Item where department "Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék" and date of item 2006

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | V | Á
Number of items: 82.

B

Bendó Zsuzsanna (2006) Elektronikus sajtó története Szolnokon. A Magyar Rádió Szolnoki Stúdiójának története 1953-tól 1990-ig, valamint a Szolnok Városi Televízió története 1985-től 1990-ig. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bern Tibor (2006) Csoportok a valós és a virtuális világban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bondár Katinka (2006) A televízió hatása a kisiskolás gyerekekre. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bozó Szilvia (2006) Füst Milán irodalmi alkotásainak audiovizuális megjelenítése a Magyar Televízióban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csiszér Annamária (2006) Nyelvhasználat által megvalósuló befolyásolás a magyar nyelvű írott reklámszövegekben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dudás Katalin (2006) Esti hírműsorok egy magyar kereskedelmi és egy közszolgálati csatornán 2005-ben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dér-Boldog Virág (2006) A Hidas-Raffai féle anya-magzat kapcsolatanalízis prenatális hatása a gyermek korai beszédfejlődésére, kapcsolatteremtő- és kötődési képességére. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

E

Erhardt Ágoston (2006) Közös út - Cigánypasztoráció Csobánkán. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fazekas Gábor (2006) Színes magazinok tipográfiája az asztali kiadványszerkesztés korában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete Sylvia (2006) Internet kommunikáció. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Feketéné Cserháti Gertrúd (2006) A náci Németország kommunikációs rendszere. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Fülöp Barbara (2006) Alapítványi public relations rendezvény szervezése és lebonyolítása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Fülöp Szilvia (2006) Válságkommunikáció a nagyvállalati gyakorlatban: válságkommunikáció tervezése és megvalósítása a Hajdú-Bét Rt.-nél. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Fülöp Virág (2006) "Ki korán kel, aranyat lel": burkolt reklám az RTL Klub „Reggeli" című műsorában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gajer Emese (2006) Reklámeszközök összehasonlító elemzése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Gay Krisztina (2006) A televízió hatása a gyermeki szerepjátékra. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Gergely Tünde (2006) Nők a médiában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Gárdos Zoltán (2006) Denis Diderot Mindenmindegy Jakab meg a gazdája című regénye mint kommunikációs forma. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Gönczi Kata (2006) Törökország lehetséges Európai Uniós csatlakozásának médiaelemzése 2004-2006. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Gönczi Ádám (2006) Imázshíradók: az MTV, RTL Klub és a TV2 híradóinak összehasonlító elemzése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hegedűs Éva (2006) Létjogosultság és a túlélés paradoxona: A Kunszentmártoni Városi Televízió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth Nándor (2006) Országos hírügynökségek Magyarországon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

I

Illés Anett (2006) Egy magyar informatikai nagyvállalat, a Megatrend 2000 Informatikai Rt. kommunikációjának bemutatása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jakab Annamária (2006) Társadalmi valóság, valóságos társadalom. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Jernei Imre (2006) Mobilkommunikáció. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kapitány Gertrud (2006) A rendszerváltás nyomtatott sajtója, a nyomtatott sajtó rendszerváltozása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kari Szilvia (2006) Televíziós reklámok: ahogyan a hatodikosok látják a televíziós reklámokat. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Karkus Anita (2006) Aquaréna, mint rendezvényhelyszín a kommunikáció tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kazsoki István (2006) Az MKP és az SZDP egyesülési folyamata Marosán György visszaemlékezései, és a korabeli sajtó tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kecskeméti Ildikó (2006) Dolce vita és spaghetti: olasz sztereotípiák a televíziós reklámban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kenesei Dávid (2006) A digitális földfelszíni televíziózás helyzete és lehetőségei hazánkban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kirsch Balázs (2006) A nem olimpiai sportágak olimpiája. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kisházi Sándor (2006) Szeged napilapsajtója a proletárdiktatúra idején. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss Kata (2006) Marketing-kommunikáció hanggal, hang nélkül és képpel. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss Klaudia Réka (2006) Információszerzési szokások a Tápió-vidéken. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss Zsófia (2006) Diskurzuselemek Tolkien műveiben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis Szandra (2006) A kínai kultúra fejlődése és elfogadása európai szemmel: ősi tudományok és vallás. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsisné Farkas Éva (2006) A szociográfia létjogosultsága Nagy Lajos Kiskunhalom című művének tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Komlósi Imre (2006) A vállalkozás Interneten való megjelenése és webhely menedzselése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kosarka Kinga (2006) Pirelli: kommunikáció képekben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kosár Andrea (2006) Az Estée Lauder és a birodalom, ami mögötte van. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kukucska Enikő (2006) A reklámüzenet. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Losonczi László (2006) A közszolgálatiság és annak megítélése Magyarországon: a kereskedelmi televíziók megjelenésével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lukácsi Mariann Katalin (2006) Beszélő színek : avagy a színek szerepe a kommunikációban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

László Ditta (2006) Cegléd sajtótörténete 1990-2000-ig (Pest Megyei Hírlap megszűnésének okai és következményei). MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Makofka Tünde (2006) A „Pajtás" korszak: a Magyarországon megjelent gyermeksajtó története 1945 és 1989 között. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Malmos Sándor (2006) Internetes sportoldalak elemző összehasonlítása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Mayer Ivett Éva (2006) Készítsünk minisorozatot! MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros Orsolya Gabriella (2006) A brit sajtópiac kialakulása és jelenlegi helyzete, a minőségi újságírás bemutatása egy sajtóterméken keresztül. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy Anikó (2006) Létezik-e arany középút a politikai napilapoknál - A Reggel című napilap „tündöklése és bukása". MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Beáta Edit (2006) Autósport magazin születik, avagy a televíziós megjelenés. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nemes Ágnes (2006) Kiaknázatlan public relations lehetőségek a kortárs magyar filmkultúrában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Novák Dóra (2006) Gyermekábrázolás a televízóban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Németh Andrea (2006) Szingli jelenség a társadalomban és a médiában - A magyar szingli nyomában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Németh István (2006) Gyorsulási verseny az információs szupersztrádán. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

O

Olasz Vera (2006) Az élő és rögzített sorozatgyártású produkciók gyártásának bemutatása és összehasonlítása a Duna Televízió műsorain keresztül. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Papp Attila (2006) A mainstream és az underground a képregényekben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Papp László (2006) Újságíró a kórházban, orvos az újságban - A sajtó és az egészségügy kapcsolata: válságok és eredmények a médiában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Pottyondy Nóra (2006) Van-e létjogosultsága a XXI. században egy helyi kereskedelmi rádiónak? MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Pölös Zsófia (2006) Sajtókapcsolat-tartási stratégiék különös tekintettel a sajtó bulvárosodására. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Rajda Gábor (2006) A magyar könnyűzenei sajtó piaca. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Rába Adrienn (2006) „Szigorúan bizalmas! Érti, ugye?!" Csukás István, Lázár Ervin - mesék a „legvidámabb barakkról". MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

S

dr. Soltész Anikó (2006) A Magyar Telecom Nyrt. mobil szolgáltatásokért felelős üzletága (T-Mobile), a Pannon GSM Távközlési Zrt., és a Vodafone Magyarország Rt. stratégia elemzése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Sulyok Viktor János (2006) A hazugságok kialakulásának feltételei a magyar politikai életben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Susztek Norbert (2006) Tükörben a virtuális valóság. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Endre (2006) Gyula sajtótörténete. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Zsanett (2006) A márkák szeretetpszichológiája. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó-Szentgyörgyi Géza (2006) A bűnmegelőzés és kommunikáció. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szentiványi Gábor (2006) Az ötlettől a bemutatóig. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szilágyi Amália (2006) A közterületi reklámok hatékonysága. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Sörös Judit (2006) A pajtás története (1959-1989) - A gyermeklap tartalmi és formai változásai a Kádár-korszakban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Sütő Szabolcs (2006) Ideológia a médiában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tajti Andrea (2006) Az analóg és a digitális fényképezés összehasonlítása egy új felhasználási terület, az internetes galéria szempontjából. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Terhes Nóra Magdolna (2006) Médiaetikai kutatás a „Zöld Könyv" hazai sajtóbeli visszhangjáról. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Tukodi Erzsébet (2006) Hazai értékek és külföldi elismertség - a Budapesti Tavaszi Fesztivál kommunikációs tevékenysége. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Réka (2006) A polgár szó jelentésváltozásai. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Valach Renáta Cecília (2006) Befolyásolás a kézilabdapályán: a hazai pálya előnyének feltételezett okai. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Varró Zsolt (2006) Debrecen elektronikus médiatérképe. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Vass Krisztián (2006) A Magyar Élet című folyóirat története - sajtótörténeti tanulmány. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Vidákovics Zoltán (2006) A Délmagyarország szerepe a politikai élet újraindulásában 1944 novembere és 1945 februárja között. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Végső István (2006) A kiskunhalasi sajtó története a dualizmusban (1882-1914). MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Ádelhardt Izabella (2006) A sportszervezetek "csiszolatlan gyémántjai" - A szurkolók értékeinek kiaknázása a belső public relations segítségével. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2021. március 5. 14:31:40 CET.