Ivett Éva (2006) Készítsünk minisorozatot! Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, Orsolya Gabriella (2006) A brit sajtópiac kialakulása és jelenlegi helyzete, a minőségi újságírás bemutatása egy sajtóterméken keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Anikó (2006) Létezik-e arany középút a politikai napilapoknál - A Reggel című napilap „tündöklése és bukása". Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Beáta Edit (2006) Autósport magazin születik, avagy a televíziós megjelenés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nemes, Ágnes (2006) Kiaknázatlan public relations lehetőségek a kortárs magyar filmkultúrában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Novák, Dóra (2006) Gyermekábrázolás a televízóban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Andrea (2006) Szingli jelenség a társadalomban és a médiában - A magyar szingli nyomában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, István (2006) Gyorsulási verseny az információs szupersztrádán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

O

Olasz, Vera (2006) Az élő és rögzített sorozatgyártású produkciók gyártásának bemutatása és összehasonlítása a Duna Televízió műsorain keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

P

Papp, Attila (2006) A mainstream és az underground a képregényekben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, László (2006) Újságíró a kórházban, orvos az újságban - A sajtó és az egészségügy kapcsolata: válságok és eredmények a médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pottyondy, Nóra (2006) Van-e létjogosultsága a XXI. században egy helyi kereskedelmi rádiónak? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pölös, Zsófia (2006) Sajtókapcsolat-tartási stratégiék különös tekintettel a sajtó bulvárosodására. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

R

Rajda, Gábor (2006) A magyar könnyűzenei sajtó piaca. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rába, Adrienn (2006) „Szigorúan bizalmas! Érti, ugye?!" Csukás István, Lázár Ervin - mesék a „legvidámabb barakkról". Masters, Szegedi Tudományegyetem.

S

Soltész, dr. Anikó (2006) A Magyar Telecom Nyrt. mobil szolgáltatásokért felelős üzletága (T-Mobile), a Pannon GSM Távközlési Zrt., és a Vodafone Magyarország Rt. stratégia elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sulyok, Viktor János (2006) A hazugságok kialakulásának feltételei a magyar politikai életben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Susztek, Norbert (2006) Tükörben a virtuális valóság. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Endre (2006) Gyula sajtótörténete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Zsanett (2006) A márkák szeretetpszichológiája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó-Szentgyörgyi, Géza (2006) A bűnmegelőzés és kommunikáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szentiványi, Gábor (2006) Az ötlettől a bemutatóig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szilágyi, Amália (2006) A közterületi reklámok hatékonysága. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sörös, Judit (2006) A pajtás története (1959-1989) - A gyermeklap tartalmi és formai változásai a Kádár-korszakban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sütő, Szabolcs (2006) Ideológia a médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tajti, Andrea (2006) Az analóg és a digitális fényképezés összehasonlítása egy új felhasználási terület, az internetes galéria szempontjából. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Terhes, Nóra Magdolna (2006) Médiaetikai kutatás a „Zöld Könyv" hazai sajtóbeli visszhangjáról. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tukodi, Erzsébet (2006) Hazai értékek és külföldi elismertség - a Budapesti Tavaszi Fesztivál kommunikációs tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Réka (2006) A polgár szó jelentésváltozásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

V

Valach, Renáta Cecília (2006) Befolyásolás a kézilabdapályán: a hazai pálya előnyének feltételezett okai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varró, Zsolt (2006) Debrecen elektronikus médiatérképe. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vass, Krisztián (2006) A Magyar Élet című folyóirat története - sajtótörténeti tanulmány. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vidákovics, Zoltán (2006) A Délmagyarország szerepe a politikai élet újraindulásában 1944 novembere és 1945 februárja között. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Végső, István (2006) A kiskunhalasi sajtó története a dualizmusban (1882-1914). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Ádelhardt, Izabella (2006) A sportszervezetek "csiszolatlan gyémántjai" - A szurkolók értékeinek kiaknázása a belső public relations segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. március 28. 12:47:31 CET.