Item where department "Óvodapedagógus-képző Tanszék" and date of item 2020

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | D | E | F | G | H | J | K | L | M | N | P | R | S | T | U | V | Z
Number of items: 66.

A

Ancsányi, Ivett (2020) Büntetés és jutalmazás a XXI. századi családoknál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Apjok, Nikolett (2020) Jeles napok és ünnepek gyermekdalai a magyar, a szerb, valamint a szerb nemzetiségi óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Bacsa, Ildikó (2020) Cukorbetegség óvodás gyermekeknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bertók-Horváth, Zsóka (2020) Sajátos nevelési igényű gyermekek óvodai integrációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bihari, Rebeka (2020) Kétnyelvű gyermek nyelvi fejlődése a szókincs alakulásának tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Birgés, Laura (2020) IKT eszközhasználat és agresszió óvodáskorúak körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bozsó, Gabriella (2020) A másság iránti érzékenyítés vizsgálata az óvodai nevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Boér, Andrea (2020) Benedek Elek és a népmesék világa. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bálint, Patrícia (2020) A Waldorf óvoda választásának motivációi és a Waldorf pedagógia sajátosságai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bálint, Valentina (2020) Az óvodáskorúak otthoni IKT használati szokásainak, attitűdjének, preferenciáinak, valamint ismereteinek vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csendes, Boglárka Kata (2020) A magatartási problémával küzdő gyermekek figyelmének sajátosságai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csorba, Zsanett (2020) A Cseperedő ANE kialakulása és működése Bölcsődei kuckó kialakítása a szakképzésben tanulók gyermekei számára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csüllög, Vivien (2020) Óvoda-iskola átmenet. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dakó, Zoltán (2020) Férfiak helyzete az óvodapedagógiában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dienes, Réka (2020) A Montessori módszer hatékonysága. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dunai, Edina (2020) Népi kismesterségek megjelenése az óvodában gyöngyfűzés felhasználása az óvodai vizuális nevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dávid, Zsófia (2020) Az autizmus spektrum zavarral élő gyermekek óvodai integrálása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

E

Eiler, Máté Miklós (2020) Óvodapedagógusok ismeretei és vélekedései a hagyományos és IKT eszközökkel végzett nevelésről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Erdei, Anett (2020) Matematikai képességfejlesztés mesékkel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fejér, Evelin Kitti (2020) A ritmusképesség vizsgálata és fejlesztésének lehetőségei az óvodás korban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Füvesi, Petra (2020) A Down-szindrómás gyermekek óvodai integrálása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gáborné Márki-Zay, Teodóra (2020) A kiégés megjelenésének gyakorisága és erőssége az óvodapedagógusok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hertelendy, Zsófia (2020) A válás óvodában tapasztalható jelei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Huszkáné Kucsora, Ildikó (2020) Bölcsőde és óvoda átmenet. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Huszta-Deák, Bettina (2020) Gyógyító mesék tények és képzetek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hódi, Lilla (2020) Magyarországi roma gyermekek és fiatalok helyzete és lehetőségei az oktatásban 2020-ban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Juhászné Mihályi, Rita (2020) A jászkiséri óvodáskorú gyerekek IKT eszközhasználati szokásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kiss, Bettina (2020) Tehetséggondozás az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Gitta (2020) Az óvodapedagógus hátránykompenzáló szerepe és munkája a falvak és a városok támogató rendszerében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kosztolányiné Nagy, Erzsébet (2020) Tehetséggondozó matematikatábor mint a mentorálás egyedi színtere. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Eszter (2020) A szociális kompetencia és a szociális készségek, képességek fejlesztése az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Ilona (2020) A gyermekkori onanizáció a nemi nevelés tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Lotti (2020) Édesapák szerepe a gyermeknevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Márta (2020) Zöld Óvodai Programról dióhéjban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kuczoráné Fehér, Felícia Mária (2020) A bölcsődei gondozó-nevelő munka hatása az óvodai nevelésbe távozó gyermekekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lajkó, Márta (2020) Mesefoglalkozás az óvodai gyakorlatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Leszkó, Anett (2020) Meseillusztrációk. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lénárt, Katalin (2020) Autentikus képeskönyvek használata a korai nyelvoktatásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lénárt-Nömös, Éva (2020) Óvoda, iskola átmenet a pedagógusok szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Margit, Klaudia (2020) A tudatos tervezőmunka jelentősége az óvodapedagógus munkájában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Csilla (2020) Óvodás korú gyermekek sportolási szokásai és lehetőségeik, különös tekintettel a táncos mozgásformákra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mátó, Kamilla (2020) IKT használat az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, Janka (2020) Waldorf-pedagógia bemutatása a Kecskeméti Csillagbölcső Waldorf Óvoda tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Módra, Mónika (2020) A bölcsőde hatása a gyermekekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Rozália (2020) A szeretet ereje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Noé, Veronika (2020) A klasszikus zene hatása a 3-7 éves gyermekekre Alcím: A Kokas-módszer alkalmazási lehetőségei az óvodai zenei nevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Poszranya, Petra (2020) Projektpedagógia az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pribék, Lili Flóra (2020) „Állati pedagógusok”. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pup, Anita Ildikó (2020) A jégkorcsolyázás és az óvodáskorú gyermekek egyensúlyozó képességének kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Péter, Vivien (2020) Gyermekvédelmi prevenció az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Romhányi, Réka (2020) A nevelőszülőknél elhelyezett gyermekek integrációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Salap, Nikolett (2020) Hatásvizsgálatok: egy kortárs gyermekkönyv szöveg és képvilágának megjelenése a gyermekek rajzaiban és beszédprodukciójában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Simola, Diána (2020) A médiaeszközök használata óvodáskorú gyermekek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sosterics, Ágnes (2020) A mozgás- és beszédfejlődés kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Staberecz, Dóra (2020) A rendszeres mozgás jelentősége a gerincelváltozások prevenciójában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Anikó (2020) Néphagyományőrzés az óvodai vizuális nevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szakács, Zita Andrea (2020) A futball hatása óvodáskorú gyermekek labdaérzék fejlesztésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szekeres, Erika (2020) Veszteségélmények feldolgozása az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szücs, Petra (2020) Kétnyelvűség vizsgálata két nemzetiségi óvoda tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szűts, Boglárka Aletta (2020) Meseolvasási szokások a 3-6 éves korú gyermekek családjaiban és az interaktív mesélés megjelenése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tandari, Henriett (2020) A család szerepe a gyermek fejlődésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

U

Ujvári, Orsolya (2020) Az óvodai vizuális nevelésben rejlő lehetőségek a diszlexia kialakulásának megelőzésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Varga, Krisztina (2020) Fegyelmezési stílusok hatása az érzelmi intelligencia és a szociális képességek fejlődésére kisgyermekkorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Veréb, Krisztina (2020) Szókincsfejlődés az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zombori, Petra (2020) Az óvodapedagógusok csoportszobai IKT használatának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zsiga, Tímea (2020) A média hatása a személyiség fejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2022. szeptember 26. 15:14:43 CEST.