Item where department "Képfeldolgozás és Számítógépes Grafika Tanszék" and date of item 2021

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Number of items: 60.

Arató, Csaba (2021) Közösségi sportolást támogató Android alkalmazás fejlesztése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bajusz, Beáta (2021) Implicit labirintus implementáció a virtuális valóságban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Batiz, Dániel (2021) Francia kártya detekció és felismerés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bauer, Dávid (2021) Mitotikus fázis felismerése egysejt mintákról készült Raman spektroszkópiai mérések alapján konvolúciós neurális hálók alkalmazásával. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Borbély, Zsolt (2021) Karakterfelismerés vázszerű jellemzők alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bruttyó, Dániel (2021) Virtuális valóság alkalmazás készítése emberek külső megjelenésére vonatkozó pszichológiai vizsgálathoz. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bujdosó, Linda (2021) Orvosi képalkotás során készített felvételek megjelenítése VR-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bánkeszi, Ádám (2021) Tudástérkép alapú storytelling alkalmazás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bányai, Gábor (2021) Szürkeárnyalatos képek félautomatikus szinezése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Chudi, Richárd (2021) Kézilabda webportál készítése Laravel keretrendszerben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csanádi, Ádám Tibor (2021) Alakzatok automatikus felismerése fényképeken. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csáki, Gergő (2021) Golyóterelő ügyességi labirintus játék kiterjesztett valóságban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csávás, Zoltán (2021) Éldetektálás színes képeken. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Daróczi-Laudisz, Renáta (2021) Szolgálatszervező adminisztrációs rendszer hivatásos állományú munkavállalók részére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Eszes, Gergő (2021) Toronyvédő játék implementálása Unity-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fajth, Imre (2021) Nyomtatott zongora kotta átalakítása MIDI fájllá. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Filipcsei, Viktor (2021) Időjárás-előrejelzés portál fejlesztése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Félegyházi, Dávid (2021) Feladatgeneráló program készítése relációs adatmodell sémáinak normalizálásához. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fülöp, Adrián (2021) 3D túlélős-lövöldözős játék fejlesztése Unity környezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

György, Gergő (2021) 3D kalandjáték fejlesztése Unity keretrendszerben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Huszárik, Kitti Réka (2021) Moodle plugin fejlesztése a szimplex algoritmus gyakorlására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Jenővári, Péter Bálint (2021) Az Oracle Graph Database bemutatása Big Data környezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kakuszi, Kristóf (2021) Képi adatbázis kezelő weboldal fejlesztése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Karácsony, Norbert (2021) Minecraft klón játék fejlesztése Unity-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Korom, Richárd (2021) Adatbázis modellezés és SQL feladatok automatikus kiértékelése gráfelméleti alapokon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Dániel (2021) Bang! kártyajáték megvalósítása kiterjesztett valósággal Unity3D-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Réka (2021) 2D-s platformer játékfejlesztés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Ákos (2021) Jelnyelv fordítás OpenCV és TensorFlow segítségével Python környezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Krezsó, Krisztián (2021) Helyreállító szűrés megvalósítása a frekvenciatérben OpenCV-vel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kun, Gábor (2021) Online többszemélyes bázisvédős játék készítése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Magyar, Gábor (2021) Szürkeárnyalatos képek Q-konvexitási leírói. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Melkvi, Dániel (2021) Egy Q-konvexitási leíró multirezolúciós kiterjesztése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mochnács, Attila (2021) Rendszámtábla detekciós algoritmusok implementálása és összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Müller, Tamara (2021) Történet-orientált játék fejlesztése Unityben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Dávid (2021) Zárt világú 3D-s tank játék fejlesztése C++ segítségével Unreal Engine környezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Novák, Lívia (2021) Autóverseny játék fejlesztése Python és Blender környezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Opauszki, Tibor (2021) 3D pingpong játék készítése Unity-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Osztie, Márk (2021) Fotó és számítógépes grafika megkülönböztetése képelemzéssel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Kornél (2021) Online kép-annotáló rendszer készítése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pocsai, Zsolt János (2021) Mély konvolúciós neurális hálózatok tanítása képfeldolgozási problémákra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Potyesz, Máté (2021) 3D túlélő játék fejlesztése Unity-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rabi, Róbert (2021) Online römi fejlesztése Three.js-szel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rácz, Viktor (2021) Egy- és többszemélyes sakkjáték implementálása Unity-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sipos, Balázs (2021) Építészeti alaprajzok elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sipos, Dávid (2021) Programozási feladatokat tartalmazó játék fejlesztése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, László Marcell (2021) Nyaki régió gerincvelőjének automatikus szegmentációja konvolúciós mély neuronhálóval. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szekeres, Krisztián (2021) Objektumrészletek keresése háromszögfelszíneken. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Takács, Erik (2021) Objektum detektáló/szegmentáló módszer implementálása konvlúciós hálók segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Taró, Gergő (2021) OCT felvételek feldolgozása és annotációs eszköz fejlesztése kutatások támogatására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Krisztián (2021) Képrekonstrukció textúrainformációk figyelembevételével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Kálmán Miklós (2021) Építkezést és menedzselést szimuláló játék fejlesztése Unity-ben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Urban, Roland (2021) CRM rendszer megvalósítása Spring Boot keretrendszerrel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vakarcs, Károly Bence (2021) Malária vírussejtek lokalizálása és felismerése színes vérképeken. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Dániel (2021) Jegyzet szerkesztő alkalmazás fejlesztése Angular framework használatával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Ádám (2021) Gráfok felismerése raszteres képeken. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Verók, Noémi (2021) Szín-alapú változásdetekció 3D-2D vizuális adaton. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vidiczki, György (2021) Bang! kockajáték megvalósítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Világos, Emil (2021) Low-rank sík régiók felhasználása kamera pose becslésre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Világos, Viktor (2021) Egyenes alapú kamera póz követése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ágoston, Emese (2021) Kvaternió-transzformációt szemléltető program készítése ThreeJS segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 19. 17:45:05 CEST.