Item where department "Alkalmazott Pedagógia és Pszichológia Tanszék" and date of item 2018

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | V | Z | Ü
Number of items: 122.

A

Abonyi-Tóth, Adrienn (2018) Kistérségi és nagyvárosi fiatalok családképének vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Alföldi, Violetta Anna (2018) Befogadás, beilleszkedés - a bölcsőde-óvoda átmenet tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ambrusz, Anita (2018) Anya-gyermek kapcsolat. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Bajcsiné Aouka, Meryem (2018) Sportolási lehetőségek vizsgálata az óvodáskorú gyermekek életében a Veszprémi Ringató Körzeti Óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bartyik, Lili Szilvia (2018) Konfliktuskezelés az óvodában játékos nevelés módszerével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bata, Nathaniel (2018) A szociálpedagógus tevékenységének elemzése a Szegedi Család- és Gyermekjóléti Szolgálat bemutatásának tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Becsei, Dalma (2018) Hagyományápolás a múzeumpedagógia eszközeivel a szegedi papucsosság kapcsán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Beinschródt, Alexa (2018) Vízhez szoktatás az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bencsik, Róbert (2018) Felkészítés, felkészülés az egy életen át tartó tanulásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Benczik, Dorina Viktória (2018) Óvodáskorú gyermekek zenei tehetségnevelésének lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Berki, Katalin Magdolna (2018) A bentlakásos intézmények pedagógiai tevékenységének vizsgálata. Otthont nyújtó intézmények pedagógiai vizsgálata a nevelőszülői hálózat tevékenységén keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Borbola, Kitti (2018) A tanári kiégés és védőfaktorainak vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Borók, Boglárka (2018) Természetvédelemre nevelés az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bottyán, Zsuzsanna (2018) A mese hatása a gyermek személyiségfejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bozó, Marianna (2018) A gyermek sajátos problémajelző rendszere. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bálint, Fruzsina (2018) ADHD-s gyermek az óvodában : Kihívás, avagy lehetőség. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bánfalvi, Fanni (2018) Autizmus spektrum zavarral élő gyermekek és óvodai integrálásuk. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bárkai, Magdolna (2018) Családi háttér és általános iskolai teljesítmény kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bíróné Rucz, Petra (2018) Az irányított élményszerzés hatása az ábrázolás fejlődése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csikászné Szalay, Katalin Vilma (2018) A pedagógus személyiségének változása az elmúlt ötven évben. Az ideális pedagógus. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csincsák, Klaudia (2018) A hátrányos helyzetű gyermekek beszédfejlődése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Császárné Noska, Andrea (2018) Élménypedagógiai módszerek alkalmazási lehetőségei a tanoda programban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Czinege, Angéla (2018) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Czinege, Angéla (2018) A gyakorlat során megismert ifjúsági közösség sajátosságai, fejlesztésének lehetőségei. Other, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dani, Nóra (2018) A rajzfilmek hatása a személyiség fejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Demeter, Lea (2018) A gyermekek tér tájékozódásának a fejlesztése labdagyakorlatok segítségével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Deák, András (2018) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Deák, András (2018) A kollégium hétköznapjai, nevelési szempontok figyelembevételével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dugár, Judit Anna (2018) A lovaglás és lovasterápia hatása óvodáskorú gyermekekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

E

Eke, Emese Ditta (2018) A család, mint fogalom megjelenése különböző generációk aspektusában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Eperjesi, Eszter Anna (2018) A család szerepe a kisgyermek fejlődésében - Jutalmazás és büntetés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Eszes, Nikolett (2018) A Polgári Iskolai Tanárképző Főiskola a szegedi sajtó tükrében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Eszes, Nikolett (2018) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fekete, Adrienn (2018) A válás hatása a gyerekekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor, Diána (2018) A tánc hatása az óvodáskorú gyermekekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fóris, Dóra (2018) Egészségfejlesztés és nevelés megjelenése az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gerencsér-Kiss, Réka (2018) A beszédfogyatékos gyermekek integrálása egy szegedi és egy orosházi óvoda tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyöngyösi, Ráhel Anna (2018) Állatterápia az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Györgye, Melissza (2018) Hátránykompenzáció az óvodai nevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hack, Dóra (2018) Down- szindrómás gyermekek és óvodai integrálásuk. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Halász, Imola Zsanett (2018) Válsághelyzetek a gyermekek életében. Az óvoda-iskola átmenet nehézségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Herceg, Karin (2018) Társas kapcsolatok alakulása az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Husztáné, Rózsa Krisztina (2018) A pedagógus személyiségének jelentősége és hatása a nevelési, oktatási folyamatban - a vezető lehetőségei a pedagógus fejlesztésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Härter, József (2018) Általános iskolás gyerekek szemléletmódjának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hörcsik, Brigitta (2018) Az anya-gyermek kapcsolat és a kötődés a viselkedés tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

I

Imri, Ildikó (2018) Projektszemléletű óvodai nevelés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Isztin, Rita (2018) Az egyszülős családok: A válás hatása a gyermekekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jancsik, Denise Anikó (2018) Mindennapos testmozgás vizsgálata óvodákban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kapás, Petra (2018) Korai nyelvi fejlesztés az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kasznár, Zsuzsanna (2018) A Kondor Béla Általános Iskola az alapítástól napjainkig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Ildikó (2018) Óvodai mozgásformák fejlesztő hatásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kmetovics, Anna Beáta (2018) Az óvodát és a családokat segítő intézmény. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis, Adél (2018) A játék szerepe a gyermek személyiségfejlődésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kollár, Anita (2018) A népmesék szerep az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Koszó, Réka (2018) Idegen nyelv az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kotogány, Klaudia (2018) A heterogén családtípusokból származó gyermekek analízise. Gyermekrajz elemzés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Anna (2018) Színházi nevelés, színházi és bábszínházi műveltség fontossága és lehetséges hatásai az óvodás korosztályra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Zsófia Lili (2018) Időorientáció és iskolai kötődés vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Zsigmondné Herendi, Nóra (2018) Sajátos nevelési igényű gyermekek nevelése és oktatása a magyar nevelési/oktatási rendszerben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Krix, Ivett (2018) Trapiti az óvodások szemével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kőműves, Patrícia (2018) A sajátos nevelési igényű gyermekek óvodai integrációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Laczkó, Katalin (2018) Játék vagy tanulás? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ladányi, Luca (2018) Az iskolai motiváció és az időorientáció összefüggésének vizsgálata általános iskolások körében. A tanulási motiváció összefüggése a jövőorientációval. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lábadi, Adelina (2018) A szociálpedagógus szakma közismertsége a mai magyar társadalomban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Magony, Daniella (2018) Gyermekrajz elemzés: Kortárskapcsolatok elemzése gyermekrajzokon keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Markó, Gina (2018) Szorongás kisgyermekkorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Marton, Zsófia (2018) Mozgáskorlátozott gyermekek integrált nevelése egy óvoda tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Maróti, Gabriella (2018) A világ fái : Az IKT eszközök módszertani vizsgálata egy óvodai projekt megvalósításában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Melczer, Kinga (2018) Konfliktusok az iskolában. Hogyan kerülhetőek el a konfliktusok? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Evelin (2018) Konstruktív pedagógiai módszerek a bűnmegelőzésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Muhari, Petra Éva (2018) Társasjáték vagy társas játék? - A társasjátékozási attitűdök változása az életkori érés figyelembevételével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Muladi, Helga Regina (2018) Az óvodás korú gyermekek tévénézési- és tartalomfogyasztási szokásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mura-Mészáros, Zsoltné (2018) A család és óvoda partnerkapcsolatának támogatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Máté, Rita Regina (2018) Az IKT eszközök használata az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Máté-Tóth, Nelli (2018) Rajzvizsgáló eljárások használata az óvodai gyakorlatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Méhes, Adrienn (2018) A család a gyermek és az iskola kapcsolata. Az iskolai teljesítmény és az osztályban elfoglalt hely kapcsolata, egy longitudinális kísérlet tapasztalatai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, Éva Andrea (2018) Állati nevelők : Magatartászavarok kezelése kutyás terápiával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Henrietta (2018) Az óvodáskorú gyermekek idegen nyelvi fejlesztése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Zsanett (2018) A tehetséggondozás megjelenése a mindennapokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nyulassy, Ágnes (2018) Vezetői pályázat készítésének folyamata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

O

Obermayer, Anita (2018) Óvodai beszoktatás. Magyarországi és ÉNY németországi óvodák összehasonlítása az óvodai beszoktatást érintően. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Oláh, Dóra (2018) Környezettudatos nevelés kisgyermekkorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Oláh, Szandra (2018) Mezőberény első óvodájának története a megalakulástól napjainkig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pap, Beáta (2018) A gyermekbántalmazás. Kortársak közötti bántalmazás az iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pap, Délia (2018) Az anya-gyermek kapcsolat, kötődéselmélet. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Annamária (2018) A játék ereje és fejlesztő hatása a gyermek személyiségfejlődésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Patai, Alexandra (2018) A kötődés, az anya-gyermek kapcsolat kialakulása örökbefogadáskor. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Polyákné Czírják, Zsuzsanna (2018) Az óvoda- iskola átmenet innovációs programjának bemutatása és eredménye a kezdetektől napjainkig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pécsi, Gitta (2018) Néphagyományok és népdalok őrzése szülőfalumban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Rusz, Hajnalka (2018) Konfliktusok, konfliktuskezelés az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Simon, Edina (2018) A szociálpedagógus feladatai a fogyatékkal élő felnőttek körében egy nappali ellátást biztosító intézmény vizsgálatának tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Simon, Eleonóra Klaudia (2018) A mese szerepe a gyermek személyiségfejlődésében és mesegyűjtemény. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Somodi, Beáta (2018) A számfogalom épülése óvodáskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabadkai, Szilvia Mária (2018) Gyermeknevelés a Waldorf-féle szellemiségben. A Waldorf-módszerek alkalmazása a nevelés-oktatás folyamatában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabados, Tamás (2018) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Fruzsina (2018) Hagyományőrzés napjaink óvodáiban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Vivien (2018) A világ fái : Az óvodáskorú gyermekek IKT eszköz használata egy óvodai projekt megvalósításában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szakala, Bettina (2018) Konformitás és deviancia. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szalkai, Orsolya (2018) Az óvodapedagógus szerepe a Gyermekvédelmi jelzőrendszerben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szeri, Csilla (2018) A család és bölcsőde szerepe az óvodás gyermek szocializációjában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szilágyi, Anna (2018) A magyar népmesék hatása az óvodáskorú gyermekek erkölcsi fejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sándor, Zsanett Katalin (2018) A gyermekirodalom és a modernizáció kapcsolata az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sárik, Anett (2018) Az óvodáskorú gyermekek IKT eszközhasználati szokásainak vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tabajdi, Ágnes (2018) Mélyszegénységben élők életútjának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Takács, Péter (2018) Tanárok a filmvásznon - Pedagógus szerepek filmművészeti ábrázolásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tamás, Adél (2018) A viselkedés pszichológiája óvodáskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ternyák, Lilla (2018) Konfliktuskezelés az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tiszaváryné Nyiri, Mária (2018) A mentor feladatai a gyakornok kisgyermeknevelő pedagógus életpályamodellbe való beillesztésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Trádler, Anita Mária (2018) A mesék hatása gyerekekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tárnok, Nóra (2018) Az óvodapedagógusok sportolási szokásai és annak hatása az óvodás korú gyermekek koordinációs képességeinek fejlesztésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tárnyik, Szilvia (2018) Ünnepek, ünnepélyek az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Alexandra (2018) Békés megye óvodáskorú gyermekei a gyermekvédelem rendszerében napjainkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Eszter (2018) Nagyszüleink és a mai kor játékai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth-Mangó, Orsolya (2018) A család, mint rendszer szerepe a felnövekvő gyermek fejlődéstörténetére nézve. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Varró, Kitti (2018) A sajátos nevelési igényű gyermekek integrált nevelése a Szentesi Nyolcszínvirág Óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vass, Gábor István (2018) Az apaszerep alakulása és a családon belüli férfi szerep vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Veres, Ágnes Judit (2018) Tanárképzés, életpálya és mentorálás az olasz közoktatási rendszerben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vesztergom, Vivienn (2018) Az óvodai labdás gyakorlatok jelentősége a koordinációs képességek fejlődésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Voloncs, Mária (2018) A mesékben tükröződő valóság. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zoltán, Péter András (2018) Teljesítményértékelési rendszer kidolgozása és bevezetésének tervezése középfokú szakképző iskolában a differenciált bérezés érdekében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zsoldos, Bertalanné (2018) Óvodavezetés napjainkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ü

Ürge, Klaudia (2018) A funkcionális edzés lehetőségei az óvodai testnevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. március 28. 22:07:30 CET.