Item where department "Óvodapedagógus-képző Tanszék" and date of item 2021

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | D | F | K | M | N | O | P | R | S | T | V | Z
Number of items: 59.

A

Adler, Alexandra (2021) Konfliktuskezelés az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Agócs, Noémi (2021) A média hatása a beszédfejlődésre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ambrus, Mónika (2021) Szülői vélemények a mesélés tevékenységéről és jótékony hatásairól. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Bráda, Barbara (2021) Óvodások mentális lexikonának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bánfi, Vivien (2021) Kreativitás és ábrázoló tevékenység. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Cselenszky, Zsófia (2021) Mese, mint érték a digitalizált világban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csenki, Éva (2021) Veszteségek feldolgozása óvodáskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dudás, Veronika (2021) Kiégés az óvodapedagógusi pályán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dukic-Stantic, Natalija (2021) Mentori szerepek a multikulturális nevelésben egy választott óvoda tükrében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Dúzs, Szófia (2021) Az óvodai labdás gyakorlatok jelentősége a koordinációs képességek fejlődésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Faragó, Diána (2021) Az érzelmi intelligencia fejlesztése mesékkel óvodáskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Imola Ágnes (2021) Az óvodáskorú gyerekek logikai gondolkodásának fejlesztése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Futaki, Katalin (2021) Roma gyermekek szocializációjára való törekvések az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fábián, Nóra Zita (2021) A hagyományápolás megjelenése az óvodában, a vizuális nevelés keretein belül a játékeszközök készítése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fürdök, Fanni (2021) A válás hatása a gyermek személyiségfejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Király, Orsolya (2021) Az óvodáskorú gyermekek elválástól való félelme. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kis-Molnár, Sára (2021) A mesélés hatása a gyermekek fejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Barbara Fanni (2021) Az autizmus spektrum zavarral élő gyermekek integrált óvodai nevelése egy vizsgálat tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Márta (2021) Zöld óvodai programról dióhéjban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Éva (2021) Az internet hatása az óvodás korosztály szociális készségeire. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kristó, Ágnes (2021) A Logikai készlet változatai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Krizsán, Eszter Anna (2021) A testvér születésének hatása az óvodáskorú gyermekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Krum, Anna (2021) A kétnyelvű óvodáskorú gyermekek nyelvhasználati szokásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kádár, Kitti (2021) Diszlexiára való hajlam kiszűrésének lehetőségei az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kószó, Evelin (2021) Kétnyelvű gyermeknevelés az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Magyar-Lippai, Noémi (2021) Az egészséges életmódra nevelés lehetőségei az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Magó, Edina (2021) A koronavírus-járványról való kommunkáció óvodáskorú gyermekekkel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár-Tikviczki, Ágnes (2021) Az érzelmi nevelés fontossága a Boldogságóra Program bemutatásán keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mucsi, Ágnes Réka (2021) Az óvodáskori falmászás, mint tartáshibák megelőzésének lehetősége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy György, Adrienn (2021) Óvodáskorú gyermekek viselkedésének vizsgálata digitális otthoni környezetben: egy szülői megfigyelés eredményei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

O

Onhausz, Réka (2021) A varázsmesék hatása az alfa generáció életében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Palóczné Pap, Anett (2021) A Hódmezővásárhelyi Égbőlpottyant Evangélikus Óvoda története 1950-2007 között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Gabriella (2021) A színház szerepe az óvodáskorú gyermekek kultúra iránti igényének megalapozásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Orsolya (2021) A szülői nevelési stílus befolyásoló tényezői. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pipicz, Andrea (2021) A sajátos nevelési igényű gyermekek integrált óvodai nevelésének vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pásztor, Rebeka (2021) Az IKT-eszközök használata a 3-7 éves korú gyermekek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Ritzl, Réka (2021) A 3-7 éves korban örökbefogadott gyermek beilleszkedése az örökbefogadó családba- esettanulmány. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sebők, Dorottya (2021) Mese, mesélés hatásai a kreativitásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Siket, Anna (2021) A tündérmesék jelenkorra is érvényes üzenetei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sinka, Andrea (2021) Cukorbeteg gyermek az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Slajkó, Anikó (2021) Az óvodáskorú gyermekek szociális képességeinek vizsgálata a testvérszám fényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Surányi, Réka (2021) A rendszeres mesélés hatása a nyelvi kreativitásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Anikó (2021) Néphagyományőrzés az óvodai vizuális nevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Zsuzsa (2021) Környezettudatos és természetközeli kézműves tevékenységek kisgyermekkorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó-Kocsis, Réka (2021) Óvodai beszoktatás : különös tekintettel az intézményből és az otthonról érkező gyermekek beszoktatásának milyenségére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szakács, Zita Andrea (2021) A futball hatása óvodáskorú gyermekek labdaérzék fejlesztésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szarvas, Tibor (2021) Óvodáskorúak digitális eszközhasználata a mindennapokban: Mennyiség vagy minőség? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Százi, Liza (2021) Az IKT eszközök óvodáskori használatának pozitív hatásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sárkány, Brigitta Nikolett (2021) A gyermeki fejlődés nyomon követése a Bárka Református Óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tajti, Kitti (2021) A válás megjelenése a gyermekrajzokban - esettanulmány. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Terenyi, Henrietta (2021) A mesék fejlesztő hatása, valamint olvasóvá nevelés az óvodáskorú gyermekek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tódor, Elizabet (2021) Az óvodáskorú gyermekek IKT eszközhasználatának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Alexandra (2021) Beillesztés, integráció az óvodába az pedagógusok szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Kata (2021) Az emberábrázolás és a testséma kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tőkés, Ibolya (2021) IKT és a játék az óvodában: óvodapedagógusok véleménye és ismereteik. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vajda, Klaudia (2021) Matematikai képességfejlesztés az iskolakezdés előtt. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zana, Dóra (2021) Modern magyar gyermekirodalom az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zengő, Fanni (2021) A mesék fejlesztő hatása és a meseválasztás kérdései óvodáskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zsemberi, Dóra Éva (2021) Családon belüli bántalmazás pedagógusi szemszögből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2022. szeptember 26. 14:55:36 CEST.