Item where department "Gazdaságpszichológiai Szakcsoport" and date of item 2010

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: B | C | D | F | G | H | K | L | M | O | R | S | T | V
Number of items: 22.

B

Bagi , Noémi (2010) Az énhatékonysági elvárás bemutatása és empirikus vizsgálata a felsőoktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balog, Máté (2010) Az Égáz-Dégáz Földgázelosztó Zrt. Szegedi Ellenőrzési Csoportjának stresszhelyzete. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Becskei, Hédi (2010) Az orvos-beteg kommunikáció empirikus vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

C

Császár, Nikolett Beatrix (2010) A vállalati tréningek eredményesség mérésének lehetőségei és problémái a szervezetekben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dézsi, Ferencné (2010) Orvos és beteg kommunikáció jellegzetességei és kockázatai a lisztérzékenység felismerésében, valamint kezelésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

F

Frank, Ádám (2010) A toborzás és a kiválasztás leggyakrabban alkalmazott módszerei a CIB bankfiókokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gyarmati, László (2010) Az online bizalomépítés eszközeinek bemutatása a magyar e-kereskedelmi honlapokon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hajnal, Béla (2010) A szervezeti kultúra és a leadership kapcsolatának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hertelendi, Zsolt (2010) Személyiségtesztek a munkahelyi kiválasztásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, András (2010) Új trendek a vállalati tréningekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kapota, Helga Ilona (2010) A japán vezetési felfogás sajátosságai és tanulságai a magyar menedzsment számára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kléner, Kinga Tímea (2010) Spanyol-magyar összehasonlító elemzés, az értékesítés-ösztönzés eszközeihez viszonyuló fogyasztói magatartás vonatkozásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Péter (2010) A tökéletes döntés, avagy a kognitív disszonancia hatásai a vásárlás után. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kára, János (2010) Vezetés és motiváció válság idején. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

L

Litauszky, Péter (2010) Szervezeti kultúrák találkozásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

M

Markos, Karolina (2010) Reklám határok nélkül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

O

Orgoványi, dr. Márta (2010) Boldogságkutatás az egészségügyben. Boldogság, elégedettség, munka és pénz. Kapcsolatok és összefüggések keresése kérdőíves kutatás segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

R

Ragály , Nikoletta (2010) Kritikus bikulturális üzleti interakciók vizsgálata Európán kívüli magyar viszonylatban a Kulturstandard módszer alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Stuller, Zsuzsanna (2010) Munkahelyi kiválasztás elmélete és megvalósulása a hódmezővásárhelyi cégek gyakorlatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Katalin (2010) Magyarország turisztikai megítélésének javítása az országmárkázás segítségével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Trembeczki, Katalin (2010) A sikeres vezetői teamek összeállítása a személyiségjegyek tükrében. Szegedi kitekintés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vincze, Ágnes Margit (2010) Gazdasági válság a XXI. század első évtizedében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2022. október 2. 23:56:33 CEST.