Item where department "Képfeldolgozás és Számítógépes Grafika Tanszék" and date of item 2021

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | D | E | F | G | H | J | K | M | N | O | P | R | S | T | U | V | Á
Number of items: 60.

A

Arató, Csaba (2021) Közösségi sportolást támogató Android alkalmazás fejlesztése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Bajusz, Beáta (2021) Implicit labirintus implementáció a virtuális valóságban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Batiz, Dániel (2021) Francia kártya detekció és felismerés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bauer, Dávid (2021) Mitotikus fázis felismerése egysejt mintákról készült Raman spektroszkópiai mérések alapján konvolúciós neurális hálók alkalmazásával. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Borbély, Zsolt (2021) Karakterfelismerés vázszerű jellemzők alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bruttyó, Dániel (2021) Virtuális valóság alkalmazás készítése emberek külső megjelenésére vonatkozó pszichológiai vizsgálathoz. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bujdosó, Linda (2021) Orvosi képalkotás során készített felvételek megjelenítése VR-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bánkeszi, Ádám (2021) Tudástérkép alapú storytelling alkalmazás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bányai, Gábor (2021) Szürkeárnyalatos képek félautomatikus szinezése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Chudi, Richárd (2021) Kézilabda webportál készítése Laravel keretrendszerben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csanádi, Ádám Tibor (2021) Alakzatok automatikus felismerése fényképeken. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csáki, Gergő (2021) Golyóterelő ügyességi labirintus játék kiterjesztett valóságban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csávás, Zoltán (2021) Éldetektálás színes képeken. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Daróczi-Laudisz, Renáta (2021) Szolgálatszervező adminisztrációs rendszer hivatásos állományú munkavállalók részére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

E

Eszes, Gergő (2021) Toronyvédő játék implementálása Unity-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fajth, Imre (2021) Nyomtatott zongora kotta átalakítása MIDI fájllá. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Filipcsei, Viktor (2021) Időjárás-előrejelzés portál fejlesztése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Félegyházi, Dávid (2021) Feladatgeneráló program készítése relációs adatmodell sémáinak normalizálásához. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fülöp, Adrián (2021) 3D túlélős-lövöldözős játék fejlesztése Unity környezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

György, Gergő (2021) 3D kalandjáték fejlesztése Unity keretrendszerben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Huszárik, Kitti Réka (2021) Moodle plugin fejlesztése a szimplex algoritmus gyakorlására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jenővári, Péter Bálint (2021) Az Oracle Graph Database bemutatása Big Data környezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kakuszi, Kristóf (2021) Képi adatbázis kezelő weboldal fejlesztése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Karácsony, Norbert (2021) Minecraft klón játék fejlesztése Unity-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Korom, Richárd (2021) Adatbázis modellezés és SQL feladatok automatikus kiértékelése gráfelméleti alapokon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Dániel (2021) Bang! kártyajáték megvalósítása kiterjesztett valósággal Unity3D-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Réka (2021) 2D-s platformer játékfejlesztés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Ákos (2021) Jelnyelv fordítás OpenCV és TensorFlow segítségével Python környezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Krezsó, Krisztián (2021) Helyreállító szűrés megvalósítása a frekvenciatérben OpenCV-vel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kun, Gábor (2021) Online többszemélyes bázisvédős játék készítése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Magyar, Gábor (2021) Szürkeárnyalatos képek Q-konvexitási leírói. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Melkvi, Dániel (2021) Egy Q-konvexitási leíró multirezolúciós kiterjesztése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mochnács, Attila (2021) Rendszámtábla detekciós algoritmusok implementálása és összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Müller, Tamara (2021) Történet-orientált játék fejlesztése Unityben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Dávid (2021) Zárt világú 3D-s tank játék fejlesztése C++ segítségével Unreal Engine környezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Novák, Lívia (2021) Autóverseny játék fejlesztése Python és Blender környezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

O

Opauszki, Tibor (2021) 3D pingpong játék készítése Unity-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Osztie, Márk (2021) Fotó és számítógépes grafika megkülönböztetése képelemzéssel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Papp, Kornél (2021) Online kép-annotáló rendszer készítése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pocsai, Zsolt János (2021) Mély konvolúciós neurális hálózatok tanítása képfeldolgozási problémákra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Potyesz, Máté (2021) 3D túlélő játék fejlesztése Unity-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Rabi, Róbert (2021) Online römi fejlesztése Three.js-szel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rácz, Viktor (2021) Egy- és többszemélyes sakkjáték implementálása Unity-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sipos, Balázs (2021) Építészeti alaprajzok elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sipos, Dávid (2021) Programozási feladatokat tartalmazó játék fejlesztése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, László Marcell (2021) Nyaki régió gerincvelőjének automatikus szegmentációja konvolúciós mély neuronhálóval. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szekeres, Krisztián (2021) Objektumrészletek keresése háromszögfelszíneken. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

T

Takács, Erik (2021) Objektum detektáló/szegmentáló módszer implementálása konvlúciós hálók segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Taró, Gergő (2021) OCT felvételek feldolgozása és annotációs eszköz fejlesztése kutatások támogatására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Krisztián (2021) Képrekonstrukció textúrainformációk figyelembevételével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Kálmán Miklós (2021) Építkezést és menedzselést szimuláló játék fejlesztése Unity-ben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

U

Urban, Roland (2021) CRM rendszer megvalósítása Spring Boot keretrendszerrel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vakarcs, Károly Bence (2021) Malária vírussejtek lokalizálása és felismerése színes vérképeken. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Dániel (2021) Jegyzet szerkesztő alkalmazás fejlesztése Angular framework használatával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Ádám (2021) Gráfok felismerése raszteres képeken. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Verók, Noémi (2021) Szín-alapú változásdetekció 3D-2D vizuális adaton. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vidiczki, György (2021) Bang! kockajáték megvalósítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Világos, Emil (2021) Low-rank sík régiók felhasználása kamera pose becslésre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Világos, Viktor (2021) Egyenes alapú kamera póz követése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Ágoston, Emese (2021) Kvaternió-transzformációt szemléltető program készítése ThreeJS segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 25. 15:51:02 CEST.